SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Hij gaat nu gewoon in de auto liggen, onder een hoopje jassen. Maar we hebben het gezien.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bouhanni kon nu niet meer aan de auto hangen natuurlijk, einde tijdperk.
Het feit dat jij je oren nog laat verkrachten door Joris stemt mij verdrietig.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel jammer dat Wout het advies van Joris niet overnam om voor Vingegaard te knechten vanuit gewonnen positie
Is hij ooit uit een ronde gezet dan?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eerste keer in hoe lang dat Bouhanni niet vanwege geweld uit een ronde wordt gezet?
Heeft wout de etappe en de tour alweer gewonnen?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belgen redeneren weer lekker naar eigen kansen toe
Het is wat.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belgen redeneren weer lekker naar eigen kansen toe
Meerderheid vd daadwerkelijke kanshebbers in de kopgroep is van Belgische nationaliteit aldus Wuyts en De cauwer.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:37 schreef crv het volgende:
[..]
Heeft wout de etappe en de tour alweer gewonnen?
Zoals Sankt Pauli?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:38 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Mooi bruin super-strijdlust truitje.
Je had Bouhani in je poultje ?quote:Op zondag 11 juli 2021 14:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Godmiljaar. Het is niet waar. Verdoeme.
Hij staat in elke uitslag .....quote:Op zondag 11 juli 2021 14:39 schreef Marcoss het volgende:
Heeft iemand al overtuigend bewijs gezien dat Buchmann meedoet deze Tour?
zou het moeten kunnen.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, Valverde is ineens even tot kanshebber gebombardeerd.
Nee, en dat is helemaal prima.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:39 schreef Marcoss het volgende:
Heeft iemand al overtuigend bewijs gezien dat Buchmann meedoet deze Tour?
Normaal gesproken is dit z'n laatste rit deze Tour en zie hem ook wel ver komen eigenlijkquote:Op zondag 11 juli 2021 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, Valverde is ineens even tot kanshebber gebombardeerd.
Ze komen vandaag boven de 2000mquote:Op zondag 11 juli 2021 14:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken is dit z'n laatste rit deze Tour en zie hem ook wel ver komen eigenlijk
Maar dat is helemaal niet gezegd. En het was José die het over overwinningen en percentages had.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meerderheid vd daadwerkelijke kanshebbers in de kopgroep is van Belgische nationaliteit aldus Wuyts en De cauwer.
Wat ga ik de Wuyts van de laatste jaren niet missen.
Ik zou nog een keer terugspoelen als ik jou was.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet gezegd. En het was José die het over overwinningen en percentages had.
Dat heb ik net gedaanquote:Op zondag 11 juli 2021 14:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer terugspoelen als ik jou was.
Als Stef co-commentator is, vallen er soms heerlijk lange stiltes.quote:
Ik ben wel een tietenman.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb mij trouwens vrij intuïtief en onbewust afzijdig gehouden van het volgende, maar je komt er niet meer omheen ; overal zie je (Tour de) Tietema. Een enorm vreemd fenomeen, zijn die jongens nou echt beperkt of hoe zit dat precies?
Je komt er prima omheen hoorquote:Op zondag 11 juli 2021 14:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb mij trouwens vrij intuïtief en onbewust afzijdig gehouden van het volgende, maar je komt er niet meer omheen ; overal zie je (Tour de) Tietema. Een enorm vreemd fenomeen, zijn die jongens nou echt beperkt of hoe zit dat precies?
Het warme bad TDF is geen fan van Tietemongool.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Geen tietensokken hebbenquote:Op zondag 11 juli 2021 14:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hij laat zelfs de gratis punten schieten.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:52 schreef hhh38 het volgende:
Quintana spaart z'n krachten voor de dubbel straks?
Ze maken best leuke filmpjes en doen niemand kwaad, dus ik heb er niet zo'n moeite mee. 100 duizend volgers is toch een aardige prestatie.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Hij kan er gewoon niet zoveel meer van.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hij laat zelfs de gratis punten schieten.
Ja dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, excuus. Wout, Wout en Woods aldus de Vlaamse radio.quote:
Dit.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze maken best leuke filmpjes en doen niemand kwaad, dus ik heb er niet zo'n moeite mee. 100 duizend volgers is toch een aardige prestatie.
Zoveel nuance is olie op het vuur voor bepaalde mensen hier.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ze maken best leuke filmpjes en doen niemand kwaad, dus ik heb er niet zo'n moeite mee. 100 duizend volgers is toch een aardige prestatie.
Als er echt iets goed mis is met hun natuur (een chromosoom te veel o.i.d) dan kan ik het allemaal nog door de beugel zien. Wellicht ben ik ook wel iets te hard geworden de afgelopen jaren.quote:
Ik word steeds zachter in de loop der jaren.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:58 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Als er echt iets goed mis is met hun natuur (een chromosoom te veel o.i.d) dan kan ik het allemaal nog door de beugel zien. Wellicht ben ik ook wel iets te hard geworden de afgelopen jaren.
Jani lag doorgaans op dit moment in een etappe al in de bermquote:
Ja... Primoz had vorig jaar de hele ploeg om zich heen.quote:
Dit tempo zou jij ook kunnen volgen.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ziet er niet uit bij Cavendish, maar hij klimt dus probleemloos.
Ja, dit gaat helemaal mis voor Jonas. Snappen ze bij Djumbo dan niet dat het vandaag KOERS IN EEN KOERS is? Bikkelharde strijd in de vallei om de klassementsmannen te isoleren en Jonas zit helemaal alleen!quote:
Stel dat Gaudu de etappe niet wint, is zijn carrière dan voorbij?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Stel je nou eens voor dat Gaudu straks de etappe niet wint, staan die ploeggenoten ook een beetje voor aap.
Met Gesink erbij was dit niet gebeurd, die kent zijn plek. Het grote probleem is Stevie Kruijswijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:09 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ja, dit gaat helemaal mis voor Jonas. Snappen ze bij Djumbo dan niet dat het vandaag KOERS IN EEN KOERS is? Bikkelharde strijd in de vallei om de klassementsmannen te isoleren en Jonas zit helemaal alleen!
Hij is, vind ik, een betere en sowieso veel degelijker co-commentator dan Ducrot, maar inderdaad, zijn stem klink vaak alsof hij ieder moment in een soort van hysterische woede kan uitbarsten.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zat even in een kamer bij 'mensen' die NPO1 aanhadden, maar hoe kun je in godsnaam comfortabel naar de stem van Staf Clement luisteren zonder gek te worden?
Ik kan dat. Geen enkel probleemquote:Op zondag 11 juli 2021 15:09 schreef El-Stinho het volgende:
Ik zat even in een kamer bij 'mensen' die NPO1 aanhadden, maar hoe kun je in godsnaam comfortabel naar de stem van Staf Clement luisteren zonder gek te worden?
Ja... ik was de plaats van de misère (Font Romeu dus) alweer vergeten.quote:
Een pleister als vaccinatiesouvenir vind ik al een degelijke opbrengst van de dag.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik kan dat. Geen enkel probleem
Wat is je emailadres? Dan stuur ik je een sticker
Kreeg je ook een raketijsje in de wachtruimte?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een pleister als vaccinatiesouvenir vind ik al een degelijke opbrengst van de dag.
Zelfkastijding? Masochistische aanleg?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik kan er ook prima naar luisteren.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Het aanbod was er, maar ik hou allereerst niet van waterijs en al helemaal niet om 10:20 in de ochtend.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kreeg je ook een raketijsje in de wachtruimte?
Oh ok, jammer.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het aanbod was er, maar ik hou allereerst niet van waterijs en al helemaal niet om 10:20 in de ochtend.
Ik moest er aan wennen, maar het gaat steeds beter.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan er ook prima naar luisteren.
Heb je even geluk, want Staf houdt nog wel een keer op.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik luister nog liever naar mijn tinnitus dan naar Steven Clement.
Ik ben meer van roomijsbekertjes en marsijsjes. Het kind in mij is er nog steeds.quote:
Dat weten we.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben meer van roomijsbekertjes en marsijsjes. Het kind in mij is er nog steeds.
Uiteraard.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Zou Froome weer mee gaan doen om de Touwinst als hij naar DQT zou verkassen?
Hij zou ongetwijfeld weer mee gaan doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Met de recordwaardes van Thomas deze Tour, zijn de tegenstanders vissenvoer!quote:Op zondag 11 juli 2021 15:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas de Gendt (ooit de derde in de Giro) in de kopgroep ja?
Uiteraard.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Bij DQT doen ze elk jaar mee voor Tourwinst inderdaadquote:Op zondag 11 juli 2021 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Ook na zijn ernstige crash?quote:
Vakoc was toch een pak minderquote:Op zondag 11 juli 2021 15:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Remco had z'n 'hele rechterkant gebroken'. Doet ook weer mee.
Harmeling.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:20 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De avondetappe kunnen we weer overslaan.
Stef of Dirk Bellemakers, je moet kiezen.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik luister nog liever naar mijn tinnitus dan naar Steven Clement.
Die werpt de komende 4 jaar 5 keer.quote:
Stef.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stef of Dirk Bellemakers, je moet kiezen.
Ik zet ze precies voor elkaar zodat de kogel door allebei hun hoofd gaat.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Stef of Dirk Bellemakers, je moet kiezen.
Schoon volkquote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Toby56 het volgende:
Het commentaarhok van de NOS.
[ afbeelding ]
En waar staat Sander Kleikers in dezen?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zet ze precies voor elkaar zodat de kogel door allebei hun hoofd gaat.
Nou nou nou nouquote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou nou nouquote:Op zondag 11 juli 2021 15:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het Orakel.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Staf vreest een boze reactie uit Haarlem
Merckx reed ook wel eens in het rond zonder na te denken, lol.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:28 schreef The_Undertone het volgende:
Eddy Merckx' broer was een apotheker. Schreef zijn eindwerk over Pervetine, het middel dat door de Duitse Wehrmacht aan de soldaten gegeven werd in WO II om zich zonder veel nadenken in de strijd te gooien.
De moeder van Stefan Schumacher was ook apotheker. Daar had Stefan heel veel aan.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:28 schreef The_Undertone het volgende:
Eddy Merckx' broer was een apotheker. Schreef zijn eindwerk over Pervetine, het middel dat door de Duitse Wehrmacht aan de soldaten gegeven werd in WO II om zich zonder veel nadenken in de strijd te gooien.
De nieuwe Vansevenant is een leuke act. Die brengt de grote hit van de Snollebollekes toch mooi in de praktijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:29 schreef eentwee het volgende:
Vansevenant, wat een vermoeiende act was dat zeg. Ene G. Thomas werd toen nog eens 1 na laatste trouwens
Tsja, die andere Schumacher kende het middel blijkbaar ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De moeder van Stefan Schumacher was ook apotheker. Daar had Stefan heel veel aan.
Had op wat meer strijd in de kopgroep gehoopt welquote:
Nee dat niet. Sta er wel soms met een doosje punaises.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Schrijf jij ook op straten?
[ afbeelding ]
Die komt nog wel. Voorlopig vindt iedereen het tempo van Armirail wel best.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had op wat meer strijd in de kopgroep gehoopt wel
Een oude traditie.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee dat niet. Sta er wel soms met een doosje punaises.
Moeten zij weten.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Horner en Vande Velde zijn WOEST over de tactieken van Jumbo.
Edvald Boasson Hagen dan weer niet.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit tempo zou jij ook kunnen volgen.
Wij kijken ook.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:06 schreef hhh38 het volgende:
We zijn al over 2/3e van de hoogtemeters vandaag blijkbaar
Pervetine, daar weet Johan Derksen alles van.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:28 schreef The_Undertone het volgende:
Bij Don Pat herrijzen zelfs de bijna dodenquote:Op zondag 11 juli 2021 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boasson Hagen is al drie jaar met pensioen, zelfs Taus zou hem niet kunnen redden.
quote:Op zondag 11 juli 2021 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Boasson Hagen is al drie jaar met pensioen, zelfs Taus zou hem niet kunnen redden.
En dan hebben we hier nog altijd mensen die na een sprint overwinning van Cav aankomen met 'Ja maar maar maar de tegenstand is niet zo groot!'quote:
Als de tegenstand Philipsen en Bouhanni is dan klopt dat op zich ook wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En dan hebben we hier nog altijd mensen die na een sprint overwinning van Cav aankomen met 'Ja maar maar maar de tegenstand is niet zo groot!'
Hou op zeg
Wees blij dat ze iets doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Sky en Movistar gaan weer voor niks rijden.
Dat zijn wel renners die hij de afgelopen 3 jaar op het vlakke nauwelijks kon volgen, laat staan met gemak kloppen in de sprint.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als de tegenstand Philipsen en Bouhanni is dan klopt dan op zich ook wel.
Jeetje.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Om te beginnen de koers harder maken.
Als ze in de wielen van UAE waren blijven zitten had je je hardop afgevraagd waarom de andere ploegen niks doen.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2021 15:57 schreef The_Undertone het volgende:
Benieuwd vooral hoe Nibali ook nu weer een tactiek zal uitstippelen die nefast wordt voor zijn ploegmaats.
We zien het.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:19 schreef wimderon het volgende:
Ik weet niet wat Movistar precies wil, maar hier had je dan ook een stuk eerder aan kunnen beginnen.
Alles voor de Netflix serie hè.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Heeft iemand ooit iets van Movistar begrepen?
Tja, als je een Arcas had laten doen wat Armirail heeft gedaan is het verschil wellicht 6 in plaats van 10 minuten als je eraan begint.quote:
Nee hoor, ze moeten nu voor ritzeges de rest is zinloos.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ze in de wielen van UAE waren blijven zitten had je je hardop afgevraagd waarom de andere ploegen niks doen.
Valv zal zijn kans toch wel krijgen?quote:Op zondag 11 juli 2021 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, als je een Arcas had laten doen wat Armirail heeft gedaan is het verschil wellicht 6 in plaats van 10 minuten als je eraan begint.
Piti vindt 2400 meter meestal niet zo leukquote:Op zondag 11 juli 2021 16:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Valv zal zijn kans toch wel krijgen?
Dat zal dan wel ja.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Valv zal zijn kans toch wel krijgen?
De rit winnen met Kuss!quote:Op zondag 11 juli 2021 16:39 schreef Salina het volgende:
Het masterplan Ineos voor Carapaz.
En wat zijn nu de plannen van Jumbo?
Ik vrees dat we dit jaar tot de vierde week moeten wachten, helaas voor Steven zijn er geen criteriums.quote:
Wat verwacht je als ze allemaal naar elkaar kijken en wachten tot de ander een trap harder doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |