Ik heb geen idee. Wrsch de rest ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:14 schreef Zorro het volgende:
Nog steeds heb ik niemand gevonden met een antworod op mijn vraag: Waarom is in elk onboard shot dat stuurtje geblurred? Bij F1 waar toch alles geheim is zie je dat wel gewoon.
Misschien dat bokkerijder66 het weetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wrsch de rest ook niet.
Ik heb geen twitter. Daar doe ik niet aan.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter. Daar doe ik niet aan.
Omdat daar cruciale informatie op staat waarvan je niet wilt dat andere teams dat zien. Zoals energieverbruik, bandendruk, temperatuur, etc.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:14 schreef Zorro het volgende:
Nog steeds heb ik niemand gevonden met een antworod op mijn vraag: Waarom is in elk onboard shot dat stuurtje geblurred? Bij F1 waar toch alles geheim is zie je dat wel gewoon.
Ah, dus meer info dan in de F1. Helderquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat daar cruciale informatie op staat waarvan je niet wilt dat andere teams dat zien. Zoals energieverbruik, bandendruk, temperatuur, etc.
Zoiets verwachtte ik wel, maar wat ik zeg, zelfs bij F1 doen ze er niet zo krampachtig over.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat daar cruciale informatie op staat waarvan je niet wilt dat andere teams dat zien. Zoals energieverbruik, bandendruk, temperatuur, etc.
Maar daar staan dat soort cruciale zaken niet op.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik wel, maar wat ik zeg, zelfs bij F1 doen ze er niet zo krampachtig over.
Ja zie editquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar daar staan dat soort cruciale zaken niet op.
Omdat daar veel minder (gevoelige) informatie op staat, denk ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik wel, maar wat ik zeg, zelfs bij F1 doen ze er niet zo krampachtig over.
Ook hier, zie edit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat daar veel minder (gevoelige) informatie op staat, denk ik.
Met een beetje geluk podium voor Frijns danquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:34 schreef Starflyer het volgende:
Vergne en Cassidy under investigation.
Hooguit P4. Het gaat om de inhaalactie.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met een beetje geluk podium voor Frijns dan
Ook buitenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:07 schreef Zorro het volgende:
Binnen rijden
Dit lijk meer op een uit de hand gelopen kartwedstrijd bij Coronel
Ja net zoals ze op Monaco ook binnen rijden. In de tunnel.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja net zoals ze op Monaco ook binnen rijden. In de tunnel.
Evenementenlocatie + parkeerplaats.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor locatie? Lijkt wel een parkeergarage ofzo.
Nee, hoor de de Heineken 0,0% bevatten geen alcohol, dat magquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:52 schreef Starflyer het volgende:
Er zijn er een paar op 0.0% op de finish dus misschien komen er nog een aantal penalty's.
Geen ideequote:Op zondag 25 juli 2021 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is Iwan van der Valk nou weer?
Engels commentaar maar weer.
Wat gebeurde er? Ff gemistquote:
De Vries ookquote:
En under investigationquote:
Di Grassi is een afstammeling van Dick Dastardly, perfecte Old Indian Trick.quote:
Meer actie dan in de F1quote:
Hope soquote:Op zondag 25 juli 2021 15:31 schreef Starflyer het volgende:
Di Grassi krijgt nog wel een drive through
Hoorde op het Engels commentaar dat dat sinds Hong Kong was aangepast.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:31 schreef Sabata het volgende:
Zelfs de commentatoren van SAT1 worden gek van di Grassi. Alan McNish antwoord op de vraag: Was dit wel legaal? "Ja dit was legaal, korte check of hij schade had, maar die Safety Car rijdt gelukkig voor ons te langzaam."
Is dit dat niet dan?quote:Op zondag 25 juli 2021 15:40 schreef Sabata het volgende:
Dit circuit is perfect voor een Demolition Derby
Neequote:
Mag toch niet meer?quote:Op zondag 25 juli 2021 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
McNish trekt een sprintje richting wedstrijdleiding
Is in dezelfde stad. Kniesoor..quote:Op zondag 25 juli 2021 15:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
NeeDan moet dit Battersea Park zijn. Batter is gelijk aan slaan of kloppen
Zou voor alle FIA racesport en geldenquote:
Dat heb ik dan ff gemistquote:Op zondag 25 juli 2021 15:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou voor alle FIA racesport en gelden
Ik bedoel is toch raar dat het alleen voor de F1 geldt en niet voor de FE etcquote:
Dus inhalen onder de SCquote:Op zondag 25 juli 2021 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij is NIET gestopt
Niks "intent" to stop ook.
Dátquote:Op zondag 25 juli 2021 15:46 schreef Starflyer het volgende:
Wel stoppen, maar geen monteurs. Bewust de boel saboteren dus.
Telemetrie geeft je gelijk. Niet gestopt, nog geen secondequote:Op zondag 25 juli 2021 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij is NIET gestopt
Niks "intent" to stop ook.
De Zwarte Stip harrrrrquote:Op zondag 25 juli 2021 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benieuwd wat ze met DiGrassi gaan doen nu
Tijd op tellen, zoals bij de F1?quote:Op zondag 25 juli 2021 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Benieuwd wat ze met DiGrassi gaan doen nu
Tijd toch opgeteldquote:
Zwarte vlag is uit de race gehaald, dus diskwalificatie.quote:
Absoluutquote:Op zondag 25 juli 2021 15:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Super onsportieve actie, terecht dsq.
Zie uitslag p8quote:Op zondag 25 juli 2021 15:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zwarte vlag is uit de race gehaald, dus diskwalificatie.
Is dat niet de DT die hij eerder kreeg? En moet de zwarte vlag nog verwerkt worden?quote:
Wel DT gelijk verwerken, maar niet de DSQ lijkt me raarquote:Op zondag 25 juli 2021 16:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is dat niet de DT die hij eerder kreeg? En moet de zwarte vlag nog verwerkt worden?
Eens, maar een zwarte vlag betekent diskwalificatie.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel DT gelijk verwerken l, maar niet de DSQ lijkt me raar
Er gebeurt vrij veelquote:Op zondag 25 juli 2021 16:54 schreef nils7 het volgende:
Gekeken in de officiële FE app.
Race start 19:30
Vond ik wat apart zeker met gisteren maar het zal wel.
Krijg ik ineens notificaties over de results.
Was het 19:30 UTC, wtf geen idee welke tijd zone dat is overigens.
Alles gemist. Damn
Wel twee Nederlanders aan kop in het kampioenschap zie ik.
Is de race het waard terug te kijken nu ik de uitslag weet?
Als je een botsauto fan bent is het leuk om terug te kijken, als je fan van Whacky Races bent is het leuk om terug te kijken. Ben je geen fan van beide, dan weet ik het eigenlijk niet ';)quote:Op zondag 25 juli 2021 16:54 schreef nils7 het volgende:
Gekeken in de officiële FE app.
Race start 19:30
Vond ik wat apart zeker met gisteren maar het zal wel.
Krijg ik ineens notificaties over de results.
Was het 19:30 UTC, wtf geen idee welke tijd zone dat is overigens.
Alles gemist. Damn
Wel twee Nederlanders aan kop in het kampioenschap zie ik.
Is de race het waard terug te kijken nu ik de uitslag weet?
Klopt. Dat je moet stoppen is aan de regels toegevoegd nadat zoiets al eerder gebeurde (hoorde ik van Jack Nichols). En Di Grassi erkend nu dat hij volgens de data niet volledig stil stond.quote:Op zondag 25 juli 2021 17:46 schreef ETA het volgende:
opvallende actie van Di Grassi. Het lijkt erop dat inhalen via de pitstraat gewoon mocht, alleen had hij wel moeten stoppen. Nu lijkt het erop dat hij de straf kreeg omdat hij niet volledig had gestopt. Zou raar zijn als men zo via de pitstraat legaal in kan halen tijdens een safety car, lijkt mijn onwenselijke situatie.
De diskwalificatie is nu verwerkt.quote:Op zondag 25 juli 2021 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel DT gelijk verwerken, maar niet de DSQ lijkt me raar
Ik keek met 20 minuten vertraging.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het was gezellig om in mijn eentje te kijken
Net teruggekeken. Zit hier met een zieke, is echt sneuquote:
Ken dat gevoel. Had ik vorig weekend met de DTM.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het was gezellig om in mijn eentje te kijken
Sterktequote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Zit hier met een zieke, is echt sneu![]()
Nyck maakt nog kans morgen, maar dan moet het echt wel heel veel beter gaan dan vandaag.
Starten in groep 1 is een nadeel. Alleen Evans wist zich uit die groep als zesde te plaatsen voor de superpole.quote:Op zondag 15 augustus 2021 13:14 schreef heywoodu het volgende:
De Vries zat er weer lekker bij in de trainingen en krijgt het weer niet voor elkaar in de kwalificatie, start ergens in het middenveld. Vandoorne op pole, dus met de auto lijkt weinig mis.
Ik kijk gewoon thuis.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:03 schreef opreis het volgende:
Waar wordt er gekeken naar de seizoensafsluiter?
Ik bedoel op welke zender of via welke streamquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon thuis.
Edit: Zolang het me kan boeien dan. Het blijft toch een beetje Mario Kart.
Ooooohquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik bedoel op welke zender of via welke stream
Dat is in de F1 heel andersquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:30 schreef heywoodu het volgende:
Nog dertien (!) coureurs die in theorie de titel kunnen pakken trouwens
Wel geinig dat 13 van de 24 coureurs de titel nog kunnen pakken, maar 5 van de top-6 op de grid juist weer nietquote:
Gezellig dat je er bent🙂quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel geinig dat 13 van de 24 coureurs de titel nog kunnen pakken, maar 5 van de top-6 op de grid juist weer niet
Hij is hier paars?quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
De rode vlag is hier anders dan bij formule 1
Parc ferme regelsquote:
Dat bedoelde ik. Mogen ze voor de F1 ook invoerenquote:
O gelukkig, ik dacht al de de vlag anders was.quote:
Reparaties mogen wel, overigens.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
O gelukkig, ik dacht al de de vlag anders was.
Maar iedereen met een beetje logisch verstand vind dit toch logisch? Waarom begrijpen ze de in de F1 niet?
Wat mag dan wel en wat niet, nu ben ik het een beetje kwijt.quote:
Nu ben ik het ook kwijtquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat mag dan wel en wat niet, nu ben ik het een beetje kwijt.
Geen idee, maar de race director zei dat je voor reparaties de garage in moestquote:Op zondag 15 augustus 2021 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je mag daadwerkelijke schade repareren. Geen andere wijzigingen. Net als tussen de Q en race bij de F1quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je dat doet start dan verder naar achteren als de herstart is?quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar de race director zei dat je voor reparaties de garage in moest
Waarom heb ik bij de F1 het gevoel dat ze meer repareren dan de bedoeling is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:44 schreef TagForce het volgende:
[..]
Je mag daadwerkelijke schade repareren. Geen andere wijzigingen. Net als tussen de Q en race bij de F1
Daar repareren ze zelfs de banden als er een verkeerd vliegje op zit. Alles voor de veiligheid he.quote:Op zondag 15 augustus 2021 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom heb ik bij de F1 het gevoel dat ze meer repareren dan de bedoeling is.
De vrachtwagens met de wrakken zijn pas net het circuit rond en terug in de pits.quote:
Negen!quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:04 schreef vosss het volgende:
Hoeveel concurrenten heeft de Vries nu nog?
10quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:04 schreef vosss het volgende:
Hoeveel concurrenten heeft de Vries nu nog?
Kleine kan echt niet meer neequote:Op zondag 15 augustus 2021 16:04 schreef Zorro het volgende:
Vroeger zeiden we dan: Dit is het verhaal van de 10 kleine negertjes.
Dat zal nu wel niet meer kunnen zeker?
Er konden er nog dertien kampioen worden. Dennis is nummer drie die weg is gevallen, maar De Vries hoort ook bij die dertien en zal zijn eigen concurrent niet zijn. Of nou ja, Dennis was zijn eigen concurrent wel, zo blijkt.quote:
Voor de titel?? Zo veel nog die kampioen kunnen worden?quote:
Verkeerde inschatting van mijquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er konden er nog dertien kampioen worden. Dennis is nummer drie die weg is gevallen, maar De Vries hoort ook bij die dertien en zal zijn eigen concurrent niet zijn. Of nou ja, Dennis was zijn eigen concurrent wel, zo blijkt.
De Vries staat vooraan, dus die moet zijn concurrenten achter zich zien te houden en hij is er. En op dit moment is dat zo.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Voor de titel?? Zo veel nog die kampioen kunnen worden?
Waar moettie finishen om de titel te pakken?
Alsof hij zich verremde. Hoe dan?!quote:
Of niet: ingehaald worden en dan aangetikt wordenquote:
Hoe dan?quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:34 schreef heywoodu het volgende:
"Peentjes zweten, hoe dan?"
Rot toch eens op met dat achterlijke hoe dan
Maar hoe dan?!quote:
Hij leest meequote:Op zondag 15 augustus 2021 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Van Dam leest mee hierquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:34 schreef heywoodu het volgende:
In dat geval: kap ook maar met dat 'afkloppen', dat deden mensen 500 jaar geleden misschien, als je dat nu nog (serieus) doet dien je niet serieus genomen te wordenquote:
quote:
Je vergeet een belangrijk detail: De Vries rijdt in een Mercedes...quote:
Dat zijn alleen maar detailsquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk detail: De Vries rijdt in een Mercedes...
Jaa die mogen alles en hebben alles meequote:Op zondag 15 augustus 2021 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk detail: De Vries rijdt in een Mercedes...
Over 2 weken minder blije Totoquote:
Dat zou jammer zijnquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:49 schreef Johannes788 het volgende:
Kampioen!
Op naar williams zitje F1
Omdat het pas sinds dit seizoen een officieel FIA kampioenschap is.quote:Op zondag 15 augustus 2021 16:51 schreef StephanL het volgende:
Waarom is die eigenlijk de eerste kampioen? Ik begrijp dat niet helemaal
Ik ook nietquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:51 schreef StephanL het volgende:
Dit is het eerste seizoen waarin Formule E een officieel WK is. Hij is dan ook niet de eerste kampioen, maar wel de eerste wereldkampioenquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:51 schreef StephanL het volgende:
Bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 15 augustus 2021 16:52 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Omdat het pas sinds dit seizoen een officieel FIA kampioenschap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |