Ik heb geen idee. Wrsch de rest ook niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:14 schreef Zorro het volgende:
Nog steeds heb ik niemand gevonden met een antworod op mijn vraag: Waarom is in elk onboard shot dat stuurtje geblurred? Bij F1 waar toch alles geheim is zie je dat wel gewoon.
Misschien dat bokkerijder66 het weetquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wrsch de rest ook niet.
Ik heb geen twitter. Daar doe ik niet aan.quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb geen twitter. Daar doe ik niet aan.
Omdat daar cruciale informatie op staat waarvan je niet wilt dat andere teams dat zien. Zoals energieverbruik, bandendruk, temperatuur, etc.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:14 schreef Zorro het volgende:
Nog steeds heb ik niemand gevonden met een antworod op mijn vraag: Waarom is in elk onboard shot dat stuurtje geblurred? Bij F1 waar toch alles geheim is zie je dat wel gewoon.
Ah, dus meer info dan in de F1. Helderquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat daar cruciale informatie op staat waarvan je niet wilt dat andere teams dat zien. Zoals energieverbruik, bandendruk, temperatuur, etc.
Zoiets verwachtte ik wel, maar wat ik zeg, zelfs bij F1 doen ze er niet zo krampachtig over.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat daar cruciale informatie op staat waarvan je niet wilt dat andere teams dat zien. Zoals energieverbruik, bandendruk, temperatuur, etc.
Maar daar staan dat soort cruciale zaken niet op.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik wel, maar wat ik zeg, zelfs bij F1 doen ze er niet zo krampachtig over.
Ja zie editquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar daar staan dat soort cruciale zaken niet op.
Omdat daar veel minder (gevoelige) informatie op staat, denk ik.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoiets verwachtte ik wel, maar wat ik zeg, zelfs bij F1 doen ze er niet zo krampachtig over.
Ook hier, zie edit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat daar veel minder (gevoelige) informatie op staat, denk ik.
Met een beetje geluk podium voor Frijns danquote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:34 schreef Starflyer het volgende:
Vergne en Cassidy under investigation.
Hooguit P4. Het gaat om de inhaalactie.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met een beetje geluk podium voor Frijns dan
Ook buitenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:07 schreef Zorro het volgende:
Binnen rijden
Dit lijk meer op een uit de hand gelopen kartwedstrijd bij Coronel
Ja net zoals ze op Monaco ook binnen rijden. In de tunnel.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja net zoals ze op Monaco ook binnen rijden. In de tunnel.
Evenementenlocatie + parkeerplaats.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 16:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor locatie? Lijkt wel een parkeergarage ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |