Huh?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Bol is echt waardeloos sinds hij bij Sunweb weg is heh
Maar Sunweb = DSMquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet of ik hier in de maling word genomen of niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is een soort omgekeerde @heywoodu opmerkingquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs de NOS was eerder. Jeetje.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:43 schreef hhh38 het volgende:
Sporza nog later dan gepland
Pure beflikkering
Maar met studiopraat van een stel non-valeurs, daar heb je ook niets aanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Zelfs de NOS was eerder. Jeetje.
Viel me eerder deze week al opquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sinds wanneer zegt de ASO Peio?
Cavendish wint dadelijk gewoon de tussensprint, de kopgroep zal wel op het colletje ontstaan.quote:
Gisteren zinspeelde hij op een dsq vanwege schouderduwenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:10 schreef Marcoss het volgende:
Wuyts alweer bezig om het record van Cav te vergelijken met Merckx
Daar is iedereen dezer dagen toch mee bezig?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:10 schreef Marcoss het volgende:
Wuyts alweer bezig om het record van Cav te vergelijken met Merckx
Ook daar was hij zeker niet de enige in toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:13 schreef kibo het volgende:
[..]
Gisteren zinspeelde hij op een dsq vanwege schouderduwen
Meest onopvallende renner genotquote:
Ja, jazeker! Mensonterende aids om constant de oude filmpjes op te rakelen, vooral wanneer dat gebeurd bij het ontstaan van de etappe en de finale. Terwijl ik dit schrijf hoor ik Carl, dat is zowaar nog ergerlijker.quote:
In fases ja. Eerst had je een fase met o.a. Kruijswijk, Cort en Flip en nu een fase waarin je constant o.a. Rolland, Martin, Madouas en Rodriguez ziet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:16 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij zijn het steeds dezelfde 20/30 renners die achter elkaar aan aan het demarreren zijn en gaten op elkaar dicht aan het rijden zijn.
Als ze nu gewoon alle 20/30 mee gaan is het klaar met deze onzinquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:16 schreef wimderon het volgende:
Volgens mij zijn het steeds dezelfde 20/30 renners die achter elkaar aan aan het demarreren zijn en gaten op elkaar dicht aan het rijden zijn.
Cavendish is toch een paar cm kleiner hoor.quote:
1.75 om 1.82, fake newsquote:
Ja verdommequote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavendish is toch een paar cm kleiner hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |