https://www.ah.nl/allerha(...)ee-uit-de-slowcookerquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
twee keer al... beide dingen zijn gelukt maar verder nog goed uitzoeken hoe het precies werkt... bijvb hache ..
Thnxx mop ben ook druk aan lezen.overalquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)ee-uit-de-slowcooker
Gewoon goed zoeken, en desnoods de makkelijkste recept proberenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Thnxx mop ben ook druk aan lezen.overal
Jacq toe nou,ben je nou echt zo blind? Al zinds een paar dagen spreek je me tegen,en elke keer heb ik gelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou dan ben ik maar fout.. maar geloof dat die ouders er niet om vragen he
Ja is kwestie van weten hou t werktquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gewoon goed zoeken, en desnoods de makkelijkste recept proberen
Zat er geen boekje bij van recepten ofz?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja is kwestie van weten hou t werkt
dat noemen ze ook wel: RTFM!!!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Yeppquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zat er geen boekje bij van recepten ofz?
die moeten ze levenslang geven enzo..quote:
Okee,dat ben ik met je eens.Ik zie lisa ook niet met een gun.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die moeten ze levenslang geven enzo..
maar gaat bij mij er niet in dat ouders trots op hem zijn..
zijn weinig ouders die kind op wereld zetten en moordenaar van maken en trots op zijn..
ik denk eerder dat ouders hier kapot aan gaan
dat is wat ik met mijn posten ervoor ook bedoelde... dus miscommunicatie..quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Okee,dat ben ik met je eens.Ik zie lisa ook niet met een gun.
Ik hoop alleen dat je niet net zulke domme vragen gaat stellen als in die Facebookgroep:quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zie ik er dom uitquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat je niet net zulke domme vragen gaat stellen als in die Facebookgroep:![]()
[ afbeelding ]
quote:
Inkoppertjequote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:49 schreef Fogel het volgende:
Ik pakte per ongeluk een kokosyoghurt en nu heb ik het gevoel dat ik zonnebrandcreme of after sun ofzo zit te eten
Correct!quote:
Overwegend bewolkt, maar de rest van de week wordt het steeds regen, dus relatief gesproken heb je gelijk, ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |