Waarom zit je niet net als wij allemaal in een koffiehuisje op je macbookje naar de belg te kijken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Joris zijn commentaar ontstijgt het niveau van een slecht sinterklaasgedicht nog steeds niet.
Nieuwenhuis en Declercq zijn inmiddels weggereden van die andere drie, die op 10 minuten volgen.quote:
Jup, omdat ze zo laat pas weg kwamen toch echt vooral klimmers.quote:
Dan heeft Bol het opgegeven?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nieuwenhuis en Declercq zijn inmiddels weggereden van die andere drie, die op 10 minuten volgen.
Deze tour hakt er wel in bij de renners, zoveel afvallers.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heeft Bol het opgegeven?
He, wat jammer nou.
Dylan ookquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:47 schreef TheArt het volgende:
Waar is het ‘nieuwe’ Ineos nou met hun aanvallende tactiek?Zo’n etappe als vandaag ligt best veel renners bij hun uit de ploeg en we zagen alleen Thomas een paar keer meespringen.
Benieuwd of de juichaapjes in de Wielerflits commentaartjes nu nog steeds spontaan fan zijn.quote:
G Martin staat op 9 minutenquote:
Waarom zou je hem houden als je toch al weet dat hij weggaat?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Per direct is wel raar
Puur geld of was er ook mot met de ploegleiding?
1. Konradquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:01 schreef Mani89 het volgende:
Laat lekker gaan joh UAE, gun Fraile en vooral Konrad de ritzege, voor mij.
Met het huidige tempo mag je bijna 50 minuten verliezen, knappe jongen als je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:04 schreef Momo het volgende:
Bol, Jansen en Bouhanni hebben wel echt een probleem Tim Declerq is bij hun weg gereden.
Cees Bol kan dat.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met het huidige tempo mag je bijna 50 minuten verliezen, knappe jongen als je dat voor elkaar krijgt.
ik voel dit ook welquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sinds Mathieu weg is, is er toch wel een saaiheid in de tour geslopen. Dat is het nadeel van zo'n renner. Hetzelfde heb ik met Jeroen en Karsten, die mis ik vreselijk. Een ergerlijk bijverschijnsel van figuren die alles interessanter en vreugdevoller maken is de leegte die ze achterlaten wanneer ze er niet zijn.
Ah dat is weer best ruim dan. Beloofd alleen niet veel goeds voor de komende bergritten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met het huidige tempo mag je bijna 50 minuten verliezen, knappe jongen als je dat voor elkaar krijgt.
Allemaal profs.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
EWFEJGEERWQEMWQNFWEBFKEGREWWGFKERWENWQGKEGEWG. Moedergods. Beste selectie ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |