Knietjes-breken-op-de-ski is geen sport.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
"Geboorteplaats van een freestyleskiester"
En wat voor 1. Olympisch kampioene Perrine Laffont!
[ [url=https://cdn-s-www.ledauphine.com/images(...)59671.jpg]afbeelding[/url] ]
Zou in principe nu ook wel kunnen. Stuk lastiger te controleren in het resterende deel van de rit.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als ook mannen van het klassement mee sluipen.
Toch een goed plan van NOS en Sporza om laat in te schakelen. Niks gemistquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna op de helft van de rit al.
Dus Marten de Roon is beter dan Cruijff?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Merckx is een beetje als vrouwenvoetbal. Plaats mij in de jaren 70 en zet mij in zijn peloton en ze noemden mij nu De Kannibaal.
Vermoeiende act dit. Zonder verbouwde fiets een uur lang tegen de 50km uur rijden lukt nu ook weinig renners.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Merckx is een beetje als vrouwenvoetbal. Plaats mij in de jaren 70 en zet mij in zijn peloton en ze noemden mij nu De Kannibaal.
Dat zijn twee verschillende types. Had je Promes gezegd, dan had ik bevestigend geantwoord.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dus Marten de Roon is beter dan Cruijff?
En Giejoom Martin?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Nee Mattia, hier stond jij te dicht voor daarom had ik je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |