💪🏿💪🏿💪🏿quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja je deed ook wel een beetje raar natuurlijk
Zand erover en normaal doen allemaal, straks moet ik weer de FA uithangen terwijl ik dit voornamelijk ben aangegaan voor dat kleurtje
staat niet ga direct schelden als iemand raar doetquote:o Onze visie is dat iedereen een plekje op FOK! moet kunnen vinden, een brede community die niemand uitsluit. Iedere subcultuur is welkom, met de eigen tone of voice. Hierbij geldt: leven en laten leven!
Niet gelezen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:22 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
staat niet ga direct schelden als iemand raar doet
kijk ik zal gaan wil er verder ook geen woorden aan vies maken maar als ik volgende keer doe melden dat ik sport wat ik leuk vindtquote:
Vindtquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kijk ik zal gaan wil er verder ook geen woorden aan vies maken maar als ik volgende keer doe melden dat ik sport wat ik leuk vindt
leven en laten leven tenzij ik niet welkom ben om te melden maar dat zou niet eerlijk zijn
Dit is gewoon een apart clubje. Men vindt het wat lastig om mensen te begroeten die niet tot de vaste kliek behoren. Dan sta je gewoon met 1-0 achter als je iets post.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kijk ik zal gaan wil er verder ook geen woorden aan vies maken maar als ik volgende keer doe melden dat ik sport wat ik leuk vindt
leven en laten leven tenzij ik niet welkom ben om te melden maar dat zou niet eerlijk zijn
Hallo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon een apart clubje. Men vindt het wat lastig om mensen te begroeten die niet tot de vaste kliek behoren. Dan sta je gewoon met 1-0 achter als je iets post.
Wel een like van @Littlerabbit te pakkenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
@:GGMM Wat heb je je toch weer op de hals gehaald.
Dat is me alles waard in het leven. Zeer begrijpelijk dat je daar trots op bent.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een like van @:littlerabbit te pakken
Is gewoon een warm bad hier. Nieuwe users worden vaak met open armen ontvangen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is gewoon een apart clubje. Men vindt het wat lastig om mensen te begroeten die niet tot de vaste kliek behoren. Dan sta je gewoon met 1-0 achter als je iets post.
Eerst naar een dierentuin en nu een plaatje met een vrolijke vogel..quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
@:boze_eend @:behoorlijkkritisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |