Thomas doet het erg leuk hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oranjezomer met een eigen politiek verslaggever. Wat een nieuws moet daar uitkomen.
Ik vergeet het bestaan van dat programma elke avond weer en heb er vervolgens geen zin meer in.quote:
Ik vindtquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:23 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
kijk ik zal gaan wil er verder ook geen woorden aan vies maken maar als ik volgende keer doe melden dat ik sport wat ik leuk vindt
leven en laten leven tenzij ik niet welkom ben om te melden maar dat zou niet eerlijk zijn
In plaats van pakken wijn? Die verpakkingen lijken ook zoveel op elkaar hé.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:12 schreef tong80 het volgende:
Ik heb wasmiddel gekocht. Beat that.......
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:28 schreef fetX het volgende:
10k besmettingen. Op naar COR @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer
Ik vond het gisteren wel weer een aardige topshow.quote:
Hier roddelen we niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
De nieuwe bianconeri is uit (in COR)
Wijn van het kruidvat is niet te zuipen. Het is chloor dat je naar binnen gooit. Nooit in het ziekenhuis terecht gekomen?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In plaats van pakken wijn? Die verpakkingen lijken ook zoveel op elkaar hé.
Je moet ook wegblijven bij de schoonmaakmiddelenquote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wijn van het kruidvat is niet te zuipen. Het is chloor dat je naar binnen gooit. Nooit in het ziekenhuis terecht gekomen?
M'n gebit moet iedere nacht in de Kukident.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je moet ook wegblijven bij de schoonmaakmiddelen
Niet gekliktquote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 15:28 schreef fetX het volgende:
10k besmettingen. Op naar COR @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer
InsomniaGOATquote:
quote:
Ik mis Insoquote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
InsomniaGOATHij heeft hier zelfs voor betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |