abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 16:45:17 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200270043
Op CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #36 een compleet verslag; dit is 'm geworden:

Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 8 juli 2021 @ 16:46:22 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200270064
Duurde te lang
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_200270113
Ik moet even zin maken om te gaan stofzuigen/opruimen/boodschappen doen, etc.
Net 3 uur uit mijn neus zitten eten - reservedienst en er was uiteindelijk geen werk dus dan mag je weer naar huis.

Nu zit ik me misselijk te eten aan autodrop, dat is eigenlijk niet handig :')
pi_200270255
Ik heb een soort vuilnisdagje. Vanochtend al wat troep naar de milieukar gebracht (net ingesteld hier en wat een uitvinding) en zojuist papier en plastic weggebracht. Kan weer dingen terugvinden in de keukenkast.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200270337
Zou ik een stuk broccoli kunnen injecteren met medicatie? :')
Cas trekt echt zijn neus op voor alles wat ik hem voor zet, maar broccoli gaat er nog wel in...
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 juli 2021 @ 17:03:13 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200270339
Barbeknoei staat. Alles netjes verpakt en goed gekoeld. Lekker makkelijk. En morgen komen ze het allemaal ophalen en de afwas wordt ook nog eens gedaan. 😺
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200270471
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:02 schreef Candaasje het volgende:
Zou ik een stuk broccoli kunnen injecteren met medicatie? :')
Cas trekt echt zijn neus op voor alles wat ik hem voor zet, maar broccoli gaat er nog wel in...
Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.
Maar de broccoli insmeren lijkt wel te werken. Na enig aarzelend gesnuffel is de broccoli gegarneerd met een laagje gabapentine toch mooi op :D
pi_200270623
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:46 schreef derLudolf het volgende:
Duurde te lang
Ik had een nieuw topic maar het was geen reeks :? FOK! dolt met me vandaag. Er gebeuren allemaal dingen die niet kunnen.
Spoilers!
pi_200270729
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Antwoord na wetenschappelijk empirisch onderzoek: broccoli is te dens, te veel weerstand.
Maar de broccoli insmeren lijkt wel te werken. Na enig aarzelend gesnuffel is de broccoli gegarneerd met een laagje gabapentine toch mooi op :D
Fijn dat hij er in trapt
pi_200270743
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fijn dat hij er in trapt
Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ik
Scheelt voor hem een hoop stress (is voor mij ook wel leuker, dat 'ie niet angstig wegrent als 'ie mij ziet...) en als we toch nog op vakantie kunnen, is dat ook veel fijner voor mijn ouders.
pi_200270815
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, nu hopen dat 'ie dat de volgende keren ook doet. Ik ga het maar met verschillende groentes proberen denk ik
Scheelt voor hem een hoop stress (is voor mij ook wel leuker, dat 'ie niet angstig wegrent als 'ie mij ziet...) en als we toch nog op vakantie kunnen, is dat ook veel fijner voor mijn ouders.
Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:40:11 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200270834
:O

Dutjes op de bank.

Wat gaan jullie eten vanavond??
Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200270840
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik ben ook ontzettend blij dat Elin iedere 2 dagen medicatie moet hebben en niet Nika Die gaat letterlijk schuimbekken en na een uur spuugt ze de pil alsnog uit.
Oh fijn is dat ja :') .
Je moet gewoon een grote hond nemen. Die zijn veel makkelijker te pillen. Het is de eerste keer even een drempeltje, om die grote muil open te trekken en je hand net iets minder ver dan zo'n Covid-teststaafje (zoals bij ons dus) in z'n huig te steken, maar echt... katten en kleinere keffertjes zijn veel enger en lastiger :P
pi_200270860
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:

Dutjes op de bank.

Ik moet even een weekend menu opstellen,maar heb totaaaal geen inspiratie.. en moet nu toch echt op mezelf gaan passen en de goede dingen gaan eten.. :+
Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten. :D

Boordevol inspiratie altijd, deze meid. :')
pi_200270869
Kont rollade, tuinbonen, rodebietensalade.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200270876
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Spaghetti met vriezer-pastasaus. Een tomatensaus met alle groenten die op moesten. :D

Je hebt al meer inspiratie dan ik ^O^
pi_200270884
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:43 schreef Candaasje het volgende:
Je hebt al meer inspiratie dan ik ^O^
Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.
pi_200270897
Laatste restje pasta saus met pasta. En als de AH op tijd komt sla erbij.
T ruikt hier in huis enorm naar draadjes vlees. Morgen gasten die zich er al sinds maart 2020 op verheugen.
pi_200270902
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Boks :D

Ik bakte er nog een omelet bij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200270909
quote:
10s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou, zal ik de spannende vriezer-curry met vriezer-mini-naan voor morgen dan ook maar vast delen. Kunnen jullie nog wat van oppikken.
Kijk, zo komen we er wel!

Ik heb eigenlijk ook gewoon heul geen zin om te koken. Of boodschappen te doen. Dat helpt ook niet.
Misschien dat ik gewoon broodjes, wat groenten en falafel ga halen.
pi_200270922
Mijn hele week:
Maandag: Vega chinees restaurant
Dinsdag: Doggybag vega chinees
Woensdag: Zak gyoza en zak edamame bonen uit de vriezer
Donderdag: Spaghetti met saus uit de vriezer
Vrijdag: Curry en naan uit de vriezer
Zaterdag: Gasten dus hapjes van Crisp
Zondag: Hotpot met baby paksoi, enoki, gyoza en kimchi

Volgens mij sta ik in de hele week nog geen kwartier in de keuken. :')
  donderdag 8 juli 2021 @ 17:48:09 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_200270926
quote:
7s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:46 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kijk, zo komen we er wel!

Ik heb eigenlijk ook gewoon heul geen zin om te koken. Of boodschappen te doen. Dat helpt ook niet.
Misschien dat ik gewoon broodjes, wat groenten en falafel ga halen.
+1
Manmanman motivatie hier onder het vriespunt hoor . :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_200270949
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 17:40 schreef Barreltje het volgende:

Dutjes op de bank.

Dürüm köfte en een extra salade :9
pi_200270953
Heel schattig. Maandag konden ze m'n pakketje niet vinden. Dus ze hadden netjes m'n telefoonnummer opgeschreven. Dus ik denk al, ja die gaan natuurlijk nooit bellen. We weten allemaal hoe dat gaat.

Maar ze belde net! Ik denk alleen wel dat ze het nieuwe pakketje hebben gevonden van vandaag, en niet het oude pakketje. Maar toch, positief verrast. :D
pi_200270965
Het weekmenu bij ons is niet echt een voorbeeld want vakantie :+
Vandaag wel gewoon een gezonde pasta.
Voor morgen een tapasbox besteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')