Zelfs als de controles wel goed waren uitgevoerd, was TvT nog steeds geen waterdicht systeem geweest. Geen enkele test is 100% accuraat. Bovendien hoefde gevaccineerden niet getest te worden, terwijl er wel een kans is dat zij het virus bij zich dragen en verspreiden.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:58 schreef Gunner het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Wou jij zeggen dat alle toegangscontroles goed zijn verlopen? Dat is hier ook al genoeg besproken en vandaag sprak ik een collega die ook opmerkte dat haar kinderen ondanks gedane TvT's gewoon mochten doorlopen op hun feestjes. Daarna allemaal besmet geraakt. Is dat de schuld van de overheid? nee. maar wel onderdeel van de sluiting.
Eens. Zag ook op Nu.nl de commentaren alweer voorbijkomen dat dit gewoon allemaal ondernemersrisico is. Mensen hebben blijkbaar wat moeite om zich in te leven in andermans situatie.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoe kun je je beschermen tegen een overheid die een hele sector onderuit gooit? Dat kun je naar alle redelijkheid toch geen ondernemersrisico meer noemen?
Ik denk ook niet dat het te voorkomen is dat er iemand doorheen glipt. dat zal vast niet de doelstelling zijn. Maar als je als organisator gewoon bewust iedereen door laat lopen is dat ook weer het andere uiterste.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zelfs als de controles wel goed waren uitgevoerd, was TvT nog steeds geen waterdicht systeem geweest. Geen enkele test is 100% accuraat. Bovendien hoefde gevaccineerden niet getest te worden, terwijl er wel een kans is dat zij het virus bij zich dragen en verspreiden.
Al slipt er maar een enkel besmettelijk persoon doorheen, als je vervolgens met 800 man in de disco staat, raken er vanzelf een heel aantal door besmet. Er is geen manier waarop dit goed had kunnen gaan, dus ik vind het onterecht om het nu af te schuiven op een gebrek aan controle of de schuld te geven aan wat fraudeurs. Uiteindelijk is dat gerommel in de marge als het systeem sowieso lek is.
De storing van gisteren gaat hier sowieso voor zorgen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:03 schreef Benny het volgende:
All-time high staat op 13032. Gaan we die vandaag halen?
[poll=2734]
Was er echt een storing gister? Ik dacht dat memes warenquote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De storing van gisteren gaat hier sowieso voor zorgen.
Het maakt onder de streep niet uit wat de oorzaak is. Feit is dat op deze manier een groot aantal besmettingen in de hand is gewerkt.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het te voorkomen is dat er iemand doorheen glipt. dat zal vast niet de doelstelling zijn. Maar als je als organisator gewoon bewust iedereen door laat lopen is dat ook weer het andere uiterste.
Welke storing.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar zelfs al is dat zo zijn de ondernemers die het wel goed gedaan hebben ook geraakt. Ik snap niet hoe dit onder ondernemersrisico voor die ondernemers kan vallen.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het te voorkomen is dat er iemand doorheen glipt. dat zal vast niet de doelstelling zijn. Maar als je als organisator gewoon bewust iedereen door laat lopen is dat ook weer het andere uiterste.
Was er weer een storing? Heb ik gemist dan.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er was eerst wel een storing en toen toch niet, dus dat wekt veel vertrouwen dat dit proces op een goede manier is ingericht en accuraat werktquote:Op maandag 12 juli 2021 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was er echt een storing gister? Ik dacht dat memes waren
Anders was het gister wel een ath geweestquote:Op maandag 12 juli 2021 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was er echt een storing gister? Ik dacht dat memes waren
Volgens het RIVM was er geen storing gisteren.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het RIVM zei dat ze niet wisten waarom er op 't dashboard stond dat er een storing was, maar dat de cijfers goed waren toch?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Prutsersquote:Op maandag 12 juli 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het RIVM zei dat ze niet wisten waarom er op 't dashboard stond dat er een storing was, maar dat de cijfers goed waren toch?
Dus de storingsmelding had een storing? hmmmquote:
Zou het kunnen dat de boys van het dashboard dachten dat het cijfer niet kon kloppen en daarom de storingsmelding hebben toegevoegd? Of zou er zelfs een automatische storingsdetector kunnen zijn die onverhoopt afging?quote:Op maandag 12 juli 2021 15:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het RIVM zei dat ze niet wisten waarom er op 't dashboard stond dat er een storing was, maar dat de cijfers goed waren toch?
Als er een storing is, zijn het prutsers. Maar als blijkt dat er toch geen storing was zijn het alsnog prutsers?quote:
Dat somt het wel goed op ja.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als er een storing is, zijn het prutsers. Maar als blijkt dat er toch geen storing was zijn het alsnog prutsers?
Er was storing dat er storing wasquote:Op maandag 12 juli 2021 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als er een storing is, zijn het prutsers. Maar als blijkt dat er toch geen storing was zijn het alsnog prutsers?
Coronabeeld heeft gisteren ook de vaccinatiecijfers niet ververst, zie ik.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat de boys van het dashboard dachten dat het cijfer niet kon kloppen en daarom de storingsmelding hebben toegevoegd? Of zou er zelfs een automatische storingsdetector kunnen zijn die onverhoopt afging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |