SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan prima afdalen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:35 schreef -XOR- het volgende:
Een finish na een afdaling. Wielco verliest dus een halve minuut.
Wilco is een prima dalerquote:Op zondag 11 juli 2021 17:35 schreef -XOR- het volgende:
Een finish na een afdaling. Wielco verliest dus een halve minuut.
en potentieel podium.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van een slechte TDF voor Jumbo kan je niet meer spreken als je 2 etappe zeges hebt.
Niet vanuit mij, 50pt voor Marine Kuss in FPCL incomingquote:Op zondag 11 juli 2021 17:37 schreef Toby56 het volgende:
Wordt er her en der nog steeds ZIEDEND gesproken over TJV?
(Ik vraag dit voor een vriend.)
Niet door mij hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 17:37 schreef Toby56 het volgende:
Dit was toch sowieso wel een te verwachten tactiek? Alleen de vraag wie van de 3 vooraan welke rol zou krijgenquote:Op zondag 11 juli 2021 17:37 schreef Toby56 het volgende:
Gezondheidquote:Op zondag 11 juli 2021 17:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Het hart van Niesjel krijgt hier een flinke tik.
Nee, maar ik zag vandaag wat quotes (niet zozeer van Fokkers trouwens) voorbijkomen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was toch sowieso wel een te verwachten tactiek? Alleen de vraag wie van de 3 vooraan welke rol zou krijgen
Moet er echt niet aan denken dat een van die andere flopneuzen de Tour wint.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
ALTIJD zo HEEEE als je Pogacar zou weg denken had je de top 3 binnen de 20 secondenen een razend spannende TDF
Op zijn fiets?quote:
De wonderrugzak is nog lang niet leeg.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die verzorger doet dat ook al sinds jaar en dag
In ieder geval heeft-ie eindelijk eens echt lol in de Tour, na afschuwelijke valpartijen en knechtenwerk.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Sterke prestatie van Poels; bolletjestrui zal desondanks lastig worden. Er liggen woensdag en donderdag nog 80 bergpunten op de finish. Daar zal hij moeten scoren om de bollentrui naar Parijs te brengen.
Zo pakte Pogacar die trui vorig jaar ook redelijk vanzelf idd.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Sterke prestatie van Poels; bolletjestrui zal desondanks lastig worden. Er liggen woensdag en donderdag nog 80 bergpunten op de finish. Daar zal hij moeten scoren om de bollentrui naar Parijs te brengen.
Er had er wel een bij Vingegaard kunnen blijven, dit was wel een risico. De hele ploeg is overdreven.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag vandaag wat quotes (niet zozeer van Fokkers trouwens) voorbijkomen.
Diverse insiders snapten er niets van.
Die wilden dat de hele ploeg bij Vingegaard bleef blijkbaar. Met een lachende Pogacar in hun wiel.
Als zijn traditionele derde week er is, dan zit het er wel in.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Mike was erbij... maar goed, dat duurde niet lang.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er had er wel een bij Vingegaard kunnen blijven, dit was wel een risico. De hele ploeg is overdreven.
Het was in elk geval sterk dat hij als 3e boven kwam op die laatste klim. Goed eigen tempo gereden en hij kan dat steile werk goed aan.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als zijn traditionele derde week er is, dan zit het er wel in.
Een van de drie betere klimmers bedoel ik. Dan kan de rest om de beurt meespringen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:47 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Mike was erbij... maar goed, dat duurde niet lang.
Wat ook niet helpt is dat zowel woensdag als donderdag de aanloop vlak is. Dat is dus eenvoudig te controleren. Kans is inderdaad groot dat Pogacar de bollentrui per ongeluk wint.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo pakte Pogacar die trui vorig jaar ook redelijk vanzelf idd.
Ik snap het.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een van de drie betere klimmers bedoel ik. Dan kan de rest om de beurt meespringen.
Hij maakte een nogal afgebrande indruk.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:49 schreef El-Stinho het volgende:
Woods op 6'19 binnen nog. Die heeft een bochtje gemist of wat?
De Deentjes zijn natuurlijk doodsbang om nog een keer door een stel Nederlanders genaaid te worden.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag vandaag wat quotes (niet zozeer van Fokkers trouwens) voorbijkomen.
Diverse insiders snapten er niets van.
Die wilden dat de hele ploeg bij Vingegaard bleef blijkbaar. Met een lachende Pogacar in hun wiel.
Ik zag ineens Peio staan in plaats van Pelloquote:Op zondag 11 juli 2021 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
De vrijwel onzichtbare Bilbao staat inmiddels keurig 10e
Ik weet niet of de klagers Deentjes waren.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Deentjes zijn natuurlijk doodsbang om nog een keer door een stel Nederlanders genaaid te worden.
Hoe deed Rob Ruigh het dan?quote:Op zondag 11 juli 2021 17:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
nr 26 in t klassement staat inmiddels op een uur.
Dit kan niet
Hier toch een geïrriteerd Deentje.quote:
Als hij zich gisteren gespaard had dan had hij kunnen winnen.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Rasmussen is een oplichter en heeft zich nooit voor eigen ploeggenoten geïnteresseerd.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat had ie verwacht dat Kuss zou doen? Pogacar van z'n fiets duwen?
Grote kans laten liggen om hier, met een beetje geluk, twintig seconden dichter te sluipen. Jumbo heeft tactisch gefaald.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat had ie verwacht dat Kuss zou doen? Pogacar van z'n fiets duwen?
20 seconden dichter bij wat/wie?quote:Op zondag 11 juli 2021 17:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Grote kans laten liggen om hier, met een beetje geluk, twintig seconden dichter te sluipen. Jumbo heeft tactisch gefaald.
Vingegaard heeft bijna niet alleen gezeten, volgens mij, toen Teunissen loste, was Kruijs al vrij snel terugquote:Op zondag 11 juli 2021 17:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er had er wel een bij Vingegaard kunnen blijven, dit was wel een risico. De hele ploeg is overdreven.
Ik zie dit, al dan niet noodgedwongen, veel liever dan dat stomme groepsgewijs tempo rijden van vorig jaar, waar niemand ooit echt van wakker lag.quote:Op zondag 11 juli 2021 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard heeft bijna niet alleen gezeten, volgens mij, toen Teunissen koste, was Kruijs al vrij snel terug
Wat is de limiet?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
We wachten nog op vier keer QuickStep, Cosnefroy en de boezemvriend van Halvorsen.
Dat was toen ook gewoon de meest logische tactiek.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik zie dit, al dan niet noodgedwongen, veel liever dan dat stomme groepsgewijs tempo rijden van vorig jaar, waar niemand ooit echt van wakker lag.
#neukenopderustdagquote:Op zondag 11 juli 2021 18:02 schreef Pino112 het volgende:
Ah z'n vriendin stond op de laatste klim, dat gaf hem vleugels aldus Niermann.
Had Cav de hele dag al een blauwe broek aan?quote:Op zondag 11 juli 2021 18:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar zijn ze, met nog negen minuten over. De vraag der vragen, gaat Boasson Hagen een snellere beklimming rijden dan Kuss?
Ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:19 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had Cav de hele dag al een blauwe broek aan?
Tyler Farrar was het, dus ook nog eens een halve Belg.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of Vande Veld, Zabriske, Danielson?
Die won nooit een ritquote:
Nibali zou sowieso afstappen. Piti zei het eerder dit jaar ook, maar misschien dat hij in deze vorm nog voor een rit wil gaanquote:Op zondag 11 juli 2021 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zijn er nog 147 renners in koers. Als er morgen een paar zijn die het wel goed geweest vinden en in het vliegtuig stappen naar Tokyo gaat het behoorlijk rap.
Leo Vogelenzang zou kunnen, maar die kan met de huidige vorm elke kilometer gebruiken geloof ik. STEEF heeft er ook over nagedacht, maar na de mislukking in Laval en het feit dat hij met het baantoernooi wat meer voorbereidingstijd heeft lijkt me dat nu vrijwel uitgesloten.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nibali zou sowieso afstappen. Piti zei het eerder dit jaar ook, maar misschien dat hij in deze vorm nog voor een rit wil gaan
100 over in Parijs straks, heeft iedereen de top 100 gehaaldquote:Op zondag 11 juli 2021 18:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zijn er nog 147 renners in koers. Als er morgen een paar zijn die het wel goed geweest vinden en in het vliegtuig stappen naar Tokyo gaat het behoorlijk rap.
RIP 5e plek op de Champsquote:Op zondag 11 juli 2021 18:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar zijn ze, met nog negen minuten over. De vraag der vragen, gaat Boasson Hagen een snellere beklimming rijden dan Kuss?
Nou ja, dat vond/vind ik dus niet... maar daar is vorig jaar al het nodige over gebabbeld.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toen ook gewoon de meest logische tactiek.
Je had niks te zoeken vooraan Stevie. Knecht ga je spelen, en anders niks.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kruijswijk na zege ploegmaat Kuss: 'Bijzonder knap afgemaakt' - https://nos.nl/l/2388923
"We hebben voor Kuss gekozen"
"Iemand moest wachten op Jonas"
Nog steeds in de ontkenningsfase @:Mani89
Dat publiek bij Walscheidquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:01 schreef D_A het volgende:
En de wheelie challenge was weer een groot succes deze etappe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |