Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van ouwe reus, nog 130 andere tindermatches gelukkig
Niet dat daar nou veel soeps tussenzit
quote:Op zondag 11 juli 2021 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.
Korte beschrijving met dat je 5x in de week sport, van gezond eten houdt etc etc.
Krijg je 20 matches met dikke bankpatatten die alleen een joggingbroek dragen tijdens het stofzuigen van de chipskruimels.
Meteen mijn abo beëindigd. Ik zie het wel als er een match is, ik hoef niet te weten wat voor treurnis het allemaal op mij zou kunnen.
Gelukkig nu met een leuke vrouw aan het daten.
True. Toch wel veel geneukt de afgelopen 2 jaar. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje kaf en koren, maar goed, dat is met al die apps niet veel beter
Om 15:15 mag je het zulf lez'n.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Christien wo'j koffie zett'n.
vandaag 15k?
wowquote:Op zondag 11 juli 2021 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.
Korte beschrijving met dat je 5x in de week sport, van gezond eten houdt etc etc.
Krijg je 20 matches met dikke bankpatatten die alleen een joggingbroek dragen tijdens het stofzuigen van de chipskruimels.
Meteen mijn abo beëindigd. Ik zie het wel als er een match is, ik hoef niet te weten wat voor treurnis het allemaal op mij zou kunnen.
De triestigheid van jouw posts doet mij fysiek pijn.quote:Op zondag 11 juli 2021 14:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
True. Toch wel veel geneukt de afgelopen 2 jaar. Dat dan weer wel.
Dat snap ik volledig. Het was ook een trieste post. Het leek me passend in deze wat triestige sc.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De triestigheid van jouw posts doet mij fysiek pijn.
hey kan jij mij wat tindertips geven??quote:Op zondag 11 juli 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat snap ik volledig. Het was ook een trieste post. Het leek me passend in deze wat triestige sc.
Die foto met die karper, weghalen.quote:Op zondag 11 juli 2021 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hey kan jij mij wat tindertips geven??
niet weten dat mannelijk foto's goed scorenquote:Op zondag 11 juli 2021 15:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die foto met die karper, weghalen.
quote:
jouwquote:Op zondag 11 juli 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet weten dat mannelijk foto's goed scoren
ik geloof niks meer van jou verhaal van net
Mannelijkquote:Op zondag 11 juli 2021 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet weten dat mannelijk foto's goed scoren
ik geloof niks meer van jou verhaal van net
Je haalt de 100 misschien net.quote:Op zondag 11 juli 2021 16:09 schreef aTypisch het volgende:
wat is je inschatting qua 'IQ punten'? @:BehoorlijkKritisch
quote:Op zondag 11 juli 2021 16:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je haalt de 100 misschien net.
Maar je krijgt pas een match als jij ze ook naar rechts hebt geswipet 🤔quote:Op zondag 11 juli 2021 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |