Eerder dit ja. Enorme rush volgend jaar vrees ik. Men heeft nu 2 edities moeten wachten en dan mogen ze nog een nieuw kaartje kopenquote:Op maandag 26 juli 2021 13:30 schreef Niveath het volgende:
Ik zou denk ik zelfs mijn ticket doneren als ik daarmee zeker wist dat ik bij de eerst volgende LL aanwezig ben middels gegarandeerd kunnen kopen van een nieuw kaartje
Dit jaar was het al belachelijk snel uitverkocht.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:34 schreef Mr-Brightside het volgende:
De kaartverkoop voor Lowlands 2022 gaat echt een slagveld worden, er gaan heel veel mensen naast de pot pissen denk ik zo.
Ik had er geen vertrouwen meer in, maar dit nieuws is toch echt héél zuur
Alle kaartkopers ontvangen automatisch een refund voor hun tickets die in 2020 en 2021 zijn gekocht. Hierover wordt binnenkort een mail met alle details verstuurd. Deze mail ontvang je op het mailadres waarmee je je Ticketmasteraccount hebt aangemaakt. Hou ook je spambox goed in de gaten. De refund wordt uitbetaald aan de oorspronkelijke kaartkoper die bij Ticketmaster bekend is en op het IBAN-nummer waarmee je bestelling is geplaatst. Indien je een ticket van iemand hebt overgekocht, moet je een en ander zelf met de verkopende partij af te stemmen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat ticket niet geldig is in 2022?
Hoe krijg je het geld terug als je het gekocht hebt via Ticketswap?
ik vrees het ook ja.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik denk dat dit verplicht is vanwege de garantiefonds.
Ja maar beloof dan in ieder geval een pre-sale. Zoiets deden ze laatst bij DTRH ook (maar wordt nu ook teniet gedaan).quote:Op maandag 26 juli 2021 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Snap ik... ik zie online meer kritiek over dit onderwerp. Dus misschien dat ze er nog iets aan gaan doen. Aan de andere kant, je kan niet blijven schuiven natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:41 schreef Niveath het volgende:
[..]
Ja maar beloof dan in ieder geval een pre-sale. Zoiets deden ze laatst bij DTRH ook (maar wordt nu ook teniet gedaan).
Als ik de volgende keer, en dat geldt dus voor mijn hele groep die al jaren trouw gaat, naast tickets grijp worden we echt wild.
Ik denk dat de meeste mensen met liefde nog een tientje extra betalen als ze daarmee hun ticket houden.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:47 schreef Aisumasen het volgende:
De cynicus in mij zegt dat het puur gedaan is om d'r weer een tientje bovenop te kunnen gooien.
Stiekem hoop je en hoop jequote:Op maandag 26 juli 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, dit hadden we allemaal wel verwacht toch? Treurig is het zeker.
Ik was waarschijnlijk niet eens gegaan als ik als volledig gevaccineerde had moeten testen.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, dit hadden we allemaal wel verwacht toch? Treurig is het zeker.
Zou er inderdaad niet toe moeten doen. Helaas denkt de politiek daar anders over.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De risico groepen zijn al gevaccineerd, daar doet een Delta variant weinig anders aan.
Maar goed, laten we het maar niet teveel over het virus hebben hier. Zijn genoeg andere topics voor lijkt me.
De realist in mij zei dat ook.quote:Op maandag 26 juli 2021 @ 13:47 schreef Aisumasen het volgende:
De cynicus in mij zegt dat het puur gedaan is om d'r weer een tientje bovenop te kunnen gooien.
Voor DTRH hebben ze dit enkele weken geleden wel aangeboden, toen kon het nog wel?quote:Op maandag 26 juli 2021 14:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
De realist in mij zei dat ook.
De kosten stijgen immers, en je kunt niet alles voor de ticketprijs van 2020 blijven doen,
Hopen dat degene die het via Ticketswap aan jou heeft verkocht het netjes gaat overmaken.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:33 schreef KingRadler het volgende:
Klopt het dat ticket niet geldig is in 2022?
Hoe krijg je het geld terug als je het gekocht hebt via Ticketswap?
Jep hier ook.. maar misschien moeten we ze ook even de tijd geven om het mogelijk te heroverwegen. We weten natuurlijk niet de ins en outs van de afspraken met de overheid.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:38 schreef Niveath het volgende:
[..]
Voor DTRH hebben ze dit enkele weken geleden wel aangeboden, toen kon het nog wel?
En ik vind bijbetalen ook helemaal niet echt erg. Serieus als we nu mail hadden gehad 'oke maak even voor al je tickets 20eu extra over' dan had ik dat vanmiddag nog geregeld voor de hele groep waarmee we gaan en waarvoor ik de tickets heb gekocht. Pre-sale link per ticket is ook prima.
Ben wel benieuwd hoe Freedom Day gaat uitpakken en of ze deze regels dan gaan volhouden.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:09 schreef Aisumasen het volgende:
[ instagram ]
Ondertussen in Engeland...
Kaartjes voor Mysteryland blijven wel geldig voor volgend jaar, dus ik denk het niet. Verwacht eerder dat Lowlands gewoon een tientje er boven op gaat gooien, zoals al gespeculeerd.quote:Op maandag 26 juli 2021 13:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee natuurlijk en dat snap ik ook wel.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep hier ook.. maar misschien moeten we ze ook even de tijd geven om het mogelijk te heroverwegen. We weten natuurlijk niet de ins en outs van de afspraken met de overheid.
Al hoewel een verplichte terugbetaling en een plaatsje vooraan de wachtrij wel moet kunnen lijkt me.
Ik voel me Lowlander en geen 'kaartkoper'. Zorg er dan please voor dat ik volgende keer ook weer Lowlander kan zijn snappie. Klinkt een beetje zoet, maar ach.quote:Maar we willen vooral alle Lowlanders bedanken voor jullie optimisme en jullie vertrouwen in Lowlands. Jullie verlangen naar Lowlands hield en houdt ons op de been. We weten dat jullie zó naar LL21 uitkeken. Jullie maken de Free State of LLow tot wat hij écht is. We kijken ernaar uit dat we elkaar op 19-21 augustus 2022 weer in de polder zien.
Alle kaartkopers ontvangen automatisch een refund voor hun tickets die in 2020 en 2021 zijn gekocht. Hierover wordt binnenkort een mail met alle details verstuurd. Deze mail ontvang je op het mailadres waarmee je je Ticketmasteraccount hebt aangemaakt. Hou ook je spambox goed in de gaten. De refund wordt uitbetaald aan de oorspronkelijke kaartkoper die bij Ticketmaster bekend is en op het IBAN-nummer waarmee je bestelling is geplaatst. Indien je een ticket van iemand hebt overgekocht, moet je een en ander zelf met de verkopende partij af te stemmen.
Superspread the LLove,
Lowlands
Dan zou ik het gewoon naai vinden zelfs als ik dan net als de rest ook in de rij mag aansluiten volgende keer.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:41 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kaartjes voor Mysteryland blijven wel geldig voor volgend jaar, dus ik denk het niet. Verwacht eerder dat Lowlands gewoon een tientje er boven op gaat gooien, zoals al gespeculeerd.
Denk dat dat is omdat je veel van die Groepstickets hebt en dat de kaartkoper de refund krijgt en niet de (tien) Lowlandersquote:Op maandag 26 juli 2021 15:44 schreef Niveath het volgende:
[..]
Nee natuurlijk en dat snap ik ook wel.
Maar als ik dan onderstaande lees vind ik dat gewoon een beetje karig.
[..]
Ik voel me Lowlander en geen 'kaartkoper'. Zorg er dan please voor dat ik volgende keer ook weer Lowlander kan zijn snappie. Klinkt een beetje zoet, maar ach.
Nieuwe ronden nieuwe kansen. Het is bij Lowlands wel vaker geweest dat een kaartje halen spannend was. En het is me vooralsnog altijd gelukt. Zo niet dan word het inderdaad 25 jaar gesloten TBS voor mij denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2021 15:45 schreef Niveath het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon naai vinden zelfs als ik dan net als de rest ook in de rij mag aansluiten volgende keer.
Ja dat is ook wel weer zo. En kan best dat als corona nog even onder ons rond blijft dat ze dan bijvoorbeeld zaken moeten gaan aanpassen in de toekomst. Minder bezoekers bijvoorbeeld en dat soort dingen. Dat kan alleen als ze met schone lei beginnen. Maar baal er wel hard van hoor.quote:Op maandag 26 juli 2021 16:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nieuwe ronden nieuwe kansen. Het is bij Lowlands wel vaker geweest dat een kaartje halen spannend was. En het is me vooralsnog altijd gelukt. Zo niet dan word het inderdaad 25 jaar gesloten TBS voor mij denk ik.
Voor 2022?quote:Op maandag 26 juli 2021 @ 14:38 schreef Niveath het volgende:
[..]
Voor DTRH hebben ze dit enkele weken geleden wel aangeboden, toen kon het nog wel?
Ik ook hoor, maar het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat dat ook de reden is.quote:En ik vind bijbetalen ook helemaal niet echt erg. Serieus als we nu mail hadden gehad 'oke maak even voor al je tickets 20eu extra over' dan had ik dat vanmiddag nog geregeld voor de hele groep waarmee we gaan en waarvoor ik de tickets heb gekocht. Pre-sale link per ticket is ook prima.
Dat is enkel voor DTRH als je geen silent disco meerekend. Line-up was niet super, maar toch had ik me ernstig vermaakt na deze 2 klote zomers.quote:
Tragisch. Wel goed dat EvE even de ruimte nam het vaccineren te benadrukken.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Aisumasen het volgende:
tw // beelden van de opbouw op Nederland 2
Ik schoot helemaal vol.quote:Op maandag 26 juli 2021 21:55 schreef Aisumasen het volgende:
tw // beelden van de opbouw op Nederland 2
Ik had net even een “Wake Me Up When September Ends” vibe. Ik wil deze shit niet terug zien, maak me maar wakker als deze shit voorbij is… zuchtquote:Op maandag 26 juli 2021 22:48 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Item onderaan: https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-onrust-in-tunesie
Waarschijnlijk gaat dat gewoon zonder echte bestemming op.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 08:57 schreef KingRadler het volgende:
Wat gaan jullie doen met de refund van Lowlands.
Opzij leggen voor volgend jaar?
is de pre-sale voor tickethouders uit 2020/2021, sponsoren, fanclubleden of familie van EvE?quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Januari 2022 start de verkoop en ik kan in de pre-sale al tickets kopen
mijn schoonzus had 2 kaarten gekocht voor 2020... ik hoop eigenlijk dat ze in 2022 niet wilquote:Op woensdag 28 juli 2021 15:01 schreef beantherio het volgende:
Pre-sale. Grijp ik dus toch weer mis.![]()
Ik wilde alleen 2020 overslaan. Niet 2020, 2021 en 2022.
Ik voorzie dat dat soort tickets bij het opengaan van de reguliere verkoop in 5 seconden weg zijn. De populariteit van LL heeft niet geleden onder het wegvallen van 2 edities.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mijn schoonzus had 2 kaarten gekocht voor 2020... ik hoop eigenlijk dat ze in 2022 niet wil
nee ik bedoel dat zij met haar pre-sale mogelijkheid kaarten voor mij koopt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik voorzie dat dat soort tickets bij het opengaan van de reguliere verkoop in 5 seconden weg zijn. De populariteit van LL heeft niet geleden onder het wegvallen van 2 edities.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 28 juli 2021 14:53 schreef Nielsch het volgende:
het hele verhaal dat ze iedereen weer gelijke kansen willen geven was dus gewoon bullshit en het gaat ze gewoon om de verhoging van de ticketprijs... wel goed dat ze dat nu alsnog toegeven.
Terecht dat Lowlands dat gewoon toegeeft. De ticketprijs van Lowlands stijgt bijna elk jaar wel met 10 euro, met name door steeds duurder wordende artiesten, catering, meer concurrentie etc etc. In 2022 kan je dan als festival gewoon niet hetzelfde bieden aan line-up etc als wat je in 2020 heb belooft met dat budget.quote:Op woensdag 28 juli 2021 14:53 schreef Nielsch het volgende:
het hele verhaal dat ze iedereen weer gelijke kansen willen geven was dus gewoon bullshit en het gaat ze gewoon om de verhoging van de ticketprijs... wel goed dat ze dat nu alsnog toegeven.
Ga naar een concert van je favo artiest en kijk hoeveel je kwijt bent. Vind festivals echt koopje wat dat betreftquote:Op woensdag 28 juli 2021 16:43 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Terecht dat Lowlands dat gewoon toegeeft. De ticketprijs van Lowlands stijgt bijna elk jaar wel met 10 euro, met name door steeds duurder wordende artiesten, catering, meer concurrentie etc etc. In 2022 kan je dan als festival gewoon niet hetzelfde bieden aan line-up etc als wat je in 2020 heb belooft met dat budget.
Zit nu die OP ff te bekijken met ticketprijzen, Lowlands 2025 zitten we al richting de 300 euro denk ik zo? Ik kon me tijdens mijn eerste jaar Lowlands (2011) niet eens ticketprijzen van meer dan 200 euro voorstellen haha.
Prima opgelost zo toch?quote:Op woensdag 28 juli 2021 17:01 schreef Niveath het volgende:
Echt heel blij dat ik volgend jaar weer 'gewoon' twee groepstickets kan kopen
eigenlijk wel, ik was "dit jaar" ( lees 2019) aan de beurt om 12 tickets te regelen.quote:
Die van vorig jaar kon je ophalen bij een kledingwinkelketen. Ben benieuwd of ze dit jaar ook weer zoiets doenquote:Op donderdag 29 juli 2021 09:59 schreef TALIN het volgende:
[..]
( p.s. zouden we nog bandjes kunnen scoren ergens van de afgelopen edities? voor aan mn sleutels waar ook de andere 25 stuks aan hangen, vraag voor een vriend )
Natuurlijk niet, de kosten stijgen echt niet zo hard hoor. Met de line-ups die Lowlands presenteert is het ook duidelijk dat de artiesten niet zó'n de kostenpost zijn. Lowlands is al heel duur als je vergelijkt met vergelijkbare festivals in bijvoorbeeld Duitsland. Maarja Mojo moet natuurlijk wel flink winstpakken erop en blijkbaar geloven mensen graag dat de ticketprijs in 10 jaar 50% stijgt terwijl de inflatie ongeveer 20% was. Prima hoor dat we Mojo spekken voor een van de beste festivals in Nederland maar laten we niet doen alsof ze niet inhalig zijn met hun constante prijsverhoging.quote:Op woensdag 28 juli 2021 16:43 schreef Mr-Brightside het volgende:
[..]
Terecht dat Lowlands dat gewoon toegeeft. De ticketprijs van Lowlands stijgt bijna elk jaar wel met 10 euro, met name door steeds duurder wordende artiesten, catering, meer concurrentie etc etc. In 2022 kan je dan als festival gewoon niet hetzelfde bieden aan line-up etc als wat je in 2020 heb belooft met dat budget.
Zit nu die OP ff te bekijken met ticketprijzen, Lowlands 2025 zitten we al richting de 300 euro denk ik zo? Ik kon me tijdens mijn eerste jaar Lowlands (2011) niet eens ticketprijzen van meer dan 200 euro voorstellen haha.
Dan heb je mazzel. Ik vrees dat het voor mij op z'n vroegst 2023 gaat worden voordat ik LL kan bezoeken.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat zij met haar pre-sale mogelijkheid kaarten voor mij koopt.
Wat mij betreft wel!quote:
mag ik uit het rijtje: #doemijdiemaarquote:Op donderdag 29 juli 2021 22:01 schreef kesselman het volgende:
dan kan vanaf nu de voorpret voor lowlands 2022 beginnen.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 11:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de kosten stijgen echt niet zo hard hoor. Met de line-ups die Lowlands presenteert is het ook duidelijk dat de artiesten niet zó'n de kostenpost zijn.
Je zal maar denken dat mojo een liefdadigheidsinstelling isquote:
Als er 1 ding duidelijk is, is dat artiesten er niet goedkoper op worden. Grote namen of niet, het boekingskantoor wat hun agenda beheert, zorgt daar wel voor. Alleen als (kleine) bands het helemaal zelf doen, zal wat je zegt het geval zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:32 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je zal maar denken dat mojo een liefdadigheidsinstelling isAls je even naar de OP kijkt kun je ook zien dat dit niet bepaald een line-up is met gigantische namen.
Lowlands heeft nooit dagkaarten. Enkel weekend.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 02:34 schreef cosmosis het volgende:
Wat is nou de deal? Ik wilde erheen vanwege Aurora, maar geen dagpassen, nu gecanceled, en wat nu? Doorstart met wel dagpassen? wat wat?
QFT.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
De Lowlands koorts had nu ongeveer wel op zijn hoogtepunt moeten zijn. Ik mis dat gevoel echt.. het uitkijken naar Lowlands.
Vorig jaar heb ik wel genoten. Maar toen voelde het wel aan als iets mooi na alle vreselijke omstandigheden. Nu heb ik eerlijk gezegd meer frustraties dat het niet door haat. Ik zal vaat wel checken als ze wat doen, maar het gevoel zal wel anders zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:48 schreef Niveath het volgende:
[..]
QFT.
Ik ben benieuwd of ze nog iets gaan streamen zoals vorig jaar.
Kan me best voorstellen dat ze daar helemaal geen zin in hebben ook.
Je krijgt je geld pas terug als je een aangifte formulier hebt ondertekend. Ja ze kunnen je naaien, en dan zegt Ticketswap doe maar aangifte, als je dat hebt gedaan krijg je je geld terug. Maar meer dan dat gebeurt er niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 01:49 schreef Faazz het volgende:
Ik heb een half jaar ticket-alerts gehad van ticketswap voor Lowlands en Down the Rabit Hole en ik heb nooit tickets kunnen vangen omdat ik buiten de boot viel.
Nu lees ik dat iedereen die een origineel kaartje via Ticketmaster heeft gekocht, recht heeft op terug krijgen van geld.
Nu vraag ik mij af hoe het voor mij moet zien. Iedereen die een kaartje via TS heeft gekocht is zijn geld kwijt en iedereen die via TS heeft verkocht, heeft dubbel geld? Lijkt mij super genaaid.
Ik heb ooit een reeds gebruikt kaartje via TS gekocht, daar melding van gemaakt (na geweigerd te zijn) en ik kreeg mijn geld terug en de verkoper kon er naar fluiten.
Het is niet zo dat als je een kaartje via TS verkoopt, de barcode veranderd. De originele verkoper kan nog steeds de poort door als hij/zij als eerste is. Volgens mij kan je dan alleen nog als achter-het-net-visser een melding maken en je geld terug vragen.
Hoe zit dit en klopt dit een beetje?
Ik snap jequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
De Lowlands koorts had nu ongeveer wel op zijn hoogtepunt moeten zijn. Ik mis dat gevoel echt.. het uitkijken naar Lowlands.
Dat was hier het weekend ervoor. Dan hadden we altijd een pre-party.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 11:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee het is een dooie boel zo. Heb bij geen enkel festival zoveel heimwee als bij Lowlands. Normaal gesproken was het nu nog maar een weekje wachtenquote:Op donderdag 5 augustus 2021 17:04 schreef kesselman het volgende:
[..]
Ik snap je
normaal begint mijn nieuwe Lowlands seizoen de dag na Lowlands.
fora, bandpages, geruchten, dan de 1e namen die gaan touren , andere festivals in de gaten houden, dan de eerste namen, bandjes luisteren, uiteindelijk t blokenschema, en dan uiteindelijk............
en nu????
helemaal niets,
Er zal vast iets gebeuren... maar geen idee of ze het zo opzetten zoals vorig jaar. Blijft voorlopig stil een week voor Lowlands.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 15:07 schreef hoodieweather het volgende:
Denken jullie dat ze dit jaar nog wat gaan streamen?
De buren van Festileaks verwoorden het wel aardig.quote:Op donderdag 12 augustus 2021 22:07 schreef indiaantje89 het volgende:
Gelukkig maar de Formule 1 wel… man man man
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:18 schreef Niveath het volgende:
[..]
De buren van Festileaks verwoorden het wel aardig.
https://festileaks.com/2021/08/festivals-nog-tot-midden-september-niet-toegestaan/
Ik ben er wel klaar mee inmiddels.
Ik zou het wel weten als ik organisator was geweest. Ik zou dreigen met een soort van project X festival.. gewoon even je krachten laten zien. Dan moet je eens kijken hoe snel ze met de organisatoren om tafel gaan zitten. Gewoon een keer met gestrekt been in gaan joh, dan rood pakken. Maakt niet uit want je zit de volgende wedstrijd ook wel op de bank als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2021 08:18 schreef Niveath het volgende:
[..]
De buren van Festileaks verwoorden het wel aardig.
https://festileaks.com/2021/08/festivals-nog-tot-midden-september-niet-toegestaan/
Ik ben er wel klaar mee inmiddels.
3FM gaat nog wel wat uitzenden.quote:Op maandag 16 augustus 2021 09:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Lowlands week....
Blijft ook stil rond het LL kamp voor een eventuele digitale editie. Denk niet dat ze meer iets gaan doen dit jaar, snap ik wel na die mentale vernedering.
Kan je luisteren op de radioquote:
Aww ok.quote:
En Rampage.quote:Op maandag 16 augustus 2021 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Aww ok.
Verdomme dit weekend jaloers zitten kijken naar Alcatraz in België. Blijft ongelofelijk kut dat hier gewoon niks kan.
Ik ga lekker naar een retro party:quote:Op maandag 16 augustus 2021 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Half september is er nog Extrema in België. Gewoon gevaccineerd is voldoende...
quote:Eigenlijk zouden we vandaag allemaal naar Biddinghuizen gaan, maar in plaats daarvan zitten we weer een jaar tandenknarsend thuis.
Om dit weekend toch een beetje Lowlandsgevoel te krijgen, kun je vanaf vrijdagochtend 08:00 uur tot zondagavond 22:00 uur intunen bij NPO 3FM. Ze brengen Lowlands bij je thuis door ieder uur live tracks van eerdere Lowlandsshows te draaien en je hoort de hele show van Imagine Dragons en The Opposites. Verder gaan ze het land in om de vele Lowlands Thuisfeestjes die Lowlanders zelf organiseren nog beter de maken door echte stukjes Lowlands uit te delen. Wat dacht je van de lichtshow uit de X-Ray in je woonkamer, een foodtruck, een headphone disco met St. Paul, een party van Kees van Hondt, of een goochelshow van Steven Kazan? Kijk voor alle gedetailleerde info op www.3fm.nl
Vergeet ook zeker niet je TV in te schakelen want zaterdag om 22:20 uur zie je bij VPRO op NPO3 een muzikaal eerbetoon aan Lowlands. In Ode aan Lowlands laat Eva Cleven Lowlands-opnames zien van acts die dit jaar op het festival zouden spelen, zoals Stormzy, Eefje de Visser, Typhoon en Kyteman's HipHop Orkest. Ook laat ze hoogtepunten zien uit het festivalarchief van Billie Eilish, Dua Lipa, en grote rockhelden als Queens of the Stone Age en Foo Fighters.
Hema tent als ze er nog zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2021 15:03 schreef Solotovski het volgende:
Kuuuut, luchtbed vergeten. Kan ik die kopen op de camping????
Dat is elk jaar zo, die moet je eigenlijk meteen al claimen vroeg op de dag. Wij hebben ze al, sfeertje zit erin bij de India!quote:
Die is gefaaldquote:Op donderdag 19 augustus 2021 22:30 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Wanneer is de altijd falende FOK!meet eigenlijk?
Of hebben jullie hem zonder mij gedaan?
Yesss weer gelukt!quote:
Huh, ik dacht middenin Armadillow?quote:Op maandag 23 augustus 2021 11:27 schreef stevieU2 het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken bij My Baby links vooraan 1e paal....
Het is toch niet normaal hoe er met de branche en artiesten wordt omgegaan. Een band als Chef is gewoon een bedrijf van 30+ man die al anderhalf jaar bijna geen werk hebben....en dan die artiesten die wel gaan optreden daar voor niks....en wat is dan nog het verschil met een festival...afijn...quote:
Ben benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt dat je geen telefoonnummer kan vinden. Eerste hit bij google op 'contact ticketmaster': https://help.ticketmaster(...)raag-aan-ons-stellenquote:Op maandag 30 augustus 2021 18:36 schreef Vatta het volgende:
Iemand een idee hoe ik die gasten van ticketmaster kan bereiken? Tot dusver geen mail gehad over een refund en kan nergens een telefoonnummer vinden.
Keek niet verder dan m'n neus lang is. Bedankt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 18:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt dat je geen telefoonnummer kan vinden. Eerste hit bij google op 'contact ticketmaster': https://help.ticketmaster(...)raag-aan-ons-stellen
Had het gisteren gezien, kon wel janken om wat we hebben gemistquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:42 schreef Aisumasen het volgende:
De Alpha, uurtje of 22:00, uitzinnige menigte van jong en oud, het had zo mooi kunnen zijn. De grootste rock-headliner die ze (tot 2022) in jaren te pakken hebben kunnen krijgen is ons afgepakt door wanbeleid, en het is nog maar hopen of ze 'em voor volgend jaar hebben weten te boeken. bedank mark en hugo!
Incomplete uitzending hierboven, set is anderhalf uur, met alleen al deze toegift:
Supersonic
Acquiesce
Cigarettes & Alcohol
Roll With It
Live Forever
Wonderwall
![]()
Prachtige beelden gezien vanuit Engeland afgelopen weken. Het lijkt alleen wel alsof het publiek overal er weer even aan moet wennen om het leuk te hebben.
We zijn bestolen, deel 2:quote:Op donderdag 2 september 2021 13:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had het gisteren gezien, kon wel janken om wat we hebben gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |