quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een keer in Kroatië geweest, moesten we de hele auto uitpakken, drugshonden erbij en alles omdat die gast het idee had opgevat dat ik een te dure auto reed voor mijn leeftijd. 3 uur vertraging
Lief DagboekPrecies hetzelfde meegemaakt. Jaartje of 20 geleden. Leuke ervaring. Einmaliger erlebnis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winterbanden er ook onder gelegd omdat ik bang was dat ze mijn wielen zouden stelen. Had daar volgens mij een halfjaar niet geregend dus toen het uiteindelijk regende was het 'blij dat ik glij'.
Lief dagboek.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Andijviestamppot genot. 3 stukken vlees, bakje vla en een ijsjequote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken
Mensen die op winterbanden rijden neem ik niet serieus.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Precies hetzelfde meegemaakt. Jaartje of 20 geleden. Leuke ervaring. Einmaliger erlebnis.
Winterbanden er ook onder gelegd omdat ik bang was dat ze mijn wielen zouden stelen. Had daar volgens mij een halfjaar niet geregend dus toen het uiteindelijk regende was het 'blij dat ik glij'.
Lief dagboek.
ik ga zo roti etenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spinazieschotel met rundergehaktquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf zo'n opmerking toch schitterend vinden: "mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen"quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Lekker, vrienden.
Ik ga bij schoonouders eten. Verrassing dus.
2wtfquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij pest hem altijd dus zout jij maar op
Magnetronmaaltijdenquote:
Komt er een nieuwe mentionlijst?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
Nou ja zipportal ook eigenlijk
Mention verwijderd.
Ach, hij doet er tenminste geen plakken kaas overheenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden
Hij ging toch gezond doen?
Like verwijderd.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:39 schreef GGMM het volgende:
Nou ja zipportal ook eigenlijk
Mention verwijderd.
Jaquote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe mentionlijst?
Kunnen we ons aanmelden?
User GGMM zoekt het maar uit met zijn hele handel. Net zoals hij Ed Baars als een baksteen liet vallen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 17:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komt er een nieuwe mentionlijst?
Kunnen we ons aanmelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |