Ik zou ze leren hoe de koffiemachine werkt, waar de kopjes, suiker en melk staat en zeggen dat ze zoveel mogen als ze willen. Wat blikjes drinken als het (erg) warm is, of ijsjes. Zorgt ook weer voor wat goodwill.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:58 schreef hartloper het volgende:
Binnenkort start hier een badkamer + toilet renovatie.
Dat houdt in dat enkele weken iedere werkdag hier diverse bouwvakkers aan het werk zijn.
Wat is gebruikelijk als je de hele dag bouwvakkers in huis hebt:
Zet je voor die mannen koffie / drinken klaar of nemen ze dit vaak zelf mee?
Ik ben niet altijd thuis, maar wil ze gerust hier wat te drinken met wat lekkers neer zetten.
En uiteraard op vrijdagmiddag een koud pilsje of een kroketje
Overbetaald?quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:15 schreef puddingman het volgende:
Alsof ze niet al genoeg overbetaald worden
Dat sowieso.quote:
Ze nemen altijd zelf spullen mee. Genoeg klanten waar ze niets krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:38 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Ben al blij dat ze hier wat moois komen maken.
Maar mijn buurman is ook bouwvakker en die gaat iedere dag met de koelbox naar zijn projecten bv.
Inderdaad zeker nu met corona @fotostarterquote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:36 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad zeker nu met corona @:fotostarter![]()
Maar ik snap wat je bedoelt. Doe je wat extra krijg je er ook wat voor terug.
Ach laten we gewoon realistisch zijn. Is zwaar genoeg werk, kopje koffie of eens een broodje kroket doe ik graag.
Ik ben wat dat betreft een vrijgevig man.
Geen geluidsoverlast gehad dusquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
maar we zijn toen twee weken weggeweest
Was ook de reden inderdaad. Ja en had geen zin om te improviseren met toilet, douche en eten koken. Plus een binnenkat en bouwvakkers die waarschijnlijk niet er aan denken om netjes de deur dicht te doen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Geen geluidsoverlast gehad dus![]()
Ik ben ook veel weg. Werken. De vrouw is wat meer thuis.
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ook de reden inderdaad. Ja en had geen zin om te improviseren met toilet, douche en eten koken. Plus een binnenkat en bouwvakkers die waarschijnlijk niet er aan denken om netjes de deur dicht te doen.
Precies.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:36 schreef hartloper het volgende:
[..]
Inderdaad zeker nu met corona @:fotostarter![]()
Maar ik snap wat je bedoelt. Doe je wat extra krijg je er ook wat voor terug.
Ach laten we gewoon realistisch zijn. Is zwaar genoeg werk, kopje koffie of eens een broodje kroket doe ik graag.
Ik ben wat dat betreft een vrijgevig man.
Ja corona proof.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:49 schreef airconditioning het volgende:
Doe het wel corona-proof door bijv wegwerp bekertjes te nemen. Of vraag of ze wel gevaccineerd zijn en anders pech geen drinken, zo zou ik het doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |