SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Heb je flats of ploempquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil niet over eten nadenken of praten
Laten we dan wachten op DIMM en Etto... die maken het zo gezelligquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hebben gerrie weer gehad. Zullen we zo nog even discussiëren over Trump en hoe hij de redder van de hele wereld was door te zorgen voor vaccins?
Ik heb er een biertje bij, kom maar op.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hebben gerrie weer gehad. Zullen we zo nog even discussiëren over Trump en hoe hij de redder van de hele wereld was door te zorgen voor vaccins?
quote:Summer breeze
Makes me feel fine
Blowin' through the jasmine in my mind
Ok, dan liever over stront.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we dan wachten op DIMM en Etto... die maken het zo gezellig
Da's wel erg lang geledenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
*gaat op weegschaal staan*
Grapje
Misschien di sushi ja. Eergisteren
Zaten er van die sushi-wormen in misschien?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Grapje
niet gekeken. Had ook een soort van kipkerrie vandaag op werkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaten er van die sushi-wormen in misschien?
O kijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet gekeken. Had ook een soort van kipkerrie vandaag op werk
Serieus meid, er is iets wat jij eet waar je NIET tegen kan, dit komt me allemaal zo bekend voor, dus ga op dingen letten, zo van als ik dit eet valt het op dat ik buikpijn en kotsneigingen heb.quote:
Lijkt me echt kut als je je zo beroerd voeltquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
jeetje gelukkig nu thuis en niet op werk
was druk man man man
Misschien moet ik dit ook doen, schiet hier niet op de laatste paar dagenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Grapje
Bij mij heeft het ook wel even geduurd. Tenminste dat was een vermoedelijke voedselvergiftiging.quote:
Heb dit echt vrijwel nooit. ja gerriederrie wel vaakquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Serieus meid, er is iets wat jij eet waar je NIET tegen kan, dit komt me allemaal zo bekend voor, dus ga op dingen letten, zo van als ik dit eet valt het op dat ik buikpijn en kotsneigingen heb.
Minuut of 20 toch?quote:
wie??quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
En gisteren nog langs Jacob Hooy gefietst jonge.
Mazzelaar. Ik word misselijk van zenuwenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dit echt vrijwel nooit. ja gerriederrie wel vaakmaar overgeven dus echt vrijwel nooit. Ben bv ook vrijwel nooiy misselijk (tenzij boot of auto
)
Mwah, hoeft niet.quote:
Dacht net nog boven de pot dat boulimia wel echt naar isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook doen, schiet hier niet op de laatste paar dagen
Weet je nog wat je had gegeten?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij mij heeft het ook wel even geduurd. Tenminste dat was een vermoedelijke voedselvergiftiging.
Ik had op woensdag een verjaardag en vrijdags op stage kwam het er uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Meer mensen die op die verjaardag waren, zijn ziek geworden....
oh hmmm nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mazzelaar. Ik word misselijk van zenuwen
Oh ok, dacht dat je altijd wel last had van je buik enzo, ik had wel altijd kotsneigingen, maar jij niet dus, beterquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb dit echt vrijwel nooit. ja gerriederrie wel vaakmaar overgeven dus echt vrijwel nooit. Ben bv ook vrijwel nooiy misselijk (tenzij boot of auto
)
quote:
Ik ging even gluren in het vorige topic.quote:
Welk restaurant is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet gekeken. Had ook een soort van kipkerrie vandaag op werk
ja buik wel al opgeblazen ofzo maar overgeven dus gelukkig niet. zou mij echt naar lijken als ik dit vaak zu hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok, dacht dat je altijd wel last had van je buik enzo, ik had wel altijd kotsneigingen, maar jij niet dus, beter
Maar da's al met de aanname dat het voedselvergiftiging is. Kan ook gewoon iets zijn wat je lijf niet trekt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt een voedselvergiftiging? De klachten beginnen meestal binnen 8 tot 24 uur nadat je iets verkeerds hebt gegeten.
quote:
Zo, blijkbaar.quote:Zuiveringszout bindt maagzuur. Dit maakt de maaginhoud minder zuur. Alginezuur vormt een beschermende laag bovenop de maaginhoud. Hierdoor kan maagzuur minder makkelijk de slokdarm instromen.
Ja is het ook, hahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja buik wel al opgeblazen ofzo maar overgeven dus gelukkig niet. zou mij echt naar lijken als ik dit vaak zu hebben.
Ja dat denk ik nu ook. heb nu ook al bijna een jaar van die maagzuurremmers medicatiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is het ook, hahahamaar goed, toch is er iets waar je niet tegen kan, anders heb je niet steeds zo'n opgeblazen buik.
Dit. Is. De. Hel.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
ja ken alleen voedselvergitiging uit thailand. Dacht echt dat ik het niet zou overleven![]()
van 2400 tot 0500 naast de pot gezeten op zon openbaar toilet in thailand. open ruimte ook dus was niet alleen
Ja bij mij hielp het altijd enormquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat drink je dan? hmm kan het wel een keer proberen ja
ja dacht echt dat ik het niet ging redden. misschien wat overdreven maar tering wat voelde ik mij slecht en het bleef ook gewoon maar komen van boven en onder. bizarquote:
Met van die Thaise mannetjes die naar je kotsende kont kijken of wat?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:09 schreef bitterbal het volgende:
ja ken alleen voedselvergitiging uit thailand. Dacht echt dat ik het niet zou overleven![]()
van 2400 tot 0500 naast de pot gezeten op zon openbaar toilet in thailand. open ruimte ook dus was niet alleen
Egypte geweest?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Mexico lijkt me tof maar hell to the no.
vanwege kans op voedselvergtiging?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:11 schreef CherryLips het volgende:
Mexico lijkt me tof maar hell to the no.
Ik heb 1 keer kip gehad die niet meer goed was en toen was het voor het half uur voorbij was raak. Maar zou misschien ook wel met een paar uur kunnen zijn. Ligt er misschien ook aan wat het isquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht een paar uurtjes? Niet lang in elk geval.
Oh jeetje, echt gaan letten op je voeding dusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik nu ook. heb nu ook al bijna een jaar van die maagzuurremmers medicatie
Jup, google leert me dat je niet teveel binnen moet krijgen, maar zelf heb ik er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat drink je dan? hmm kan het wel een keer proberen ja
Je poetst daar je tanden met poep.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanwege kans op voedselvergtiging?
Denk dat als je oplet je het echt kan voorkomen. Ik heb toen de fout gemaakt mijn tanden te poetsen met kraanwater. Eerste keer daar, dacht kan wel
nee iedereen lag al te snurken. zat daarmet grote padden en spinnenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die Thaise mannetjes die naar je kotsende kont kijken of wat?
Die novorit?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, google leert me dat je niet teveel binnen moet krijgen, maar zelf heb ik er geen ervaring mee.
Ik heb meer ervaring met actieve kool.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee iedereen lag al te snurken. zat daarmet grote padden en spinnen
ja dacht spuug het uitquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je poetst daar je tanden met poep.
Ik raakte in de vs verstopt. Beetje het andere uiterste. Pittige jambalaya hielp gelukkig wel maar die eerste vijf dagen, pfff. In Japan kon ik ook niet schijten twee weken lang.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanwege kans op voedselvergtiging?
Denk dat als je oplet je het echt kan voorkomen. Ik heb toen de fout gemaakt mijn tanden te poetsen met kraanwater. Eerste keer daar, dacht kan wel
Gewoon 1 theelepel mengen in een glas water en klaar. Eigen schuld als je meer dan dat neemt dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, google leert me dat je niet teveel binnen moet krijgen, maar zelf heb ik er geen ervaring mee.
Ik heb meer ervaring met actieve kool.
Al een jaar bijna? Ga het eens verder na laten kijken joh.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik nu ook. heb nu ook al bijna een jaar van die maagzuurremmers medicatie
Norit. Maar onder andere. Ik werk er ook mee.quote:
Dus zo is je fobie ontstaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee iedereen lag al te snurken. zat daarmet grote padden en spinnen
oh verstopt raken is ook kut jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik raakte in de vs verstopt. Beetje het andere uiterste. Pittige jambalaya hielp gelukkig wel maar die eerste vijf dagen, pfff. In Japan kon ik ook niet schijten twee weken lang.
Maar bij andere landen ben ik bang op de pot gelijmd te zitten.
Ik kon zo gauw geen dosering vinden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon 1 theelepel mengen in een glas water en klaar. Eigen schuld als je meer dan dat neemt dan.
norit is toch diarreeremmer?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al een jaar bijna? Ga het eens verder na laten kijken joh.
[..]
Norit. Maar onder andere. Ik werk er ook mee.
Staat op de pot , hahaha, maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kon zo gauw geen dosering vinden.
Doet effectief hetzelfde, stoffen aan zich binden.quote:
Heb een vrij sterk ijzeren gestel wat dat betreft maar ik heb ook wel eens zo'n nacht gehad dat ik dacht ok genoeg mijn anus lijkt nu wel een bakje filet americain of zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht spuug het uit![]()
man man mannu altijd met kraanwater. alles
ja dacht altijd dat je dat in uitsterste geval moest nemen. Dus toen met die voedselvcergiftiging in thailand heb ik ook zo lang gewacht omdat ik het niet eerder durfde te nemenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet effectief hetzelfde, stoffen aan zich binden.
Heb ik een beetje sinds ik die pilletjes heb, best vervelend somsquote:
uiteindeijk is het gewoon alleen maar helder water... dacht ook van fysiek gaat er iets niet goed zo :pquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een vrij sterk ijzeren gestel wat dat betreft maar ik heb ook wel eens zo'n nacht gehad dat ik dacht ok genoeg mijn anus lijkt nu wel een bakje filet americain of zo.
Mwah, valt mee hoor. Kans is alleen vrij aanwezig dat je erdoor verstopt raakt. En je moet uitkijken als je medicatie slikt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht altijd dat je dat in uitsterste geval moest nemen. Dus toen met die voedselvcergiftiging in thailand heb ik ook zo lang gewacht omdat ik het niet eerder durfde te nemen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb een vrij sterk ijzeren gestel wat dat betreft maar ik heb ook wel eens zo'n nacht gehad dat ik dacht ok genoeg mijn anus lijkt nu wel een bakje filet americain of zo.
Filet Americain lust ik dus niet meer...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Water uit je kont?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteindeijk is het gewoon alleen maar helder water... dacht ook van fysiek gaat er iets niet goed zo :p
Dat was altijd wel een grappig gevoelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja na een paar uur was het alleen nog maar water
Ik had dat met eieren, had zo'n groep bij in Egypte, twintig mensen bestelden gebakken ei (ja doe mij maar een water uit een flesje), echt ik heb nog nooit zoveel poep gezien als in dat restaurant en zoveel vliegen en een half uur later had ik dus twintig mensen die de complete tempel van Karnak aan aan onderschijten waren, sommigen zongen zelfs liedjes erbijquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Filet Americain lust ik dus niet meer...![]()
Nog nooit zo ziek geweest
Ja ken dat wel maar op een paar rare allergieën na kan ik echt alles aan gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja na een paar uur was het alleen nog maar water
Shiitakesquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ken dat wel maar op een paar rare allergieën na kan ik echt alles aan gelukkig.
Slimpiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De tering ja maar die wil ik binnenkort wel weer een keer proberen
ja geen idee of het daar van is. dan zou ik morgen misschien andere collegas er ook over horenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
*geen kip eten bij het restaurant van ballie.
*ook geen hete tomatensoep.
Alleen drinken uit een flesje dat ze voor je ogen openmaken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
*geen kip eten bij het restaurant van ballie.
*ook geen hete tomatensoep.
Er was toch ook een andere collega ziek?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee of het daar van is. dan zou ik morgen misschien andere collegas er ook over horen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht echt dat ik het niet ging redden. misschien wat overdreven maar tering wat voelde ik mij slecht en het bleef ook gewoon maar komen van boven en onder. bizar
Ja...ik denk nog dagelijks aan hoe lekker brood was..quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan ze missen, geen brood zou ik echt gek van worden joh
Misschien heb je wel een gevoelig binnenkantje?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee of het daar van is. dan zou ik morgen misschien andere collegas er ook over horen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog fijne verhalen
hmmm nee denk ik niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een gevoelig binnenkantje?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm nee denk ik niet echt eigenlijk
Daar heb ik misschien nog wel een live-verslag van, had het eigenlijk verdrongenquote:
Nooit meer sushi eten dusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt nietmaar nu misschien toch de sushi
![]()
Nou ja het is er uit
Sushi is vaak duur maar niet al te vers in Nederlandje.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee echt nietmaar nu misschien toch de sushi
![]()
Nou ja het is er uit
Haalde een tijdje geleden sushi met een vriendin (ik piepen van joooh gek mens denk je dat ik vrouwenvoedsel vreet of wat) maar ik was gewoon 75 euro kwijt voor twee personen, eeeuhm wat?quote:
oh ja makkelijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haalde een tijdje geleden sushi met een vriendin (ik piepen van joooh gek mens denk je dat ik vrouwenvoedsel vreet of wat) maar ik was gewoon 75 euro kwijt voor twee personen, eeeuhm wat?
Ja schandalige prijzen voor wat rauwe vis met koude rijstquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haalde een tijdje geleden sushi met een vriendin (ik piepen van joooh gek mens denk je dat ik vrouwenvoedsel vreet of wat) maar ik was gewoon 75 euro kwijt voor twee personen, eeeuhm wat?
In Japan zit er eer in, die vis moet net nog gesparteld hebben anders is het geen sushi, dat idee een beetje zeg maar.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel zonde als het dan zo snel weer je lichaam verlaat.
Opvangen en opbakken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel zonde als het dan zo snel weer je lichaam verlaat.
Vis die niet rauw isquote:
Hier zijn het gewoon een soort ongebakken vissticksquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Japan zit er eer in, die vis moet net nog gesparteld hebben anders is het geen sushi, dat idee een beetje zeg maar.
Meteen je tanden naar de kloten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ook echt mijn keel weg gebrand door al dat zuur
Fantastisch programma was het ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Dat hebben ze bij jackass een keer gedaan toch en er een omelet van gemaakt
Je hebt je keel voorlopig niet dringend nodig of staat er weer een date op de planning?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
ook echt mijn keel weg gebrand door al dat zuur
Koude vissticks is de poor man's sushiquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn het gewoon een soort ongebakken vissticks
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt je keel voorlopig niet dringend nodig of staat er weer een date op de planning?
Enige wat ik niet in huis heb.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Koude vissticks is de poor man's sushi
Geen probleemquote:
Ja het is ook echt lekker! Hahahaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Vissticks kan ik ook ineens zomaar in hebben.
Waarin ... ?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:44 schreef UitStraling het volgende:
Vissticks kan ik ook ineens zomaar in hebben.
Klopt, kut is dat..moet gewoon héél voorzichtig een beetje rondduwen in de pan, maar tricky is het soms welquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat paneerlaagje laat wel eens los in de pan.
Oh ja joh ?quote:
Sprak vanmiddag mijn zusje, die had last van haar rug, was ze naar een fysiotherapeut geweest, was ze na een paar keer van haar klachten af maar die bleef appjes sturen, ja joh blijf nou maar komen en ik vind je zo mooiquote:
nee, drink deze fles cola op en dna is het klaarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We spreken je over 11 minuten wel weer.
Daar ga ik geen last van krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sprak vanmiddag mijn zusje, die had last van haar rug, was ze naar een fysiotherapeut geweest, was ze na een paar keer van haar klachten af maar die bleef appjes sturen, ja joh blijf nou maar komen en ik vind je zo mooi![]()
Dat volk spoort niet.
Dit is echt Egyptisch.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee, drink deze fles cola op en dna is het klaar
Ik had wel eens een erg vroeg ontbijtje bij die kut excursie naar Abu Simbel, zat je daar om 05:00 uur aan de gebakken bonen met wat zieke kip, kreeg ik altijd 2 flessen cola bij, kills the chicken and you feel like a strong man the whole day, Coca Cola.quote:
hmm nee maar goed ik drink sowieso vrijwel alleen maar colaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had wel eens een erg vroeg ontbijtje bij die kut excursie naar Abu Simbel, zat je daar om 05:00 uur aan de gebakken bonen met wat zieke kip, kreeg ik altijd 2 flessen cola bij, kills the chicken and you feel like a strong man the whole day, Coca Cola.
Nooit opgevallen daar?
Ja dan valt het niet op maar ik heb daar zelfs ooit een boek over gelezen, The Cola Wars, ging eigenlijk over de strijd tussen Pepsi en Coca Cola in Afrika, maar in Egypte is dat medicijn tegen alles joh, mission accomplished for Coca Colaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee maar goed ik drink sowieso vrijwel alleen maar cola
op werk wilde ze mij net ook cola gevenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan valt het niet op maar ik heb daar zelfs ooit een boek over gelezen, The Cola Wars, ging eigenlijk over de strijd tussen Pepsi en Coca Cola in Afrika, maar in Egypte is dat medicijn tegen alles joh, mission accomplished for Coca Cola![]()
Had een keer een beetje tandpijn in Aswan, kreeg ik Cola voorgeschreven
dan heb je iets anders teveel gekochtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Had geen plek meer in m'n tas voor cola
Ergens zit er ook wel een rare waarheid in.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op werk wilde ze mij net ook cola geven
Frikandellen en kaas.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan heb je iets anders teveel gekocht
Sinaasappel direct in je hartquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Zelfde als sinaasappelsap, spuit dat maar eens direct in overdosis in het hart van een pas overledene en voila daar is hij of zij weer, voor degenen die me niet geloven mag je gaan googelen
Zekerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog fijne verhalen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel een live-verslag van, had het eigenlijk verdrongen
Even uit mijn hoofd maar in de jaren dertig van de vorige eeuw was er een arts die hier vrij heftig mee experimenteerde.quote:
- ik voel mij niet zo goedquote:
GRMBL?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:12 schreef bitterbal het volgende:
heb em ook een keer om hulp gevraagd omdat ik een aardbeving voelde
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
- ik voel mij niet zo goed
-oh shit
-oh wow
-![]()
-oke, ik ga nooit meer eten
-![]()
-er zit hier een hele grote spin![]()
-help
etc
Ja ik zie nog eerder Tjerry Bidet een salafistische moslim worden dan jij niet meer etenquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zie nog eerder Tjerry Bidet een salafistische moslim worden dan jij niet meer eten
Dat wil je niet hoor ...quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hij je gered had, dan had je seks gehad met hem hč uit dankbaarheid?
' Ben je wakker?' ' Hooooi?' ' Ja wil je kijken of er een tsunami komt, de grond trilde?' ' Neee ik voelde het echt ''quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou die gesprekken best op mijn e-reader willen. Goeie content.
Meeste gaat gewoon over de standaard alledaagse zaken als werk en eten en zulk soort dingenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou die gesprekken best op mijn e-reader willen. Goeie content.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' Ben je wakker?' ' Hooooi?' ' Ja wil je kijken of er een tsunami komt, de grond trilde?' ' Neee ik voelde het echt ''
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat ben je soms toch een rare snack
Heb het vorige week een keer gezegd. US wist het nogquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhhh
dit had je van te voren moeten aankondigen want we raakte nu net in paniek
ja maar niet dat je nu de badkamer ging doen danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb het vorige week een keer gezegd. US wist het nog
Soms?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat ben je soms toch een rare snack
Je gaat toch met de boot door Dordrecht?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik op tijd een schema delenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet dat je nu de badkamer ging doen dan
Uitstraling - dorpspsycholoog en begaafd mensenkennerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
oke.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik op tijd een schema delen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je gaat toch met de boot door Dordrecht?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uitstraling - dorpspsycholoog en begaafd mensenkenner
ja ik ga nooit meer etenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot @:bitterbal dus
Nou, ik denk dat zij ook wel veel gaat eten. Al zegt ze van niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot @:bitterbal dus
Ja, die klopt niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
heb je welles de link van die smiley gelezen buda? :p
Misschien moet ik een verzoek indienen bij @Floryquote:
nee?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik een verzoek indienen bij @:flory
Die heb ik trouwens al een paar dagen niet gezien?
Flory heeft gezondheidsproblemen, tenminste dat las ik in wat VMBO psycho topicsquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien moet ik een verzoek indienen bij @:flory
Die heb ik trouwens al een paar dagen niet gezien?
Mein Kampf ofzoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de koffie bij US. Welk boek moet ik meenemen?
Eeuwige Schoonheid van Ernst Gombrich aub.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de koffie bij US. Welk boek moet ik meenemen?
Need tips?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even wat rondkijken; misschien even museum.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flory heeft gezondheidsproblemen, tenminste dat las ik in wat VMBO psycho topics
In je hok! Af!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Need tips?
Ga je met Cali trouwens?
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flory heeft gezondheidsproblemen, tenminste dat las ik in wat VMBO psycho topics
Met Cali inderdaad; beetje rondstruinen daar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Need tips?
Ga je met Cali trouwens?
Vorkje prikken bij FF Swanjee, doe.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Cali inderdaad; beetje rondstruinen daar.
Alles OK met d'r?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Cali inderdaad; beetje rondstruinen daar.
Ik bewaar het drinken voor morgenquote:
Hahahaha wie weetquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ga in mijn eigen bed
misschien snurkt ze wel
Ik wel als ik gezopen heb maar het allemaal waard, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien snurkt ze wel
Oh lekker!!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga morgen op kosten van m'n moeder lekkah vretah
Joh zoiets simpels als registratie op een terras deden ze al niet eensquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedacht me hč? Hoevaak zat er geen horeca figuur bij een talkshow te verkondigen dat ze alles op alles hebben ingericht op afstand en alle maatregelen nemen en gewoon open kunnen.
Zijn ze een week open, bakken sommigen er helemaal niks van.
Pics van je bed?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien snurkt ze wel
nee maar het kan ook gewoon niet en zkr clubs nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Bedacht me hč? Hoevaak zat er geen horeca figuur bij een talkshow te verkondigen dat ze alles op alles hebben ingericht op afstand en alle maatregelen nemen en gewoon open kunnen.
Zijn ze een week open, bakken sommigen er helemaal niks van.
alsof je eerlijke antwoorden krijgtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Joh zoiets simpels als registratie op een terras deden ze al niet eens
Politiek was vreselijk naīefquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het kan ook gewoon niet en zkr clubs niet
Wat is er eenvoudiger dan de QR vragen EN je ID?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te snel ja, ook alles open gooien voor de kwakbolletjes die een jaar lang thuis hebben mogen niksen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Best lekker weer nog buiten voor een feestje.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mn buren hebben net besloten om massaal buiten te zitten en Macedonische jengelmuziek full blast te draaien
Ze is zo ongeveer de laatste Fokker die ik irl gezien heb in 2018, daarna geen enkele meet meer gehadquote:
Ze is ook de laatste die ik gemeet heb.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ze is zo ongeveer de laatste Fokker die ik irl gezien heb in 2018, daarna geen enkele meet meer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |