Ik zou ze leren hoe de koffiemachine werkt, waar de kopjes, suiker en melk staat en zeggen dat ze zoveel mogen als ze willen. Wat blikjes drinken als het (erg) warm is, of ijsjes. Zorgt ook weer voor wat goodwill.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:58 schreef hartloper het volgende:
Binnenkort start hier een badkamer + toilet renovatie.
Dat houdt in dat enkele weken iedere werkdag hier diverse bouwvakkers aan het werk zijn.
Wat is gebruikelijk als je de hele dag bouwvakkers in huis hebt:
Zet je voor die mannen koffie / drinken klaar of nemen ze dit vaak zelf mee?
Ik ben niet altijd thuis, maar wil ze gerust hier wat te drinken met wat lekkers neer zetten.
En uiteraard op vrijdagmiddag een koud pilsje of een kroketje
Overbetaald?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef puddingman het volgende:
Alsof ze niet al genoeg overbetaald worden
Dat sowieso.quote:
Ze nemen altijd zelf spullen mee. Genoeg klanten waar ze niets krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ben al blij dat ze hier wat moois komen maken.
Maar mijn buurman is ook bouwvakker en die gaat iedere dag met de koelbox naar zijn projecten bv.
Inderdaad zeker nu met corona @fotostarterquote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:36 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad zeker nu met corona @:fotostarter![]()
Maar ik snap wat je bedoelt. Doe je wat extra krijg je er ook wat voor terug.
Ach laten we gewoon realistisch zijn. Is zwaar genoeg werk, kopje koffie of eens een broodje kroket doe ik graag.
Ik ben wat dat betreft een vrijgevig man.
Geen geluidsoverlast gehad dusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
maar we zijn toen twee weken weggeweest
Was ook de reden inderdaad. Ja en had geen zin om te improviseren met toilet, douche en eten koken. Plus een binnenkat en bouwvakkers die waarschijnlijk niet er aan denken om netjes de deur dicht te doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geen geluidsoverlast gehad dus![]()
Ik ben ook veel weg. Werken. De vrouw is wat meer thuis.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook de reden inderdaad. Ja en had geen zin om te improviseren met toilet, douche en eten koken. Plus een binnenkat en bouwvakkers die waarschijnlijk niet er aan denken om netjes de deur dicht te doen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:36 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad zeker nu met corona @:fotostarter![]()
Maar ik snap wat je bedoelt. Doe je wat extra krijg je er ook wat voor terug.
Ach laten we gewoon realistisch zijn. Is zwaar genoeg werk, kopje koffie of eens een broodje kroket doe ik graag.
Ik ben wat dat betreft een vrijgevig man.
Ja corona proof.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:49 schreef airconditioning het volgende:
Doe het wel corona-proof door bijv wegwerp bekertjes te nemen. Of vraag of ze wel gevaccineerd zijn en anders pech geen drinken, zo zou ik het doen
Kneusjequote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:49 schreef airconditioning het volgende:
Doe het wel corona-proof door bijv wegwerp bekertjes te nemen. Of vraag of ze wel gevaccineerd zijn en anders pech geen drinken, zo zou ik het doen
Ik heb afgelopen jaar niet de indruk gehad dat er ook maar iemand daar mee zatquote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:49 schreef airconditioning het volgende:
Je kunt er niet inhoudelijk op in gaan dus ga je mij uitscheldenquote:
Vind het ook niet gek dat we dan nog steeds maatregelen hebben met dit soort gedrag. Komop alleen samen krijgen we corona onder controlequote:Op zaterdag 10 juli 2021 23:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar niet de indruk gehad dat er ook maar iemand daar mee zat. En zelf zit ik er ook niet mee. Kopjes gaan de vaatwasser in en klaar.
Het is sowieso niet zo smakelijk om je handen af te likken als je ff de kopjes e.d. van bezoek in de vaatwasser hebt gezet. Daar verandert corona weinig aan.
Ik heb nog geen corona gehad en toch al 10tallen koppen koffie gezet voor bouwvakkers hier. Voorzichtig zijn en opletten is wat anders dan compleet panisch en krampachtig gaan lopen doen.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:35 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Vind het ook niet gek dat we dan nog steeds maatregelen hebben met dit soort gedrag. Komop alleen samen krijgen we corona onder controle
Ja sta er ook van te kijken. Wat een geslijm zie ik in deze topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef puddingman het volgende:
Alsof ze niet al genoeg overbetaald worden
Ik ben ook een egt mens. Krijg ik ook wat te eten als ik bij je aanklop?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:30 schreef bleiblei het volgende:
Ze nemen zelf spullen mee, maar waarderen het altijd als je wat voor ze fixed. Gewoon, net alsof ze echte mensen zijn.
Een beetje menselijkheid staat niet gelijk aan het geven van een voetmassage. Maar voor sommigen die dit niet mee hebben gekregen vanuit huis zal dat inderdaad lastig te begrijpen zijn.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:30 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ja sta er ook van te kijken. Wat een geslijm zie ik in deze topic.
Geef ze dan ook maar meteen een voetmassage en een cadeaubon voor de bijenkorf.
Als je daarvoor hier aan het werk gaat misschien welquote:Op zondag 11 juli 2021 11:31 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben ook een egt mens. Krijg ik ook wat te eten als ik bij je aanklop?
Nee mijn baas heeft nooit iets gedaan. Alleen klap op mijn kont gegeven en iets te vaak aan mijn gezicht gezeten.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als je daarvoor hier aan het werk gaat misschien wel. En jij krijgt van je baas toch ook gewoon een kop koffie en af en toe een extra bedankje als je goed werk levert? Als dat niet zo is, snap ik je houding maar heb ik wel medelijden met je
.
Slechte ervaringen dus.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:38 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee mijn baas heeft nooit iets gedaan. Alleen klap op mijn kont gegeven en iets te vaak aan mijn gezicht gezeten.
Oh wacht hij heeft mij een keer een krentenbol gegeven van een week oud.
Mijn ervaringen zijn altijd slecht wat ik ook doe of waar ik ook sta.quote:
quote:Op zondag 11 juli 2021 11:45 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn altijd slecht wat ik ook doe of waar ik ook sta.
Nee dat is het verschil tussen je aan de maatregelen houden omdat het moet vs goed zorgen voor de volksgezondheidquote:Op zondag 11 juli 2021 11:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb nog geen corona gehad en toch al 10tallen koppen koffie gezet voor bouwvakkers hier. Voorzichtig zijn en opletten is wat anders dan compleet panisch en krampachtig gaan lopen doen.
Helemaal gelijk heb je. Die bouwvakkers dragen sowieso van alles met zich mee. Nou en daar zit je dan mee als ze weer weg zijn. Lekker cadoo hoor.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:00 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Nee dat is het verschil tussen je aan de maatregelen houden omdat het moet vs goed zorgen voor de volksgezondheid
Vorige keer had iemand zijn mondkapje over zijn neus. Ik verzocht hem om hem op te doen maar dat wilde hij niet. 1/5 recensie achter gelaten en zijn baas laten weten dat hij verkeerd bezig is. Enige wat je kan doen denk ikquote:Op zondag 11 juli 2021 12:02 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Helemaal gelijk heb je. Die bouwvakkers dragen sowieso van alles met zich mee. Nou en daar zit je dan mee als ze weer weg zijn. Lekker cadoo hoor.
Geen alcohol !!!!! Voor, tijdens het werk heb je jezelf ermee. sluiten ze dadelijk de afvoer van bad en toilet verkeerd om aan!quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:58 schreef hartloper het volgende:
Binnenkort start hier een badkamer + toilet renovatie.
Dat houdt in dat enkele weken iedere werkdag hier diverse bouwvakkers aan het werk zijn.
Wat is gebruikelijk als je de hele dag bouwvakkers in huis hebt:
Zet je voor die mannen koffie / drinken klaar of nemen ze dit vaak zelf mee?
Ik ben niet altijd thuis, maar wil ze gerust hier wat te drinken met wat lekkers neer zetten.
En uiteraard op vrijdagmiddag een koud pilsje of een kroketje
Oei oei oei. Als dat in mijn huis was geweest en zo'n bouwvakker zou het lef hebben gehad dat in mijn gezicht flikken met zijn kappie dan zou de hele buurt mij naderhand gehoord hebben.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:07 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Vorige keer had iemand zijn mondkapje over zijn neus. Ik verzocht hem om hem op te doen maar dat wilde hij niet. 1/5 recensie achter gelaten en zijn baas laten weten dat hij verkeerd bezig is. Enige wat je kan doen denk ik
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:21 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Geen alcohol !!!!! Voor, tijdens het werk heb je jezelf ermee. sluiten ze dadelijk de afvoer van bad en toilet verkeerd om aan!
Na het werk moet je ook niet doen. Moet men nog rijden? Heeft men nog iets anders voor die avond? Krijgen ze op vrijdag namiddag cash hun loon? Dan hebben ze de smaak te pakken door jouw bier. Gaan naar het café, verzuipen bijna de helft, daarna naar de sexsauna en verhoeren de helft, en wat nog over is wordt verbrast! Zit die vrouw met hun 3 kinderen thuis met het eten te wachten, komt ie thuis, boos op die van de seks-sauna die geen goede service gaf, en nog steeds dronken slaat ie die vrouw in elkaar. Moet hij de bak en zij de revalidatie in, en de kinderen naar een pleeggezin, met het risico dat ze daar misbruikt worden!
Dus; neen, geen alcohol. Liever als het heet is een bak ijs, aardbeien en fles slagroom en hen dat serveren. En als het frisjes of koud is een goede kom soep.
quote:Op zondag 11 juli 2021 12:21 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Geen alcohol !!!!! Voor, tijdens het werk heb je jezelf ermee. sluiten ze dadelijk de afvoer van bad en toilet verkeerd om aan!
Na het werk moet je ook niet doen. Moet men nog rijden? Heeft men nog iets anders voor die avond? Krijgen ze op vrijdag namiddag cash hun loon? Dan hebben ze de smaak te pakken door jouw bier. Gaan naar het café, verzuipen bijna de helft, daarna naar de sexsauna en verhoeren de helft, en wat nog over is wordt verbrast! Zit die vrouw met hun 3 kinderen thuis met het eten te wachten, komt ie thuis, boos op die van de seks-sauna die geen goede service gaf, en nog steeds dronken slaat ie die vrouw in elkaar. Moet hij de bak en zij de revalidatie in, en de kinderen naar een pleeggezin, met het risico dat ze daar misbruikt worden!
Dus; neen, geen alcohol. Liever als het heet is een bak ijs, aardbeien en fles slagroom en hen dat serveren. En als het frisjes of koud is een goede kom soep.
Als ik je binnen laat wel ja, lijkt me vrij normaal.quote:Op zondag 11 juli 2021 11:31 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ik ben ook een egt mens. Krijg ik ook wat te eten als ik bij je aanklop?
Sommige mensen doen dat echt niet die zijn super zuinig. Ik denk dat bouwvakkers daar veel mee te maken zullen hebben.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Als ik je binnen laat wel ja, lijkt me vrij normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |