Team al klaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:19 schreef El-Stinho het volgende:
Dat wordt weer heerlijk puzzelen voor de tijdrit, vanavond.
Ai, een flinke knauw voor de 127e plek.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een plek gestegen ondanks Laporte en Turgis. Het leven is niet eerlek.
jazekerrrquote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De nieuwe #1 algemeen zit in onze subliek
Tot het tweede tussenpunt, de lijntjes uitzetten voor een top 10 van Porte.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer de Castroviejo-loterij. Iemand enig idee of die er vol voor gaat?
Van Baarle?quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen weer de Castroviejo-loterij. Iemand enig idee of die er vol voor gaat?
Bissegger ookquote:
McNulty wat mij betreft ook.quote:
Op basis van verbeterde vorm zou ik hem opstellen. Op basis van geleverde werk nietquote:
Oei, plek 78 is met deze selectie serieus in het gedrang.quote:
75 sukkel.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oei, plek 78 is met deze selectie serieus in het gedrang.
Voor een anoniem top 100 klassement doe ik alles.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 10:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaat Meintjes89 straks tevreden naar huis?
mag je zo dicht bij de renners komen danquote:
Dit wordt de dag dat we Meintjes ontstijgen, ik voel het.quote:
Matthews als geheime kracht zie ikquote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Droomplan volbracht. Ik win deze etappe.
Ik stel voor dat we je alvast huldigen.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Droomplan volbracht. Ik win deze etappe.
Dat zou niet onterecht zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we je alvast huldigen.
Je had meer aantekeningen moeten maken van onze Discord gesprekken. Of, nouja, orders. Dan had ook jíj een winnaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:20 schreef Slobeend het volgende:
Had ik nou maar het team van @:koffieplanter gehad zeg.
Ik ben nog steeds in therapie vanwege die Discord gesprekken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je had meer aantekeningen moeten maken van onze Discord gesprekken. Of, nouja, orders. Dan had ook jíj een winnaar kunnen zijn.
Beter dan toen heb je het nooit gedaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in therapie vanwege die Discord gesprekken.
Ik ook. Wat een psychopaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Roem vraagt offers.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Beter dan toen heb je het nooit gedaan.
Bij ons is het erg gemütlich, stap over Steven!quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wie zitten daar nu allemaal in?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij ons is het erg gemütlich, stap over Steven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |