Was het model van Simba niet meer in de mode?quote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet meegekregen. Ik volg alleen braaf de instagramupdates van Memphis die in zijn tuin chillt met Kleo en Drako.
Bij zijn moeder op de boerderij die hij voor haar heeft aangeschaft. Enkel het beste voor Simba.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk niet meegekregen. Ik volg alleen braaf de instagramupdates van Memphis die in zijn tuin chillt met Kleo en Drako.
Op de playlistquote:Op maandag 12 juli 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even onderuit hangen ouwe reus en geniet0n @:Wereldgozer
quote:Op maandag 12 juli 2021 15:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even onderuit hangen ouwe reus en geniet0n @:Wereldgozer
quote:Op maandag 12 juli 2021 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Er was een tijd dat dit een echte mannen sc was en knulletjes met hooikoorts met pek en veren de deur werden gewezen. Het was de immens trieste OP niet waard
Ik kan die vunzigheid geeneens bekijken zonder mijn account te verifiëren en wie heeft daar nou tijd voor.quote:
Ik heb het ook niet gezien, de titel zegt me al genoeg.quote:Op maandag 12 juli 2021 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die vunzigheid geeneens bekijken zonder mijn account te verifiëren en wie heeft daar nou tijd voor.
Om de hele dag thuis te dragen. Achter de pc of in de tv stoel.quote:Op maandag 12 juli 2021 18:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om in te joggen of om in op de bank te liggen?
https://greasyfork.org/en(...)-verification-bypassquote:Op maandag 12 juli 2021 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan die vunzigheid geeneens bekijken zonder mijn account te verifiëren en wie heeft daar nou tijd voor.
Lijkt enkel voor pc's te zijn maar toch bedanktquote:Op maandag 12 juli 2021 20:01 schreef Coco het volgende:
[..]
https://greasyfork.org/en(...)-verification-bypass
Je bent een bijzonder persoonquote:Op maandag 12 juli 2021 20:07 schreef tong80 het volgende:
Morgen zit mijn maand Face Book ban er op. Ik had een hoertje beledigd.
De prijzen zijn dan ook echt niet normaal meer.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:07 schreef tong80 het volgende:
Morgen zit mijn maand Face Book ban er op. Ik had een hoertje beledigd.
Gelukkig wel.quote:
Ik krijg nog kleingeld terug.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De prijzen zijn dan ook echt niet normaal meer.
Niemand boeit dit.quote:Op maandag 12 juli 2021 20:28 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.
[ twitter ]
@:Onlogisch @:Wereldgozer @:Oriente
Jij kan het wetenquote:Op maandag 12 juli 2021 20:32 schreef tong80 het volgende:
Vroeger had je veel minder verwarde mannen. Toen heette het gewoon dorpsgek.
Zaltbommel is een stad en de dorpsgekken kwamen hier naar de zaterdagsmarkt.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op maandag 12 juli 2021 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]LUMC, stop de tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@El-Stinho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |