Weet ik ook niet. Als ik een reactie plaatst loopt het meestal vrij snel uit de hand en belanden we uiteindelijk ergens waar we niet thuis horen lol.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe zijn we hier eigenlijk terecht gekomen
Wat heeft Turkije met deze Marokkaan te maken?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Turkije? Die wou hem eerder ook niet uitleveren toch?
Dat idee had ik ook al, dus ik dacht ik trap even op de remquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Als ik een reactie plaatst loopt het meestal vrij snel uit de hand en belanden we uiteindelijk ergens waar we niet thuis horen lol.
Het is allemaal begonnen met de 200 kilo die de Turtles destijds in Antwerpen getipt zouden hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoe zijn we hier eigenlijk terecht gekomen
Oh zo zien ging dat verhaal in Turkije niet om Taghi (Saban B), Taghi die zat schijnbaar in Dubai een tijdje, maar daar is wel opgepakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:44 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat heeft Turkije met deze Marokkaan te maken?
Buitenlandse beveiligers kunnen dan weer wel toestemming krijgen voor het dragen van wapens in Nederland.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die mogen geen wapens dragen, politiebewaking wel. Dan heb je nog een kleine kans, bij gewone beveiliging knallen ze die ook gewoon neer.
https://www.demorgen.be/n(...)-antwerpen~bb44238c/quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen met de 200 kilo die de Turtles destijds in Antwerpen getipt zouden hebben.
Dat resulteerde uiteindelijk in een enorme stroom liquidaties tussen 2 groepen (oa Gwenette Martha) wat steeds meer en meer uit de hand liep.
En opeens was daar uit het niets een Taghi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk om eerlijk te zijn dat het grootspraak is.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:52 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat die T niet gewoon geen binding meer heeft met buitenaf? EBI is het zwaarst beveiligd van alle gevangenissen. Nog niemand kon hier ontsnappen..
Maar blijkbaar heeft hij wel een telefoon om met zijn onderdanen in contact te komen?
Of het is van te voren al zo afgesproken, dat zou ook kunnen. En komt die boodschap nu van zijn adjudanten.
Dus jij gaat niet mee?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk om eerlijk te zijn dat het grootspraak is.
De EBI aanvallen is gewoon een zelfmoordmissie. Je moet wel een half leger op de been brengen om zo'n vesting te kunnen nemen.
Ik denk sowieso dat al dat geweld veel te veel aandacht vraagt waardoor je in de picture loopt. Als je in staat bent dingen te regelen en te settlen kun je het wss veel langer volhouden. Maar ik snap best dat dat wel bijna onmogelijk zal zijn, hoewel je met genoeg geld misschien genoeg mensen tevreden en koest kunt houden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
Taghi's grootste fout is denk ik geweest is dat hij op een gegeven moment vooral jonge goedkope onervaren jongens heeft ingezet ipv professionals.
Al die wildwest schietpartijen met Kalashnikovs en vergismoorden hebben uiteindelijk de aandacht gekregen en heeft uiteindelijk tot hem geleid.
Als hij professionals had ingezet, had ie nu waarschijnlijk nog in Dubai gezeten, zonder dat iemand ooit van hem gehoord zou hebben.
Daarom denk ik ook dat die Taghi niet zo groot is als bepaalde media hem lopen op te blazen. Hij is waarschijnlijk vooral nog wat gewetenlozer dan andere bekende criminelen. Maar vooral een roekeloos en weinig beheerst type die met amateur-killers denkt topgangster te kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:07 schreef StateOfMind het volgende:
Taghi's grootste fout is denk ik geweest is dat hij op een gegeven moment vooral jonge goedkope onervaren jongens heeft ingezet ipv professionals.
Al die wildwest schietpartijen met Kalashnikovs en vergismoorden hebben uiteindelijk de aandacht gekregen en heeft uiteindelijk tot hem geleid.
Als hij professionals had ingezet, had ie nu waarschijnlijk nog in Dubai gezeten, zonder dat iemand ooit van hem gehoord zou hebben.
Schijnt mee te vallen, aldus 50 Cent:quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:28 schreef Bart.Messen het volgende:
Het lijkt mij trouwens extreem pijnlijk om beschoten te worden. Ik zou het nooit mee willen maken bij mezelf.
Twee keer raakquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Op dat filmpje wat hier is gepost hoorde ik wel meer dan 2 knallen, zeker 4.
De bewaking in de EBI zullen wel goed uitgerust zijn, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze daar een heel leger op de been hebben. Een overval op zo'n vesting is dan ook wel een kwestie van hoeveel man er tegenover elkaar staat. Stel je komt met 400 man zwaarbewapend, dan moet je toch best wel een eindje kunnen komen. Of zie ik dat nou te simpel?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk om eerlijk te zijn dat het grootspraak is.
De EBI aanvallen is gewoon een zelfmoordmissie. Je moet wel een half leger op de been brengen om zo'n vesting te kunnen nemen.
Kunnen ze niet gewoon met een helikopter met zwaarbewapende mensen komen? Zoals ze in België doenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
De bewaking in de EBI zullen wel goed uitgerust zijn, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze daar een heel leger op de been hebben. Een overval op zo'n vesting is dan ook wel een kwestie van hoeveel man tegenover elkaar staat. Stel je komt met 400 man zwaarbewapend, dan moet je toch best wel een eindje kunnen komen. Of zie ik dat nou te simpel?
Zijn gewone cipiers in de EBI, zoals in gewone gevangenissen (zie die docu over de EBI van Omroep Brabant).quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
De bewaking in de EBI zullen wel goed uitgerust zijn, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze daar een heel leger op de been hebben. Een overval op zo'n vesting is dan ook wel een kwestie van hoeveel man er tegenover elkaar staat. Stel je komt met 400 man zwaarbewapend, dan moet je toch best wel een eindje kunnen komen. Of zie ik dat nou te simpel?
Een fort verdedigen daar heb je veel minder mensen voor nodig. Daar buiten ben je een wandelende schietschijf.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
De bewaking in de EBI zullen wel goed uitgerust zijn, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ze daar een heel leger op de been hebben. Een overval op zo'n vesting is dan ook wel een kwestie van hoeveel man tegenover elkaar staat. Stel je komt met 400 man zwaarbewapend, dan moet je toch best wel een eindje kunnen komen. Of zie ik dat nou te simpel?
Er schijnt een hek boven te zitten.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon met een helikopter met zwaarbewapende mensen komen? Zoals ze in België doen
Ja, dat weet ik. Maar buiten staat wel wat zware bewaking, maar daar zie je er maar 2 van. Nou zullen het er misschien een paar meer zijn, maar als je daar met een dikke overmacht komt, wat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zijn gewone cipiers in de EBI, zoals in gewone gevangenissen (zie die docu over de EBI van Omroep Brabant).
En die EBI staat op het terrein van de gewone gevangenis.
Er zitten tralies over de EBI heen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kunnen ze niet gewoon met een helikopter met zwaarbewapende mensen komen? Zoals ze in België doen
Binnenplaats/luchtplek van de EBI is in feite een kooi.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |