Liever niet dat mijn kind opgroeit tussen criminelen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef TARDIS het volgende:
Niets mis met Kanaleneiland. Is het te low class voor je, @:azula ?
Criminelen heb je overal. Niet zo raar doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Liever niet dat mijn kind opgroeit tussen criminelen inderdaad.
#moedermafia
Geniet er maar van want het kan zomaar weer een paar weken duren.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
Hai Tardis
Leuk te zien dat je actief bent op het forum!
Ja maar vooral in Keiland en OV niet lullen met mijquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Criminelen heb je overal. Niet zo raar doen.
Waar wij wonen heb ik ze nooit gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Criminelen heb je overal. Niet zo raar doen.
Okayquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:duveldrinker mijn 10 jaar oudere neef.
Romantisch Bambinoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
omdat ik je bescherm habibi wanneer jij savonds slaapt rol ik op de scooter en bescherm ik je
Habibi de grootste criminelen wonen in de villa wijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
#moedermafia
kon niet andersquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Geintje laatst nog 5 schoten om de hoek gelost
Ja klopt en de gewetenloze in achterstandswijken habibo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:53 schreef gers het volgende:
[..]
Habibi de grootste criminelen wonen in de villa wijken
het zijn de mensen die niet crimineel zijn maar zichzelf willen bewijzen en de gewetenloze die het gevaarlijks zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja klopt en de gewetenloze in achterstandswijken habibo.
Anyways wel heel veel zin in verhuizen als het zo mag zijnlekker eigen plekje maken waar niemand tegen me zeikt hnng.
Strijder, no face no casequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Dat moet wel include headshot zijn denk je danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Ja naja hoe dan ook komt wel goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
het zijn de mensen die niet crimineel zijn maar zichzelf willen bewijzen en de gewetenloze die het gevaarlijks zijn
habibi ik gun je het beste maar deze dunyaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja naja hoe dan ook komt wel goed.
3 hoog in de achterstandswijk jalalalalla
Weet niet heb niet gekekenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat moet wel include headshot zijn denk je dan
Molenbeek present.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja naja hoe dan ook komt wel goed.
3 hoog in de achterstandswijk jalalalalla
Snapje habibiquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibi ik gun je het beste maar deze dunya
Komt goed dit is tijdelijk Habib dankjewel voor je gunnings lieffiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
gun jou en je kind wel gewoon stabiele buurt
Ik vrees van niet, althans ik denk niet dat je als kasplant door wilt leven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:58 schreef Azula het volgende:
Er kwam wel bloed uit zijn ogen zo ver ik heb gezien.
Hoop dat hij het overleeft.
een heel kleintjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
habibos heeft een van jullie tattoeage ik zit te denken tatoeage te laten zetten maar weet niet zo goed wat wilde iets boedhistisch of zo
Wonderen bestaan. Geen idee waar hij precies allemaal beschoten is maar hij is iig nog niet dood.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, althans ik denk niet dat je als kasplant door wilt leven.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Komt goed dit is tijdelijk Habib dankjewel voor je gunnings lieffie
wilde je eerst een tattoo en wist je toen watquote:
Op dat moment in mijn leven vond ik het bij me passenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wilde je eerst een tattoo en wist je toen wat
of had je iets en dacht je ik laat tattoo zetten?
Gaat je problemen niet minder maken heh? Ik heb ooit in Amerika een schatskist getatoeëerd op mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
habibos heeft een van jullie tattoeage ik zit te denken tatoeage te laten zetten maar weet niet zo goed wat wilde iets boedhistisch of zo
Ik heb deze (vanaf 00:26)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
Bloeit hij wel op die tattoo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef Fok-it het volgende:
kutzooi, nu maak ik geen kans meer bij Scrup
?quote:
Usernames van alle foksters die ik heb gedaan op mijn rug.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
Livin la vida Lokaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Usernames van alle foksters die ik heb gedaan op mijn rug.
hmm weet nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat je problemen niet minder maken heh? Ik heb ooit in Amerika een schatskist getatoeëerd op mijn bovenarm.
Mijn oom is in Nigeria bijna overleden aan een vieze naald.
Racistquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
#moedermafia
dus je hebt geen tattoos?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Usernames van alle foksters die ik heb gedaan op mijn rug.
woorden in iemands mond leggenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:08 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Racist
Beweer je nou dat Marokkanen achterlijke criminelen zijn?
Achterlijk klopt wel. Hiehahoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
woorden in iemands mond leggen
vraag me af wat jij hier soms komt doen
jij kan wel eens van het looij kartel zijn @:sander166
Heb ik achterlijk gezegd? Ik ken een zooi en weet waar ze zich situeren. Prima mensen verder maar niet iets waar ik mijn kind tussen wil gooien of vind jij van wel oullehquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:08 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Racist
Beweer je nou dat Marokkanen achterlijke criminelen zijn?
wollah kkr raciest!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Heb ik achterlijk gezegd? Ik ken een zooi en weet waar ze zich situeren. Prima mensen verder maar niet iets waar ik mijn kind tussen wil gooien of vind jij van wel oulleh
Hoeveel schaft hetquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:16 schreef Fcu030 het volgende:
Ik heb nog wel een huisje in de aanbieding, Utrecht Noord-west en een beetje.
Zoek een leven man achterlijke gek met je habibo dit en habibo dat. Als er iemand geobsedeerd is met Braddie en te veel vrije tijd heeft, dan ben jij het wel.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:09 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
woorden in iemands mond leggen
vraag me af wat jij hier soms komt doen
jij kan wel eens van het looij kartel zijn @:sander166
is goed looijkartelletje jij gaat veel te ver maar nu ben jij exposed en blijkbaar vind je dat niet leukquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:21 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Zoek een leven man achterlijke gek met je habibo dit en habibo dat. Als er iemand geobsedeerd is met Braddie en te veel vrije tijd heeft, dan ben jij het wel.
Als het Arie Legs is dan mag ik hem wel. Wat een beats maakt die gast.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:22 schreef Boze_Eend het volgende:
meeleesbraddie ik heb hem exposed voor je de bedrieger is verdacht en het is @:sander166
er is een nieuwe uitquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Als het Arie Legs is dan mag ik hem wel. Wat een beats maakt die gast.
Ja over Sjonnie.quote:
Sander is gewoon Jeroen maatquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:22 schreef Boze_Eend het volgende:
meeleesbraddie ik heb hem exposed voor je de bedrieger is verdacht en het is @:sander166
Nader overeen te komen.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is goed looijkartelletje jij gaat veel te ver maar nu ben jij exposed en blijkbaar vind je dat niet leuk
Oké MikeyTT/jochemsjakie/NeefWuppie/BipolaWatif/VD/jameshond7quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:22 schreef Boze_Eend het volgende:
Want je bent verhuurder?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Sander is gewoon Jeroen maat
[..]
Nader overeen te komen.
Kan allemaal. Verkoper, verhuurder, zolang het maar verborgen blijft voor 't kuttekopjequote:
Als iemand van FOK! hem zou lopen zieken, dan ben jij het wel. Hem continu neerhalen en vervolgens vol obsessie alles van hem volgen. 24/7 zit je hier te reageren en alles in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is goed looijkartelletje jij gaat veel te ver maar nu ben jij exposed en blijkbaar vind je dat niet leuk
jeroen is altijd heel erg stellig en sterk in andere van alles voor de voeten te gooien nu krijgt hij eens koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:25 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Sander is gewoon Jeroen maat
[..]
Nader overeen te komen.
Klinkt beetje shady ditquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:28 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Kan allemaal. Verkoper, verhuurder, zolang het maar verborgen blijft voor 't kuttekopje
Komt tot de Here Jesus.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:28 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als iemand van FOK! hem zou lopen zieken, dan ben jij het wel. Hem continu neerhalen en vervolgens vol obsessie alles van hem volgen. 24/7 zit je hier te reageren en alles in de gaten te houden.
Klopt ja, bij hem is iedereen een racist. Zelfs je durum kip.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jeroen is altijd heel erg stellig en sterk in andere van alles voor de voeten te gooien nu krijgt hij eens koekje van eigen deeg
hij zit altijd iedereen overal van te beschuldigen en stelt feiten vast moonlight zou vriendin van braddie zijn en azula is opeens racist maar als je het bij hem doet![]()
wat een clown
en jij zuigt elke lul voor een paar centen als een crackjunkiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:28 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Als iemand van FOK! hem zou lopen zieken, dan ben jij het wel. Hem continu neerhalen en vervolgens vol obsessie alles van hem volgen. 24/7 zit je hier te reageren en alles in de gaten te houden.
daarom hij denkt altijd te kunnen uitdelen maar kan niet incasserenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Klopt ja, bij hem is iedereen een racist. Zelfs je durum kip.
Klopt het moet met schimmige constructies ivm de stichting.quote:
Eensquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en jij zuigt elke lul voor een paar centen als een crackjunkie
michael molsquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Klopt het moet met schimmige constructies ivm de stichting.
Wat is het dan? Appartement?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Klopt het moet met schimmige constructies ivm de stichting.
Zulke mensen zijn terroristen in spé maatje.... let op mijn woorden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
daarom hij denkt altijd te kunnen uitdelen maar kan niet incasseren
Tussenwoning met hoofdslaapkamer op de BG.quote:
Jijj bent toch die bipolaire junk zonder diploma en werk? Je zit depressief thuis en doet de hele dag niks anders dan op FOK! posten met je habibo gelul en bijhouden wat Braddie doet?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en jij zuigt elke lul voor een paar centen als een crackjunkie
dat kloptquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn terroristen in spé maatje.... let op mijn woorden.
I ❤️ BradgeTVquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
m2?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:35 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tussenwoning met hoofdslaapkamer op de BG.
boeddhisten slopen geen tv als ze boos zijnquote:
Ik ben ook wel bevooroordeeld tho ondanks relatie met een Arabier.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:31 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Klopt ja, bij hem is iedereen een racist. Zelfs je durum kip.
Vraag je me watquote:
Toen Boeddha leefde waren er nog geen televisies dus wie weet had hij het kapotslaan ervan wel goedgekeurdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:36 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
boeddhisten slopen geen tv als ze boos zijn
maari k geef toe bradge en ik hebben beide woedeproblemen
Kechquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bevooroordeeld tho ondanks relatie met een Arabier.
Dan ben ik maar racist lekker boeiend.
90m2 in Utrechtquote:
Only you can break the tabuquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:39 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bevooroordeeld tho ondanks relatie met een Arabier.
Dan ben ik maar racist lekker boeiend.
Nee joh ik ben wel wat schappelijker. Het moet alleen wel via schimmige offshore rekeningen gaan en zo, want ik ben een paria voor de Nederlandse belastingdienst.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90m2 in UtrechtDat is zo'n 2k per maand huur om en nabij
Ik zeg pas
Noem eens wat danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:42 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nee joh ik ben wel wat schappelijker. Het moet alleen wel via schimmige offshore rekeningen gaan en zo, want ik ben een paria voor de Nederlandse belastingdienst.
Mag ik mijn baard laten staan dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:41 schreef Azula het volgende:
[..]
Noujazeg. Toekomstige vrouw klinkt iets beter.
Niet die van jou a hoofd maar ja een baard hebben is wel verplicht.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mag ik mijn baard laten staan dan?
Ik zat zelf te denken aan een bedrag tussen de ¤1300 en de ¤1700.quote:
Wat is een a hoofd?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef Azula het volgende:
[..]
Niet die van jou a hoofd maar ja een baard hebben is wel verplicht.
Ach, dat ga je zo verhuurd krijgen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan een bedrag tussen de ¤1300 en de ¤1700.
Zal je nog tegenvallen. Ik kom sowieso uit een tijd dat het al een godsvermogen was als dit soort huizen voor 1000 werden verhuurd.quote:
a(l) is gewoon soort lidwoord als je kijkt naar woord alchemie komt uit arabisch habibquote:
Klinkt een beetje als de business is businessquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:43 schreef Azula het volgende:
[..]
Moeten ze lekker zelf doen. Alles wat niet mijn probleem is is niet mijn probleem.
Ow daar ben ik te oud voorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
a is gewoon soort lidwoord als je kijkt naar woord alchemie komt uit arabisch habib
alkhymia
dacht dat het zo zat weet niet meer zeker habibo
Meer dan 1000 zal mijn limiet ook ver overstijgen. En dan moet het incl gwl zijn en shit. Dan is 1000 de maxquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:50 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen. Ik kom sowieso uit een tijd dat het al een godsvermogen was als dit soort huizen voor 1000 werden verhuurd.
wel een baasquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow daar ben ik te oud voor
Ik kom uit het Ernie tijdperk.
Ik hoopte zelf wel op een 1200-1300 kaal jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dan 1000 zal mijn limiet ook ver overstijgen. En dan moet het incl gwl zijn en shit. Dan is 1000 de max
Slaapse Eendquote:
Ja logisch met die ruimtequote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:57 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik hoopte zelf wel op een 1200-1300 kaal ja
Hoef geen coke als ik Pepsi !!! Wh00p wh00p zoveel Chili and lime als ik maar op kan. Ik heb trouwens ook vies veel haat aan sushi!!!!quote:
Je kunt altijd nog een huisgenoot nemen?!quote:
Mja, ik ben 31. De enige huisgenoot die ik nog zou nemen is van romantische aardquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:02 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een huisgenoot nemen?!
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flory heeft gezondheidsproblemen, tenminste dat las ik in wat VMBO psycho topics
Die is echt 80 miljard keer gestoorder in zijn kop dan onze bolle huisvlogger.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof wel de grote boze K. dus zuinig zijn op onze muze, weet het niet zeker hoor
@Moonlightquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:02 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een huisgenoot nemen?!
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ik ben 31. De enige huisgenoot die ik nog zou nemen is van romantische aard
En de natuurwetten doen de rest.quote:
Ja hoiiiii vrolijke jongen, ik zal een keer reageren dacht ik zoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:02 schreef Modus het volgende:
Onze pathologische leugenaar die even op het forum plempt dat een Fokster mogelijk kanker heeft
[..]
[..]
Die is echt 80 miljard keer gestoorder in zijn kop dan onze bolle huisvlogger.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling om zoiets neer te plempen en daarna te zeggen, ja weet het natuurlijk niet zeker.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiii vrolijke jongen, ik zal een keer reageren dacht ik zo
Jij zit teveel hier.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me niet helemaal de bedoeling om zoiets neer te plempen en daarna te zeggen, ja weet het natuurlijk niet zeker.
Nut dun
Ik zit overalquote:
vmbo*quote:
Hm? Vertel?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke man jij hoor maar totaal vergiftigd door alle incels.
Gaan we doenquote:
Ja dit gaat echt nog minder ergens over dan het bespreken van Braddie vlogsquote:
Opzich bewonderenswaardigquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat echt nog minder ergens over dan het bespreken van Braddie vlogs
Waar slaat dit op.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:12 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:kaneelstokje, hoe zit het met de vraag naar docenten bedrijfseconomie en de papieren die ze daarvoor vragen? Lijkt me wel tof voor een dagje in de week ofzo.
Wat is er mis met die vlogsquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit gaat echt nog minder ergens over dan het bespreken van Braddie vlogs
Is dit je kloonaccount?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ik hier toch ben, jij bent zwaar alcoholist toch?
Jij stond al bijna bij die S80 met je flappen te zwaaienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is er mis met die vlogs
Dankzij Braddie weet ik welke pizza's en auto's ik niet moet kopen
Ah gaan we die onzin weer verzinnen. Kanker gewoon een eind op met je verzonnen kutleven. Heel Fok moet je niet. In de SC waar je nu zit heeft de helft je op block, en de rest houdt de schone schijn op.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Zou wel prettig zijn als Modus net zoveel jeuk krijgt op zijn rug als dat ik DM's over hem krijg maar goed
Toevallig had ik een afspraak staan voor een proefrit maar die heb ik maar gauw weer afgezegdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:19 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Jij stond al bijna bij die S80 met je flappen te zwaaien
Kwek kwek toet toet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah gaan we die onzin weer verzinnen. Kanker gewoon een eind op met je verzonnen kutleven. Heel Fok moet je niet. In de SC waar je nu zit heeft de helft je op block, en de rest houdt de schone schijn op.
En als je echt zo'n stoere jongen was kwam je met bewijs. Maar dat heb je niet en dat weet je zelf ook wel. Je hebt sowieso nog nooit ook maar iets van bewijs geleverd voor dat hilarische verzonnen leven van je. Omdat je niet goed in je kop bent en dat ook gewoon weet. Maar je doet er niks aan, want anders draait alles niet meer om jou.
Zoek gewoon een andere hobby, ik weet van inside dat je wat heel erg enge trekjes hebt maar joh even goede vrienden toch, ook al dacht zij van dat je me altijd zou haten, get over it kerelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Ah gaan we die onzin weer verzinnen. Kanker gewoon een eind op met je verzonnen kutleven. Heel Fok moet je niet. In de SC waar je nu zit heeft de helft je op block, en de rest houdt de schone schijn op.
En als je echt zo'n stoere jongen was kwam je met bewijs. Maar dat heb je niet en dat weet je zelf ook wel. Je hebt sowieso nog nooit ook maar iets van bewijs geleverd voor dat hilarische verzonnen leven van je. Omdat je niet goed in je kop bent en dat ook gewoon weet. Maar je doet er niks aan, want anders draait alles niet meer om jou.
En weer alleen maar claimen en niks bewijzen. Je weet helemaal niks van mij dus kanker een end op met je aantijgingen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek gewoon een andere hobby, ik weet van inside dat je wat heel erg enge trekjes hebt maar joh even goede vrienden toch, ook al dacht zij van dat je me altijd zou haten, get over it kerel![]()
En kap met dat stalken bloemkool.
Ik weet vrij veel van je, vette pech kwakbol.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:29 schreef Modus het volgende:
[..]
En weer alleen maar claimen en niks bewijzen. Je weet helemaal niks van mij dus kanker een end op met je aantijgingen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Kap eens met je kanker Modus, het is geen lidwoord
Kunnen jullie je fittie niet via DM uitvechten?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet vrij veel van je, vette pech kwakbol.
Hij moet nog even op zijn 3 medium pizza's wachtenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom nu views pakken als je het ook kunt droppen als bijna iedereen op bed ligt?
Maar het bekt wel lekkerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
blijft toch een mooie krachttermquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Ja of je grijpt gewoon in halfzacht ei.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
Een excuses naderhand doet ook wonderenquote:
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
blijft toch een mooie krachtterm
Ik zit Nicolette van Dam en Bas Smit te kijken bij OP1 en zit er behoorlijk tegenaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Braddie niet de enige is die zijn tv kapot gooit deze week
Waarom? Ik ben geen KLB-mod? Maar je kan gewoon normaal je aantijgingen posten.quote:
All out oorlog verklaren. Een keer is het klaar met dat gezeik!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:23 schreef Makrelis het volgende:
Even kijken hoor. Er is net een schip van me gemold. Kan er weinig tegen doen nu. lijkt het.
lol, m'n game maat was zo boos vandaag. Ik helemaal zeggen: 'rustig, rustig' Ging vet uit zijn plaat vandaag. 'Het is maar een spel' Kejje nagaan, bij sommige mensen is het een leven. Attenooijen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Ik denk dat Braddie niet de enige is die zijn tv kapot gooit deze week
Ja, met gamen vind ik dat ook een beetje nutteloos altijd inderdaadquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:33 schreef Makrelis het volgende:
[..]
lol, m'n game maat was zo boos vandaag. Ik helemaal zeggen: 'rustig, rustig' Ging vet uit zijn plaat vandaag. 'Het is maar een spel' Kejje nagaan, bij sommige mensen is het een leven. Attenooijen.
Man man man.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben geen KLB-mod? Maar je kan gewoon normaal je aantijgingen posten.
@Ama iemand is vergeten je te taggen. Bij deze.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ama ook, als een ui die net iets te lang onder de trap in het donker heeft gelegen
Stel je niet zo aan man, maak je TR's en wacht tot Erasmus of Ama zijn berichten verwijderdquote:
She knowsquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:Ama iemand is vergeten je te taggen. Bij deze.
Als jij nou wat vaker komt posten kunnen we dit overwegenquote:
Ik val net binnen en heb geen idee waar dit over gaat, maar complimenten voor je originele scheldwoordenarsenaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet vrij veel van je, vette pech kwakbol.
Zonde van jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij nou wat vaker komt posten kunnen we dit overwegen
Hij is van het Ad looij kartel. Weet veel van online mensen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik val net binnen en heb geen idee waar dit over gaat, maar complimenten voor je originele scheldwoordenarsenaal.
Uitdelen en incasseren he Uitstraling, zo werkt hetquote:
Een kamerbrief om half 11 ‘s avonds na een coronapersconferentie naar buiten brengen. Klassieke afleidingsmanoeuvre.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:37 schreef spinazieruiker het volgende:
Wie heeft de leiding van die verbouwing, Sywert van Lienden?
Renovatie Binnenhof opnieuw veel duurder dan gedacht
Kabinet heeft bewust teveel versoepeld om het nieuws over de renovatie na deze persconferentie te kunnen brengen [/BNW]quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een kamerbrief om half 11 ‘s avonds na een coronapersconferentie naar buiten brengen. Klassieke afleidingsmanoeuvre.
Jij kijkt altijd alsof je zojuist 30 nieuwe guppies hebt losgelaten in je aquarium en je er wat pilsjes op gepakt hebt, bedoel er niks mee maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij is van het Ad looij kartel. Weet veel van online mensen.
Kan ook liever.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren he Uitstraling, zo werkt het
Sorry maar je bent niet grappig. Next.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd alsof je zojuist 30 nieuwe guppies hebt losgelaten in je aquarium en je er wat pilsjes op gepakt hebt, bedoel er niks mee maar het is wel zo.
Ok dus het is waar ✅quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kijkt altijd alsof je zojuist 30 nieuwe guppies hebt losgelaten in je aquarium en je er wat pilsjes op gepakt hebt, bedoel er niks mee maar het is wel zo.
Jawelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Sorry maar je bent niet grappig. Next.
Ok doei. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja ik laat jullie weer, doeii, het was weer giftig en gezellig.
Ja daagquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:44 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja ik laat jullie weer, doeii, het was weer giftig en gezellig.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat jij het bent zegt niets over de rest hè.
En die komt met 2 kamelen als die komt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:47 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ja daag
De gezelligheid blijft over
LOL elke autochtone Nederlander zong vroeger dit liedje en nu maar klagen over kutmarokkanen met zijn allenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
En die komt met 2 kamelen als die komt.
Alles op 1,5 meterquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik wel meestal maar duw dat af. Link.
Moge duidelijk zijn.quote:
Stel je gewoon niet zo aan en sta achter je keuzes.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar vooral in Keiland en OV niet lullen met mij
Ja die regels zijn van kracht. Lopend binnen kantoor mondkapje, zitten, mag 'ie af. Het blijft opletten. Ik houd mij aan de (amerikaanse) regels. Ik volg bedrijfsprotocol..quote:
Jij werkt bij Max Donalds?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:58 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ja die regels zijn van kracht. Lopend binnen kantoor mondkapje, zitten, mag 'ie af. Het blijft opletten. Ik houd mij aan de (amerikaanse) regels. Ik volg bedrijfsprotocol..
Man.... zweten daar! 🥵quote:
Quarter counter van de chefquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat is hoe ik mijn quarter pounder het liefst heb, met zweet en peper
We got the metric system right? We don't know what a quarter pounder is. It's a 'Royal wirh Cheese'.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dat is hoe ik mijn quarter pounder het liefst heb, met zweet en peper
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
We got the metric system right? We don't know what a quarter pounder is. It's a 'Royal wirh Cheese'.
Calamaris. Lekker manquote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:26 schreef Fcu030 het volgende:
Aan de volgende dingen heb ik een schurfthekel:
Gesneden jalapenos
Cupasoup pittige tomaat
Sushi
Dure Franse kazen
Mediterraanse tapas
Inktvisringen
Van de volgende dingen zou ik niet meer kunnen houden:
Pasta
Paprika's
Pure chocolade
Knäckebröd achtige dingen
Kilo's aan rijst
Dankuwel
Met van die truffelmayonaisequote:
Oh was je er nog?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 00:46 schreef UitStraling het volgende:
Het niveau ligt hier een beetje laag, het ga jullie goed
Wat Japans tentakelporn? Dat mag in ASN gepost wordenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:07 schreef TARDIS het volgende:
Hier zijn @:fugue en ik om het niveau wat op te krikken.
Jij en niveau.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:07 schreef TARDIS het volgende:
Hier zijn @:fugue en ik om het niveau wat op te krikken.
ik speel nu ook online spelquote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:56 schreef Makrelis het volgende:
Jaaaaa, in het spel worden mensen ook al persoonlijk agressief. Ik krijg wat minder vriendelijke PMs daar. Ik kan best wat hebben, maar als 'ie doorgaat meld ik het even
Hmm. Ik speel Star Trek Fleet Command nu iets meer dan een jaar. Je leert mensen kennen op de server en het is leuk om wat gewicht in de schaal te leggen. Ik vind het wel een leuke gemeenschap al met al.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
nee maar is pas gelanceerd iedereen is aan het rennen
netjes ik speel nu swords of legends online in het chinees dat terkt me welquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:43 schreef Makrelis het volgende:
Mensen waar ik speltechnisch mot mee heb gehad kan ik op een ander moment dikke maatjes mee zijn. Zo werkt een spel zo van: 'Je had me mooi te grazen gisteren'. En ook wat privé-informatie. Na verloop van tijd weet je ook min of meer hoe mensen in het normale dagelijkse leven zijn. Gaming is internationaal. Je hoort 'ns wat hoe het in andere landen is uit de eerste hand. Ik vind dat mooi.
Ehm, nee.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:45 schreef Catkiller het volgende:
Niels zou zich aansluiten bij de Duitsers maar dat wisten we toch al wel.
als ik rijbewijs had ging ik proefritejs makenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Jongons het is veel te mooi weer om te gamen, ga lekker buiten spelen
Netjes hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Fok-it net dikke lading boeken weggebracht naar het zoldertje. Plus al mijn kleingeld gedoneerd.
Ik herinner me het nog als gister, wat een goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
weten jullie nog toen iedereen socios 'treinfapper' noemde en hij altijd reageerde met "pertinent onwaar, wordt verworpen" e.d.
you can tell the sunquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herinner me het nog als gister, wat een goeie ouwe tijd
Mooi nummerquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
you can tell the sun
in his jealous sky
when we walked in fields of gol
ik vind het nummer zelf ook mooi, maar vind het jammer dat het arrangement van Sting zo ongelooflijk kitscherig is. maar de bekende coverversies verprutsen het dan weer op een andere manierquote:
Aantal kookboeken. Vega, voor smoothies, hamburgers, etc.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes hoorZaten er nog leuke boekjes bij?
Absurd.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Hoorde ze toen ik er was over huur praten, ze moeten gewoon 1700 euro per maand dokken voor dat pand. Echt achterlijk dat zo'n goed initiatief niet gesteund wordt door de gemeente.
Hoe was de vegetarische roti?quote:
NIKS IS GRATIS GODVERDOMME JAquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Hoorde ze toen ik er was over huur praten, ze moeten gewoon 1700 euro per maand dokken voor dat pand. Echt achterlijk dat zo'n goed initiatief niet gesteund wordt door de gemeente.
Vraag me af hoeveel donaties ze per maand binnen krijgen. Zal wel net genoeg zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aantal kookboeken. Vega, voor smoothies, hamburgers, etc.
Wat self-improvement boeken. Paar fictie dingen van Loka die ik niet heb gelezen. Wat cryptozoologie, mythen, sagen en legenden.
[..]
Absurd.
Leiden is dan ook een kansloze gemeente waarvan het bestuur zo snel mogelijk ontheven moet worden uit iedere functie.
Geen idee, kan me niet voorstellen dat het veel is.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel donaties ze per maand binnen krijgen. Zal wel net genoeg zijn.
Echt gekkenwerk ja. Hoop mensen die tijdens de cojona natuurlijk flink in huis zijn bezig geweest. Die komen met karrenvrachten hun boeken brengen. Dat is voor de bezoeker zelf leuk maar hun hebben er geen reet aan.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, kan me niet voorstellen dat het veel is.
Was al een tijd niet geweest, zie dat ze echt enorm veel boeken hebben liggen. Lijken minder mensen te komen nu. Zonde.
Eerst een pic van je zusje posten hè. Je maakt geen kans zo.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staat er geen tellertje in de TT?
Ben hier ook weer begonnen met kleine schoonmaak.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt gekkenwerk ja. Hoop mensen die tijdens de cojona natuurlijk flink in huis zijn bezig geweest. Die komen met karrenvrachten hun boeken brengen. Dat is voor de bezoeker zelf leuk maar hun hebben er geen reet aan.
Ja want de gemeente zou dat geld niet eerst van de burger stelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:04 schreef Fok-it het volgende:
Die potjes voor cultuur bestaan toch al, kwestie van anders verdelen, daar merk jij weinig verschil van natuurlijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja want de gemeente zou dat geld niet eerst van de burger stelen
Ja zo kun je alle overheidsuitgaven wel goedpratenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die potjes voor cultuur bestaan toch al, kwestie van anders verdelen, daar merk jij weinig verschil van natuurlijk
Doen ze ook online?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, kan me niet voorstellen dat het veel is.
Was al een tijd niet geweest, zie dat ze echt enorm veel boeken hebben liggen. Lijken minder mensen te komen nu. Zonde.
Neequote:
Wat een liefhebberquote:
Kringloopwinkel doet toch ook niks onlinequote:
Je xusje wel, ook offline.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kringloopwinkel doet toch ook niks online
Lijkt me logistiek gezien ook lastiger dan boeken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kringloopwinkel doet toch ook niks online
Kringloop heeft ook hoop boeken vaak. Online zou de hele intentie ook weghalen. En je mag tot max 15 boeken meenemen dus dat is logistiek ook niet makkelijkquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lijkt me logistiek gezien ook lastiger dan boeken.
Met zo'n huur moet je een beetje met je tijd meegaanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kringloop heeft ook hoop boeken vaak. Online zou de hele intentie ook weghalen. En je mag tot max 15 boeken meenemen dus dat is logistiek ook niet makkelijk
In deze SC geven we niet om kwantiteit en is er alleen kwaliteitquote:Op zaterdag 10 juli 2021 14:35 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staat er geen tellertje in de TT?
Met zo'n huur zouden ze zich niet bezig hoeven houden met verzendingen en helemaal niet met verzendkostenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:18 schreef Fugue het volgende:
[..]
Met zo'n huur moet je een beetje met je tijd meegaan
Tuurlijk niemand die nog boeken leest johquote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:27 schreef Mortaxx het volgende:
Oh ze geven die shit gratis wegdan moet je helemaal niet klagen over de huur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |