Kaartjes voor Mysteryland blijven wel geldig voor volgend jaar, dus ik denk het niet. Verwacht eerder dat Lowlands gewoon een tientje er boven op gaat gooien, zoals al gespeculeerd.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat dit verplicht is vanwege de garantiefonds.
Nee natuurlijk en dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep hier ook.. maar misschien moeten we ze ook even de tijd geven om het mogelijk te heroverwegen. We weten natuurlijk niet de ins en outs van de afspraken met de overheid.
Al hoewel een verplichte terugbetaling en een plaatsje vooraan de wachtrij wel moet kunnen lijkt me.
Ik voel me Lowlander en geen 'kaartkoper'. Zorg er dan please voor dat ik volgende keer ook weer Lowlander kan zijn snappie. Klinkt een beetje zoet, maar ach.quote:Maar we willen vooral alle Lowlanders bedanken voor jullie optimisme en jullie vertrouwen in Lowlands. Jullie verlangen naar Lowlands hield en houdt ons op de been. We weten dat jullie zó naar LL21 uitkeken. Jullie maken de Free State of LLow tot wat hij écht is. We kijken ernaar uit dat we elkaar op 19-21 augustus 2022 weer in de polder zien.
Alle kaartkopers ontvangen automatisch een refund voor hun tickets die in 2020 en 2021 zijn gekocht. Hierover wordt binnenkort een mail met alle details verstuurd. Deze mail ontvang je op het mailadres waarmee je je Ticketmasteraccount hebt aangemaakt. Hou ook je spambox goed in de gaten. De refund wordt uitbetaald aan de oorspronkelijke kaartkoper die bij Ticketmaster bekend is en op het IBAN-nummer waarmee je bestelling is geplaatst. Indien je een ticket van iemand hebt overgekocht, moet je een en ander zelf met de verkopende partij af te stemmen.
Superspread the LLove,
Lowlands
Dan zou ik het gewoon naai vinden zelfs als ik dan net als de rest ook in de rij mag aansluiten volgende keer.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kaartjes voor Mysteryland blijven wel geldig voor volgend jaar, dus ik denk het niet. Verwacht eerder dat Lowlands gewoon een tientje er boven op gaat gooien, zoals al gespeculeerd.
Denk dat dat is omdat je veel van die Groepstickets hebt en dat de kaartkoper de refund krijgt en niet de (tien) Lowlandersquote:Op maandag 26 juli 2021 15:44 schreef Niveath het volgende:
[..]
Nee natuurlijk en dat snap ik ook wel.
Maar als ik dan onderstaande lees vind ik dat gewoon een beetje karig.
[..]
Ik voel me Lowlander en geen 'kaartkoper'. Zorg er dan please voor dat ik volgende keer ook weer Lowlander kan zijn snappie. Klinkt een beetje zoet, maar ach.
Nieuwe ronden nieuwe kansen. Het is bij Lowlands wel vaker geweest dat een kaartje halen spannend was. En het is me vooralsnog altijd gelukt. Zo niet dan word het inderdaad 25 jaar gesloten TBS voor mij denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:45 schreef Niveath het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon naai vinden zelfs als ik dan net als de rest ook in de rij mag aansluiten volgende keer.
Ja dat is ook wel weer zo. En kan best dat als corona nog even onder ons rond blijft dat ze dan bijvoorbeeld zaken moeten gaan aanpassen in de toekomst. Minder bezoekers bijvoorbeeld en dat soort dingen. Dat kan alleen als ze met schone lei beginnen. Maar baal er wel hard van hoor.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nieuwe ronden nieuwe kansen. Het is bij Lowlands wel vaker geweest dat een kaartje halen spannend was. En het is me vooralsnog altijd gelukt. Zo niet dan word het inderdaad 25 jaar gesloten TBS voor mij denk ik.
Voor 2022?quote:Op maandag 26 juli 2021 @ 14:38 schreef Niveath het volgende:
[..]
Voor DTRH hebben ze dit enkele weken geleden wel aangeboden, toen kon het nog wel?
Ik ook hoor, maar het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat dat ook de reden is.quote:En ik vind bijbetalen ook helemaal niet echt erg. Serieus als we nu mail hadden gehad 'oke maak even voor al je tickets 20eu extra over' dan had ik dat vanmiddag nog geregeld voor de hele groep waarmee we gaan en waarvoor ik de tickets heb gekocht. Pre-sale link per ticket is ook prima.
Dat is enkel voor DTRH als je geen silent disco meerekend. Line-up was niet super, maar toch had ik me ernstig vermaakt na deze 2 klote zomers.quote:
Tragisch. Wel goed dat EvE even de ruimte nam het vaccineren te benadrukken.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Aisumasen het volgende:
tw // beelden van de opbouw op Nederland 2
Ik schoot helemaal vol.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Aisumasen het volgende:
tw // beelden van de opbouw op Nederland 2
Ik had net even een “Wake Me Up When September Ends” vibe. Ik wil deze shit niet terug zien, maak me maar wakker als deze shit voorbij is… zuchtquote:Op maandag 26 juli 2021 22:48 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Item onderaan: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-onrust-in-tunesie
Waarschijnlijk gaat dat gewoon zonder echte bestemming op.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:57 schreef KingRadler het volgende:
Wat gaan jullie doen met de refund van Lowlands.
Opzij leggen voor volgend jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |