@Coco @Dj_Day-Vquote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Aas is uitgegooid.
NWS / Peter R de Vries neergeschoten, toestand kritiek maar stabiel #27
Niet daarvoor, misschien kijk ik af en toe met een schuin oog want ik blijf wel wakker voor UFCquote:
Vechtsportenquote:Op zondag 11 juli 2021 00:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet daarvoor, misschien kijk ik af en toe met een schuin oog want ik blijf wel wakker voor UFC
Het is allemaal niet iets om de tv voor aan te zetten.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel beter dan autootjes rijden of fietsen
Oneens en als je er een andere mening op nahoudt ben ik bereid om met je te vechten.quote:Op zondag 11 juli 2021 00:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel beter dan autootjes rijden of fietsen
Gelukkig wordt Italië morgen Europees kampioen!quote:Op zondag 11 juli 2021 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal niet iets om de tv voor aan te zetten.
Ik heb ooit wel eens gezien hoe jij eruitziet geloof ik en ik ga niet met jou vechtenquote:Op zondag 11 juli 2021 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oneens en als je er een andere mening op nahoudt ben ik bereid om met je te vechten.
Misschien kan je een foto van je biceps maken om indruk te makenquote:Op zondag 11 juli 2021 00:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens gezien hoe jij eruitziet geloof ik en ik ga niet met jou vechten
quote:Op zondag 11 juli 2021 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je een foto van je biceps maken om indruk te maken
Kijk een filmquote:Op zondag 11 juli 2021 01:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ga eens slapen jij, en gefeliciteerd met mama GGMM
Samen tegen coronaquote:Op zondag 11 juli 2021 05:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klein feestje gehad. Morgen een kegel @:fetx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |