Zijn dat die oplichters die valse ID's en certificaten aanbieden op telegramquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik weet van artsen voor vrijheid die beweerd dat 87.000 zorgmedewerkers weigeren zich te laten vaccineren .
Inderdaad , ik ben benieuwd hoeveel ogen nu weer open zijn gegaanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel een bak ja.
Ondergronds om normaal te zijn , wat een verloederingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Mooi net als toen ondergrondse die mensen van valse papieren voorziet.
Reden genoeg dus om alles weer op slot te gooien tochquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:36 schreef ludovico het volgende:
Zoals u ziet in de OP kunnen we een aardige schatting maken van hoeveel mensen opgenomen gaan worden in het ziekenhuis van die 10k gevonden besmettingen...
Vandie 10k was +- 87% "jongere" met een IHR van 0.01%. Dat wordt dusss 1 persoon! Hoeraaaaaaaa
De zorg staat op omvallen.
Zeker, veel te veel.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:37 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Reden genoeg dus om alles weer op slot te gooien toch
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:13 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zijn dat die oplichters die valse ID's en certificaten aanbieden op telegram
[ afbeelding ]
In liefde en oorlog ....quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Ondergronds om normaal te zijn , wat een verloedering
De reguliere maximale straf voor valsheid in geschrifte (of gebruik voor het vervalste schrift) is een gevangenisstraf van 6 jaar, of een geldboete van de vijfde categorie (art. 225 strafrecht).quote:
Waarschijnlijk gaan ze dan weer hysterisch lachen als reactie.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
[..]
De reguliere maximale straf voor valsheid in geschrifte (of gebruik voor het vervalste schrift) is een gevangenisstraf van 6 jaar, of een geldboete van de vijfde categorie (art. 225 strafrecht).
Ik zeg doen
Gaat dus niet erg soepel met de ID/vaxpas software.haha.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ga maar lekker 'n klacht indienen. Moeten ze het allemaal in de domme appjes zetten. Artificial Intelliegence. haha. UK track en trace voor de laatste jaartje of zo ook zo'n ramp is geweest. 'Keep the people nervous' Appje.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:17 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
[..]
De reguliere maximale straf voor valsheid in geschrifte (of gebruik voor het vervalste schrift) is een gevangenisstraf van 6 jaar, of een geldboete van de vijfde categorie (art. 225 strafrecht).
Ik zeg doen
https://www.portugalresid(...)t-unworkable-decree/quote:““We will NEVER ask anybody for a Covid test result or proof of vaccine… NEVER! It is none of our business and goes against our clients human rights. We will not be party to society’s descent into fascism and apartheid”.
Welke gemanipuleerde cijfers?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:26 schreef PSVCL het volgende:
Wat een paniek in het COR topic na wat nietszeggende gemanipuleerde cijfers .. die mensen hebben nog steeds oogkleppen op, ongelofelijk.
Of ze zijn gewoon hersendood
[..]
https://www.portugalresid(...)t-unworkable-decree/
Niet bij iedereen werkt het vaccin voldoende.... Je weet niet precies waar die het over heeft, voldoende voor wat? Bijv.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 18:20 schreef Summers het volgende:
"Bij niet iedereen werkt het vaccin " Dat kunnen we ook weer mooi in onze zak steken .
Neuh denk niet dat die cijfers gemanipuleerd zijn, maar ik denk wel dat er wat andere zaken spelen, begin aardig te denken dat het aantal false positives enorm hoog is, PCR test gebruiken zonder symptomen... Lekker man.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sowieso de ''besmetting''cijfers vlak voor en na een persconferentie
Meer dan anders?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh denk niet dat die cijfers gemanipuleerd zijn, maar ik denk wel dat er wat andere zaken spelen, begin aardig te denken dat het aantal false positives enorm hoog is, PCR test gebruiken zonder symptomen... Lekker man.
Die cijfers zijn never nooit een afspiegeling van de werkelijkheid. Manipuleren gaat misschien wat ver maar hocus pocus met parameters 100%.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 20:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Neuh denk niet dat die cijfers gemanipuleerd zijn, maar ik denk wel dat er wat andere zaken spelen, begin aardig te denken dat het aantal false positives enorm hoog is, PCR test gebruiken zonder symptomen... Lekker man.
Ik ga uit van wel ja, testen voor toegang is niet "alleen testen met symptomen" ik denk dat "testen met alleen symptomen" minder false positives zal hebben.quote:
Bewust hocus pocus of zijn ze incapabel? Of een van de twee?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die cijfers zijn never nooit een afspiegeling van de werkelijkheid. Manipuleren gaat misschien wat ver maar hocus pocus met parameters 100%.
Nou je bent de eerste die het wilt toegeven, volgens Devlin is het seizoenseffect gewoon onzin en moet het maar blijken dat clubs sluiten effect heeft.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens is de effectiviteit van de maatregelen nu wel pijnlijk duidelijk geworden..
Wat anekdotische bewijsvoering betreft merk ik in mijn omgeving (eind 20, begint 30) dat er toch behoorlijk wat mensen corona opgelopen hebben, waaronder ikzelf. Al met al lijken de cijfers dus een best redelijke afspiegeling van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die cijfers zijn never nooit een afspiegeling van de werkelijkheid.
Ik maak ook ff een biertje open.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat anekdotische bewijsvoering betreft merk ik in mijn omgeving (eind 20, begint 30) dat er toch behoorlijk wat mensen corona opgelopen hebben, waaronder ikzelf.
Testen voor toegang is geen PCR maar antigeen-sneltest met haast geen vals-positieven. Vals-negatief daarentegen...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ga uit van wel ja, testen voor toegang is niet "alleen testen met symptomen" ik denk dat "testen met alleen symptomen" minder false positives zal hebben.
Corona extra.quote:
'Corona opgelopen' of positieve test?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat anekdotische bewijsvoering betreft merk ik in mijn omgeving (eind 20, begint 30) dat er toch behoorlijk wat mensen corona opgelopen hebben, waaronder ikzelf. Al met al lijken de cijfers dus een best redelijke afspiegeling van de werkelijkheid.
Opgelopen, met klachten en alles. Waarschijnlijk via voetbal kijken bij vrienden (ook klachten) of via de collega (klachten) van een maat (klachten).quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
'Corona opgelopen' of positieve test?
Er moeten cijfers komen om maatregelen te backen. En die hebben ze, op een of andere manier, verworven.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bewust hocus pocus of zijn ze incapabel? Of een van de twee?
Mm oké. Beterschap met zijn allenquote:
Dus jij acht dat het bewust wordt gedaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er moeten cijfers komen om maatregelen te backen. En die hebben ze, op een of andere manier, verworven.
Was een dag een beetje ziekjes maar het mocht niet echt een naam hebben, voel me nu weer prima. Toch bedanktquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mm oké. Beterschap met zijn allen
Is hij nog steeds ziek?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was een dag een beetje ziekjes maar het mocht niet echt een naam hebben, voel me nu weer prima. Toch bedankt.
Eén van m'n maten heeft er wel behoorlijk last van (niet doodziek of zo hoor), en die heeft net als ik ook al z'n eerste prik gehad.
Grappig hoe je mijn woorden verdraait met een vleugje dingen die ik nooit heb gezegdquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:17 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nou je bent de eerste die het wilt toegeven, volgens Devlin is het seizoenseffect gewoon onzin en moet het maar blijken dat clubs sluiten effect heeft.
Maar jij gaat ook te kort door de bocht met "maatregelen"
Lock down = zinloos
Clubs dicht = minder besmetting onder jongeren (initieel)
Lijkt me wiedes.
Is natuurlijk wel zo dat dat geneuzel over zo'n gigantisch seizoenseffect wel mooi de prullenbaks in kan nu.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Grappig hoe je mijn woorden verdraait met een vleugje dingen die ik nooit heb gezegd
Grappig hè,quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:35 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Grappig hoe je mijn woorden verdraait met een vleugje dingen die ik nooit heb gezegd
Er waren vandaag in dit topic nog 2 debielen die keihard moesten lachen om mensen met long covid. Blijkbaar is het toch niet zo grappig.quote:
Want? Wie weet zijn we nu 30x wendbaarder dan we hadden geweest in de winter. Cq, krijgen we nu besmettingen omlaag met clubs sluiten maar was dat in de winter niet voldoende geweest, zoals we bij de laatste corona piek ook hebben gezien overigens, de cijfers gingen immers niet naar beneden ook al waren de pubs gesloten, pas met het "nieuwe seizoen " / "seizoenseffect" ging het naar beneden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel zo dat dat geneuzel over zo'n gigantisch seizoenseffect wel mooi de prullenbaks in kan nu.
Dancings dicht heeft zeker effect... heb nooit beweerd van niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Grappig hè,
Pubs dicht of open heeft wel veel effect Devlin?
En er is wel een seizoenseffect Devlin?
Het zijn twee vragen die je gewoon met "ja" kan beantwoorden maar je doet zo ontwijkend altijd.
Ik heb het over seizoenseffecten, niet veranderingen van het weer. Nu mag je dat een verschil vinden van niks maar met een seizoen veranderen er wel wat meer omstandigheden dan men normaliter verstaat onder "weer"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dancings dicht heeft zeker effect... heb nooit beweerd van niet.
Dat de verandering van het weer effect heeft is wel bewezen onzin nu.
Heeft dus geen fuck met het weer te makenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Want? Wie weet zijn we nu 30x wendbaarder dan we hadden geweest in de winter. Cq, krijgen we nu besmettingen omlaag met clubs sluiten maar was dat in de winter niet voldoende geweest, zoals we bij de laatste corona piek ook hebben gezien overigens, de cijfers gingen immers niet naar beneden ook al waren de pubs gesloten, pas met het "nieuwe seizoen " / "seizoenseffect" ging het naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |