SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is het ook wel, maar zitten net naast mijn raam zegmaarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best lekker weer nog buiten voor een feestje.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is ook de laatste die ik gemeet heb.
Dan was ik nu ook wel ongeveer klaar geweest.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar zitten net naast mijn raam zegmaar
Ja man..praten ok weet je, maar van dat half Arabisch jengelmuziek word ik niet echt happyquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was ik nu ook wel ongeveer klaar geweest.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man..praten ok weet je, maar van dat half Arabisch jengelmuziek word ik niet echt happy
Dat dus jaquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik nog eerder!
Maar toen moest ik gelijk eruit
heb je lekker veel aan je dagquote:
goed planquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:26 schreef Easy-Rider het volgende:
ik ga zo even naar de bakker, croissantjes halen
Paar vrienden komen op visitie. We gaan een hapje eten en een rondvaart doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:42 schreef Easy-Rider het volgende:
oeh spannend, wat ga je doen voor sociaals?
leuk, ik hoop dat het droog blijftquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar vrienden komen op visitie. We gaan een hapje eten en een rondvaart doen
leuk buda, veel plezierquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar vrienden komen op visitie. We gaan een hapje eten en een rondvaart doen
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:48 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
leuk, ik hoop dat het droog blijft
ja maar horeca ook toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:57 schreef Easy-Rider het volgende:
Bij dagevenementen, in bijvoorbeeld het theater en bij sportwedstrijden moet iedereen een zitplaats hebben en anderhalve meter afstand houden.
ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen tafeltjes. Niet tussen de mensen aan een tafeltje. Toch?
Ben benieuwd wat de plaatselijke serveersnack hier zegt straksquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:01 schreef bitterbal het volgende:
nou ja vraag het straks wel aan de leidinggevende
Leukquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
vrij gevraagd voor de wereldhavendagen. Ben benieuwd
ja kijken of ik vrij krijg want is het is op een vrijdag en zaterdagquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
LeukDan heb je een leuk uitzicht vanaf het balliekon.
Mja, dat zijn wel spitsuurdagen voor horecaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kijken of ik vrij krijg want is het is op een vrijdag en zaterdag
Ook niet prettig voor de gasten dat elke keer als er een bootje voorbij komt dat dan de serveerster hyperactief staat te stuiteren met het dienblad in d'r handenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat zijn wel spitsuurdagen voor horeca
ja preciesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, dat zijn wel spitsuurdagen voor horeca
*stuurt nog een mail met extra uitleg*quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet prettig voor de gasten dat elke keer als er een bootje voorbij komt dat dan de serveerster hyperactief staat te stuiteren met het dienblad in d'r handen
stuitert ze misschien sneller naar de klant toe..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet prettig voor de gasten dat elke keer als er een bootje voorbij komt dat dan de serveerster hyperactief staat te stuiteren met het dienblad in d'r handen
Of zit het bedrijf straks met een stapel aan schadeclaims van gasten die bestek en glasscherven in de nek hebben gekregen plus de derving van al dat eten en drinken dat in de rondte vliegtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:32 schreef mschol het volgende:
[..]
stuitert ze misschien sneller naar de klant toe..
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of zit het bedrijf straks met een stapel aan schadeclaims van gasten die bestek en glasscherven in de nek hebben gekregen plus de derving van al dat eten en drinken dat in de rondte vliegt
*copy and paste*quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of zit het bedrijf straks met een stapel aan schadeclaims van gasten die bestek en glasscherven in de nek hebben gekregen plus de derving van al dat eten en drinken dat in de rondte vliegt
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar onze stuiterballie is een pro toch, die laat dat toch niet gebeuren?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:35 schreef mschol het volgende:
[..]
maar onze stuiterballie is een pro toch, die laat dat toch niet gebeuren?
die enalaatste is veel leukerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier een korte samenvatting van 1 van mijn diensten
Lekker zo'n hele emmer frituurvet over je heenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:41 schreef bitterbal het volgende:
die laatste zo mij echt zo kunnen gebeuren
Maar hoe bezorg je het eten dan?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:48 schreef bitterbal het volgende:
ik loop nu gelukig niet zoveel met dienbladen dus laat minder vallen. We hebben ook geen wijnglazen dus die kan ik oo niet slopen :p
ah ja het eten gaat wel grote op dienbladen buiten, maar dta gaat nog goedquote:
Ah je hebt gewoon gezorgd dat ze een nog onhandiger iemand hebben aangenomen zodat jouw klungeligheid niet zo opvalt, slimquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:54 schreef bitterbal het volgende:
hij stond gisteren dus buiten en moest die ook eten brengen. op die grote dienbladen.... Man man man![]()
Ik stond bar dus geen tijd om hem uit teleggen hoe hij dat dienblad beter kon vasthouden. maar het was pijnlijk om te zien
jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah je hebt gewoon gezorgd dat ze een nog onhandiger iemand hebben aangenomen zodat jouw klungeligheid niet zo opvalt, slim
fuck etiquettequote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
slecht dat men dat niet gelijk goed leert aan zo jonkie. Hebben ze bij mij ook niet gedaan waardoor ik dus dienblad aan verkeerde kant heb en niet kan insereren volgens etiquette
Met links dragen en rechts serveren toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:55 schreef bitterbal het volgende:
slecht dat men dat niet gelijk goed leert aan zo jonkie. Hebben ze bij mij ook niet gedaan waardoor ik dus dienblad aan verkeerde kant heb en niet kan insereren volgens etiquette
ja werk meestal niet op plekken waar het echt een probleem isquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
fuck etiquette
*pakt stuk vlees in de hand en gaat vreten*
ja rechts inzetten en links uithalen. Maar ik heb mijn dienblad ook rechts dus bij gasten die het weten en al wat naar links bewegen als ik aankom zeg ik altijd let op ik kom van links :pquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met links dragen en rechts serveren toch?
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja het eten gaat wel grote op dienbladen buiten, maar dta gaat nog goed
We hebben een nieuwe jongen en die stond dus paar dagen terug binnen. HIj heeft bij 1 gast die verschillende gangen in zijn nek gekiept met als hoogtepunt de kreeft
![]()
Was er niet bij maar collega vertelde dat die man de eerste keer heel boos werd. Toen is hem verteld dat stomerij sowieso vergoed werd en als dat niet lukte de man het aankoop bedrag van de outfit zou terug krijgen. Uiteindelijk dus nog 2 gerechten in de nek in geserveerdquote:
Die had meer eten in zijn nek dan in zijn buikquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was er niet bij maar collega vertelde dat die man de eerste keer heel boos werd. Toen is hem verteld dat stomerij sowieso vergoed werd en als dat niet lukte de man het aankoop bedrag van de outfit zou terug krijgen. Uiteindelijk dus nog 2 gerechten in de nek in geserveerdHoorde dat hij er uiteindelijk maar om moest lachen
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
vrij gevraagd voor de wereldhavendagen. Ben benieuwd
Groeien als kool hequote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja vandaag 10 jaar geleden is de jongste (meisje) van mijn broer geboren. Wat wordt dat gespuis snel oud![]()
nee vis restaurant. daar sta ik vrijwel altijd. Nou ja restaurant. Het is bijna helemaal open en en er ligt zand op de grondquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik zag dat jullie ook een viskraam oid hebben. Word je daar ook ingezet??
Okeequote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vis restaurant. daar sta ik vrijwel altijd. Nou ja restaurant. Het is bijna helemaal open en en er ligt zand op de grond
Beach partyquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vis restaurant. daar sta ik vrijwel altijd. Nou ja restaurant. Het is bijna helemaal open en en er ligt zand op de grond
Ja nog alquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja nog al
Vandaag is overigens haar oma (van moederskant ) ook jarig. Morgen haar moeder en maandag de dochter van de zus van mijn schoonzus..![]()
Druk weekend dus daar qua verjaardagen, (onder normale omstandigheden)
VOlgens mij was er ook nog een tante van mijn schoonzus jarig maandag, maar die is een paar jaar geleden overleden..
lijkt mij wel gezellig eten daarquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
ja wel een bijzondere plek, zeker met mooi weer.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lijkt mij wel gezellig eten daar
Hebbie ook iets van vlees?quote:
quote:
ziet er goed uit hoor maar lust geen visquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ziet er goed uit hoor maar lust geen vis
oh heb wel een grote vis eter hier maar keer langskomen danquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
vrijwel alles gaat in de houtskool oven
[ afbeelding ]
ook niet lekker stukje zalm op een stukje cederhout wat wordt meegebakken voor de smaak?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Maar ja, daar heb je weinig meer aan sinds je niet meer gaat eten.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:34 schreef bitterbal het volgende:
Met sluit krijg je een sluitbroodje. Meestal is dta niet zo spannend maar laatst kregen we zon stuk zalm
oh jaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ja, daar heb je weinig meer aan sinds je niet meer gaat eten.
quote:
quote:
Er hoeft er maar een tussen te zitten die niet helemaal jofel isquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren heb k dus ook vongole geprobeerd. misschien werd ik daar wel zo misselijk van?
[ afbeelding ]
Ja dit keer kun je jer jezelf niet zomaar uitlullenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zelfs bewijs dat ik het heb gezegd
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dit keer kun je jer jezelf niet zomaar uitlullen
Hmm zou misschien ook wat toevallig zijnquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Er hoeft er maar een tussen te zitten die niet helemaal jofel is
En ik neem aan dat ze daar heeeeeeel streng op selecteren. Elk schelpje onderzoeken. Een barfend terras is ook niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm zou misschien ook wat toevallig zijn
das kutquote:Volgens de grondwet van Haīti zou in geval van het overlijden van de president de hoogste rechter van het land tijdelijk de leiding krijgen. René Sylvestre overleed zelf echter enkele weken geleden aan de gevolgen van het coronavirus, en een opvolger kan niet officieel benoemd worden zolang er geen president is.
Grijp je kansquote:
boksquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mjaquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet je nog gisteren [ afbeelding ]
Toch maar niet meer eten dan en alleen maar water drinken vandaagquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
maar dat was gisteren. al ben ik nog steeds misselijk
gelukkig mogen jullie nog openquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
maar dat was gisteren. al ben ik nog steeds misselijk
je bedoeld vanwege de besmettingen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gelukkig mogen jullie nog open
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar niet meer eten dan en alleen maar water drinken vandaag
ja maat regelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld vanwege de besmettingen?
morguhquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje met brie ertussen, super lekker![]()
[ afbeelding ]
Uitgaan is alleen nog maar voor de rijken straks.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)atie-op-de-terrassen
ja snap het wel horeca enzo bijna falliet maar zo duur maken helpt ook niet echtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgaan is alleen nog maar voor de rijken straks.
dat was het al een beetjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Uitgaan is alleen nog maar voor de rijken straks.
Als ik de terrassen gisteren zag dan konden ze ook 5 euro vragen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja snap het wel horeca enzo bijna falliet maar zo duur maken helpt ook niet echt
ja . en meeste zijn ook duurderquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik de terrassen gisteren zag dan konden ze ook 5 euro vragen.
Nomnomquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo eentje met brie ertussen, super lekker![]()
[ afbeelding ]
Niet helemaal onverwachtquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)atie-op-de-terrassen
quote:
Tering.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:10 schreef Koen66 het volgende:
2 jaar terug cappuccino voor veelal Eur 2.70, 2.80. Vorig jaar al wel 3.10, nu al gauw 3.50, 3.70
Ha leuk joh, het weer zit mee ook.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Half twaalf gaat de deurbel
Daarom check ik hier nog even in.
Wat ging jij nou doen vandaag? Heb het gisteren gevraagd en ben volgens mij direct daarna in slaap gevallen
als je naar een restaurant gaat wel, maar op het terras drink ik bierquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vind het altijd wel een fijn besluit van een copieus diner
Ja maar dat kan dan voor alles gelden hé. Alles kan je thuis maken /regelen voor een fractie van de prijsquote:
Ik kom een keer bij jou eten dan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan voor alles gelden hé. Alles kan je thuis maken /regelen voor een fractie van de prijs
Jupquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha leuk joh, het weer zit mee ook.
Ik, niets bijzonders, beetje huiskamerdansen dit dat
Dat gaat bij mij tegenwoordig echt de hele dag doorquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:16 schreef Easy-Rider het volgende:
ik drink niet zoveel koffie, alleen in de ochtend een paar bakkies
Het feit dat je iets zou kunnen maken wil niet zeggen dat ik het ook ooit doe hequote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom een keer bij jou eten dan.
Thuis uitgebreid koken kan ook in de centjes lopen hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan dan voor alles gelden hé. Alles kan je thuis maken /regelen voor een fractie van de prijs
Ik heb er vanochtend 2 op, volgende pas zeer vermoedelijk laat in de middag en dan nog eentje na eten in restaurantquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:16 schreef Easy-Rider het volgende:
ik drink niet zoveel koffie, alleen in de ochtend een paar bakkies
Zeker, maar als dat duurder zou zijn dan eenzelfde maaltijd in een restaurant dan klopt er iets nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuis uitgebreid koken kan ook in de centjes lopen hoor.
Dat wel. Maar geniet ook net zo van saté ofzo of een biefstukjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga naar een restaurant voor dingen die ik niet zelf kan maken normaal gesproken.
Nou ja zou zomaar kunnen hoor, in een restaurant pakken ze wellicht "slimmere" ingrediënten, als ik bijvoorbeeld lasagne maak dan doe ik dat het liefst met lamsgehakt van een specifieke slager en giet ik er wat wijn bij van een dure fles.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, maar als dat duurder zou zijn dan eenzelfde maaltijd in een restaurant dan klopt er iets niet
Neem aan dat je kat ook alleen maar bronwater te drinken krijgt.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zou zomaar kunnen hoor, in een restaurant pakken ze wellicht "slimmere" ingrediënten, als ik bijvoorbeeld lasagne maak dan doe ik dat het liefst met lamsgehakt van een specifieke slager en giet ik er wat wijn bij van een dure fles.
Wij maken hier sowieso vaak 2 soorten gerechten, koolhydraatarm en gewoon voor de heren. En die hebben meer waardering voor simpele dan verfijnde keuken. Dat soort smaak verfijning leer je later pas waarderenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zou zomaar kunnen hoor, in een restaurant pakken ze wellicht "slimmere" ingrediënten, als ik bijvoorbeeld lasagne maak dan doe ik dat het liefst met lamsgehakt van een specifieke slager en giet ik er wat wijn bij van een dure fles.
Champagne.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je kat ook alleen maar bronwater te drinken krijgt.
Ik doe thuis ook niksquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Ik geniet gewoon van het niks hoeven doen op een terras of restaurant, dat dat geld kost is een bijzaak dan
Ja die ken ik inderdaad wel meer, ook zo'n gezin dat om 18:00 gewoon voor de kinderen kookt en daarna rond 21:00 gaan ze voor henzelf culinair los.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wij maken hier sowieso vaak 2 soorten gerechten, koolhydraatarm en gewoon voor de heren. En die hebben meer waardering voor simpele dan verfijnde keuken. Dat soort smaak verfijning leer je later pas waarderen
Ja en ik heb vijf overleden Amerikaanse presidenten in de vriezer liggen, krijgt poes ieder weekend een hapje van.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en ik heb vijf overleden Amerikaanse presidenten in de vriezer liggen, krijgt poes ieder weekend een hapje van.
Brabants kwartiertjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Eentje komt een half uurtje later. Natuurlijk weer de Brabo in het gezelschap
Dat heet Brabants chiquequote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel plezier vandaag!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
ik moet even tuinslang pakken voor de ramen voorquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:50 schreef Easy-Rider het volgende:
de ramen mogen weer eens gelapt worden
Hier worden de ramen aan de buitenkant gedaan door een schoonmaakbedrijf met hoogwerker Het is ook levensgevaarlijk omdat zelf te doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet even tuinslang pakken voor de ramen voor
die zijn zo lang niet gedaan, dat dat het snelst is om daarna met spons en wisser aan de slag te gaan...
is wel alles daar weer helemaal schoon
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hier worden de ramen aan de buitenkant gedaan door een schoonmaakbedrijf met hoogwerker Het is ook levensgevaarlijk omdat zelf te doen![]()
![]()
![]()
*sluit achter Bomenverzameling aan...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als het mogelijk is om koffie via je aderen naar binnen te laten gaan, sta ik vooraan..
Ik heb hem volgens mij dit jaar nog niet opgehadquote:
Ik wel. Ook wel handig met mijn werk. Is er dus wel 1 op sterkte. Kon gewoon gratis (1+1 actie) Had ik eigenlijk niet verwacht, want niet iedere opticien doet dit snel met mijn sterkte...quote:
Ik voelde me aangesprokenquote:
ik nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken![]()
Hoewel, vanochtend lekker in de zon gezeten en straks weer, dus het valt nog wel wat mee
Voel me niet aangesproken, heb toch nog 50k gefietst vanmorgenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat aangesproken voelen of in de zon zitten?
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voel me niet aangesproken, heb toch nog 50k gefietst vanmorgen
Heb geen bloemen meer over in m'n tuinquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wie ook goed bezig is?
[ afbeelding ]
heb geen eens een tuinquote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb geen bloemen meer over in m'n tuin
dit kan wel in de OP: EttovanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop, Feeder, Kaasconnaisseur, parttime dief.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weet je wie ook goed bezig is?
[ afbeelding ]
BLOEMENdief...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dit kan wel in de OP: EttovanBelgie - Etto's Antiquariaat en Curiosashop, Feeder, Kaasconnaisseur, parttime dief.
een Feeder is niet ordinair wil je zeggen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BLOEMENdief...
anders is het ordinair
Goed hoor, de zoektocht naar een huis begint alleen wat frustrerend te wordenquote:
zijn exquise hapjesquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
een Feeder is niet ordinair wil je zeggen?
daar ook zo'n gekte als hier?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed hoor, de zoektocht naar een huis begint alleen wat frustrerend te worden![]()
Beterquote:Oh en ik hoef als alles weer normaal is qua corona maar 1x per week naar kantoor, op woensdagen![]()
Schuim op het zeetje, schuim op de bek en vlammenquote:Hoe staat het strandjutter leven?
Er staat weinig te koop, dat is het grootste probleem.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daar ook zo'n gekte als hier?
[..]
Beterwel naar je zin op de nieuwe stek?
[..]
Schuim op het zeetje, schuim op de bek en vlammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah! ja hier vliegt alles over de toonbank..quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er staat weinig te koop, dat is het grootste probleem.
quote:En jaUitzicht van m'n nieuwe kantoor. Het is natuurlijk nog niet zo druk maar straks kan ik de hele dag vliegtuigen zien opstijgen/landen voor m'n neus
Wat actie tijdens de saaie Zoom meetings
Ik zou hele dagen naar buiten kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"huh wat, zei je wat? er komt toxh net zo' n mooi vliegtuig aan"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! ja hier vliegt alles over de toonbank..
[..]
Ik zou hele dagen naar buiten kijken
je eet alleen ingeblikt voedsel?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
net ook maar even gedaan voor de komende maand..
Brood in vriezer.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je eet alleen ingeblikt voedsel?![]()
incl brood in blik?
Ik eet ook niet heel vaak thuisquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:46 schreef Easy-Rider het volgende:
Een maand boodschappen kan ik niet kwijt in de koelkast
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
Beneden buurman (op de begane grond) is de opperbobo van de VVE. Die heeft bedongen dat er niet op balkons en terrassen gebbq't mag worden wegens rook en stank overlast.
Nu is ie met een varkensbrander het onkruid weg aan 't branden op z'n terras
dus een klacht deponeren over stank (en rook?) overlastquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
Beneden buurman (op de begane grond) is de opperbobo van de VVE. Die heeft bedongen dat er niet op balkons en terrassen gebbq't mag worden wegens rook en stank overlast.
Nu is ie met een varkensbrander het onkruid weg aan 't branden op z'n terras
Is me de energie niet waardquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dus een klacht deponeren over stank (en rook?) overlast
Scheermessenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Dit is ook erg populair
spiering
[ afbeelding ]
Maar die eet je geheel met huid en haar en ingewanden.... niet aan mij besteed.
had laatst ook scheermessen geprobeerd.
[ afbeelding ]
vond ik ook wat vreemd
ik gok het er wel opquote:
houd het maar lekker daar danquote:
de vlag kan uit want we doen het zo goedquote:Het RIVM heeft voor het eerst sinds 25 december meer dan 10.000 nieuwe coronagevallen vastgesteld in een dag tijd. Tussen vrijdagochtend en zaterdagochtend kreeg het RIVM 10.345 meldingen van positieve tests. Dat is negen keer zo veel als het aantal van vorige week zaterdag.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
de vlag kan uit want we doen het zo goed
🤤quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:28 schreef datismijnmening het volgende:
Twee broodjes gebakken ei met kaas en pancetta gegeten
is het vandaag feest?quote:
morgen?quote:
het is jouw vriendquote:
Dat kunnen de teststraten toch niet aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:37 schreef dud0r het volgende:
gaan we voor de vernegenvoudiging volgende week ook nog?
90k op een dag
dat is waar, ze kunnen het nu al niet aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kunnen de teststraten toch niet aan.
Welkom thuisquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Weer thuis. Beetje Tour kijken, pilsje d'r bie. Keurig.
pillen er in danquote:
Nee die zit op een andere plekquote:
ik heb gewoon biologie gehad op school hoorquote:
Vanavond lekker restaurant pakkenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:29 schreef Ama het volgende:
Ik heb eten besteld, lahmacun met kebab en kaas.
wel met consent he!?!?!quote:
Dan zal het met die hoofdpijn wel meevallenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:29 schreef Ama het volgende:
Ik heb eten besteld, lahmacun met kebab en kaas.
daar leer je niet over dingen als "kut"quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb gewoon biologie gehad op school hoor
Ja daarom moest ik er ook weer even in poepen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:33 schreef Koen66 het volgende:
Ongeluksnummertje eigenlijk wel dit topic
Korte vakantie dan welquote:Kamer terug van reces voor coronadebat woensdag
De Tweede Kamer komt woensdag weer bij elkaar voor een coronadebat. De Kamer was sinds gisteren met reces. Dat duurt normaal gesproken tot 6 september.
Dit is natuurlijk wel echt zorgwekkendquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte vakantie dan wel
HC in de etappe ook vandaag
[ afbeelding ]
Pfff kamerleden hebben 365 dagen per jaar vakantie.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korte vakantie dan wel
HC in de etappe ook vandaag
[ afbeelding ]
Als je hoofdpijn hebt kan je niet eten?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal het met die hoofdpijn wel meevallen
Ik vraag het even aan dodur die heeft biologie gehadquote:
de supermarkt was afgeladen hier, alsof er niets aan de hand wasquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:42 schreef Easy-Rider het volgende:
Kreeg net een fotootje van mijn moeder die zat in een vol restaurant in Portugal, daar is het rood geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |