SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja is het ook wel, maar zitten net naast mijn raam zegmaarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best lekker weer nog buiten voor een feestje.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze is ook de laatste die ik gemeet heb.
Dan was ik nu ook wel ongeveer klaar geweest.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar zitten net naast mijn raam zegmaar
Ja man..praten ok weet je, maar van dat half Arabisch jengelmuziek word ik niet echt happyquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan was ik nu ook wel ongeveer klaar geweest.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja man..praten ok weet je, maar van dat half Arabisch jengelmuziek word ik niet echt happy
Dat dus jaquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik nog eerder!
Maar toen moest ik gelijk eruit
heb je lekker veel aan je dagquote:
goed planquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:26 schreef Easy-Rider het volgende:
ik ga zo even naar de bakker, croissantjes halen
Paar vrienden komen op visitie. We gaan een hapje eten en een rondvaart doenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:42 schreef Easy-Rider het volgende:
oeh spannend, wat ga je doen voor sociaals?
leuk, ik hoop dat het droog blijftquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar vrienden komen op visitie. We gaan een hapje eten en een rondvaart doen
leuk buda, veel plezierquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar vrienden komen op visitie. We gaan een hapje eten en een rondvaart doen
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:48 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
leuk, ik hoop dat het droog blijft
ja maar horeca ook toch?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:57 schreef Easy-Rider het volgende:
Bij dagevenementen, in bijvoorbeeld het theater en bij sportwedstrijden moet iedereen een zitplaats hebben en anderhalve meter afstand houden.
ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tussen tafeltjes. Niet tussen de mensen aan een tafeltje. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |