Wie?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit had net zo goed een man kunnen zijn.
Altijd een mannelijke umpire voor herenfinales en een vrouwelijk voor damesfinales.quote:
quote:
Nee, de umpire heeft iets weg van een vrouw.quote:
Omdat er drie fantastische tennissers tegelijk spelen?quote:Op zondag 11 juli 2021 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
Mannentennis is al een paar jaar dood
Ik denk dat hij bedoelt dat er niet echt een levendige concurrentie is. Het is een beetje een oligopolie.quote:
Ik heb er bij geen van drieën moeite mee als ze de GOAT zijn, maar Nadal is wel verreweg mijn favoriet.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mooi dat met Djokovic de GOAT-discussie meteen ten einde is. Fed en Nadal-fans vinden het prima, zolang ze maar niet hoeven toegeven dat de ander het is. En nu Djokovic GOAT is merk je gelijk hoe onbelangrijk het eigenlijk is
Gelukkig dat Federer die MPs twee jaar terug op Wimbledon niet maakte dan, dan hadden we er nog een tijdje mee gezetenquote:Op zondag 11 juli 2021 20:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mooi dat met Djokovic de GOAT-discussie meteen ten einde is. Fed en Nadal-fans vinden het prima, zolang ze maar niet hoeven toegeven dat de ander het is. En nu Djokovic GOAT is merk je gelijk hoe onbelangrijk het eigenlijk is
quote:Op zondag 11 juli 2021 23:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig dat Federer die MPs twee jaar terug op Wimbledon niet maakte dan, dan hadden we er nog een tijdje mee gezeten
Wie zegt dat hier dan?quote:Op maandag 12 juli 2021 09:40 schreef plesner het volgende:
Mensen die nog steeds Federer als de goat zien hebben wel een ongelofelijke plaat voor hun kop
Niet zozeer hier, maar ik heb op een aantal tennis forums gelezen dat Federer als de Goat wordt beschouwd ongeacht wat de resultaten zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |