DannyGODquote:Op vrijdag 9 juli 2021 20:00 schreef Danny het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds liken en die worden dan als we de boel weer inschakelen alsnog meegeteld
Gewoon.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij mentions eigenlijk uitgezet? Of wil jij net als DJMO door het leven gaan?
Check dit @:lenny_leonard
Yes, LR weer eens in de sc! 💪🏿👍🏿💪🏿quote:
Geen idee zeer goede vriend Lans. Mij momenteel solo aangeschoten aan het drinken na een lange week zonder enige schaamte.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Yes, LR weer eens in de sc! 💪🏿👍🏿💪🏿
Waar zullen we het over gaan hebben makker?
Lekker maat. Ik zit aan mijn derde pilsje, maar moet morgen vroeg vertrekken richting Friesland. Dus ik kan niet met je mee drinken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee zeer goede vriend Lans. Mij momenteel solo aangeschoten aan het drinken na een lange week zonder enige schaamte.
Friesland godenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik zit aan mijn derde pilsje, maar moet morgen vroeg vertrekken richting Friesland. Dus ik kan niet met je mee drinken.
Daar was ik op kantoor allang en breed voorbij.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik zit aan mijn derde pilsje, maar moet morgen vroeg vertrekken richting Friesland. Dus ik kan niet met je mee drinken.
Limburgers en Friezen lijken stiekem best een beetje op elkaar.quote:
Ga denk ik 's morgens over Utrecht. Terug via Arnhem ja. Heb de kar bij dus wordt soberzo rechterbaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar was ik op kantoor allang en breed voorbij.
Maar lekker denk ik. Dat zal voor jou de A50 cruise controle afrijden zijn?
Een band als Rowwen Hèze is ongekend populair hier tijdens tentfeesten ja.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Limburgers en Friezen lijken stiekem best een beetje op elkaar.
Gewoon nog steeds een prima act!quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil wordt Peter gewoon de oude, maar zo niet dan is zijn tijd helaas gekomen.
Laat je niet gek maken. Het is gelukkig weekend LRquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
@:paul gelieve mij niet mentionen in SC's waar tering slechte woordgrappen als leuk worden ervaren.
Op de A50 richting Zwolle ben je zelfs met 130 de rechterbaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ga denk ik 's morgens over Utrecht. Terug via Arnhem ja. Heb de kar bij dus wordt soberzo rechterbaan.
Twarres is hier minder populair. De kast daarentegen ook.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Een band als Rowwen Hèze is ongekend populair hier tijdens tentfeesten ja.
Ja maar Utrecht is korter. De diesel is duur hè.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de A50 richting Zwolle ben je zelfs met 130 de rechterbaan.
Ik heb echt een grafhekel aan Friese muziek, alleen De Hûnekop is wel geinig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twarres is hier minder populair. De kast daarentegen ook.
Ik zie jou als 1 van de meest integere en intelligente user op dit forum en deze post bewijst dit opnieuw.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:49 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil wordt Peter gewoon de oude, maar zo niet dan is zijn tijd helaas gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |