En straks zijn wij weer geschokt dat we niet meer anoniem kunnen reageren online, maar eerst moeten inloggen met DigiD. Wordt wel steeds vaker geopperd door dit soort zaken.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:20 schreef BufferOverflow het volgende:
"geschokt" zijn omdat er tokkies zijn die domme dingen op sociale media posten..
Daarom staat het waarschijnlijk ook tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:20 schreef BufferOverflow het volgende:
"geschokt" zijn omdat er tokkies zijn die domme dingen op sociale media posten..
Mensen hebben recht op hun mening, en soms is die mening dom. Zolang er geen sprake is van bedreiging e.d. moet de overheid zich er niet mee bemoeien. Het platform in kwestie kan ze een ban geven.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En straks zijn wij weer geschokt dat we niet meer anoniem kunnen reageren online, maar eerst moeten inloggen met DigiD. Wordt wel steeds vaker geopperd door dit soort zaken.
Heb je gezien wat er gepost wordt?quote:Op maandag 12 juli 2021 14:20 schreef BufferOverflow het volgende:
Meer punten voor een inbraak krijgen, dan een verkrachting. Slecht lijstje hoor.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:01 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
@:Hathor je zei iets over de jaren tachtig?
Drillrappuntensysteem is al langer.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:01 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Waardeloze trainerquote:Op maandag 12 juli 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
Waar slaat het ook op om die jongens zo af te maken. Sowieso bizar van de coach om zoveel verantwoording bij die jonge gastjes te leggen zo vlak voor het einde, maar dat is weer een ander verhaal.
Tsja instagram, facebook en twitter zijn wel precies het soort platforms waar je dit soort gezever kan verwachten, van dit soort flauwekul gebeurde toen ook met de donkere spelers van het Nederlands elftal, en toen waren er ook een paar honderd idioten die dat gingen liken.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:01 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben de Engelsen 3 jaar op penalties getrained, en dat hij dan precies die twee spelers inbrengt is dan waarschijnlijk omdat die op de trainingen het meest trefzeker waren, maar zoals Derksen al eens heeft gezegd, er is een wereld van verschil tussen het nemen van een penalty op de training, of het nemen van een penalty in een finale met 60.000 man op de tribune. Dan kunnen zelfs de allergrootsten op aarde soms bezwijken onder de druk, kijk maar naar Mbappe tijdens dit toernooi.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
Waar slaat het ook op om die jongens zo af te maken. Sowieso bizar van de coach om zoveel verantwoording bij die jonge gastjes te leggen zo vlak voor het einde, maar dat is weer een ander verhaal.
Het gaat hier om profvoetballers met 'n miljoenensalaris. Niet om een stel schooljongens. Penalty missen kan gebeuren natuurlijk, maar het begint allemaal met 'n fatsoenlijke aanloop. En niet dat debiele gedoe van die Engelsen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:22 schreef Haags het volgende:
1 Italiaan deed ook zo'n nichterig ballet huppeltje. Een na laatste pingel. Ging ook mis.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat hier om profvoetballers met 'n miljoenensalaris. Niet om een stel schooljongens. Penalty missen kan gebeuren natuurlijk, maar het begint allemaal met 'n fatsoenlijke aanloop. En niet dat debiele gedoe van die Engelsen.
Zeg je dat ook tegen die 19 jarige voetballer?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:19 schreef Red_85 het volgende:
Nu je er zoveel aandacht aan geeft, zullen ze ook die aandacht krijgen. Stoppen met die regenboog/BLM onzin en die idioten doodzwijgen. Geen aandacht aan besteden, beste.
Belotti ja.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 Italiaan deed ook zo'n nichterig ballet huppeltje. Een na laatste pingel. Ging ook mis.
Kappen daarmee.
Ga staan, neem een aanloop, kijk eventueel wat de keeper doet en ram die bal een hoek in.
Of je gebruikt gewoon geen social media, mis je sowieso weinig aan.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En straks zijn wij weer geschokt dat we niet meer anoniem kunnen reageren online, maar eerst moeten inloggen met DigiD. Wordt wel steeds vaker geopperd door dit soort zaken.
Idd, geen aandacht aan besteden.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen die 19 jarige voetballer?
Sommige spelers hebben bepaalde rituelen voor ze de strafschop nemen, soort van bijgeloof. Toen v Basten die hele lange aanloop nam tegen Denemarken in 1992 had ik al meteen zoiets van uh oh.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het gaat hier om profvoetballers met 'n miljoenensalaris. Niet om een stel schooljongens. Penalty missen kan gebeuren natuurlijk, maar het begint allemaal met 'n fatsoenlijke aanloop. En niet dat debiele gedoe van die Engelsen.
Of je schopt de camera keihard stuk die boven in de hoek hangt.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Belotti ja.
Eens. Als je 'm gewoon goed en hard trapt, pakt de keeper 'm eigenlijk nooit.
Is pas een nuttige statistiek wanneer dit vergeleken wordt met Italië, zodat het totale menselijk lijden tegen elkaar kan worden afgezet. Ik denk dat een winst van Italië beter is voor de vrouwen wereldwijd.quote:
En dat deed die laatste van de drie niet. Rashford schoot een heel mooie bal maar helaas op de paal. Het verbaast me dat ze drie jaar getraind hebben hierop.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga staan, neem een aanloop, kijk eventueel wat de keeper doet en ram die bal een hoek in.
Rashford was op de paal na zijn Sergio Leone achtige lange 'Stare in the eye'.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:05 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
En dat deed die laatste van de drie niet. Saka schoot een heel mooie bal maar helaas op de paal. Het verbaast me dat ze drie jaar getraind hebben hierop. Italiaanse doelman was groot, veel Italiaanse spelers groot, Engelse doelman klein.
Zelfs de kleur van het shirt van de keeper doet mee.quote:Ik zou wel eens een statistiek willen zien van het psychologisch effect van de grootte van spelers: grote doelman, kleine penaltynemer, volgens mij minder succesvol. Kleine doelman, grote penaltynemer: meer succesvol.
Coke doet en zuipt vergeet je nog.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef DarkwingDuck het volgende:
Engels tokkietuig dat door andermans volksliederen schreeuwt, een stadion bestormt, massaal hun vrouwen mishandeld op matchday, Italiaanse fans aanvalt en mishandeld blijkt dus ook nog racistisch te zijn. Verassend.
Niet Saka of Rashford hun fout, als de Engeltjes boos zijn kunnen ze dat beter zijn op Southgate, die twee spelers in laat vallen om koud een strafschop te nemen en de laatste laat nemen door een negentienjarige back die niet lekker in de wedstrijd zat. Southgate was de achterlijke debiel, niet die spelers.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:05 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
En dat deed die laatste van de drie niet. Saka schoot een heel mooie bal maar helaas op de paal. Het verbaast me dat ze drie jaar getraind hebben hierop. Italiaanse doelman was groot, veel Italiaanse spelers groot, Engelse doelman klein.
Ik zou wel eens een statistiek willen zien van het psychologisch effect van de grootte van spelers: grote doelman, kleine penaltynemer, volgens mij minder succesvol. Kleine doelman, grote penaltynemer: meer succesvol.
Engeland had imo kort de gunfactor. Tot die inteelt figuren overal doorheen begonnen te fluiten. Ajuusquote:Op maandag 12 juli 2021 17:22 schreef DarkwingDuck het volgende:
Engels tokkietuig dat door andermans volksliederen schreeuwt, een stadion bestormt, massaal hun vrouwen mishandeld op matchday, Italiaanse fans aanvalt en mishandeld blijkt dus ook nog racistisch te zijn. Verassend.
Ach, hoe bijzonder is het tegenwoordig nog dat een van onze bekende racisten zijn ranzige gedachtegoed op zo'n wijze probeert goed te praten?quote:Op maandag 12 juli 2021 16:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen die 19 jarige voetballer?
Bijzonder dat je plain racism nog gaat wijten aan regenboogvlaggen en BLM protesten.
Heb het niet over social media maar overal waar je kan reageren. Dus ook FOK! en geenstijl bijvoorbeeld. Ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Of je gebruikt gewoon geen social media, mis je sowieso weinig aan.
Duitsers verliezen zelden een penaltyshootout, en lijken ook allemaal tijdens hun aanloop in te schatten waar de keeper heen gaat duiken. Kwestie van erin slijpen denk ik, je ziet een Duitser zelden blind voor een hoek gaan, maar altijd anticiperen op de bewegingen van de keeper.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:43 schreef Mondkapje het volgende:
Ik heb net nog eens gekeken maar de eerste op de paal en de andere twee prima gestopt door de keeper. Als ze nu over hadden geschoten zoals Nederland nog wel eens deed, dan kun je kritiek hebben maar ze waren knalhard alleen stond de doelman precies goed. Wel vond ik dat ze helemaal niet keken wat de keeper deed dus ze gokten als het ware knalhard een hoek in en dat was de verkeerde hoek. Als je drie jaar hebt geoefend lijkt mij dat je ook gelijktijdig kunt kijken wat de keeper doet.
quote:Op maandag 12 juli 2021 17:35 schreef Oostwoud het volgende:
Het is een hard gelach voor de diversiteitsdrammers, na de winst van Frankrijk in 2018:
Guardian: Liberté, égalité, diversity: how France won the World Cup
BBC: 'Justice' for multi-racial World Cup winners
Al Jazeera: Is France’s ethnically diverse team a symbol of multiculturalism?
ABC News: Diverse French team brings home World Cup championship
Toronto Star: France’s roster shows World Cup a win for diversity
CNN: France's World Cup win is a victory for immigrants everywhere
Miami Herald: World Cup is a victory for the immigrant dream
The New Yorker: The French World Cup Win and the Glories of Immigration
USA Today: Why the World Cup is a great advertisement for immigration
Nu blijken diverse teams niet sterker te zijn zijn, zoals zo vaak wordt geroepen.
Dat is zeker zo maar trainen op een vaardigheid vergroot wel de kans op succes.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben de Engelsen 3 jaar op penalties getrained, en dat hij dan precies die twee spelers inbrengt is dan waarschijnlijk omdat die op de trainingen het meest trefzeker waren, maar zoals Derksen al eens heeft gezegd, er is een wereld van verschil tussen het nemen van een penalty op de training, of het nemen van een penalty in een finale met 60.000 man op de tribune. Dan kunnen zelfs de allergrootsten op aarde soms bezwijken onder de druk, kijk maar naar Mbappe tijdens dit toernooi.
Dit ja, dat die mag blijven zitten na deze fouten, hoe bedenk je het.quote:Op maandag 12 juli 2021 17:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet Saka of Rashford hun fout, als de Engeltjes boos zijn kunnen ze dat beter zijn op Southgate, die twee spelers in laat vallen om koud een strafschop te nemen en de laatste laat nemen door een negentienjarige back die niet lekker in de wedstrijd zat. Southgate was de achterlijke debiel, niet die spelers.
Ja maar Rashford nam ze bij Man United nooit zo. Beetje showen voor het oog van de wereld.quote:Op maandag 12 juli 2021 16:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Sommige spelers hebben bepaalde rituelen voor ze de strafschop nemen, soort van bijgeloof. Toen v Basten die hele lange aanloop nam tegen Denemarken in 1992 had ik al meteen zoiets van uh oh.
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van elf meter schoot....quote:Op maandag 12 juli 2021 17:43 schreef Mondkapje het volgende:
Ik heb net nog eens gekeken maar de eerste op de paal en de andere twee prima gestopt door de keeper. Als ze nu over hadden geschoten zoals Nederland nog wel eens deed, dan kun je kritiek hebben maar ze waren knalhard alleen stond de doelman precies goed. Wel vond ik dat ze helemaal niet keken wat de keeper deed dus ze gokten als het ware knalhard een hoek in en dat was de verkeerde hoek. Als je drie jaar hebt geoefend lijkt mij dat je ook gelijktijdig kunt kijken wat de keeper doet.
Mja, 3 Brazilianen in de selectie. Maar dat telt natuurlijk niet voor links.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:43 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
[ twitter ]
Racism won Euro 2020: Italian football team has too many damn Italians, The Economist argues, in bizarre racial rambling
De media weten altijd exact te reageren hoe je verwacht.
The Economist zou ook moeten worden aangeklaagd wegens racisme. Nog verwerpelijker dan aangeschoten en coke snuivende voetbalsupporters want deze mensen hebben wel hersens.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, 3 Brazilianen in de selectie. Maar dat telt natuurlijk niet voor links.
Puur racisme verder. Hoe zouden ze reageren als ik klaag dat Nigeria en Kameroen teveel negers opstellen?
Dat mag inderdaad wel eens nader onderzocht worden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:39 schreef BufferOverflow het volgende:
Dit plaatst alles toch wel in perspectief..
Voorlopig niet.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
The Economist zou ook moeten worden aangeklaagd wegens racisme. Nog verwerpelijker dan aangeschoten en coke snuivende voetbalsupporters want deze mensen hebben wel hersens.
Vraag me af wanneer blanke mensen gaan terugslaan.
Zag deze ook al voorbij komen. Of dit nu klopt of niet, Twitter is een open riool. Elke idioot kan daar wat de wereld in slingeren. Lekker negeren.quote:Op donderdag 15 juli 2021 18:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad wel eens nader onderzocht worden.
Dus het merendeel aan racistische reacties kwam uit India en een zooi moslim landen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 17:39 schreef BufferOverflow het volgende:
Dit plaatst alles toch wel in perspectief..
Maar je hebt kunnen zien hoe makkelijk dat een eigen leven gaat leiden en hoe eenvoudig alle Britten ineens over een kam werden geschoren als zijnde dronken racistische tokkies. Ook opvallend is hoe de camera's zich massaal afwenden als supporters het veld betreden of wanneer er onlusten zijn op de tribunes, onder het mom van "dit mag geen aandacht krijgen", maar wanneer zoiets plaatsvind op social media de camera's juist inzoomen om het uit te vergroten en alle aandacht te geven die zij nodig achten. Fraai staaltje beinvloeding van de publieke opinie.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dus het merendeel aan racistische reacties kwam uit India en een zooi moslim landen.
Nou ja zeg!
Ja dat was al bekend idd. Maar er moeten deugpuntjes gescoord worden en de inclusiviteitsagenda gepusht. Nu wordt weer de vinger gewezen naar de 95% die zich er toch al van distantieerde en niet eens zo dacht over die spelers.quote:Op donderdag 15 juli 2021 20:44 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dus het merendeel aan racistische reacties kwam uit India en een zooi moslim landen.
Nou ja zeg!
Je kunt de aandacht wel afleiden van de reacties door mallerd Seedorf te beginnen, maar Southgate heeft zich daar niet door laten leiden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:45 schreef SpaceOddity het volgende:
Clarence Seedorf, die onlangs nog beweerde dat hij als trainer zijnde geen gelijke kans kreeg vanwege zijn huidskleur -en niet vanwege zijn gebrek aan competentie- roemt Southgate omdat ie spelers opstelt vanwege hun huidskleur ipv te kijken naar ervaring en competentie.
"Het is mooi om te zien hoe Gareth Southgate zo'n diverse spelersgroep heeft samengesteld. Dát hebben we nodig".
Wat krijg je als je je laat dicteren door het racistische doorgeslagen BLM activisme?
You get what you fucking deserve, een racistische en incompetente faalshow.
Maar zeg nou zelf, als je compleet faalt in je vak en daardoor terecht naar buiten geflikkert werd, is het dan niet reuze handig dat je zo'n troefkaart als "het lag aan mijn huidskleur" achter de hand hebt waardoor je sowieso in de schijnwerpers blijft? Ik ben in het verleden ook wel eens ontslagen, maar ik had zo'n kaart helaas niet achter de hand.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:45 schreef SpaceOddity het volgende:
Clarence Seedorf, die onlangs nog beweerde dat hij als trainer zijnde geen gelijke kans kreeg vanwege zijn huidskleur -en niet vanwege zijn gebrek aan competentie- roemt Southgate omdat ie spelers opstelt vanwege hun huidskleur ipv te kijken naar ervaring en competentie.
"Het is mooi om te zien hoe Gareth Southgate zo'n diverse spelersgroep heeft samengesteld. Dát hebben we nodig".
Wat krijg je als je je laat dicteren door het racistische doorgeslagen BLM activisme?
You get what you fucking deserve, een racistische en incompetente faalshow.
Mooi is dat, eerste club als trainer AC- Milanquote:Op donderdag 15 juli 2021 22:45 schreef SpaceOddity het volgende:
Clarence Seedorf, die onlangs nog beweerde dat hij als trainer zijnde geen gelijke kans kreeg vanwege zijn huidskleur
Klopt, Southgate heeft zich laten leiden door onkunde, door een onervaren 19 jarige speler onder de bus te gooien door juist hem de allesbeslissende pingel te laten nemen.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je kunt de aandacht wel afleiden van de reacties door mallerd Seedorf te beginnen, maar Southgate heeft zich daar niet door laten leiden.
Gewoon veroordelen dit soort reacties, zo moeilijk is het niet.
In de BLM bubbeltjes is dit gewoon de waarheid;quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je kunt de aandacht wel afleiden van de reacties door mallerd Seedorf te beginnen, maar Southgate heeft zich daar niet door laten leiden.
Gewoon veroordelen dit soort reacties, zo moeilijk is het niet.
Dat is best vaak zo, klik je wat door op die Twitter profielen staat het vol met Arabischquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:01 schreef SpaceOddity het volgende:
Terwijl het overgrote racistische tweets in dit geval uit India en moslim landen blijken te komen.
Menigeen zal nog wel verder denken; Southgate bracht deze gekleurde spelers in, in de hoop dat de ultieme heldenrol was weg gelegd voor iemand met een donkere huidskleur.quote:Op donderdag 15 juli 2021 22:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Klopt, Southgate heeft zich laten leiden door onkunde, door een onervaren 19 jarige speler onder de bus te gooien door juist hem de allesbeslissende pingel te laten nemen.
Te laat, Southgate is een van die Britten die wel eens een penaltyreeks verkloot heeft voor zijn land, nu doet hij het als coach nog eens dunnetjes over. Ze hebben daar inmiddels een aardig penaltycomplex die dat van ons zelfs overstijgtquote:Op donderdag 15 juli 2021 23:17 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Menigeen zal nog wel verder denken; Southgate bracht deze gekleurde spelers in, in de hoop dat de ultieme heldenrol was weg gelegd voor iemand met een donkere huidskleur.
Maar deze mensen zullen natuurlijk wel de ware racisten zijn.
Hoe dan ook, die wissels en de penalty selectie waren echt onbegrijpelijk. Ik las net dat Saka zelf nog nooit een penalty voor zijn club Arsenal heeft genomen.
Southgate; nou jochie, neem jij nu maar eens een penalty dan. De belangrijkste die je ooit zult nemen. Succes.
Een ooit zeer gerenommeerd en gerespecteerd blad, inmiddels ver afgegleden.quote:Op donderdag 15 juli 2021 23:15 schreef Hathor het volgende:
Wat is dat trouwens voor een bagger newssource die Economist? Ik had er nog nooit eerder van gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |