Kan ik me ook in vinden ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sinds Mathieu weg is, is er toch wel een saaiheid in de tour geslopen. Dat is het nadeel van zo'n renner. Hetzelfde heb ik met Jeroen en Karsten, die mis ik vreselijk. Een ergerlijk bijverschijnsel van figuren die alles interessanter en vreugdevoller maken is de leegte die ze achterlaten wanneer ze er niet zijn.
Ik moest het opzoeken omdat ik ging twijfelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Chaves heeft de Vuelta gewonnen.
Serge bedankt.
Voor Romo alle begrip, met zijn ervaring, of juist gebrek aan, is dit een uitstekende leerschool. Igor Arrieta nog mee voor steun op alle terreinen, ploegentijdrit incluis, en, laten we zeggen, Enekoitz Azparren, omdat er toch nog een mafketel meemoet om vanaf kilometer 0 de boel in handen te nemen en het is prijs.quote:
Ik vind eigenlijk dat Iribar er ook wel bij hoort te zijn, maar dan gaat het qua balans wel een beetje mis inderdaad.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voor Romo alle begrip, met zijn ervaring, of juist gebrek aan, is dit een uitstekende leerschool. Igor Arrieta nog mee voor steun op alle terreinen, ploegentijdrit incluis, en, laten we zeggen, Enekoitz Azparren, omdat er toch nog een mafketel meemoet om vanaf kilometer 0 de boel in handen te nemen en het is prijs.
Ja Barrenetxea ja.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Iribar er ook wel bij hoort te zijn, maar dan gaat het qua balans wel een beetje mis inderdaad.
Je kan ook niet uitsluiten dat ze nog wat jongens van Caja gaan meenemen. Barrenetxea, bijvoorbeeld.
De vorige keer dat je dit deed ging het over Carapaz en die groeide toen uit tot een wereldtopper. Mooi moment.quote:
Morgen allemaal op eerste klim erafquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
UAE is een onnavolgbare ploeg.
Geeft ook aan dat de vooraan niet echt doorrijdenquote:
Gelukkig rijdt Mollema altijd welquote:
Moet Wout nog wel als eerste of tweede boven komen straksquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
De één z'n val is de ander z'n bergtrui?
Ja, maar dat lijkt me zeker niet onmogelijk. Zijn er buiten Woods andere bergtrui klanten in de kopgroep? Of denk je dat de ritwinnaar als eerste boven zal komen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moet Wout nog wel als eerste of tweede boven komen straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |