Liever niet dat mijn kind opgroeit tussen criminelen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef TARDIS het volgende:
Niets mis met Kanaleneiland. Is het te low class voor je, @:azula ?
Criminelen heb je overal. Niet zo raar doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
Liever niet dat mijn kind opgroeit tussen criminelen inderdaad.
#moedermafia
Geniet er maar van want het kan zomaar weer een paar weken duren.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef scrupuleus het volgende:
Hai Tardis
Leuk te zien dat je actief bent op het forum!
Ja maar vooral in Keiland en OV niet lullen met mijquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Criminelen heb je overal. Niet zo raar doen.
Waar wij wonen heb ik ze nooit gezienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Criminelen heb je overal. Niet zo raar doen.
Okayquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:duveldrinker mijn 10 jaar oudere neef.
Romantisch Bambinoquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:52 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
omdat ik je bescherm habibi wanneer jij savonds slaapt rol ik op de scooter en bescherm ik je
Habibi de grootste criminelen wonen in de villa wijkenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
#moedermafia
kon niet andersquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Geintje laatst nog 5 schoten om de hoek gelost
Ja klopt en de gewetenloze in achterstandswijken habibo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:53 schreef gers het volgende:
[..]
Habibi de grootste criminelen wonen in de villa wijken
het zijn de mensen die niet crimineel zijn maar zichzelf willen bewijzen en de gewetenloze die het gevaarlijks zijnquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja klopt en de gewetenloze in achterstandswijken habibo.
Anyways wel heel veel zin in verhuizen als het zo mag zijnlekker eigen plekje maken waar niemand tegen me zeikt hnng.
Strijder, no face no casequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Dat moet wel include headshot zijn denk je danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:54 schreef Fugue het volgende:
Ja naja hoe dan ook komt wel goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
het zijn de mensen die niet crimineel zijn maar zichzelf willen bewijzen en de gewetenloze die het gevaarlijks zijn
habibi ik gun je het beste maar deze dunyaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja naja hoe dan ook komt wel goed.
3 hoog in de achterstandswijk jalalalalla
Weet niet heb niet gekekenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat moet wel include headshot zijn denk je dan
Molenbeek present.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:56 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja naja hoe dan ook komt wel goed.
3 hoog in de achterstandswijk jalalalalla
Snapje habibiquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
habibi ik gun je het beste maar deze dunya
Komt goed dit is tijdelijk Habib dankjewel voor je gunnings lieffiequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:58 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
gun jou en je kind wel gewoon stabiele buurt
Ik vrees van niet, althans ik denk niet dat je als kasplant door wilt leven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:58 schreef Azula het volgende:
Er kwam wel bloed uit zijn ogen zo ver ik heb gezien.
Hoop dat hij het overleeft.
een heel kleintjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
habibos heeft een van jullie tattoeage ik zit te denken tatoeage te laten zetten maar weet niet zo goed wat wilde iets boedhistisch of zo
Wonderen bestaan. Geen idee waar hij precies allemaal beschoten is maar hij is iig nog niet dood.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, althans ik denk niet dat je als kasplant door wilt leven.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Azula het volgende:
[..]
Komt goed dit is tijdelijk Habib dankjewel voor je gunnings lieffie
wilde je eerst een tattoo en wist je toen watquote:
Op dat moment in mijn leven vond ik het bij me passenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:01 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
wilde je eerst een tattoo en wist je toen wat
of had je iets en dacht je ik laat tattoo zetten?
Gaat je problemen niet minder maken heh? Ik heb ooit in Amerika een schatskist getatoeëerd op mijn bovenarm.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
habibos heeft een van jullie tattoeage ik zit te denken tatoeage te laten zetten maar weet niet zo goed wat wilde iets boedhistisch of zo
Ik heb deze (vanaf 00:26)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
Bloeit hij wel op die tattoo?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef Fok-it het volgende:
kutzooi, nu maak ik geen kans meer bij Scrup
?quote:
Usernames van alle foksters die ik heb gedaan op mijn rug.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef Boze_Eend het volgende:
Livin la vida Lokaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Usernames van alle foksters die ik heb gedaan op mijn rug.
hmm weet nietquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Gaat je problemen niet minder maken heh? Ik heb ooit in Amerika een schatskist getatoeëerd op mijn bovenarm.
Mijn oom is in Nigeria bijna overleden aan een vieze naald.
Racistquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Azula het volgende:
[..]
#moedermafia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |