Ja ik heb nog een doos idd.quote:Op maandag 27 september 2021 19:07 schreef Lemijn het volgende:
Had er nog iemand bewaarzakjes liggen toevallig? @:SQ ? Zo niet dan bestel ik ze vanavond zelf.
Dank ik PB je.quote:
De mensen die zo'n handleiding schrijven, denken duidelijk alleen vanuit hygiëne-oogpunt en niet vanuit de praktijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 12:31 schreef Komkommerschijfje het volgende:
In de handleiding staat dat je het voor ieder gebruik moet afspoelen met lauwwarm water, laten weken in warm water met afwasmiddel, af moet spoelen met koud water, aan de lucht moet drogen, 5 minuten uit moet koken en dan weer aan de lucht laten drogen. Maar goed, dan ben je dus lang bezig, want dat aan de lucht laten drogen duurt ook wel weer een tijdje.
Een week en twee kotsende kinderen later.., ja graag!! Heb je mijn adres nog of zal ik die even DMen?quote:Op maandag 27 september 2021 08:12 schreef SQ het volgende:
Ik heb ook nog een paar van die rite aid units liggen. Zelf maar 1 keer nodig gehad (toen ik mezelf een blaar had gekolfd) wil je die ook, Rebubbled?
Ik heb van die siliconen lekschalen van Medela, met twee nachtvoedingen toch wel 30 ml die anders in mijn zoogcompressen/dekbed etc was gelekt. Ook een idee voor jou omdat het niet met een vacuum werkt?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:47 schreef Rebubbled het volgende:
Hier gaat het best goed met de BV. Baby snapt het helemaal, maar doet wel nog een tepel-naar-binnen-slorp ipv haar mond gewoon open. Maar daarna zit hij wel goed. Paar ochtenden de haakaa op een borst gezet en dat resulteerde in een pijnlijke borst en tepel en een donkerpaarse tepel tijdens kolven en na voeden. Dus die is weer naar de zolder. Tenzij ik iemand hier er tegen verzendkosten blij mee kan maken?
Koeltasje met bevroren elementen in de avond naast je bed zetten?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:24 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb van die siliconen lekschalen van Medela, met twee nachtvoedingen toch wel 30 ml die anders in mijn zoogcompressen/dekbed etc was gelekt. Ook een idee voor jou omdat het niet met een vacuum werkt?
Willen jullie praktisch even met mij meedenken? Ik wil deze opgevangen melk liever niet door de gootsteen spoelen, maar 's nachts naar beneden gaan om in de koelkast te zetten kan/wil ik niet.
Wat is een handige/praktische oplossing?
Dat zou voldoende moeten zijn als ik het de volgende ochtend invries?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Koeltasje met bevroren elementen in de avond naast je bed zetten?
Ja tuurlijk. Zo doen werkende kolvers het ook altijdquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:44 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn als ik het de volgende ochtend invries?
Het naar binnen slurpen van mijn tepel doet mijn baby ook regelmatig, vooral als ze al een tijdje drinkt en ongeduldiger wordt, omdat de melk niet meer zonder moeite komt en ze er wat harder voor moet werken. Ik vind het wel schattig, maar je voelt dat wel als het niet in 1x goed naar binnen geslurpt wordt, haha.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:47 schreef Rebubbled het volgende:
Hier gaat het best goed met de BV. Baby snapt het helemaal, maar doet wel nog een tepel-naar-binnen-slorp ipv haar mond gewoon open. Maar daarna zit hij wel goed. Paar ochtenden de haakaa op een borst gezet en dat resulteerde in een pijnlijke borst en tepel en een donkerpaarse tepel tijdens kolven en na voeden. Dus die is weer naar de zolder. Tenzij ik iemand hier er tegen verzendkosten blij mee kan maken?
Ja, zo doe ik het ook. En inderdaad ook met kolven op werk, vanwege de algemene koelkast en iedereen die erin kan neuzen geen fijn idee vinden.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:44 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn als ik het de volgende ochtend invries?
Top, als verlof-voeder heb ik daar weinig ervaring meequote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:49 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Zo doen werkende kolvers het ook altijd
Ja.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:14 schreef tpopml het volgende:
Voor de dames die gestopt zijn met borstvoeding: is jullie cupmaat geslonken?
Oh ik ging uit van cupmaat met borstvoeding versus cupmaat zonder borstvoeding.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:00 schreef kwakz0r het volgende:
Bij mij scheelt het weinig. Ik kan mijn oude beha’s weer aan.
Bij mij waren ze bij zo weinig voeden al wel op het huidige formaat hoor (bh's van voor de zwangerschap pastten weer). Ze waren vooral groter tijdens de zwangerschap en in de eerste maanden van (fulltime) borstvoeding geven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:51 schreef tpopml het volgende:
Ik zit nu op g80en ben toe aan nieuwe beha's. Ik voed nog 's avonds en 's nachts, en vooralsnog geen plannen om te stoppen. Denk dat ik toch maar die mooie (dure
) beha ga scoren.
Ik ben uiteindelijk weer op 80E terechtgekomen na 5,5 maand voeden/kolven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:14 schreef tpopml het volgende:
Voor de dames die gestopt zijn met borstvoeding: is jullie cupmaat geslonken?
Des te meer reden om goede beha's te kopen!quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:55 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Bij mij waren ze bij zo weinig voeden al wel op het huidige formaat hoor (bh's van voor de zwangerschap pastten weer). Ze waren vooral groter tijdens de zwangerschap en in de eerste maanden van (fulltime) borstvoeding geven.
Over de vorm gaan we het maar niet hebben![]()
![]()
Oh dat is bij mij t zelfde. In de zwsch waren ze niet echt gegroeid, alleen tijdens bv wat groter…quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 23:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ik ging uit van cupmaat met borstvoeding versus cupmaat zonder borstvoeding.
Als het gaat om cupmaat voor de zwangerschap, dan denk ik dat er geen verschil was. Maar ik heb nogal gefluctueerd in gewicht, dus heel exact is deze wetenschap niet.
Hier ook 75i. Had altijd wel grote borsten, maar dit is extreem. Ben ook maar 1,66.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:02 schreef Tink89 het volgende:
Ik was voor baby 1 een 70G en ging naar een 70I. Bij baby 2 ging ik zwanger naar 75I en nu in 75K... Ik hoop dat ze nog gaan krimpen, anders wordt het ooit een verkleining.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |