Dan gaat lowlands wel door voor mij en kan ik tweede kaartje aan mijn vader verkopenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef babylon het volgende:
Niet meer testen voor toegang. Tsja. Dus alleen toegang voor gevaccineerden. Zeg maar dat tegen evenementen
Met welke gedachtegang kom jij tot die conclusie? Want ik vermoed dat ze dat niet willen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:06 schreef babylon het volgende:
Fuck it, ken wel een mannetje. Ik stap dan wel over op illegale feesten. Als ze dat willen, kunnen ze het krijgen
Tis dat of een boze babylon. Lijkt mij een makkelijke keuze danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Met welke gedachtegang kom jij tot die conclusie? Want ik vermoed dat ze dat niet willen.
Ik denk toegang voor niemand.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:04 schreef babylon het volgende:
Niet meer testen voor toegang. Tsja. Dus alleen toegang voor gevaccineerden. Zeg maar dat tegen evenementen
Iets zegt me dat "ze" niet heel erg onder de indruk zijn van een boze babylon.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Tis dat of een boze babylon. Lijkt mij een makkelijke keuze dan
Een boze babylon heeft alleen je vriendin last van. Dus doe die maar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Tis dat of een boze babylon. Lijkt mij een makkelijke keuze dan
En die is al gevlucht, mazzelaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Een boze babylon heeft alleen je vriendin last van. Dus doe die maar.
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets zegt me dat "ze" niet heel erg onder de indruk zijn van een boze babylon.
Vrouw!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Een boze babylon heeft alleen je vriendin last van. Dus doe die maar.
Is half augustus toch? Dan kan ik ook alquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat lowlands wel door voor mij en kan ik tweede kaartje aan mijn vader verkopen
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is half augustus toch? Dan kan ik ook al![]()
Maar stoppen met testen voor toegang betekend volgens mij ook geen toegang met vaccinatie. Maar gewoon even helemaal niet.
Ja, alleen TvT bij zitplekken als ik het goed lees. De rest dicht.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is half augustus toch? Dan kan ik ook al![]()
Maar stoppen met testen voor toegang betekend volgens mij ook geen toegang met vaccinatie. Maar gewoon even helemaal niet.
2 jaar geen festivalseizoenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, alleen TvT bij zitplekken als ik het goed lees. De rest dicht.
Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:39 schreef babylon het volgende:
[..]
2 jaar geen festivalseizoen
Hé, maar de jeugd heeft wel zorgeloos 2 weekenden kunnen stappen!
Tegen die tijd hebben ze vast wel weer een weekendje dat ze mogen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:41 schreef CherryLips het volgende:
En zometeen huilen omdat de introdagen niet door kunnen gaan
Jeugd grijpt gewoon zijn kans. Deed ik ook toen ik 16 was en ergens naar binnen toe wilde.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:39 schreef babylon het volgende:
[..]
2 jaar geen festivalseizoen
Hé, maar de jeugd heeft wel zorgeloos 2 weekenden kunnen stappen!
"Deze week mag leeftijdsgroep 17-26 naar buiten, volgende week 27-34, daarna 35-45 en die daarna zoeken het maar uit.'quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben ze vast wel weer een weekendje dat ze mogen.
En het helpt ook niet dat een enorme groep die zich het afgelopen anderhalf jaar niet heeft laten testen, want geen symptomen, nu ineens wel uitgebreid gaat testen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jeugd grijpt gewoon zijn kans. Deed ik ook toen ik 16 was en ergens naar binnen toe wilde.
Als de basis wat beter geregeld was dan was het niet in zo'n korte periode uit de hand gelopen.
Ja, eens hoor. De grote fout is dat ze die "inwerkperiode" van de vaccins gewoon genegeerd hebben vanuit de overheid.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jeugd grijpt gewoon zijn kans. Deed ik ook toen ik 16 was en ergens naar binnen toe wilde.
Als de basis wat beter geregeld was dan was het niet in zo'n korte periode uit de hand gelopen.
Ja maar als je nu ziet dat het uit de klauwen loopt en dan vanavond of morgen alsnog willen stappen of met een vervalst testbewijs ergens naar binnen willen glippen, dan heb je ze niet alle 24 in het kratje.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dat. Tig asymptomatische mensen die nu ineens wel meetellen en anders compleet onopgemerkt zouden geweest.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:43 schreef babylon het volgende:
[..]
En het helpt ook niet dat een enorme groep die zich het afgelopen anderhalf jaar niet heeft laten testen, want geen symptomen, nu ineens wel uitgebreid gaat testen.
Dat blijven ze hier sowieso nooit lang hue hue huequote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je nu ziet dat het uit de klauwen loopt en dan vanavond of morgen alsnog willen stappen of met een vervalst testbewijs ergens naar binnen willen glippen, dan heb je ze niet alle 24 in het kratje.
Mwah, valt wmb gewoon te verwachten als je het over jongeren hebt. Dat hele langere termijn gevolgen overzien is gewoon nog in ontwikkeling en sommigen ontwikkelen dat überhaupt amper.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je nu ziet dat het uit de klauwen loopt en dan vanavond of morgen alsnog willen stappen of met een vervalst testbewijs ergens naar binnen willen glippen, dan heb je ze niet alle 24 in het kratje.
20 jaar (quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Zo ongeveer iedereen ziet dat "dansen met janssen" niet gaat werken en Hugo die vind het een topidee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, eens hoor. De grote fout is dat ze die "inwerkperiode" van de vaccins gewoon genegeerd hebben vanuit de overheid.
Dibs op CEquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:55 schreef Senn88 het volgende:
Nog even zijn we terug bij afmag je als single weer een knuffelcontact
heb je al iemand op het oog?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:55 schreef Senn88 het volgende:
Nog even zijn we terug bij afmag je als single weer een knuffelcontact
Ja, op zich wel he. #oudenbelegenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Horeca dicht om twaalf uur, oké. Gaat lukken.
Ja precies dit.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
12 uur, dan is toch geen mens meer wakker..quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
Horeca dicht om twaalf uur, oké. Gaat lukken.
Is de avondklok er al af eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
12 uur, dan is toch geen mens meer wakker..
men zegt van welquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is de avondklok er al af eigenlijk?
ik ben sowieso groot voorstander van daydrinking.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net filmpje door van een feestje die de deuren maar om 13:00 opengegooid heeft omdat ze bang zijn dat ze om 0:00 moeten sluiten. Goed druk daar al
Daarom wel goed dat het als het goed is vandaag meteen in gaat. Anders krijg je het hele weekend nog dit soort shitquote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijg net filmpje door van een feestje die de deuren maar om 13:00 opengegooid heeft omdat ze bang zijn dat ze om 0:00 moeten sluiten. Goed druk daar al
Ik zie nog geen nieuwe cijfers voor vandaag.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Instroom op verpleegafdelingen neemt weer toeGodverdomme.
What thequote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zie nog geen nieuwe cijfers voor vandaag.
Waar lees je dat?
Kuthugo dusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies dit.
Iedereen die zeikt dat z'n vakantie of festival niet doorgaat is net zo.
Die jeugd wil graag een feestje, ik mijn vakantie. Maar dat maakt vakanties niet ineens belangrijker dan de feestjes.
Uiteindelijk is vooral de uitvoering heel slecht geweest.
Dat zie ik ook wel als de silver lining inderdaad. Zeker als je nu kijkt naar landen die zeer strenge lockdowns hebben gehad, zoals Australië, Nieuw-Zeeland en Taiwan, daar heeft een uitbraak veel meer impact dan bijv. hier. (maar dat is ook omdat daar de vaccinatiegraad een stuk lager is ook)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 14:42 schreef Tegan het volgende:
Gewoon laten oplopen zolang de ziekenhuizen niet overbezet zijn i.m.o.. Is toch alleen maar fijn dat iedereen antistoffen krijgt.
Alleen jammer van een rood reisadvies inderdaad.
Maar goed, toch maatregelen dus.
En laten we dan ook vooral Bill Gates niet vergetenquote:
Gelukkig heb ik een poesquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Awh mag jij ook maar een knuffelcontact?
En de Rabobank.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En laten we dan ook vooral Bill Gates niet vergeten
En die die met monica lewinsky gingquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En laten we dan ook vooral Bill Gates niet vergeten
Want die vond ook dat iets de schuld van de Rabobank was?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Deze wilde ik laatst aan mijn moeder laten zien
Nee had ergens anders mee te makenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want die vond ook dat iets de schuld van de Rabobank was?![]()
Wij, een aantal relatief jonge collega's, hebben onlangs aan een wat oudere collega (niet boomer-oud, maar wel gewoon wat ouder dan wij), 'MAND!' uitgelegd met het filmpje erbij. Aangezien hij, als een echte ambtenaar, nogal lang van stof kan zijn over iets wat in een paar zinnen kan worden uitgelegd. Dus als hij nu weer lang van stof is roepen we 'MAND!'
Moeten we helemaal een test gaan doen, wachten op de uitslag, met die test in een vliegtuig naar Porto, jouw bier en kaasplankje verzorgen en weer terug in het vliegtuig. En met een beetje pech ergens nog een keer in quarantaine ook nogquote:
Twee weken in quarantine in een wijnbar hier. Das idd afzienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moeten we helemaal een test gaan doen, wachten op de uitslag, met die test in een vliegtuig naar Porto, jouw bier en kaasplankje verzorgen en weer terug in het vliegtuig. En met een beetje pech ergens nog een keer in quarantaine ook nog
Voor mij nu wel jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee weken in quarantine in een wijnbar hier. Das idd afzien
Sorry, zit op het terras aan het bier en een kaasplankje.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:51 schreef Barbusse het volgende:
Kan iemand bier en een kaasplankje komen brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Sorry, zit op het terras aan het bier en een kaasplankje.PestkopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Oh damn jaquote:
Anders zat ik natuurlijk allang in het vliegtuigquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders zat ik natuurlijk allang in het vliegtuig
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:46 schreef Tegan het volgende:
Kak, ik heb een lekke band en moet nog een paar km fietsen.
Laten maken? Wat is dat voor soft lui millennial gedrag?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Naar huis gelopen, morgen maar eens laten maken.
festivals met vaste zitplaatsenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:15 schreef gcjoel het volgende:
En daar gaan de festivals en evenementen. Nja denk wel het beste nu.
Het gaat gewoon te hard.
Bierfestival? vertel mij meerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan m'n bierfestival tenminste doorgaan
Mout bierfestival.quote:
Bierfestival in maastricht is vorig jaar en dit jaar niet doorgegaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mout bierfestival.
Vriendje is vanavond ook al heen in Arnhem en we gaan eind van de maand in Nijmegen. Maar is in meer plaatsen.
Was vorig jaar goed geregeld
Dit is normaal natuurlijk ook niet met zitplaatsen. Maar hebben ze wel heel leuk gemaakt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bierfestival in maastricht is vorig jaar en dit jaar niet doorgegaan
Maar dat was ook altijd retedruk en niet met zitplaatsen
Woah. Waar?quote:
Hij heeft de bosjes onder je raam gekocht natuurlijk.quote:
Uitkijken dat ze niet gaan maaien dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij heeft de bosjes onder je raam gekocht natuurlijk.
MAAR HIJ HEEFT HET TOCH GEKOCHT?!?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Uitkijken dat ze niet gaan maaien dus.
Was per inschrijving dus sowieso hoogste bod.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:44 schreef gcjoel het volgende:
Oh, en snel tekenen voordat iemand alsnog overbied
IK ZO VAN MN 50 CENT WAT DOE JE?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MAAR HIJ HEEFT HET TOCH GEKOCHT?!?
#oldskool
Ja, bizar, eerste bod HOPPA! En eind september al. Dus nu hier de boel meteen opknappen enzo. Wat een gedoe.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg zo snel??? Waar ?![]()
En mag je er snel in?
Wel goed vooruitzichtquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, bizar, eerste bod HOPPA! En eind september al. Dus nu hier de boel meteen opknappen enzo. Wat een gedoe.
Het houd je van de straat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, bizar, eerste bod HOPPA! En eind september al. Dus nu hier de boel meteen opknappen enzo. Wat een gedoe.
Nu al zin om nooit meer mensen boven me te horen. Of schreeuwende studenten om 4:00.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:12 schreef Ruse het volgende:
gefeliciteerd Q, lekker flink wat lawaai maken naar je buren toe met het opknappen
wij hadden jarenlang overlast van de onderbuurman, wat een verademing om eindelijk te kunnen verhuizen
Schreeuwende kinderen om 8 uur op zondagochtendquote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu al zin om nooit meer mensen boven me te horen. Of schreeuwende studenten om 4:00.
STOMME BOSJESquote:
Dit is een relevante vraag die gesteld wordtquote:
Ohhh wat fijn voor je! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is als ze laat op zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schreeuwende kinderen om 8 uur op zondagochtend
Een kennis van mij had geboden op een huis en die bleek een criminele overbuurman te hebben. Die bleek elke week met zijn woonwagenkampmatties feestjes te hebben in de tuin, ooit een schietpartij geweest en regelmatig de politie in de straat. In een fucking forensendorpje.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:34 schreef CherryLips het volgende:
In m'n vorige wijk werden ze om zeven uur naar buiten getrapt om gillend en met skelters door het steegje achter de huizen te scheuren
Leidsche Rijn?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kennis van mij had geboden op een huis en die bleek een criminele overbuurman te hebben. Die bleek elke weeek met zijn woonwagenkampmatties feestej te hebben in de tuin, ooit een schietpartij geweest en regelmatig de politie in de straat. In een fucking forensendorpje.
Dat is geen dorp.quote:
Tegen geluid van buiten kun je tenminste nog wat doen. Een rolluik voor je slaapkamer raam ofzo.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 08:34 schreef CherryLips het volgende:
In m'n vorige wijk werden ze om zeven uur naar buiten getrapt om gillend en met skelters door het steegje achter de huizen te scheuren
Ik heb nu een rolluik maar dat doet niet zoveel. Juist fijn als het warm is, altijd dicht houden of op een kiertje om het te laten tochtenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tegen geluid van buiten kun je tenminste nog wat doen. Een rolluik voor je slaapkamer raam ofzo.
Alleen kut als het echt warm is.
Altijd beter dan altijd je boven buren horen
Oh ik had ooit buren die altijd heel lawaaiig hun gasten uitzwaaien bij de deur voor minstens een uur.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een rolluik maar dat doet niet zoveel. Juist fijn als het warm is, altijd dicht houden of op een kiertje om het te laten tochten
Dan ben ik toch al wakker.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Schreeuwende kinderen om 8 uur op zondagochtend
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 07:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed nieuws Q!! Fijn vooruitzicht![]()
Misschien zijn ze verhuisd omdat ze rolluiken lelijk vinden?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ik had ooit buren die altijd heel lawaaiig hun gasten uitzwaaien bij de deur voor minstens een uur.
Rolluik geplaatst, en nergens meer last van
Maar inderdaad bij warmte erg fijn om de zon buiten te houden![]()
Met een fontein in de tuinquote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:42 schreef ArTiC het volgende:
Het zal toch wel een soort van playboy mansion zijn waar Q. de hele dag rondloopt in badjas met een fles wijn in zijn hand?
Gefeliciteerd met je schuld
Rest van mn leven afbetalen!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:42 schreef ArTiC het volgende:
Het zal toch wel een soort van playboy mansion zijn waar Q. de hele dag rondloopt in badjas met een fles wijn in zijn hand?
Gefeliciteerd met je schuld
Toch het voordeel van Gen X zijn.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 13:52 schreef Tegan het volgende:
Zwaar jaloers. Q. is living the millennials dream zometeen.
Party partyquote:
Kom je eindelijk naar Den Haag?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Als ze niks aan die afzuiger hier aan de overkant doen moet ik misschien ook maar verhuizen.
Dan ook doel bereiktquote:Op zaterdag 10 juli 2021 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien zijn ze verhuisd omdat ze rolluiken lelijk vinden?
Ik krijg binnenkort ook wat nieuwe mensen hier in de buurt. Ben eens benieuwd wat voor soort mensen hier een huis kopen.
Bij mij in de buurt nietquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen stomme mensen?
Je kent me.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:45 schreef Tegan het volgende:
Als je geen stomme buren hebt ben je waarschijnlijk zelf de stomme.
Ik!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:45 schreef Tegan het volgende:
Als je geen stomme buren hebt ben je waarschijnlijk zelf de stomme.
Dat doen ze hier ook zelfs...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:47 schreef Tegan het volgende:
Ik huur dus en hier gooien makelaars zelfs 'wil je verkopen, bel ons' folders in de brievenbus.
Trucje van mij in de hoop je telefoonnummer te scoren doordat je gaat bellen en uitleggen dat het een huurhuis is en je die shit niet meer in je brievenbus wil.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:47 schreef Tegan het volgende:
Ik huur dus en hier gooien makelaars zelfs 'wil je verkopen, bel ons' folders in de brievenbus.
Voelt een beetje als een omwegquote:Op zondag 11 juli 2021 07:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trucje van mij in de hoop je telefoonnummer te scoren doordat je gaat bellen en uitleggen dat het een huurhuis is en je die shit niet meer in je brievenbus wil.
Gewoon verkopen dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:47 schreef Tegan het volgende:
Je hoort graag vrouwen zeuren?quote:Op zondag 11 juli 2021 07:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Trucje van mij in de hoop je telefoonnummer te scoren doordat je gaat bellen en uitleggen dat het een huurhuis is en je die shit niet meer in je brievenbus wil.
Geen probleem als het via de telefoon is. Dan kan ik muten of eenzijdig het gesprek beëindigen.quote:
Je wil mijn telefoonnummer maar me niet horenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen probleem als het via de telefoon is. Dan kan ik muten of eenzijdig het gesprek beëindigen.
In theorie is dat een scenario waar ik rekening mee hou. In de praktijk gaat dat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 11 juli 2021 13:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je wil mijn telefoonnummer maar me niet horen.
quote:Op zondag 11 juli 2021 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In theorie is dat een scenario waar ik rekening mee hou. In de praktijk gaat dat niet gebeuren natuurlijk.
Vier keer nee op de voordeur en nergens last vanquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:47 schreef Tegan het volgende:
Lekker met het vliegtuig ver weg!quote:
Wel handig dat ze Rutte niet meer kunnen ontslaan omdat die al ontslagen is.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker met het vliegtuig ver weg!
Oh nee want Nederland wordt donkerrood en we zitten weer maanden en maanden in dit kutlandje opgesloten omdat Rutte zonodig alles veel te snel open moest gooien!
Ik vind dit lastig hoor. Hoor ik nog de jeugd, of hoor ik bij de de rest.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:21 schreef gcjoel het volgende:
Het is allemaal de schuld van de jeugd dar WIJ niet op vakantie kunnen
Donkerrood is pas volgende week dinsdag.quote:Op zondag 11 juli 2021 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh nee want Nederland wordt donkerrood en we zitten weer maanden en maanden in dit kutlandje opgesloten omdat Rutte zonodig alles veel te snel open moest gooien!
De jeugd is kutquote:Op zondag 11 juli 2021 21:21 schreef gcjoel het volgende:
Het is allemaal de schuld van de jeugd dar WIJ niet op vakantie kunnen
Ik ga ergens naar strandhuis in Schoorl dus heulemaal nie ergquote:Op zondag 11 juli 2021 20:58 schreef Q. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 juli 2021 21:31 schreef babylon het volgende:
[..]
De jeugd is kut
De boomers zijn kut
Alleen 30~40ers zijn cool.
Dank je, nu heb ik dat kutnummer vanquote:Op zondag 11 juli 2021 21:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga ergens naar strandhuis in Schoorl dus heulemaal nie erg
Truequote:Op zondag 11 juli 2021 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind dit lastig hoor. Hoor ik nog de jeugd, of hoor ik bij de de rest.
Dat komt iets te vaak goed uit.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel handig dat ze Rutte niet meer kunnen ontslaan omdat die al ontslagen is.
Hier aan de kust, de Schoorlse kust?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik dat kutnummer vanBlof
in mijn hoofd
Hoe kom je hierbij?quote:Op zondag 11 juli 2021 21:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Donkerrood is pas volgende week dinsdag.
Oh die ken ik denk ik nietquote:Op zondag 11 juli 2021 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die van dat strandhuis, maar jij maakt het er niet beter op
Europese bijstelling is één keer per twee weken. Laatste was afgelopen dinsdag. Toen kwamen we nog weg met geel ivm twee weeks gemiddelde.quote:Op zondag 11 juli 2021 21:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij?
Ik vraag dit voor een vriend.
Oh echt? Dan hou ik hoop voor mijn vakantie vrijdagquote:Op zondag 11 juli 2021 22:03 schreef babylon het volgende:
[..]
Europese bijstelling is één keer per twee weken. Laatste was afgelopen dinsdag. Toen kwamen we nog weg met geel ivm twee weeks gemiddelde.
Als je blij bent dat iemand je jonger schat ben je officieel oud.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laatst viel ik ineens onder jongere. M'n krakende rug was het er niet mee eens.
Als jij tegenwoordig gekleed op de bank zit, ben je idd een bejaarde geworden.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:08 schreef Tegan het volgende:
Dit weekend droomde ik wel over stappen toen ik 16-18 was en dan bijvoorbeeld een willekeurige jongen aan de haak slaan en bekken in een donker hoekje van de kroeg.
Uiteindelijk gewoon op de bank gehangen in huispak zoals de bejaarde die ik ben.
Zoutelande is de andere kant huiliequote:Op zondag 11 juli 2021 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dank je, nu heb ik dat kutnummer vanBlof
in mijn hoofd
Jij.quote:Op zondag 11 juli 2021 22:08 schreef Tegan het volgende:
Dit weekend droomde ik wel over stappen toen ik 16-18 was en dan bijvoorbeeld een willekeurige jongen aan de haak slaan en bekken in een donker hoekje van de kroeg.
Uiteindelijk gewoon op de bank gehangen in huispak zoals de bejaarde die ik ben.
Niet groot huis gekocht dus extra ruimte om te vullen.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon hartjes te sturen naar andere meiden?![]()
Irrelevant hoe mijn huispak eruit ziet.quote:Op maandag 12 juli 2021 06:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij tegenwoordig gekleed op de bank zit, ben je idd een bejaarde geworden.![]()
Tegan is niet zomaar iemand.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon hartjes te sturen naar andere meiden?![]()
Moet een beetje aan mn harem werken.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet groot huis gekocht dus extra ruimte om te vullen.
Ik ben weer gerustgesteld.quote:Op maandag 12 juli 2021 08:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Irrelevant hoe mijn huispak eruit ziet.
*harenquote:
Weer veel te laat gaan slapen door voetbal, nu hoofdpijnquote:
Ja, 0:00 er in, niet kunnen slapen, 5:30 eruitquote:Op maandag 12 juli 2021 10:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet veel te laat gaan slapen door voetbal, nu hoofdpijn.
Bierquote:
Heb je voldoende gehad of heb je nog meer nodig?quote:Op maandag 12 juli 2021 13:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje laat, dat had ik dit weekend nodig.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb best lang geslapen, maar had wel nog langer willen slapen
Nog 4 werkdagen en dan mag ik eindelijk even een weekje bijkomenquote:
Snap ik wel. Maar even niet werken is ook wel fijn toch?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:50 schreef babylon het volgende:
Ik heb niet meer zo'n zin in mijn vakantie sinds Hugo en de jeugd twee van mijn drie activiteiten de nek om heeft gedraaid
Jawel, maar ik keek gewoon heel erg uit naar die twee festivals. Ik hou uiteraard nog goede hoop, maar ben ook realistisch.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel. Maar even niet werken is ook wel fijn toch?
Ik had gelukkig al niets gepland, dus dat wat ik wel wilde doen kan ik nog steeds (lees: heel, HEUL HEUL, veel slapen)
Met een bootje weg klinkt wel goedquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Jawel, maar ik keek gewoon heel erg uit naar die twee festivals. Ik hou uiteraard nog goede hoop, maar ben ook realistisch.
We gaan met een bootje weg en drugs gebruiken als het eerste festival niet door gaat. En ik ga dan wel wat langer naar Zwitserland, dus dat is ook leuk. So it ain't all bad.
Vanaf vrijdag en dan drie weken lang. Blij mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog 4 werkdagen en dan mag ik eindelijk even een weekje bijkomen![]()
Heb jij ook bijna vakantie?
Lekker hoor!quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag en dan drie weken lang. Blij mee.
Komt goedquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met een bootje weg klinkt wel goedBlijft er wel iemand nuchter aan boord? Just in case something happens weetjewel
Ik wil weer seks en knuffelen met partner op een festival. Maar ook die staat op losse plankenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:08 schreef Tegan het volgende:
Seks en knuffelen met partner of een festival, ik weet wel wat ik zou kiezen![]()
.
Luieren en seks en knuffelen met een partner.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker hoor!![]()
Heb je plannen in die drie weken?
De beste plannenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Luieren en seks en knuffelen met een partner.Niet perse in die volgorde.
3 weken zelfde partner of beetje variëren?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plannen wel. Doen is een tweedequote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Kun je toch zelf ook doen. Plannen zijn easy
Variëren natuurlijk. Zal meteen Cali ff appen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 weken zelfde partner of beetje variëren?
Dit is mijn top drie favoriete bezigheden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze volgende week nog wel een gaatje.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Variëren natuurlijk. Zal meteen Cali ff appen.
Badum tss?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze volgende week nog wel een gaatje.
Huehue?quote:
Is dat een ding?quote:
Je bent ook onuitweerstaanbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Of het een ding is, weet ik niet. Ik zag ze bij de Action en kon ze niet weerstaan.
Ik herken het gebrek aan wilskracht bij het aanschouwen van dat soort lekkere dingen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:04 schreef Debsterr het volgende:
Of het een ding is, weet ik niet. Ik zag ze bij de Action en kon ze niet weerstaan.
Eensquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent ook onuitweerstaanbaar natuurlijk.
Vandaar je kelder vol vrouwenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken het gebrek aan wilskracht bij het aanschouwen van dat soort lekkere dingen.
Truequote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:16 schreef DrMarten het volgende:
Zitten vloeken op een van de meest gebruikersonvriendelijke stukken hoerensoftware op de aardkloot en dan van de buurman de vraag krijgen of alles wel goed gaat
Vergeten dat het raam wijd open stond
Nopequote:
Straks lekker afschuiven op die collega als jij vakantie hebtquote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope
Taak overnemen van collega die met vakantie is en er dan achter komen dat het niet allemaal zo rechttoe rechtaan is als het leek.
Nu nog even wat kansloos inklopwerk doen met de tour de France op de achtergrond en de rest gaat naar de to do lijst van morgen
Deadline is komende woensdag en dan is zij nog 2 weken wegquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Straks lekker afschuiven op die collega als jij vakantie hebt
Beetje jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2021 20:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deadline is komende woensdag en dan is zij nog 2 weken weg
Alsof er nog iemand wakker is in deze SC, stelletje bejaardenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik lust geen snickers. De combi pinda en chocolade.
Mars ijsjes.
Wij zijn wakkere bejaardenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof er nog iemand wakker is in deze SC, stelletje bejaarden.
Alsof ik ooit iets doe voor andere mensenquote:Op woensdag 14 juli 2021 00:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij zijn wakkere bejaarden. En dan is er leesvoer voor de ochtendmensen
.
Ik kon pas rond middernacht gaan slapen want de bovenbuurman was aan het stampen.quote:Op woensdag 14 juli 2021 07:03 schreef babylon het volgende:
Ik lag er al om 21:00 in. #bejaardenleef
Was heerlijk!
Oooohhhh die zijn lekker ja. Als ik ooit weer een vriezer heb ga ik zoveel ijs kopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 23:55 schreef Tegan het volgende:
Ik lust geen snickers. De combi pinda en chocolade.
Mars ijsjes.
Verslapen, dat kan ik mij eigenlijk niet heugenquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:48 schreef DrMarten het volgende:
Wilde vanochtend vroeg beginnen. Werd vervolgens tegen 10 uur wakker
Alweer een tijd geleden dat ik me zo verslapen heb
Ik ga volgende week.quote:Op woensdag 14 juli 2021 09:12 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend mijn eerste corona test ooit gehad, gelukkig negatief. Dus vanavond #PSV
Ik ben altijd voor de wekker wakker, in het weekend ookquote:Op woensdag 14 juli 2021 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Verslapen, dat kan ik mij eigenlijk niet heugen
We zijn oudquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de wekker wakker, in het weekend ook
Een wekker in het weekendquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de wekker wakker, in het weekend ook
Laatste keer goed verslapen was echt jaren geleden met de familiedag. M'n moeder zou me om 12 uur ophalen en daar werd ik wakker van.quote:Op woensdag 14 juli 2021 10:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Verslapen, dat kan ik mij eigenlijk niet heugen
Ik heb maar 1 wekker en dat is ook genoeg, maar dan moet die wel aan staanquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:44 schreef Tegan het volgende:
Ik 'verslaap' me regelmatig als avondmens. Maar eigenlijk nooit dat ik te laat ben. Ik zet daar dus vijf+ wekkers voor.
Ik zet er regelmatig een op half 12 ofzo om te voorkomen dat ik om 2 uur een keer wakker wordquote:
wat zeg je dat lief 'academisch'... geval Baudet-'intellectueel'?quote:Op woensdag 14 juli 2021 11:49 schreef Academicus het volgende:
Ik heb gisteren een date gehad met een leuk wijf, geen wipje, wel een goeie handjob
Haha, overkomt de beste! Als ik een paar van mijn wekkers snooze in mijn slaap dat wordt me weer bevestigd waarom ik er extra zetquote:Op woensdag 14 juli 2021 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wekker en dat is ook genoeg, maar dan moet die wel aan staan
Ik druk hen 's ochtends uit en dan staat ie direct weer aan voor de volgende dag, alleen he ik hen gister kennelijk echt helemaal uitgezet.
Werd wakker van de vuilniswagen. Dacht nog, die komt toch niet meer zo vroeg tegenwoordig?
Bij mij is trillen idd ook genoegquote:Op woensdag 14 juli 2021 12:58 schreef babylon het volgende:
Ik heb nauwelijks wekker nodig. Eigenlijk alleen het trillen van mijn telefoon is al genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |