abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 16:47:00 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314003
quote:
Gevaccineerden vrijgesteld van eventuele nieuwe lockdown in Duitsland
https://www.nu.nl/coronav(...)wn-in-duitsland.html

Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email
De Duitse minister van Volksgezondheid Jens Spahn heeft gezegd dat mensen die tegen COVID-19 zijn gevaccineerd niet meer in lockdown hoeven bij een nieuwe opleving van het virus. Ook kunnen ze genieten van meer vrijheden dan niet-gevaccineerden.

"Zolang er geen mutaties zijn die van invloed zijn op de bescherming door vaccins, betekent volledig gevaccineerd zijn dat beperkingen van het soort dat we afgelopen winter hebben gezien niet nodig zijn", vertelde Spahn aan verslaggevers in Berlijn.

Duitsland heeft nu lage infectiecijfers en heeft de meeste coronabeperkingen al versoepeld, maar de bezorgdheid over de verspreiding van de besmettelijkere deltavariant neemt toe. De regering houdt er rekening mee dat het aantal besmettingen weer zal stijgen door reizen in de zomer.

Spahn herhaalde zijn oproep aan de Duitsers om een vierde besmettingsgolf dit najaar te voorkomen. "Hoe meer mensen zich deze zomer laten vaccineren, hoe beter het najaar zal zijn", zei hij.

De stafchef van bondskanselier Angela Merkel, Helge Braun, zei eerder op vrijdag dat wetenschappers het erover eens zijn dat volledig gevaccineerden "niet echt een risico lopen of een gevaar voor anderen vormen". Gevaccineerden zouden daarom dingen als boodschappen doen en concerten bijwonen moeten kunnen doen, zei Braun tegen de omroep MDR.
Goed plan van de Duitsers. Het zou toch zot zijnals moedwillig ongevaccineerden de samenleving zouden gaan gijzelen. En het motiveert mensen om gewoon op te komen dagen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 16:47:26 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314014
Nog stees goed bezig die Duitsers
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200314071
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het lijkt meer op een ideologie dan op gezond verstand wat anti-vaxxers uitkramen dus het heeft geen enkele zin om met rationele argumenten te komen voor vaccinatie.
Precies, het is ook een ideologie... Al voor het coronavirus er was had je mensen die tegen een vaccin waren. En als je leest welke sites er precies antivaccin zijn dan weet je dat die mensen daar een doel mee hebben. Ninefornews, Xandernieuws, Robert Jensen, Willem Engel.. Het is allemaal bedoeld om geld te verdienen, en om een bepaald wereldbeeld in stand te houden.
Zoals xandernieuws waar elke dag wordt beweerd dat satan de overheid in de macht heeft en dat de mensen die zich laten vaccineren knielen voor satan en het brandmerk krijgen (666)..
Ninefornews waar ze geloven in ufo's en dat 9/11 een inside job was.
Jensen en Engel weten gewoon hoe de mens werkt en dat ze geld kunnen verdienen door tegen de overheid te zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:44 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Er zijn mensen die hun hele leven niet naar de dokter zijn geweest, nog nooit paracetamol hebben genomen en weet ik veel wat. Wat ben jij voor persoon dat je denkt voor al deze mensen te moeten praten en beslissingen te nemen en ze te vertellen wat het beste is.

Wie niet jouw standpunt deelt is gek of een wappie, hoe kom je erbij man.
Haha, wat ben jij een wappie zeg.... Mensen die hun hele leven niet naar de dokter zijn geweest? Serieus, heb dat op facebook gestaan?
pi_200314086
Inderdaad, als een 'nieuws'website ook allerlei spullen verkoopt als middel tegen waar ze over berichten, is het sowieso een scam :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 16:53:13 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314095
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:52 schreef babylon het volgende:
Inderdaad, als een 'nieuws'website ook allerlei spullen verkoopt als middel tegen waar ze over berichten, is het sowieso een scam :D
Moet toch geweldig zijn? Hele hordes mensen die elkaar helemaal gek maken en je kan met een doodnormaal goedje heerlijk geld binnenharken :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200314141
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Jawel, alleen bevalt het antwoord je niet.

Je vind dus dat je recht hebt om en je niet te laten vaccineren en ook nog mensen die dat wel doen te duperen met de gevolgen daarvan.
Welk antwoord? Je geeft helemaal geen antwoord.

Zelf ben ik gevaccineerd dus waar heb je het over? Ik ben alleen principieel tegen welke vorm van verplichte vaccinatie dan ook. Of dat nu indirect of direct is. Dat moeten mensen zelf kunnen beslissen. Zonder groepsdruk, zonder privileges. Gewoon op basis van eigen wil.

Ik heb ook liever dat iedereen zich vaccineert en dan aub niet met een houtje touwtje vaccin zoals jansen, astrazeneca etc maar gewoon meteen met mRNA. Maar wel vanuit een eigen wil en niet vanwege een dreiging met verschil in menswaardigheid.
pi_200314148
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:51 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Precies, het is ook een ideologie... Al voor het coronavirus er was had je mensen die tegen een vaccin waren. En als je leest welke sites er precies antivaccin zijn dan weet je dat die mensen daar een doel mee hebben. Ninefornews, Xandernieuws, Robert Jensen, Willem Engel.. Het is allemaal bedoeld om geld te verdienen, en om een bepaald wereldbeeld in stand te houden.
Zoals xandernieuws waar elke dag wordt beweerd dat satan de overheid in de macht heeft en dat de mensen die zich laten vaccineren knielen voor satan en het brandmerk krijgen (666)..
Jensen en Engel weten gewoon hoe de mens werkt en dat ze geld kunnen verdienen door tegen de overheid te zijn.
[..]

Haha, wat ben jij een wappie zeg.... Mensen die hun hele leven niet naar de dokter zijn geweest? Serieus, heb dat op facebook gestaan?
Facebook? Volgens mij ben jij helemaal wappie
West-Melanesia
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 16:57:01 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314164
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:55 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Wat is een argument om geen vaccin te nemen voor dat kansje dat het weldegelijk een verschil maakt?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200314176
Als mensen trouwens moeite hebben met de term 'wappie' wil ik hen ook wel flappie of sjappie noemen..of gewoon debieltje
pi_200314190
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:55 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Neen, je bent helemaal wappie als je denkt dat er mensen zijn die nooit naar de dokter zijn geweest of nooit een pilletje genomen hebben. als je baby bent moet je al voor controle naar de dokter of het ziekenhuis...
Er zijn ook mensen die nooit naar de tandarts zijn geweest in hun volwassen leven. Dat zijn de mensen die nu wappie zijn en dat ook waren.
Die mensen moet je dus niet als een voorbeeld nemen.
pi_200314200
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Zelf ben ik gevaccineerd dus waar heb je het over? Ik ben alleen principieel tegen welke vorm van verplichte vaccinatie dan ook. Of dat nu indirect of direct is. Dat moeten mensen zelf kunnen beslissen. Zonder groepsdruk, zonder privileges. Gewoon op basis van eigen wil.

Ik heb ook liever dat iedereen zich vaccineert en dan aub niet met een houtje touwtje vaccin zoals jansen, astrazeneca etc maar gewoon meteen met mRNA. Maar wel vanuit een eigen wil en niet vanwege een dreiging met verschil in menswaardigheid.
Je hoeft niet eens te zeggen dat je gevaccineerd bent. Die mensen zijn helemaal geobsedeerd door wappies ofzo het lijkt wel alsof ze geweigerd zijn door wappies
West-Melanesia
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 16:59:49 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314211
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:58 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Je hoeft niet eens te zeggen dat je gevaccineerd bent. Die mensen zijn helemaal geobsedeerd door wappies ofzo het lijkt wel alsof ze geweigerd zijn door wappies
Wat is een argument om geen vaccin te nemen voor dat kansje dat het weldegelijk een verschil maakt?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 11 juli 2021 @ 17:00:03 #13
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_200314214
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Goed plan van de Duitsers. Het zou toch zot zijnals moedwillig ongevaccineerden de samenleving zouden gaan gijzelen. En het motiveert mensen om gewoon op te komen dagen.
Met de deltavariant denk ik overigens dat er geen andere optie is dan om niet-gevaccineerden extra beperkingen op te leggen, dan wel om in dorpen en wijken met een lage vaccinatiegraad extra beperkingen op te leggen. De deltavariant is zo besmettelijk dat het hoge eisen stelt aan de vaccinatiegraad om de deltavariant te bestrijden. Is de vaccinatiegraad niet hoog genoeg, dan zorgt de deltavariant ervoor dat de niet-gevaccineerden besmet raken en dus dat de ziekenhuizen en IC's weer vollopen. Dan moet je ingrijpen en dan heb je twee keuzes: maatregelen voor iedereen of maatregelen voor enkel niet-gevaccineerden.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_200314258
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:58 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Neen, je bent helemaal wappie als je denkt dat er mensen zijn die nooit naar de dokter zijn geweest of nooit een pilletje genomen hebben. als je baby bent moet je al voor controle naar de dokter of het ziekenhuis...
Er zijn ook mensen die nooit naar de tandarts zijn geweest in hun volwassen leven. Dat zijn de mensen die nu wappie zijn en dat ook waren.
Die mensen moet je dus niet als een voorbeeld nemen.
Wat een ezel ben je ook. Alsof je als baby kan beslissen om niet naar de dokter te gaan.
West-Melanesia
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 17:03:46 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314265
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:03 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Wat een ezel ben je ook. Alsof je als baby kan beslissen om niet naar de dokter te gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200314272
quote:

[..]

Ben je nu serieus? Mijn hemel zeg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200314291
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Volgens mij is het enige argument tegendraads willen zijn en dan ben je eigenlijk gewoon een puberaal eikeltje.
pi_200314293
quote:

[..]

Dan nog, je bent dom als je denkt dat mensen nooit naar de dokter gaan...
Hoe behandelen ze hun problemen dan? Met pilletjes die niet werken?
pi_200314295
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:04 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Ben je nu serieus? Mijn hemel zeg.
Hier nog een ezel
West-Melanesia
pi_200314334
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:05 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Dan nog, je bent dom als je denkt dat mensen nooit naar de dokter gaan...
Hoe behandelen ze hun problemen dan? Met pilletjes die niet werken?
Welke problemen? Je bent een ezel als je denkt dat ieder mens problemen heeft en naar de dokter gaat
West-Melanesia
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 17:08:18 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314339
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij is het enige argument tegendraads willen zijn en dan ben je eigenlijk gewoon een puberaal eikeltje.
Ja, dat idee krijg ik ook iedere keer. Maar als ik dat hardop zeg dan krijg ik te horen dat het toch echt niet zo is, maar een echte reden wordt nooit gegeven. Iedere keer zijn de argumenten gericht op de voordelen van het vaccin, maar nooit krijg ik te horen wat nou echt een reden is om het niet te doen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200314366
Iets mogen terwijl de ongevaccineerden het niet mogen is al 80% van het plezier.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_200314379
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk in theorie. Maar in de praktijk zullen we dan allemaal nog zeker een jaar in lockdown moeten.
pi_200314403
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wie dat denkt is een zielig gevaccineerd teleurgesteld pubertje
West-Melanesia
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 17:11:57 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314415
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:11 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Wie dat denkt is een zielig gevaccineerd teleurgesteld pubertje
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200314419
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:10 schreef babylon het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk in theorie. Maar in de praktijk zullen we dan allemaal nog zeker een jaar in lockdown moeten.
In een beperktere lockdown wellicht. Maar so be it.
pi_200314438
Anti-vaxxers denken dat als je vaccinatie niet verplicht voor heropening, dat dan iedereen weer mag.

Dat klopt niet.

De opties zijn:
Voor gevaccineerden en evt. met test.
Of
Lockdown.

That's it. Geen andere optie mogelijk.
pi_200314447
we hebben een BIJ1-stemmer in het topic hoor.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_200314457
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

In een beperktere lockdown wellicht. Maar so be it.
Tsja, en ik zeg dan, naar mijn mening geheel terecht, waarom de mensen straffen die wel mee werken?
pi_200314476
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:12 schreef babylon het volgende:
Anti-vaxxers denken dat als je vaccinatie niet verplicht voor heropening, dat dan iedereen weer mag.

Dat klopt niet.

De opties zijn:
Voor gevaccineerden en evt. met test.
Of
Lockdown.

That's it. Geen andere optie mogelijk.
Er zijn echt talloze variaties te bedenken die hier tussen kunnen vallen.
pi_200314482
quote:
10s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:14 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Niet als je het virus in toom wil houden.

En onze regering geeft ook echt geen andere opties.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 17:15:17 ]
pi_200314489
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:09 schreef vipergts het volgende:
Iets mogen terwijl de ongevaccineerden het niet mogen is al 80% van het plezier.
Instagram volplempen

Antivaxxers en wappies viesmad

#durfteprikken
pi_200314508
quote:
10s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:14 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Jij denkt dat Rutte nu opeens wel maatwerk gaat toepassen?
pi_200314514
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:13 schreef babylon het volgende:

[..]

Tsja, en ik zeg dan, naar mijn mening geheel terecht, waarom de mensen straffen die wel mee werken?
Omdat de menselijke waardigheid in het geding is. Dat zou iedereen moeiteloos met een maandje tot max 12u naar de kroeg waard moeten zijn. Dat moet je ook niet zien als een straf maar eerder als een offer

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 17:16:42 ]
pi_200314534
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Omdat de menselijke waardigheid in het geding is. Dat zou iedereen moeiteloos met een maandje tot max 12u naar de kroeg waard moeten zijn. Dat moet je oo niet zien als een straf maar eerder als een offer
Ja, en dan schakelen we nu weer terug naar de realiteit.

De opties die ik gaf, zijn de opties die onze regering ziet. Dus tenzij we een compleet nieuwe krijgen... Hahhahaha
pi_200314556
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij denkt dat Rutte nu opeens wel maatwerk gaat toepassen?
Het hele circus is 1 groot maatwerk verhaal. De fases uit alle routekaarten en stappenplannen zijn wat..1 keer volgens plan gevolgd? De rest was continue maatwerk. Ik sluit niet uit dat we een volgend bevrijdingsplan krijgen met geheel nieuwe stappen waar vervolgens helemaal niet aan gehouden wordt
pi_200314569
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:17 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, en dan schakelen we nu weer terug naar de realiteit.

De opties die ik gaf, zijn de opties die onze regering ziet. Dus tenzij we een compleet nieuwe krijgen... Hahhahaha
Proost ouwe
pi_200314676
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Instagram volplempen

#durfteprikken
Meer de reclameslogan uit de cartmanland aflevering, and the best part is you cant come.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_200314716
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het hele circus is 1 groot maatwerk verhaal. De fases uit alle routekaarten en stappenplannen zijn wat..1 keer volgens plan gevolgd? De rest was continue maatwerk. Ik sluit niet uit dat we een volgend bevrijdingsplan krijgen met geheel nieuwe stappen waar vervolgens helemaal niet aan gehouden wordt
Met maatwerk bedoel ik niet het jojobeleid wat ze volgden tot nu, maar echt regionaal op maat gemaakt beleid voor zowel gevaccineerden en non-gevaccineerden?

Ik zal je alvast vertellen dat ze dat echt niet gaan doen. Het is veel makkelijker handhaven met 1 richtlijn voor lockdown/toegang/testen/faciliteiten die je wel of niet mag betreden.

Het is vrij simpel straks zijn er 3 scenario’s: lockdown, alleen toegang voor gevaccineerden of iedereen krijgt toegang, en dat gaat landelijk per categorie gelden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 17:27:49 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200314746
Het is toch eigenlijk wel treurig dat er figuren zijn die liever hebben dat iedereen opgesloten wordt in plaats van allen hen dan dat ze een vaccin gaan halen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200314747
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 16:51 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

[..]
:{ Bizar toch dat mensen die geloven
pi_200315015
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Instagram volplempen

#durfteprikken
Wat betekent viesmad? #durftevragen
Ik zie het wel vaker staan
  zondag 11 juli 2021 @ 17:43:04 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_200315036
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:42 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

:( :( :(

...zoiets.
pi_200315047
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:42 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Heel erg boos.
  zondag 11 juli 2021 @ 17:44:46 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200315076
quote:

[..]

En ik ben tegen het onnodig in lockdown stoppen van mensen die gevaccineerd zijn omdat enkele anderen dat doelbewust weigeren. Dan moet je gewoon een vent zijn en verantwoordelijkheid nemen voor de gevolgen. Niet alles steeds maar afschuiven op een ander.
pi_200315146
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:43 schreef Eightyone het volgende:

[..]

:( :( :(

...zoiets.
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:43 schreef babylon het volgende:

[..]

Heel erg boos.
Bedankt beiden ^O^

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 17:49:25 ]
  zondag 11 juli 2021 @ 17:53:15 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200315223
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:00 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Met de deltavariant denk ik overigens dat er geen andere optie is dan om niet-gevaccineerden extra beperkingen op te leggen, dan wel om in dorpen en wijken met een lage vaccinatiegraad extra beperkingen op te leggen. De deltavariant is zo besmettelijk dat het hoge eisen stelt aan de vaccinatiegraad om de deltavariant te bestrijden. Is de vaccinatiegraad niet hoog genoeg, dan zorgt de deltavariant ervoor dat de niet-gevaccineerden besmet raken en dus dat de ziekenhuizen en IC's weer vollopen. Dan moet je ingrijpen en dan heb je twee keuzes: maatregelen voor iedereen of maatregelen voor enkel niet-gevaccineerden.
Graag keuze 2.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 18:11:24 #48
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200315479
https://www.nationalgeogr(...)smission-of-covid-19

Bookmark voor de eerstvolgende keer dat je in discussie komt met een gekkie die claimt dat het niet helpt 14.gif
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200317637
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:11 schreef Nattekat het volgende:
https://www.nationalgeogr(...)smission-of-covid-19

Bookmark voor de eerstvolgende keer dat je in discussie komt met een gekkie die claimt dat het niet helpt 14.gif
Moderna is mRNA. Dat zet best zoden aan de dijk. In grote tegenstelling tot die jokervaccins van johnson en oxford
pi_200320307
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Graag keuze 2.
Vrij dom, aangezien ook gevaccineerden anderen kunnen besmetten.
pi_200320349
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 20:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Moderna is mRNA. Dat zet best zoden aan de dijk. In grote tegenstelling tot die jokervaccins van johnson en oxford
Alle vaccins werken ongeveer even goed. Tegen alle varianten.
pi_200321286
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Pas op, als je dat zegt wordt je ook in het wappiehok gegooid. Ik las net dat iedereen met een beetje kritiek nu een wappie is die in ufos en inside jobs 911 gelooft. _O-
West-Melanesia
pi_200321327
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zeker, maar die kans is vele malen kleiner:
https://www.nationalgeogr(...)NGM&id=1626029156094
pi_200321505
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:15 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Alle vaccins werken ongeveer even goed. Tegen alle varianten.
Bron?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 22:53:14 ]
pi_200321741
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Snap je het nou nog steeds niet?

https://www.rijksoverheid(...)ties-met-astrazeneca

Snap je niet dat er een groep mensen is die gewoon terecht bang is?
West-Melanesia
pi_200321767
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Bij Deltavariant schijnt er veel meer transmissie te zijn bij gevaccineerden. De ene variant is de andere niet.
pi_200321812
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:44 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Pas op, als je dat zegt wordt je ook in het wappiehok gegooid. Ik las net dat iedereen met een beetje kritiek nu een wappie is die in ufos en inside jobs 911 gelooft. _O-
Dat zal allemaal wel meevallen.
pi_200321873
Nou vanmiddag was er een vuurpeloton gaande in dit topic. Het leken net mariniers met stierenballen die riepen dat iedere burger die niet naar Syrie gaat een wappie en een schijtluis is.
West-Melanesia
pi_200322052
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:59 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Die zijn niet terecht bang.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_200322118
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 22:59 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Je kan niet lezen?
pi_200322136
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:00 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij Deltavariant schijnt er veel meer transmissie te zijn bij gevaccineerden. De ene variant is de andere niet.
“Schijnt”. We wachten het onderzoek met feiten dan wel af, lijkt me beter denk je niet?
pi_200322164
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die zijn niet terecht bang.
Dat bepaalt ieder voor zichzelf
West-Melanesia
pi_200322173
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je kan niet lezen?
Hoezo dat nou weer?
West-Melanesia
pi_200322237
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:17 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Hoezo dat nou weer?
We hebben het over het feit dat vaccins transmissie van het virus tegen gaat en jij komt met een link naar een tijdelijke stop op AstraZeneca ivm bijwerkingen aan kakken met de tekst “MENSEN ZIJN BANG SNAP JE DAT NIET”.

Vind je het heel gek dat ik denk dat je niet kan lezen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 23:20:13 ]
pi_200322279
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:16 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Dat bepaalt ieder voor zichzelf
Dan is het een mening, niet een feit.
Als mensen diezelfde angst gaan toepassen op andere beslissingen in hun leven kwamen ze hun bed niet meer uit (terwijl ze ook daar niet veilig zijn)...
pi_200322472
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

We hebben het over het feit dat vaccins transmissie van het virus tegen gaat en jij komt met een link naar een tijdelijke stop op AstraZeneca ivm bijwerkingen aan kakken met de tekst “MENSEN ZIJN BANG SNAP JE DAT NIET”.

Vind je het heel gek dat ik denk dat je niet kan lezen?
Nee je snapt het niet. Niets wat jij zegt zal de angst van mensen verhelpen. Of je het nou over transmissie hebt of stopzetten van een vaccin. Het enige wat je hoort te doen is accepteren dat er mensen bang zijn.
West-Melanesia
pi_200322549
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dan is het een mening, niet een feit.
Als mensen diezelfde angst gaan toepassen op andere beslissingen in hun leven kwamen ze hun bed niet meer uit (terwijl ze ook daar niet veilig zijn)...
Ja en dan? Men bepaalt ook zelf waar ze wel of niet hun bed voor uitkomen.

Sommige mensen rijden ook auto maar durven niet in een vliegtuig terwijl de kans op een ongeluk met de auto vele malen groter is dan met een vliegtuig. Laten we Bergkamp wappie noemen, wat voor zin heeft dat?

Geen zin dus, dus laat iedereen in z’n waarde.
West-Melanesia
pi_200322600
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:29 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Nee je snapt het niet. Niets wat jij zegt zal de angst van mensen verhelpen. Of je het nou over transmissie hebt of stopzetten van een vaccin. Het enige wat je hoort te doen is accepteren dat er mensen bang zijn.
Ik hoef niks “te accepteren”, net zoals de regering dat niet gaat doen als ze beleid maken wat er straks voor gaat zorgen dat je als niet gevaccineerden buiten de boot gaat vallen.

Heel sneu dat er mensen bang zijn, maar niet echt ons probleem niet? Genoeg middelen om kennis en informatie uit betrouwbare bronnen tot je te nemen.
pi_200322603
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

“Schijnt”. We wachten het onderzoek met feiten dan wel af, lijkt me beter denk je niet?
Marion Koopmans roept het niet zomaar.

Maar als jij een ouder onderzoek gedaan in de tijd dat andere varianten de boventoon voerden belangrijker vindt, dan mag dat ook van mij hoor.
pi_200322633
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Marion Koopmans roept het niet zomaar.

Maar als jij een ouder onderzoek gedaan in de tijd dat andere varianten de boventoon voerden belangrijker vindt, dan mag dat ook van mij hoor.
Mwoah, die data van 55000 vaccins vind ik inderdaad wat geloofwaardiger dan Marion die tijdens een talkshow een idee roept.
pi_200322749
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik hoef niks “te accepteren”, net zoals de regering dat niet gaat doen als ze beleid maken wat er straks voor gaat zorgen dat je als niet gevaccineerden buiten de boot gaat vallen.

Heel sneu dat er mensen bang zijn, maar niet echt ons probleem niet? Genoeg middelen om kennis en informatie uit betrouwbare bronnen tot je te nemen.
Die regering die pas geleden alles opengooide bedoel je terwijl mensen nog zaten te wachten op hun vaccin?

Tuurlijk hoef je niks. Maar ik vind het verschrikkelijk dat er mensen zijn die niet bang zijn, die vervolgens andere mensen die wel bang zijn de les lezen en van alles en nog wat beschuldigen alleen omdat ze zelf niet bang zijn. Je hebt ballen man stoer hoor.
West-Melanesia
pi_200322811
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:40 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Die regering die pas geleden alles opengooide bedoel je terwijl mensen nog zaten te wachten op hun vaccin?

Tuurlijk hoef je niks. Maar ik vind het verschrikkelijk dat er mensen zijn die niet bang zijn, die vervolgens andere mensen die wel bang zijn de les lezen en van alles en nog wat beschuldigen alleen omdat ze zelf niet bang zijn. Je hebt ballen man stoer hoor.
Ja sorry, maar dit is gekozen domheid omdat mensen iets teveel op Facebook en wappie.nl hebben rondgeklikt met artikelen van Truus de Buurviroloog.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2021 23:42:49 ]
pi_200322904
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mwoah, die data van 55000 vaccins vind ik inderdaad wat geloofwaardiger dan Marion die tijdens een talkshow een idee roept.
Gebaseerd op een andere variant dan we nu hebben. Waardeloze data dus.
pi_200322905
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja sorry, maar dit is gekozen domheid omdat mensen iets teveel op Facebook en wappie.nl hebben rondgeklikt met artikelen van Truus de Buurviroloog.
Dat bedoel ik dus weer komt dit soort onzin voorbij. Weer scheer je iedereen over 1 kam. Ik gaf je net een link van de rijksoverheid. Dat is geen facebook maar heeft voor enorm veel paniek gezorgd onder de normale burgers.

Zoals ik al zei. Een beetje kritiek of angst en je wordt in de wappiehoek geduwd.

Die arrogante wappie obsessie onder een aantal gevaccineerden is lachwekkend. Jullie zijn nog erger dan wappies.
West-Melanesia
pi_200322970
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:32 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ja en dan? Men bepaalt ook zelf waar ze wel of niet hun bed voor uitkomen.

Sommige mensen rijden ook auto maar durven niet in een vliegtuig terwijl de kans op een ongeluk met de auto vele malen groter is dan met een vliegtuig. Laten we Bergkamp wappie noemen, wat voor zin heeft dat?

Geen zin dus, dus laat iedereen in z’n waarde.
Die is dus niet terecht bang.

Daar ging het om. Is die angst terecht.

Of Bergkamp bang was voor vliegen vanwege neestortingsgevaar, betwijfel ik overigens..
Vaak is het weggeven van de totale controle over een situatie de reden voor vliegangst.
pi_200323009
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:45 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus weer komt dit soort onzin voorbij. Weer scheer je iedereen over 1 kam. Ik gaf je net een link van de rijksoverheid. Dat is geen facebook maar heeft voor enorm veel paniek gezorgd onder de normale burgers.

Zoals ik al zei. Een beetje kritiek of angst en je wordt in de wappiehoek geduwd.

Die arrogante wappie obsessie onder een aantal gevaccineerden is lachwekkend. Jullie zijn nog erger dan wappies.
Je link is juist een uitstekend voorbeeld waarom de angst ongegrond is; de regering heeft er bovenop gezeten, bij de eerste de beste signalen dat er mogelijke bijwerkingen was per direct alle inentingen met dat vaccins gestopt, het laten onderzoeken en pas nadat het veilig bleek te zijn, het programma weer opgestart.

Ik zou niet weten wat hier anders aan had moeten worden gedaan.
pi_200323022
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:45 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Enorm veel paniek is ook overdreven...
pi_200323089
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Die is dus niet terecht bang.

Daar ging het om. Is die angst terecht.

Of Bergkamp bang was voor vliegen vanwege neestortingsgevaar, betwijfel ik overigens..
Vaak is het weggeven van de totale controle over een situatie de reden voor vliegangst.
Als landelijk werd besloten dat astrazeneca werd stopgezet, is die angst zeker wel terecht. Die krijg je echt niet meer zomaar weg met nieuwe onderzoeken.
West-Melanesia
pi_200323122
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

Enorm veel paniek is ook overdreven...
Net als iedereen die niet gevaccineerd wilt worden een wappie noemen.
West-Melanesia
pi_200323282
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je link is juist een uitstekend voorbeeld waarom de angst ongegrond is; de regering heeft er bovenop gezeten, bij de eerste de beste signalen dat er mogelijke bijwerkingen was per direct alle inentingen met dat vaccins gestopt, het laten onderzoeken en pas nadat het veilig bleek te zijn, het programma weer opgestart.

Ik zou niet weten wat hier anders aan had moeten worden gedaan.
Maar het eieren eten is dat ze er pas achter kwamen nadat er al mensen ingeent waren.

Je moet wel begrijpen om welke angst het gaat.
West-Melanesia
pi_200323358
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:49 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Als landelijk werd besloten dat astrazeneca werd stopgezet, is die angst zeker wel terecht. Die krijg je echt niet meer zomaar weg met nieuwe onderzoeken.
Nee, die angst is onterecht.
Het stopzetten laat zien dat de overheid er bovenop zit en elk risico probeert in te dammen.
Dat mensen vervolgens geen zin meer hebben in Astrazeneca kan ik nog wel inkomen, maar dat je meteen een afkeer krijgt tegen vaccinatie in het algemeen niet.
Dat is niet op rationele gronden.
Er is heel veel bangmakerij rond de vaccins op Social Media en mensen maken elkaar er gek mee. Dat is er veel meer aan de hand.
pi_200323512
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, die angst is onterecht.
Het stopzetten laat zien dat de overheid er bovenop zit en elk risico probeert in te dammen.
Dat mensen vervolgens geen zin meer hebben in Astrazeneca kan ik nog wel inkomen, maar dat je meteen een afkeer krijgt tegen vaccinatie in het algemeen niet.
Dat is niet op rationele gronden.
Er is heel veel bangmakerij rond de vaccins op Social Media en mensen maken elkaar er gek mee. Dat is er veel meer aan de hand.
Nee het enige wat onterecht is is iedereen die bang is voor het vaccin voor een wappie uit te maken.
West-Melanesia
pi_200323571
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:52 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Maar het eieren eten is dat ze er pas achter kwamen nadat er al mensen ingeent waren.

Maar als je kijkt naar het risico van het vaccin, dan blijkt dat reizen naar de vaccinatielocatie gevaarlijker is dan het vaccin.
pi_200323683
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:54 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Nee het enige wat onterecht is is iedereen die bang is voor het vaccin voor een wappie uit te maken.
Klopt, maar als je ze vraagt waarom ze bang zijn, dan komt er geen enkele rationele grond naar boven.

Dat maakt ze niet meteen een wappie, maar ook niet dat hun angst terecht is
Het is niet zo zwart-wit.
pi_200323685
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar als je kijkt naar het risico van het vaccin, dan blijkt dat reizen naar de vaccinatielocatie gevaarlijker is dan het vaccin.
Toch rijdt Bergkamp liever auto dan dat ie in een vliegtuig stapt.
West-Melanesia
pi_200323751
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:56 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Toch rijdt Bergkamp liever auto dan dat ie in een vliegtuig stapt.
Maar jij bent degene die beweert dat dat is vanwege de veiligheid.
Terwijl dat bij vliegangst vaak niet de reden is.
pi_200323845
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:56 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar als je ze vraagt waarom ze bang zijn, dan komt er geen enkele rationele grond naar boven.

Dat maakt ze niet meteen een wappie, maar ook niet dat hun angst terecht is
Het is niet zo zwart-wit.
Ik ben begonnen met reageren in dit topic voor de mensen die onterecht wappie genoemd worden. Of hun angst wel of niet terecht is laat me volledig koud, ik respecteer iedereen zijn angsten, ook als ze onterecht zijn. Wel of niet terecht, ik zal nooit zomaar bange mensen wappies noemen of oordelen over ze.
West-Melanesia
pi_200323887
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar jij bent degene die beweert dat dat is vanwege de veiligheid.
Terwijl dat bij vliegangst vaak niet de reden is.
Het was maar een voorbeeld. Sommige mensen durven geen auto te rijden maar roken wel. Je redenatie met wat wel of niet veiliger is is dus niet zo relevant.
West-Melanesia
pi_200324133
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:00 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met reageren in dit topic voor de mensen die onterecht wappie genoemd worden. Of hun angst wel of niet terecht is laat me volledig koud, ik respecteer iedereen zijn angsten, ook als ze onterecht zijn. Wel of niet terecht, ik zal nooit zomaar bange mensen wappies noemen of oordelen over ze.
Angsten kun je overwinnen.

Iemand die gewoon bang is voor het vaccin kun je daarbij helpen. Kijk naar waar de kneep precies zit, en zoek uit of die angst terecht is.
En bij een wappie gaat je dat niet lukken. Die verzet continu de doelpalen en komt met de grootst mogelijke onzin op tafel. En die beginnen ook gerust weer van voren af aan. Die vinden bovendien dat jij een schaap en usefull idiot bent die zich voor het karretje van de overheid laat spannen...

quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:01 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Het was maar een voorbeeld. Sommige mensen durven geen auto te rijden maar roken wel.
Bergkamp is een voetbalheld, daarom durft niemand hem af te vallen.
Ieder ander zou een watje worden genoemd en er zijn trainingen om je over die angst heen te helpen.
Vriend van me kreeg dat overigens niet voor elkaar, zelfs in de simulator kreeg die een paniekaanval..
En dat is niet omdat vliegen onveilig is, maar de controle uit handen geven. In de auto heb je tot op bepaalde hoogte nog controle.
pi_200324162
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:00 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Op zich zou ik ook niet zo gauw mensen wappies noemen als ze bepaalde angst hebben voor het onbekende of zoiets en vind dat eerlijk gezegd niet echt getuigen van respect naar je medemens (en ja, omgekeerd kan het niet inenten ook niet getuigen van dit respect... ). Ik zou wel een uitzondering willen maken als het gaat om de groep (het groepje?) wat denkt dat dat nanobots van Bill Gates geinjecteerd worden of iets dergelijks.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_200324182
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Angsten kun je overwinnen.

Iemand die gewoon bang is voor het vaccin kun je daarbij helpen. Kijk naar waar de kneep precies zit, en zoek uit of die angst terecht is.
En bij een wappie gaat je dat niet lukken. Die verzet continu de doelpalen en komt met de grootst mogelijke onzin op tafel. En die beginnen ook gerust weer van voren af aan. Die vinden bovendien dat jij een schaap en usefull idiot bent die zich voor het karretje van de overheid laat spannen...
[..]

Bergkamp is een voetbalheld, daarom durft niemand hem af te vallen.
Ieder ander zou een watje worden genoemd en er zijn trainingen om je over die angst heen te helpen.
Vriend van me kreeg dat overigens niet voor elkaar, zelfs in de simulator kreeg die een paniekaanval..
En dat is niet omdat vliegen onveilig is, maar de controle uit handen geven. In de auto heb je tot op bepaalde hoogte nog controle.
Nou moraal van het verhaal. Niet iedereen die niet gevaccineerd wilt worden is een wappie.
West-Melanesia
pi_200324208
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 23:52 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Dus we zijn het erover eens dat de angst onnodig groot is, niet gerelateerd is aan enige vorm van logica en vooral emotioneel van aard is waarbij de overheid adequaat ingrijpt als er signalen komen van misstanden.

Anders dan roepen “je moet begrijpen wat voor soort angst het is”, wat missen we nu nog precies? Want alles wat ik hierboven beschreven heb neigt toch heel erg naar het feit dat mensen bewust ongeletterd willen blijven.
pi_200324274
quote:
7s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Op zich zou ik ook niet zo gauw mensen wappies noemen als ze bepaalde angst hebben voor het onbekende of zoiets en vind dat eerlijk gezegd niet echt getuigen van respect naar je medemens (en ja, omgekeerd kan het niet inenten ook niet getuigen van dit respect... ). Ik zou wel een uitzondering willen maken als het gaat om de groep (het groepje?) wat denkt dat dat nanobots van Bill Gates geinjecteerd worden of iets dergelijks.
Ja weet je, die complot dingen en weet ik veel wat zijn vaak niet goed of amper onderbouwde conclusies enzo. Dat die mensen wappie genoemd worden, oke, zou ik nog steeds niet doen maar tot daar aan toe.

Maar er zijn ook nog gewoon mensen die niet geloven in die complottheorien maar wel gewoon bang zijn.

Het is wat je zegt, het getuigd niet van respect naar je medemens.
West-Melanesia
pi_200324301
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dus we zijn het erover eens dat de angst onnodig groot is, niet gerelateerd is aan enige vorm van logica en vooral emotioneel van aard is waarbij de overheid adequaat ingrijpt als er signalen komen van misstanden.

Anders dan roepen “je moet begrijpen wat voor soort angst het is”, wat missen we nu nog precies? Want alles wat ik hierboven beschreven heb neigt toch heel erg naar het feit dat mensen bewust ongeletterd willen blijven.
Men wacht liever even. Mag het? Volgens de wet wel
West-Melanesia
pi_200324326
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:20 schreef Oceanier het volgende:

[..]

Men wacht liever even. Mag het? Volgens de wet wel
Tuurlijk, maar vind je het erg dat de regering niet wacht op ze en doorgaat met beleid maken post-vaccinatie tijd?
pi_200324410
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 00:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar vind je het erg dat de regering niet wacht op ze en doorgaat met beleid maken post-vaccinatie tijd?
Ja diezelfde regering die vorige week alles opengooide terwijl er nog miljoenen mensen zaten te wachten op een vaccin. Laat maar komen, over een paar jaar verdwijnt die coronapaspoort wel weer.
West-Melanesia
pi_200327088
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 15:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan ga je naar je huisarts toe.
Je weet dat niet elke huisarts even kritiekloos is over de beschikbare vaccins?
pi_200327107
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je weet dat niet elke huisarts even kritiekloos is over de beschikbare vaccins?
Prima toch? Dat is toch *precies* wat je wil? Een objectieve bron die je vertelt hoe het zit?
pi_200327131
quote:
10s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Prima toch? Dat is toch *precies* wat je wil? Een objectieve bron die je vertelt hoe het zit?
Ik ga niet af op de mening van één iemand. Zoals ik al zei: ik wacht het wel af allemaal. Ben niet principieel tegen vaccins, ik hoor het wel als de hoge heren er echt uit zijn.
pi_200327328
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 10:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ga niet af op de mening van één iemand. Zoals ik al zei: ik wacht het wel af allemaal. Ben niet principieel tegen vaccins, ik hoor het wel als de hoge heren er echt uit zijn.
Ik geef het op. Succes met wat je ook besluit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')