Rambo is nu op tv! (Veronica)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de A50 richting Zwolle ben je zelfs met 130 de rechterbaan.
Geen energie meer voor helaas maar mijn dank is bijzonder groot dat je mij toch informeert!!!quote:
hee oud stadgenoot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie jou als 1 van de meest integere en intelligente user op dit forum en deze post bewijst dit opnieuw.
Ik ging eerder altijd vanaf Zwolle via de A28 Utrecht richting Baarle-Hertog maar sinds ik de A50 heb ontdekt wil ik nooit anders meer, gaat zo veel sneller die kant op.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op de A50 richting Zwolle ben je zelfs met 130 de rechterbaan.
Ja, de echte.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen energie meer voor helaas maar mijn dank is bijzonder groot dat je mij toch informeert!!!
Deel 1 gewoon?
Die werkzaamheden de afgelopen maand waren wel naar en het stuk waarin de A50 overgaat in de N50 is ook om te janken.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ging eerder altijd vanaf Zwolle via de A28 Utrecht richting Baarle-Hertog maar sinds ik de A50 heb ontdekt wil ik nooit anders meer, gaat zo veel sneller die kant op.
Klopt ja, hoefde er toen gelukkig maar één keer langs toen, de N50 pak ik nooit want ik moet richting Meppelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die werkzaamheden de afgelopen maand waren wel naar en het stuk waarin de A50 overgaat in de N50 is ook om te janken.
Kende ik het Nederlandse wegennet maar niet uit mijn hoofd
Helaas nog een keer, op RTL 7 is Over the top, Rambo is echt op Veronica.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oeps ik bedoelde RTL 7.
Ik ga af als een gieter Nielsie.
Rambo zou je eerder op RTL 7 verwachten. Jammer dat de tijden aan het veranderen zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas nog een keer, op RTL 7 is Over the top, Rambo is echt op Veronica.
Dat is toch wel een topshow hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stond van de week ook weer vast achter boerenprotesten. Mijn opgebouwde sympathie door Clarksons farm was gelijk weer weg
Dat wordt geen triple B voor jou. Clarksons farm heb ik nog niet gezien, dat moet wel een aardige topshow zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stond van de week ook weer vast achter boerenprotesten. Mijn opgebouwde sympathie door Clarksons farm was gelijk weer weg
Heerlijk vermaak met af en toe een serieuze noot.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is toch wel een topshow hoor![]()
Hardop gelachen
Hij zit daar al jarenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk vermaak met af en toe een serieuze noot.
Waarom post jij in die rare sc waarin @:paul mij heenlokte?
Amazon prime is het voor een maand zeker waard ware het niet dat ik er al na 2 avonden doorheen was terwijl ik normaal echt nooit iets afkijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat wordt geen triple B voor jou. Clarksons farm heb ik nog niet gezien, dat moet wel een aardige topshow zijn.
Ik ken daar een aantal users van vroegahh, nee ik doe niet mee aan het spelletjequote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heerlijk vermaak met af en toe een serieuze noot.
Waarom post jij in die rare sc waarin @:paul mij heenlokte?
Ik snap je fok premium in ieder geval helemaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ken daar een aantal users van vroegahh, nee ik doe niet mee aan het spelletje
Welke danquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Post verwijderd in de SC
@:lenny_leonard @:onlogisch @:Drizzt @:paul
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap je fok premium in ieder geval helemaal.
Dat epilepsie ding van jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |