Ik refresh me ook ongans, maar niks hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wanneer zou dit op Discovery app komen??
We betalen echt voor jan l*l met hun pauper app.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:15 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Wanneer zou dit op Discovery app komen??
Las dit online:quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
We betalen echt voor jan l*l met hun pauper app.
Dat is iets meer dan een week geleden. Dan kan het toch niet meer zo lang duren voordat het ook op D+ staat.quote:The Other Way season 4 aired its premiere on TLC on Sunday, January 29.
Echt he! Wij hadden hier eigenlijk verwacht dat we afgelopen vrijdag zouden kunnen beginnen... was een flinke tegenvaller dat hij er niet op stond. Daar ging onze datenight hahahaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik refresh me ook ongans, maar niks hoor...
Het lijkt wel alsof ze elk seizoen dommere mensen weten te vinden, ik kan er echt geen enkele sympathiek vinden tot noch toequote:
Het zijn meerdere langzame treincrashes die je ziet aankomen.quote:Op zondag 19 maart 2023 21:23 schreef rena het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof ze elk seizoen dommere mensen weten te vinden, ik kan er echt geen enkele sympathiek vinden tot noch toe
Ik inmiddels ook. De app is traag, afleveringen komen eerder op TV dan op de app, dus we kijken gewoon lekker via opnames van de TV. Je mist er niks aan.quote:
Ja. Heerlijk awkward.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:33 schreef Za het volgende:
Bij TLC is onlangs een nieuwe 90 days the other way gestart.
Met de geweldige Jasmine en Gino.
[ afbeelding ]
Kijkt iemand dit?
Gewoon totale oogkleppen op voor de situatie. Ze wil vooral een dure lifestyle, die Gino haar in de VS nooit kan bieden. Dit heeft echt totaal geen toekomst, maar dat kon iedereen al voorspellen aan het begin van die relatie.quote:
Ze lijkt zo dol op Gino, die haar liefde ook nog continu afwijst. Imo kan ze makkelijk een leuke kerel vinden ook een die haar de gewenste lifestyle kan bieden.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
Gewoon totale oogkleppen op voor de situatie. Ze wil vooral een dure lifestyle, die Gino haar in de VS nooit kan bieden. Dit heeft echt totaal geen toekomst, maar dat kon iedereen al voorspellen aan het begin van die relatie.
Ja, ze is heel knap, maar zoals ze zelf al zegt ook heel jaloers en waarschijnlijk behoorlijk craycray in relaties.quote:Op maandag 17 juli 2023 15:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ze lijkt zo dol op Gino, die haar liefde ook nog continu afwijst. Imo kan ze makkelijk een leuke kerel vinden ook een die haar de gewenste lifestyle kan bieden.
Ik vind haar toch erg leuk in al haar vreemdheid, en ook knap al ziet ze er in de stukjes tussendoor opeens anders uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Doet een beetje denken aan Larissa.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, ze is heel knap, maar zoals ze zelf al zegt ook heel jaloers en waarschijnlijk behoorlijk craycray in relaties.
Zelfs nu ze haar gezicht heeft laten verbouwen kan ik haar niet knap noemen. In tegendeel, ze zag er voorheen juist leuker en frisser uit. Betwijfel ook of ze met haar onredelijke gedachten een leukere vent kan vinden hahaquote:Op maandag 17 juli 2023 15:45 schreef Za het volgende:
[..]
Ze lijkt zo dol op Gino, die haar liefde ook nog continu afwijst. Imo kan ze makkelijk een leuke kerel vinden ook een die haar de gewenste lifestyle kan bieden.
Ik vind haar toch erg leuk in al haar vreemdheid, en ook knap al ziet ze er in de stukjes tussendoor opeens anders uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |