Jacqquote:
Thnx askimquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jacq![]()
[ afbeelding ]
Hoe bevalt de hair repair?
Is dat les 1 in de cursus "hoe krijg ik diabetes 2"?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jacq![]()
[ afbeelding ]
Hoe bevalt de hair repair?
Diabetes is geen cadeauquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat les 1 in de cursus "hoe krijg ik diabetes 2"?
Maar hoe bevalt de henna?quote:
Daar weet ik alles van.quote:
Oh ja is goed spul inderdaad thnxquote:
Sorry,dat kon ik niet weten.quote:
Mario is boos op jou.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben nog duf sliep nog lekker maar ja herrie natuurlijk
waarom?quote:
Langslaper...quote:
quote:
quote:
Die had Heer PF ,was een mooie hunt dit keer.quote:
Ja in zo'n snelle bolide haalt hij natuurlijk wel iedereen in!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had Heer PF ,was een mooie hunt dit keer.
Vindt Mario niet leuk Jacq.quote:
hij miste mijquote:
PF kan heel snel,om de 3 seconden.Dat haal ik soms.DJMO deed ook mooi mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in zo'n snelle bolide haalt hij natuurlijk wel iedereen in!
Graaiers zullen graaienquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
stelletje graaiers waren er vanacht
En falers zullen falenquote:
Dat,of iets andersquote:
Heeft paul het eindelijk toegegevenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
En falers zullen falen
Zei de grootse faal ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
Frequent Flyer milesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterrrrrr!!!
Ik doelde op mezelf, maar dat terzijde.quote:
Jij komt wel toch?quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:09 schreef Fogel het volgende:
Frequent Flyer milesLekker bezig pik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Och, ik doelde op heel iets anders, maar maakt niet uit.quote:
Gekkie toch, jouw grootste falen verbleekt in de schaduw van paul zijn normaal gedragquote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer he?Je kan het niet alleen.
Sukkel
Was dat maar zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gekkie toch, jouw grootste falen verbleekt in de schaduw van paul zijn normaal gedrag
Ja hallo,lees ook even de voorbeelden die ik gaf.quote:
oh ja, ik moet vandaag naar den haag toe.quote:
Mooiste stad!!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh ja, ik moet vandaag naar den haag toe.
Achter de duinen.quote:
quote:
Heer Haags.quote:
wuppiequote:
Principessa.quote:
Fruitjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Principessa.![]()
Ik heb van jouw gedroomd...
Best intiem.quote:
Grrrr.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat like systeem ligt een beetje plat.
Je bent zelf plat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat like systeem ligt een beetje plat.
Die is van pure pisnijd in slaap geflikkerdquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:mario390 ben er . waar ben jij nu dan
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die is van pure pisnijd in slaap geflikkerd
geen idee jij bent van het schijtenquote:
Oost west, thuis schijt het bestquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geen idee jij bent van het schijten
De slowcooker al gebruikt?quote:
Ja pak de bingo kaart erbij andersquote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb best te doen met ouders van dilano. blijken lieve mensen te zijn en alles geprobeerd te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |