Hé, dat is de club van Ernst de windvaan.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Het bericht dat je wist dat zou komen.
dansen met Janssen totdat je de uitslag hebtquote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn god, je zult daar staan te zweten op Schiphol in afwachting van je test uitslag
"Calling familie Janssen, final call for boarding.."
Avondklok invoeren, gewoon voor de zekerheid. Baat het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Vrijdag persco om verdere lockdown aan te kondigen dan maar?
En de bot van Hugo blijft maar roepen dat iedereen zich moet laten testen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Rutte komt een week later, na druk, excuus aanbieden. Puur voor de geloofwaardigheid.
Hoorde gisteren een interview dat hij gezellig op vakantie ging naar Italië. Denk vanaf donderdag ofzo?quote:
Dit maak je er zelf van, lijkt me best nieuwswaardig om dit te melden als de modellen dit berekenen voor de aankomende week. Hoop dat mensen het ook als waarschuwing gaan zien en zich wat beter gaan gedragen in sommige gevallen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Als ze even wachten... Kan ik het weekend nog even naar de Eftelingquote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Snel de grenzen sluiten vrijdagmorgen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:49 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een interview dat hij gezellig op vakantie ging naar Italië. Denk vanaf donderdag ofzo?
zal reuze meevallen, die Delta is erg besmettelijk, maar minder ernstig en een groot deel van de mensen zijn gevaccineerd.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Dit weekend massaal besmet thuis of in pubs en dan volgende week helemaal los.. what could possibly go wrong?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
Ik wens de Britten veel plezier:
[ twitter ]
Het si je gegundquote:Op maandag 12 juli 2021 16:45 schreef Evenstar het volgende:
v
[..]
* Evenstar zet Hellfest 2022 playlist op en droomt weg bij de gedachte dat het volgend jaar doorgaat met een modervette line-up
Ik denk dat ze daar vrijdag van terug gaan komen, die gaan vanwege de EK-finale echt een enorme piek in Covid-gevallen krijgen de komende week.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moddervet is juist niet goed hè. Met je moddervette pens aan de Noordzee kom je zo met je reet op de IC.
explosies op nucleair level!quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Volgens Johnson moeten ze die doden maar gewoon accepteren, of wat zei hij precies.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar vrijdag van terug gaan komen, die gaan vanwege de EK-finale echt een enorme piek in Covid-gevallen krijgen de komende week.
Ik ben ook wel eens sarcastisch.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit maak je er zelf van, lijkt me best nieuwswaardig om dit te melden als de modellen dit berekenen voor de aankomende week. Hoop dat mensen het ook als waarschuwing gaan zien en zich wat beter gaan gedragen in sommige gevallen.
Doden accepteren - ook die door menselijk, te voorkomen toedoen - is toch niet heel vreemd?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens Johnson moeten ze die doden maar gewoon accepteren, of wat zei hij precies.
Boeit ze niet. Gros van de kwetsbaren is daar toch wel gevaccineerdquote:Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar vrijdag van terug gaan komen, die gaan vanwege de EK-finale echt een enorme piek in Covid-gevallen krijgen de komende week.
Tot op zekere hoogte is dat ook gewoon waar natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens Johnson moeten ze die doden maar gewoon accepteren, of wat zei hij precies.
Geen toegang voor de burger zonder abbo. Wat staat er, waarde collega? Heb je wellicht een samenvatting?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:57 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-de-jonge~b969a2ed/
Hoppa. Het spel is op de wagen.
Toen ik recent iets vergelijkbaars op Twitter zette kostte dat meteen volgers.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:50 schreef Benny het volgende:
[..]
Als ze even wachten... Kan ik het weekend nog even naar de Efteling
Krijgen we Fok korting als we er gezamenlijk heen emigreren?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
En daarom ga ik dus niet op verkansie.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:36 schreef Benny het volgende:
[RTLnieuws.nl] Laboratorium kan explosieve toename testen niet aan, vakantiegangers in de problemen
Pushmeldinggenot
Maar wel uit eten las ik. Als je niet braaf op je zolder/in je kelder blijft draag je bij aan 't probleemquote:Op maandag 12 juli 2021 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarom ga ik dus niet op verkansie.
Dit is eng. Alleen mensen boven de 70 zeggen dit lieve Treinquote:Op maandag 12 juli 2021 16:57 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-de-jonge~b969a2ed/
Hoppa. Het spel is op de wagen.
Dat betwijfel ik. Ze vinden 100.000 gevallen per dag aanvaardbaar...quote:Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Blik het volgende:
[..]
quote:He said 19 July would be “a major milestone for this country, taking us another step closer to the lives we used to lead”.
He conceded that infection rates were likely to get worse before they got better – potentially hitting 100,000 a day – but said the vaccination programme had severely weakened the link between infections, hospitalisations and deaths.
Javid acknowledged the risks of reopening further, but said his message to those calling for delay was, “if not now, then when?”.
@trein2000 is een 21-jarige met de geest van een 71-jarige.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is eng. Alleen mensen boven de 70 zeggen dit lieve Trein
ESC indrukken terwijl de pagina nog aan het laden isquote:Op maandag 12 juli 2021 16:58 schreef Celestien het volgende:
[..]
Geen toegang voor de burger zonder abbo. Wat staat er, waarde collega? Heb je wellicht een samenvatting?
Je snapt mijn punt niet helemaal denk ik. Ik ga niet op vakantie vanwege het risico dat het straks allemaal misloopt. Als ik vanavond niet bij mijn restaurant binnen mag, dan haal ik gewoon een frietje op de hoek.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar wel uit eten las ik. Als je niet braaf op je zolder/in je kelder blijft draag je bij aan 't probleem
Ophoepelen met die vent, geweldig stuk. Inderdaad, je zou bijna medelijden hebben, waar het niet dat hij het constant zelf verpest met een ondraaglijke attitude.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:58 schreef Janneke141 het volgende:
Voor @:trein2000, omdat ie zo'n van fan Hugo is:
https://www.volkskrant.nl(...)egavariant~b3f71882/
Dat testen voor toegang kut is, dat ze ventilatie nou eens moeten gaan noemen en dat het beleid van inschattingsfouten aan elkaar hangt.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:58 schreef Celestien het volgende:
[..]
Geen toegang voor de burger zonder abbo. Wat staat er, waarde collega? Heb je wellicht een samenvatting?
Ik wens ze veel sterkte.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
En wie komen er dan in het ziekenhuis? Risico groepen zijn volledig gevaccineerd of verwachten ze dat de oudjes 80+ alsnog in het ziekenhuis komen ondanks vaccinatie? Of is het zo omdat er gewoon een hele grote groep niet of half gevaccineerd is?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:48 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Je kunt ook binnen eigen land weg. Maar om dat soort redenen had ik de buitenlandse opties al afgeketst. Misschien heb ik in dit geval wel meer lol tijdens die paar dagen Rotterdam & omstreken.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarom ga ik dus niet op verkansie.
Hadden ze dit maar onderbouwd, door bijvoorbeeld te wijzen op het feit dat de verhoudingen tussen besmettingen enerzijds en opnames en overlijdens anderzijds door het vaccinatieprogramma radicaal zijn veranderd.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Ze vinden 100.000 gevallen per dag aanvaardbaar...
[..]
Zware slag dit voor de zorghelden.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:05 schreef DonDruiper het volgende:
Zo. Autovakantie Kroatië geboekt over anderhalve week.
Is ze lekker?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ken iemand die onlyfans sekswerker is geworden om haar MMA gym waar ze traint te redden.
@Lenny_Leonard moet hier even van bijkomen.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zware slag dit voor de zorghelden.
Simpel gezegd, Rutte en De Jonge hebben de zaak schromelijk onderschat.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:58 schreef Celestien het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is de schuld van de jongeren die QR-codes kopiëren.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Simpel gezegd, Rutte en De Jonge hebben de zaak schromelijk onderschat.
Goed bezig Engeland. Topquote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
*zucht*...quote:Op maandag 12 juli 2021 17:12 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is de schuld van de jongeren die QR-codes kopiëren.
Dat moeten we afwachten. In ieder geval veranderd er niets voor toeristen die naar Engeland willen. Voor hen gelden de versoepelingen namelijk niet.quote:
Om meerdere redenen hoop ik dat dit werkt.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:51 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |