Ja dat wel maar ze hebben altijd de smoes dat ze bellen dat de tarieven op mijn energie contract verandert zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:40 schreef PS. het volgende:
Maar ben je pietje puk? Anders hebben ze denk ik gewoon de verkeerde persoon te pakken.
Dan ben je ook wel erg onzorgvuldig met je nummer om gegaan. Of ben je ondernemer?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Mij bellen ze soms wekelijks nooit en de andere week heb ik keer of 15 een gemiste oproep. Nummers uit Rotterdam, Amsterdam, Veenendaal, Tiel (sinds dinsdag niet meer trouwens), Enschede etc. etc.
Alsof je de ene week of op bellijst staat en de andere week vergeten wordt. Allemaal telemarketeers. Overigens ook ik merk niks van de wetgeving na 1 juli. Heb even gekeken: sindsdien 5 oproepen gehad van onbekende nummers.
Onzorgvuldig met mijn nummerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:44 schreef PS. het volgende:
Dan ben je ook wel erg onzorgvuldig met je nummer om gegaan. Of ben je ondernemer?
Ja ik heb hetzelfde nummer ook al een jaar of 15, maar wordt echt nooit gebeld door dat soort bedrijven.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onzorgvuldig met mijn nummer?
Ik heb mijn nummer al jaar of 16. Maar nee, onzorgvuldig niet dus. Ik gooi het altijd op het feit dat ik een relatief makkelijk nummer heb
Ja wat is onzorgvuldig? Als je abonnement ergens afsluit vul je vaak 06 nummer in. Ik wissel jaarlijks van energieleverancier, vul ik mijn 06 in. Etc. etc. Hoevaak geef jij op jaarbasis je telefoonnummer aan mensen die dat vervolgens weer kunnen misbruiken. Stiekem best vaak. Maar is dat onzorgvuldig? Nee...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde nummer ook al een jaar of 15, maar wordt echt nooit gebeld door dat soort bedrijven.
Behalve dan 030 nummers, die neem je op en daarna hangen ze op met de bedoeling dat je terug belt. Dus daar zal ik zelf wel ergens onzorgvuldig zijn geweest.
Uit Utrecht?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:50 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja ik heb hetzelfde nummer ook al een jaar of 15, maar wordt echt nooit gebeld door dat soort bedrijven.
Behalve dan 030 nummers die neem je op en daarna hangen ze op met de bedoeling dat je terug belt. Dus daar zal ik zelf wel ergens onzorgvuldig zijn geweest.
Ik heb dit ook steeds, ik blokkeer de nummers gelijk en heb laatst zo,n vent verrot gescholden, ordinair maar was het echt zat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Mij bellen ze soms wekelijks nooit en de andere week heb ik keer of 15 een gemiste oproep. Nummers uit Rotterdam, Amsterdam, Veenendaal, Tiel (sinds dinsdag niet meer trouwens), Enschede etc. etc.
Alsof je de ene week of op bellijst staat en de andere week vergeten wordt. Allemaal telemarketeers. Overigens ook ik merk niks van de wetgeving na 1 juli. Heb even gekeken: sindsdien 5 oproepen gehad van onbekende nummers.
Waarom niet blokkeren?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom moet je die terugbellen? Ze bellen zelf nog maar een keer.
Dan krijg je een bandje, met ''toets 1 om verder te gaan''quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom moet je die terugbellen? Ze bellen zelf nog maar een keer.
Het zijn verschillende 030 nummers, en het is natuurlijk wel eens een mogelijkheid dat je door een echt nummer gebeld wordt. zeker als je uit die regio komt.quote:
Sinds dinsdag niet meer?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
heb je geen moer aan schelden. Zijn vaak studenten of kanslozen die er hartelijk om moeten lachen in de pauze.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dit ook steeds, ik blokkeer de nummers gelijk en heb laatst zo,n vent verrot gescholden, ordinair maar was het echt zat.
Klopt maar het voelt wel lekker.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
heb je geen moer aan schelden. Zijn vaak studenten of kanslozen die er hartelijk om moeten lachen in de pauze.
Zodra ze zich voorstellen blokkeren. Bellen ze niet terug dan is het onbelangrijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Als je niet weet wie het zijn of waarvoor ze bellen?
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:45 schreef Twiitch het volgende:
Als ik een nummer niet ken dan neem ik niet op. Simpel. Iedereen met wie ik contact wil hebben staat in m'n telefoon. De rest heeft pech. Belt een onbekend nummer structureel? Blokkeren.
Elke 8 GB weer een sms sturen. Super super irritant.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:42 schreef tstile het volgende:
Ik neem vaak wel op.
Is het energie dan vertel ik gelijk hoe ik de beste energie deals vind. Een keer een meid die wel even wou kijken of ze iets beters kon aanbieden maar die moest erkennen dat goedkoper onmogelijk was.
Bellen ze voor internet dan vertel ik hoe ik 4G unlimited gebruik als hotspot en totaal tevreden ben.
Ik zeg er dan wel bij dat ik het heel aardig vind dat ze aan me denken![]()
Heb vaak wat medelijden met deze mensen. Het zijn studenten die hun tijd verdoen of het zijn wat oudere mensen die gewoon moeilijk ander werk kunnen vinden. Sommige van die mensen zijn wel eikels want die zitten er niet mee om kwetsbare mensen iets duurs aan te smeren. Maargoed met die gedachte moeten ze zelf leven.
Vaak bedanken ze me nog voor het fijne gesprek en de beleefdheid.
Tegen die jongeren vertel ik nog wel eens hoeveel ze als zzp loodgieter kunnen verdienen momenteel. In het begin praten ze alsof ze Jordan Belfort himself zijn maar later in het gesprek beginnen ze zich toch achter de oren te krabben of ze niet beter wc's kunnen gaan ontstoppen
jij hebt geen zak te doen of welquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:42 schreef tstile het volgende:
Ik neem vaak wel op.
Is het energie dan vertel ik gelijk hoe ik de beste energie deals vind. Een keer een meid die wel even wou kijken of ze iets beters kon aanbieden maar die moest erkennen dat goedkoper onmogelijk was.
Bellen ze voor internet dan vertel ik hoe ik 4G unlimited gebruik als hotspot en totaal tevreden ben.
Ik zeg er dan wel bij dat ik het heel aardig vind dat ze aan me denken![]()
Heb vaak wat medelijden met deze mensen. Het zijn studenten die hun tijd verdoen of het zijn wat oudere mensen die gewoon moeilijk ander werk kunnen vinden. Sommige van die mensen zijn wel eikels want die zitten er niet mee om kwetsbare mensen iets duurs aan te smeren. Maargoed met die gedachte moeten ze zelf leven.
Vaak bedanken ze me nog voor het fijne gesprek en de beleefdheid.
Tegen die jongeren vertel ik nog wel eens hoeveel ze als zzp loodgieter kunnen verdienen momenteel. In het begin praten ze alsof ze Jordan Belfort himself zijn maar later in het gesprek beginnen ze zich toch achter de oren te krabben of ze niet beter wc's kunnen gaan ontstoppen
Wachten op Verkooptelefoontjes en er ondertussen aan krabben, het goede leven!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
jij hebt geen zak te doen of wel
Ik had er laatst een aan de deur die zo zuigend was dat ik hem de deur in zn gezicht heb gegooid. Ik doe dat normaal nooit. Maar als ik je drie keer heb verteld dat ik geen interesse heb en dat je moet vertrekken en je gaat niet dan ga ik zelf wel wat anders doen. Fuck off zeg.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:44 schreef Karina het volgende:
Die gasten worden idd steeds brutaler, van de week belde er iemand bij mij aan, ja ik ben van het gas en licht en wil u vertellen over de nieuwe tarievenAlsof ik daar in trap, die was gewoon van een of andere energieboer die wat wilde verkopen. Dus niet open gedaan natuurlijk.
Smeerlapquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:15 schreef Kaza het volgende:
Ooit in een ver verleden bij de klantenservice gewerkt van een energiemaatschappij (inbound).
Mijn outboundcollega's moesten een gesprek meteen afkappen zodra iemand zei dat hij in de schuldsanering zat, of onder curatele. Dus dat zeg ik nu standaard als ik door zo'n bedrijf gebeld word en het helpt echt. Ze halen je meteen uit het belbestand.
Mensen als jij bellen mij dus ongewenst op.quote:
Nu niet een grote mond gaan hebben belmiep, graag je excuses per dm.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:54 schreef Kaza het volgende:
Wow, weet je echt het verschil niet tussen inbound en outbound?
Misschien heb ik je toen wel geholpen met een vraag over je contract, of je je jaarafrekening later mocht betalen, of hoe je je termijnbedrag kon aanpassen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nu niet een grote mond gaan hebben belmiep, graag je excuses per dm.
Dat lijkt me hilarischquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:28 schreef Leandra het volgende:
Ik zit te wachten op de eerste lamlul die me hier betere gastarieven gaat bieden
Betere stroomprijzen ook trouwens, zodat ik kan vragen of ik dan dus minder terugkrijg voor mijn aan het net geleverde stroom...quote:
Hier krijgt Symph dus die telefoontjes, maar hij heeft al tig jaar geen energiecontract op zijn naamquote:Op zondag 11 juli 2021 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Betere stroomprijzen ook trouwens, zodat ik kan vragen of ik dan dus minder terugkrijg voor mijn aan het net geleverde stroom...
Raar.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier krijgt Symph dus die telefoontjes, maar hij heeft al tig jaar geen energiecontract op zijn naam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |