Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef Candaasje het volgende:
Zou ik een stuk broccoli kunnen injecteren met medicatie?![]()
Cas trekt echt zijn neus op voor alles wat ik hem voor zet, maar broccoli gaat er nog wel in...
Ik had een nieuw topic maar het was geen reeksquote:
Fijn dat hij er in traptquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.
Maar de broccoli insmeren lijkt wel te werken. Na enig aarzelend gesnuffel is de broccoli gegarneerd met een laagje gabapentine toch mooi op
Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ikquote:
Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ik
Scheelt voor hem een hoop stress (is voor mij ook wel leuker, dat 'ie niet angstig wegrent als 'ie mij ziet...) en als we toch nog op vakantie kunnen, is dat ook veel fijner voor mijn ouders.
Oh fijn is dat jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dutjes op de bank.
Wat gaan jullie eten vanavond??
Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten..
Je hebt al meer inspiratie dan ikquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.
Boordevol inspiratie altijd, deze meid.
Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.quote:
Boksquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten.
Boordevol inspiratie altijd, deze meid.
Kijk, zo komen we er wel!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.
+1quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we er wel!
Ik heb eigenlijk ook gewoon heul geen zin om te koken. Of boodschappen te doen. Dat helpt ook niet.
Misschien dat ik gewoon broodjes, wat groenten en falafel ga halen.
Dürüm köfte en een extra saladequote:Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Dutjes op de bank.
Wat gaan jullie eten vanavond??
Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |