SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Heb je flats of ploempquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K wil niet over eten nadenken of praten
Laten we dan wachten op DIMM en Etto... die maken het zo gezelligquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hebben gerrie weer gehad. Zullen we zo nog even discussiëren over Trump en hoe hij de redder van de hele wereld was door te zorgen voor vaccins?
Ik heb er een biertje bij, kom maar op.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Nou we hebben gerrie weer gehad. Zullen we zo nog even discussiëren over Trump en hoe hij de redder van de hele wereld was door te zorgen voor vaccins?
quote:Summer breeze
Makes me feel fine
Blowin' through the jasmine in my mind
Ok, dan liever over stront.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Laten we dan wachten op DIMM en Etto... die maken het zo gezellig
Da's wel erg lang geledenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
*gaat op weegschaal staan*
Grapje
Misschien di sushi ja. Eergisteren
Zaten er van die sushi-wormen in misschien?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Grapje
niet gekeken. Had ook een soort van kipkerrie vandaag op werkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaten er van die sushi-wormen in misschien?
O kijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet gekeken. Had ook een soort van kipkerrie vandaag op werk
Serieus meid, er is iets wat jij eet waar je NIET tegen kan, dit komt me allemaal zo bekend voor, dus ga op dingen letten, zo van als ik dit eet valt het op dat ik buikpijn en kotsneigingen heb.quote:
Lijkt me echt kut als je je zo beroerd voeltquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:04 schreef bitterbal het volgende:
jeetje gelukkig nu thuis en niet op werk
was druk man man man
Misschien moet ik dit ook doen, schiet hier niet op de laatste paar dagenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:01 schreef bitterbal het volgende:
Grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |