SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Bah, wat een smerig plakweer is het toch
het was hier ook plakweer en nu voelt het aan alsof het elk moment kan gaan regenen.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb vanmiddag heerlijk gefietst door het havengebied met een fris windje…
Hier miezert het dan ook al weer een tijdje…quote:Op maandag 12 juli 2021 16:47 schreef just me het volgende:
[..]
het was hier ook plakweer en nu voelt het aan alsof het elk moment kan gaan regenen.
quote:Op maandag 12 juli 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
In het Corona vaccinatie topic zijn mijn foto's van de vaccinatiehal + wat onherkenbare personen verwijderd (dezelfde die ik hier gisteren ook heb gepost) en is een antwoord op een andere user geëdit, omdat ik niet in de hal anderen mocht fotograferen.
Man, man, man, wat een bekrompenheid…
Dat hele subforum heb ik direct uit mijn overzichten gesloopt (net als meer dan 20 andere subfora)quote:Op maandag 12 juli 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
In het Corona vaccinatie topic zijn mijn foto's van de vaccinatiehal + wat onherkenbare personen verwijderd (dezelfde die ik hier gisteren ook heb gepost) en is een antwoord op een andere user geëdit, omdat ik niet in de hal anderen mocht fotograferen.
Man, man, man, wat een bekrompenheid…
ben benieuwd naar het antwoordquote:Op maandag 12 juli 2021 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb toch maar even gevraagd welke regel(s) ik heb overtreden…
er staat niemand herkenbaar op die fotoquote:Op maandag 12 juli 2021 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Je mag niet fotograferen in test- en prikstraten, maar als zij niet opletten en je anonimiseert ze, soit?
Dat anonimiseren vind ik wel een must, maar daar ben ik sowieso erg voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
niet alleen standaard graat maar ook standaard niet lekkerquote:Op maandag 12 juli 2021 18:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet niet hoe goed de visboer hier is, de 2 beste zitten op 7km fietsen nog geen zin in gehad.
Maar ik haat graat en bij mindere visboeren zit dat er wel in. En uit de super koop ik ze niet meer want dat is standaard graat.
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:00 schreef just me het volgende:
Net nieuwe haring gegeten, ik heb nu toch wel spijtDat geloof ik graag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen just me. Veel plezier vandaag met de kabouters.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 06:20 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
De morgenstond heeft goud in de mond![]()
Vandaag oppasdagje dus vroeg uit de veren
Goedemorgen livelink, dank je, jij succes deze werkdag!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 06:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen just me. Veel plezier vandaag met de kabouters.
quote:
Geen reactie op de vaccinatie waargenomen?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:44 schreef MadMaster het volgende:
De eerste buizen bloed zijn alweer afgenomen.
Bijzonder hoeveel prikken een mens in een korte tijd kan krijgen…
Nu dus pas eindelijk koffie…![]()
![]()
![]()
Nee, niks…quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Geen reactie op de vaccinatie waargenomen?
De index van de beurs staat op 740,73 en Peter R. vecht nog steeds voor z'n leven.quote:
Afzien.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De index van de beurs staat op 740,73 en Peter R. vecht nog steeds voor z'n leven.
Verder niet veel bijzonders…
En hoe is het op de Spaanse Antillen?
Hoe is het met de Engelsen daar, vooral na afgelopen zondag?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Afzien.
Elke dag mooi weer, lekker eten, leuke mensen…
Hier op dit park zitten nauwelijks Engelsen. 1 Engelsman hier kon er mee leven ving ik op.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe is het met de Engelsen daar, vooral na afgelopen zondag?
Kunnen/Gaan jullie het park wel af of is het dat niet aan te raden?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier op dit park zitten nauwelijks Engelsen. 1 Engelsman hier kon er mee leven ving ik op.
We zijn de eerste avond naar het strand gelopen. Leuke boulevard waar we nog wel naar terug willen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kunnen/Gaan jullie het park wel af of is het dat niet aan te raden?
Tsja, die jetlag, hè…quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
We zijn de eerste avond naar het strand gelopen. Leuke boulevard waar we nog wel naar terug willen.
We gaan zeker nog wel het 1 en ander doen/bezoeken, maar de eerste dagen moeten we altijd even ‘landen’.
Haha vooral nogal druk gehad.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, die jetlag, hè…![]()
Tot wanneer zitten jullie daar?
Oh, dan heb je nog even om er op uit te trekken…quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haha vooral nogal druk gehad.![]()
24ste vliegen we terug.
Ik denk dat het deels ook instelling is.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, dan heb je nog even om er op uit te trekken…
'Landen' na het daadwerkelijk landen kennen wij niet echt.
Vaak moeten we na arriveren in de USA al meteen een paar honderd kilometer op pad met de gehuurde auto naar de accomodatie van de eerste overnachting.
Dan acclimatiseer je vanzelf wel en ik vind dat heerlijk na zo'n lange vliegreis…
Soms is het 'noodgedwongen', maar onze actieve vakantie begint vanaf het moment dat we gearriveerd zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat het deels ook instelling is.
Als je gelijk door moet, stel je daar ook op in.
Goedemorgen MadMaster.quote:Op woensdag 14 juli 2021 06:06 schreef MadMaster het volgende:
Nog steeds iedereen in diepe rust.
Goedemorgen!![]()
Straks komt mijn opvolgster en dan gaan we 780 voetbalnota's checken en versturen.quote:
Zo, dat is niet niks. Succes!quote:Op woensdag 14 juli 2021 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
Straks komt mijn opvolgster en dan gaan we 780 voetbalnota's checken en versturen.
Dat wordt cashen!quote:Op woensdag 14 juli 2021 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
Straks komt mijn opvolgster en dan gaan we 780 voetbalnota's checken en versturen.
Succes!quote:Op woensdag 14 juli 2021 08:07 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag de tweede prik. Zijn we daar ook weer vanaf
Ik dacht dat je al gestopt wasquote:Op woensdag 14 juli 2021 07:40 schreef just me het volgende:
[..]
Dit onderdeel heeft zij nog nooit gedaan, samen is dan even beter, als er iets fout gaat moet er teveel hersteld worden en dat kost veel meer tijdquote:
Maar dat is niet jouw probleemquote:Op woensdag 14 juli 2021 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
Dit onderdeel heeft zij nog nooit gedaan, samen is dan even beter, als er iets fout gaat moet er teveel hersteld worden en dat kost veel meer tijd
Weet ik wel maar ik voel me er niet goed bij als ik haar zou laten aanmodderen.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
In 2005 zijn we de actie 'Geef Ajax z'n gezicht terug' gestart en vandaag is het dan eindelijk zover...
[ afbeelding ]
De eerste actie in 2005:
http://www.remegroup.nl/afs/specials/logo/logo.html
Ik ken degene die die afbeelding op de poster heeft gemaakt heeel goed...
Ik wist niet dat mw MM zo creatief wasquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
In 2005 zijn we de actie 'Geef Ajax z'n gezicht terug' gestart en vandaag is het dan eindelijk zover...
[ afbeelding ]
De eerste actie in 2005:
http://www.remegroup.nl/afs/specials/logo/logo.html
Ik ken degene die die afbeelding op de poster heeft gemaakt heeel goed...
Die heeft een eigen reclame-/ontwerpbureau gehad en heeft de persoon in kwestie inderdaad met de opmaak in Illustrator geholpen…quote:Op woensdag 14 juli 2021 12:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mw MM zo creatief was
Ik denk dat ik het bij bepaalde gelegenheden wel aan zal trekken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed shirt zo. Trek je dat dan ook echt aan of komt het ergens te hangen?
En het wordt ook een beetje prijzig om er twee te bestellen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het bij bepaalde gelegenheden wel aan zal trekken.
Inlijsten heeft geen zin, want het logo zit aan de voorkant en de naam + het rugnummer aan de achterkant…
Mad is er mad genoeg voorquote:Op woensdag 14 juli 2021 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En het wordt ook een beetje prijzig om er twee te bestellen.
Ik koop ook vaak 2 flessen dezelfde whisky.quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:05 schreef livelink het volgende:
[..]
En het wordt ook een beetje prijzig om er twee te bestellen.
Dat zegt mw. Mad ook…quote:
fingers crossed dan maar !quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:03 schreef MadMaster het volgende:
De hotels in Duitsland blijken nu (vaak/meestal) wel de vaccinatie-/test gegevens te controleren en we arriveren t.o.v. mijn 2e vaccinatiedatum + 14 dagen net 1 dag te vroeg…
Heb het hotel net maar gebeld en de situatie voorgelegd.
Ze checken daar inderdaad ook de test- of vaccinatiebewijzen, omdat ze anders een boete riskeren bij controle door de overheid.
Mits ik met alle GGD papieren/Corona Check app waarden e.d. kan aantonen dat mijn 2e vaccinatie op de dag van arriveren 13 dagen oud is, dan zijn we welkom en hoef ik de eerste nacht niet in de auto of tuin te overnachten, waarna ik de volgende ochtend wel binnen aan het ontbijt zou mogen aanschuiven…
Nu nog even hopen dat de regels tussentijds niet nog meer aangescherpt worden…
Teveel kilometers gemaakt vandaag ?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werd door de GGD gebeld of ik eerder kon komen vanavond, dus we zijn nu al weer terug. Beetje misselijk, maar dat komt vooral door het autorijden vandaag
Oh shoot, Merel en fam hebben een reisje naar Menorca gepland om daar ook de engelse familie (weer eens) te zienquote:
Ah neequote:Op woensdag 14 juli 2021 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Oh shoot, Merel en fam hebben een reisje naar Menorca gepland om daar ook de engelse familie (weer eens) te zien
De kabouters wisten wel dat ze naar Menorca (zouden) gaan maar niet dat de andere opa en oma ook zouden komen.quote:
Hopelijk gaat het nog lukken.quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:48 schreef just me het volgende:
[..]
De kabouters wisten wel dat ze naar Menorca (zouden) gaan maar niet dat de andere opa en oma ook zouden komen.
Die waar jij niet heen wilde, toch?quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie die mop van dat huwelijksfeest waar je alleen aanwezig mocht zijn met aantoonbare vaccinatie- en/of negatieve testbewijzen en waar ook iedereen die binnen was een dergelijk bewijs had?![]()
Zou zo maar kunnen…quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die waar jij niet heen wilde, toch?
quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
TUI heeft de reizen al gecancelled zag ik net
tja....quote:Op woensdag 14 juli 2021 20:57 schreef MadMaster het volgende:
Kennen jullie die mop van dat huwelijksfeest waar je alleen aanwezig mocht zijn met aantoonbare vaccinatie- en/of negatieve testbewijzen en waar ook iedereen die binnen was een dergelijk bewijs had?![]()
quote:Reizigers die getroffen worden door de annuleringen worden door TUI persoonlijk ingelicht. De reisorganisatie heeft op de website een pagina voor meer informatie ingericht.
Reizigers die nu op vakantie zijn op de Spaanse eilanden kunnen de vakantie in principe afmaken en met de geplande terugvlucht naar huis komen, zegt het bedrijf. Vanaf zondag 18 juli wordt voor de terugkomst in Nederland een coronatest verplicht gesteld voor wie niet volledig gevaccineerd is of geen coronabewijs heeft. "Die kan ter plaatse worden afgenomen, we informeren onze reizigers daarover", aldus de reisorganisatie.
Touroperator Sunweb geeft aan ook geen vakantiereizen meer uit te voeren als de eilanden code oranje krijgen. "We hebben het beleid om de kleurcodes van de overheid te volgen. Dus naar gebieden die oranje of rood zijn gekleurd, voeren we geen vakantievluchten meer uit", aldus een woordvoerder van Sunweb.
Als ik het goed begrijp zullen ze een test moeten doen bij aankomst. Hopen dat dat vlotjes verlooptquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd hoe Diaan en Peaceman dit wel of niet gaan ondervinden qua hinder:
[..]
Jouw leven kan gewoon doorgaan hoor, adem in en adem uitquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:39 schreef Rafeiro het volgende:
Kut wappies, ik schiet weer helemaal in paniekmodus en ben van vaccinatie af.
mondkapje weer op mezelf helemaal opsluiten. KUT WAPPIES
Zo dat is er even uit.
Het ging zo lekker de goede kant op en nou explodeert het weer.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Jouw leven kan gewoon doorgaan hoor, adem in en adem uit
Ik leef ook normaal binnen de geldende regels, dat kun jij ook doen. Voorzichtig zijn en blijven! En ga jezelf nu niet opsluiten dat is helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het ging zo lekker de goede kant op en nou explodeert het weer.
Ik was al bang hoe moeilijk ik het zou vinden om "normaal" te gaan doen en krijg je nu dit weer door die flapdrollen.
Weer 10k+ besmettingen per dag.
Zolang jij niet tegen ze aan gaat hangen in nachtclubs...quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het ging zo lekker de goede kant op en nou explodeert het weer.
Ik was al bang hoe moeilijk ik het zou vinden om "normaal" te gaan doen en krijg je nu dit weer door die flapdrollen.
Weer 10k+ besmettingen per dag.
Doe mijn best maar dat alles net niet meezit als je net in goede flow dacht te zitten is gewoon balen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, wat afleiding is wel goed voor je.
Denk om je hart en zo...
Zoals een oude, wijze heer ooit zei:quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Doe mijn best maar dat alles net niet meezit als je net in goede flow dacht te zitten is gewoon balen.
Daft punk is wel lekker
Hermanquote:Op woensdag 14 juli 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals een oude, wijze heer ooit zei:
We moeten rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan.
We kunnen nu niet langer, we kunnen nu niet langer blijven staan...
Maar u kent toch alles?quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Deze mix met I Feel love er onder kende ik nog niet...
Nu knalt de streamserver er weer uit...quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:10 schreef just me het volgende:
ik hoor niets
Radio Source Disconnected - Playing Last Record
Nog één poging...quote:Stream Status: OFF
Turn ON
Dan ken ik tegen sluitingstijd de tekst welquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Die laat ik gewoon de hele avond opstaan...
Het schijnt bar en boos te zijn! Schoonouders van Junior zitten nog veilig gelukkig. Ze hebben een pomp in de kelder om daar het water weg te pompenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Onze buren staan momenteel met de caravan op de heuvel bij Gulpen.
Kreeg net de beelden van het wateroverlast binnen. Gelukkig staan ze op de heuvel en niet in het dal er onder.
Ze kunnen niet eens weg...
Met de hoeveelheid die er nu valt/is, valt er niet tegen aan te pompen...quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:26 schreef just me het volgende:
[..]
Het schijnt bar en boos te zijn! Schoonouders van Junior zitten nog veilig gelukkig. Ze hebben een pomp in de kelder om daar het water weg te pompen
Nope, maar waar zij wonen, net onder Maastricht is het gelukkig nog niet zo ergquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid die er nu valt/is, valt er niet tegen aan te pompen...
Het stroomt gelukkig niet de kant op, maar ik heb geen idee wat er nog aan komt vanuit nog meer het zuiden.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, maar waar zij wonen, net onder Maastricht is het gelukkig nog niet zo erg
Ze zouden tot zaterdag daar staan, maar onze buuf wilde gisteren al weg...quote:Wanneer houden jouw buren terug willen komen ?
En dan wil je weg en dan kun je niet wegquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het stroomt gelukkig niet de kant op, maar ik heb geen idee wat er nog aan komt vanuit nog meer het zuiden.
[..]
Ze zouden tot zaterdag daar staan, maar onze buuf wilde gisteren al weg...
Laten we maar zeggen, hoog en droogquote:
Nee, dat filmpje was ook pure armoe.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
En dan wil je weg en dan kun je niet weg
en als je eenmaal thuis bent moet je alles nog droog zien te krijgenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat filmpje was ook pure armoe.
Soppen in de voortent...
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/24uurs
Onze buuf raakt al in de stress van één druppel water en is net Truus de Mier, ik begrijp haar kampeerliefde dan ook totaal niet...quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
en als je eenmaal thuis bent moet je alles nog droog zien te krijgen
dan zal de caravan wel heel proper zijn en eigen toilet aan boord, oh ja, dat hebben alle caravansquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze buuf raakt al in de stress van één druppel water en is net Truus de Mier, ik begrijp haar kampeerliefde dan ook totaal niet...
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
dan zal de caravan wel heel proper zijn en eigen toilet aan boord
aardappels zijn nogal geliefd om mee te nemenquote:Op woensdag 14 juli 2021 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ding staat twee dagen van te voren voor de deur en wordt dan helemaal binnenstebuiten gesopt.
Daarna gaat de halve huisraad van thuis er in...
Die doen het nu goed met de vochtigheid daar.quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
aardappels zijn nogal geliefd om mee te nemen
quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die doen het nu goed met de vochtigheid daar.
Afgieten en koken maar. Of andersom...
Ik las 'aap'...quote:Op woensdag 14 juli 2021 22:57 schreef just me het volgende:
Handig hoor zo'n app die zegt welke bak ik buiten moet zetten, nu nog een app zoeken die dat ook voor mij doet
zou ook handig zijnquote:
Slaap je zo slecht ?quote:Op woensdag 14 juli 2021 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Hierna ter afsluiting nog een 'slaapliedje', hoop dat ik er gebruik van kan maken vannacht...
quote:
Wij hebben er geen hinder van... wij zijn er al en mogen gewoon blijven. We hebben ook via Duitse touroperator geboekt en die vliegen (nog) gewoon naar en van de Canarische eilanden. Omdat we in Duitsland landen, moesten peaceman en Lennon al testen voor aankomst. Ik niet omdat ik dan volledig gevaccineerd ben.quote:Op woensdag 14 juli 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd hoe Diaan en Peaceman dit wel of niet gaan ondervinden qua hinder:
[..]
Gezellig. Wij gaan straks weer wat dingen uitkiezen in de showroom van de aannemer en daarna maar eens langs een kringloopwinkel daar in de buurt. Gisteren na de vaccinatie ook een snel rondje langs 3 in Hoorn gedaan, we hebben er weer 2 vintage bloempotten bij, geen W-Germany, maar wel net zo mooi. En ik heb een nieuw tasje, Symph spotte ‘m. Ik had vorige week al een handige tas van Kipling gescoord, maar die is wel een beetje saai, dus nu toch maar mijn vrolijke tasje (met veel handige vakjes)in gebruik nemen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 11:45 schreef just me het volgende:
Eind van de middag onverwacht uit eten met een kennisje
![]()
en je misselijkheid is helemaal over ?quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gezellig. Wij gaan straks weer wat dingen uitkiezen in de showroom van de aannemer en daarna maar eens langs een kringloopwinkel daar in de buurt. Gisteren na de vaccinatie ook een snel rondje langs 3 in Hoorn gedaan, we hebben er weer 2 vintage bloempotten bij, geen W-Germany, maar wel net zo mooi. En ik heb een nieuw tasje, Symph spotte ‘m. Ik had vorige week al een handige tas van Kipling gescoord, maar die is wel een beetje saai, dus nu toch maar mijn vrolijke tasje (met veel handige vakjes)in gebruik nemen.
Niet helemaal, maar ik ben vaak misselijk. Ik neem zo een reistabletje, het is echt een combi van gisteren veel bochtjes en dan de vaccinatie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
en je misselijkheid is helemaal over ?
Symph moet gewoon rustig rijdenquote:Op donderdag 15 juli 2021 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar ik ben vaak misselijk. Ik neem zo een reistabletje, het is echt een combi van gisteren veel bochtjes en dan de vaccinatie.
Zijn kinderen en partner staan er sowieso buiten!quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:52 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, vond het een nare gast, maar dit gun je niemand, ook zijn kinderen en partner niet
Onhandig verwoord ja, daar ben ik goed in.quote:Op donderdag 15 juli 2021 14:59 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn kinderen en partner staan er sowieso buiten!
wat een naar woord is "gunnen" eigenlijk in deze context
Heel onverwacht met n kennisje. Ze had nog n dinerbon die vanavond ingeleverd moest wordenquote:
En jij hebt je gewoon opgeofferd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Heel onverwacht met n kennisje. Ze had nog n dinerbon die vanavond ingeleverd moest worden
Het grootste gedeelte is goed gegaan maar door n fout van de penningmeester zijn er ook dingen niet goed gefactureerdquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
En jij hebt je gewoon opgeofferd.
Was het nog gelukt met de administratie vanmorgen?
Dat is minder.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:31 schreef just me het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte is goed gegaan maar door n fout van de penningmeester zijn er ook dingen niet goed gefactureerd
De uitvoering wordt door mijn opvolgster gedaan maar het is niet goed als er fouten in facturen zitten. Dus die facturen moeten worden gestorneerd, opnieuw gemaakt en verstuurd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is minder.
Extra werk voor je dus?
Snap ik.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
De uitvoering wordt door mijn opvolgster gedaan maar het is niet goed als er fouten in facturen zitten. Dus die facturen moeten worden gestorneerd, opnieuw gemaakt en verstuurd.
Het is gewoon slordig en daar hou ik niet vanquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Hoop ik maar dat het meevalt.
Is dat zo?quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Het is gewoon slordig en daar hou ik niet van![]()
Thuis ben ik wel slordig hoor
Je zit ook dicht bij Limburg hèquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:40 schreef Melting het volgende:
Hier heeft het trouwens heel de dag geregend.
Op een uurtje na of zo..... net toen ik mijn 2e vaccinatie heb moeten halen.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:42 schreef just me het volgende:
[..]
Je zit ook dicht bij Limburg hè![]()
vooralsnog geen last van je vaccinatie ?
Ja...... dat blijft een probleem eens in de zoveel tijd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef just me het volgende:
Het ziet er wel bar en boos uit in Limburg
en al die spullen die in het water staanquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...... dat blijft een probleem eens in de zoveel tijd.
Je zal dat maar meemaken...... de ellende die je er mee hebt.
Nee, het is ook nog geen nacht.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
en al die spullen die in het water staan![]()
Ik ben toch geen stranger
nee, helemaal niet. Het ging wel heel hard waaien en toen heb ik mijn tomatenplanten maar veilig in de schuur gezet. En net toen we naar de stad fietsten was er 'n zonnetjequote:Op donderdag 15 juli 2021 19:51 schreef Melting het volgende:
Heeft het bij jou niet geregend vandaag dan, just me?
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
nee, helemaal niet. Het ging wel heel hard waaien en toen heb ik mijn tomatenplanten maar veilig in de schuur gezet. En net toen we naar de stad fietsten was er 'n zonnetje
Ik denk dat het advies beter is om op de bovenste etage te gaan zitten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:57 schreef just me het volgende:
Dringend advies Maastricht aan 10.000 mensen, ga je huis uit.
Dan moet ze maar buiten gaan zwemmen of zo ?
Als je die hebt maar ik lees dat er verwacht wordt dat vannacht de Maas buiten zijn oevers gaat komenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het advies beter is om op de bovenste etage te gaan zitten.
quote:Op donderdag 15 juli 2021 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Als je die hebt maar ik lees dat er verwacht wordt dat vannacht de Maas buiten zijn oevers gaat komen
kun je op je balkon zitten en mensen bekijkenquote:Op donderdag 15 juli 2021 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hier gaat het vannacht nog een beetje regenen, en vanaf morgen beter weer.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
kun je op je balkon zitten en mensen bekijken
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is ook nog weekmarkt voor de deur, dus genoeg te zien.
als je hier om de hoek zou wonen welquote:
Het is maar een klein stukje vliegen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
als je hier om de hoek zou wonen wel
Kom je toch in de buurt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit over 'n poosje een paar dagen in Helmond![]()
nou, in de buurt...quote:
Ik ga met de trein tenzij tegen die tijd wordt afgeraden om met de trein te gaan.quote:
Dat wordt niet afgeraden. Ik verwacht geen nieuwe maatregelen meer.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met de trein tenzij tegen die tijd wordt afgeraden om met de trein te gaan.
5 augustus ga ik weg en de 7e weer terugquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt niet afgeraden. Ik verwacht geen nieuwe maatregelen meer.![]()
Wanneer vertrek je?
Dat duurt nog even. Hoop dat je dan nog wat lekker weer hebt, tegen die tijd.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
5 augustus ga ik weg en de 7e weer terug
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:12 schreef just me het volgende:
En daarna 8 en 9 augustus golfen in de buurt van Made en daarna ''n paar dagen uitrusten bij DDM en Symph.
Zo heb je niets en zo is het plannen
![]()
Zal wel meevallen allemaalquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Lig je bij te komen bij DDM en Symph.... ook gezellig voor hun.
Als je maar plezier hebt op vakantie en tijdens het golfen. Dat is het belangrijkste.quote:
Dat is het zekerquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je maar plezier hebt op vakantie en tijdens het golfen. Dat is het belangrijkste.
Werkt dat goede in pension HHW?quote:
dan ga ik beneden op de bank slapenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop vooral dat er dan geen hittegolf is, want dan is het afzien daar op zolder
Of buiten.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga ik beneden op de bank slapen
als dat goed is tenminste..
op de planken! kan ik nog zoeken naar de aansteker van knokkelsquote:
Dat mag uiteraard, maar deze bank ligt wel een stuk minder comfortabel dan de vorige. Je kunt altijd nog in de tuin gaan slapenquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
dan ga ik beneden op de bank slapen
als dat goed is tenminste..
quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
op de planken! kan ik nog zoeken naar de aansteker van knokkels
volgens mij niet meerquote:
Er ligt daar vanalles, ik ben benieuwd wat de volgende bewoners allemaal gaan vinden bij het slopen. Die vlonder heeft echt z’n beste tijd gehadquote:
Ja, verzin maar een excuus.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Toepasselijk meeswingen op het nummer.
Goed wel. Ze mocht gisteren uit quarantaine. En heeft zich vandaag voor de zekerheid nogmaals laten testen. En dat was negatief. Maar ze heeft wel haar huisgenoot besmet, waar ze zich schuldig over voelt. En ze is haar reuk- en smaakvermogen nog steeds kwijt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:34 schreef just me het volgende:
@:livelink, hoe is het eigenlijk met je dochter ?
Oh bah, wat vervelend voor haar. Vorige keer was je dochter toch besmet door een huisgenoot? Je kunt het bijna niet voorkomen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed wel. Ze mocht gisteren uit quarantaine. En heeft zich vandaag voor de zekerheid nogmaals laten testen. En dat is negatief. Maar ze heeft wel haar huisgenoot besmet, waar ze zich schuldig over voelt. En ze is haar reuk- en smaakvermogen nog steeds kwijt.
Goed of slecht?quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ondertussen reviews aan het schrijven van een shampoo en conditioner die ik heb getest, maar ik heb weinig tekst vandaag
Dan kijken of je morgen meer inspiratie hebt.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben ondertussen reviews aan het schrijven van een shampoo en conditioner die ik heb getest, maar ik heb weinig tekst vandaag
Ja, klopt. Het heeft ook geen zin om je schuldig te voelen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Oh bah, wat vervelend voor haar. Vorige keer was je dochter toch besmet door een huisgenoot? Je kunt het bijna niet voorkomen.
Het is vooral niks bijzonders, dat is een beetje het probleem. Ik weet dat sommigen zich er met drie regels vanaf maken, maar er wordt gevraagd om minstens 150 woorden te gebruiken, dus dat doe ik dan ook maar. En dan voor de tweede (en derde) review de woorden een beetje husselenquote:
quote:
Ik zou uitgebreid beschrijven hoeveel het wel of niet schuimt, of je naar je gevoel veel nodig hebt voor effect ofzo.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is vooral niks bijzonders, dat is een beetje het probleem. Ik weet dat sommigen zich er met drie regels vanaf maken, maar er wordt gevraagd om minstens 150 woorden te gebruiken, dus dat doe ik dan ook maar. En dan voor de tweede (en derde) review de woorden een beetje husselen
Bedanktquote:Op donderdag 15 juli 2021 20:58 schreef Melting het volgende:
Het zit er al weer op voor vanavond.
Bedankt voor het luisteren allemaal, en tot een volgende keer.
Ik ga mijn bed in duiken.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |