quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het ook niet heel vaak gelukkig, paar keer per jaar. Wel heel willekeurig, de ene keer als het diep in december is en de andere keer in hartje zomer.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Herkenbaar. Al heb ik er de laatste jaren steeds minder last van.
Erg mooi
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet heel vaak gelukkig, paar keer per jaar. Wel heel willekeurig, de ene keer als het diep in december is en de andere keer in hartje zomer.
Achja, ik adem (nog).
Bus, krijg woensdag zo'n Swapfietsquote:Op maandag 12 juli 2021 14:31 schreef MC-M het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het. Hoe ga je nu richting werk dan?
DSIquote:Op maandag 12 juli 2021 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Nog meer DSI.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:Onlogisch @:Wereldgozer @:Oriente
Precies hetzelfde hier. Soms heeft mijn vriendin er een dag ontzettend last van terwijl ik het dan niet merk. Erg random.quote:Op maandag 12 juli 2021 14:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet heel vaak gelukkig, paar keer per jaar. Wel heel willekeurig, de ene keer als het diep in december is en de andere keer in hartje zomer.
Achja, ik adem (nog).
Eerste vrije maandag sinds oktober ofzo makker.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:01 schreef Oriente het volgende:
Dramaandag @:Coco @:fetx @:neef_wuppie @:gurneyisbestoke
quote:Op maandag 12 juli 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch heeft je zojuist genoemd in...
* GGMM klikt weg
Slimste Mens genot vanavond met Bert Visschergodquote:Op maandag 12 juli 2021 15:04 schreef Zipportal het volgende:
Op1. @:Coco @:maxi-mus @:el-stinho
MOEKE!!!!
Dat programma heeft niks meer met Slim te maken. Eerder de Recentste mens.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Slimste Mens genot vanavond met Bert Visschergod
Nee lekker Op1 kijken linkse aidsquote:Op maandag 12 juli 2021 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat programma heeft niks meer met Slim te maken. Eerder de Recentste mens.
Allemaal recente flutvragen. Ik kijk daar niet meer naar.
Dat kijk ik alleen nog voor een bepaald onderwerp, dopingfanaat.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee lekker Op1 kijken linkse aids![]()
[ afbeelding ]
Als je @Boze_Eend niet verbaal de baas kan zijn moet je eens goed en hard nadenken waar je nou eigenlijk mee bezig bent.quote:Op maandag 12 juli 2021 15:12 schreef onlogisch het volgende:
@:Boze_eend probeert mij een hak te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |