abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:05:30 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200264370
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar die houden het dan ook wat meer bij journalistiek. Peterrrrr begaf zich maar al te graag ook op semi-vriendschappelijke basis tussen de boeven natuurlijk.
ook die zijn niet veilig dus het maakt allemaal weinig uit hoe ze zich profileren, als je aan de beurt bent vinden ze wel een rapper die niet kan schieten om het op te lossen.
pi_200264377
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:04 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Die andere drie accepteren gewoon dat beveiliging nodig is als je je mengt in het maffiawereldje.
Peter wilde dat niet, beetje een stijfkop.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:06:46 #28
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200264388
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Peter wilde dat niet, beetje een stijfkop.
De hele tijd in angst leven en overal rekening houden met je bewaking maakt je leven ook een stuk minder leuk om te leven.

Ik heb wel begrip voor het feit dat hij koos om vrij te leven en de dreiging van een aanslag te accepteren.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_200264415
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:06 schreef Perrin het volgende:

[..]

De hele tijd in angst leven met bewaking maakt je leven ook een stuk minder leuk om te leven.
Dat ie vindt dat ie niet meer in de spiegel kon kijken als ie niet op de 'smeekbede' van Nabil B. zou reageren, dat wijst op een kronkel in zijn hersens en hij had tegen zichzelf beschermd moeten worden.
pi_200264416
quote:

[..]

De hele tijd in angst leven en overal rekening houden met je bewaking maakt je leven ook een stuk minder leuk om te leven.
Ja en het lijkt me ook zo lastig als je weer eens buiten de deur wil neuken.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:08:56 #31
38496 Perrin
pi_200264431
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja en het lijkt me ook zo lastig als je weer eens buiten de deur wil neuken.
Ja hehheh, of andere stiekeme dingen :P
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:09:31 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200264445
quote:

[..]

Ik heb wel begrip voor het feit dat hij koos om vrij te leven en de dreiging van een aanslag te accepteren.
Dit.
Plus dat het hem bij zijn werk waarschijnlijk ook flink in de weg zou zitten als hij permanent met een stel bewakers zou rondlopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:10:00 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200264457
quote:

[..]

ik heb een tijdje in Rio gewoond, daar heb je dat gevoel van vogelvrijheid zodra je op straat komt en dat is niet prettig, kan je nagaan als je echt een target bent.
pi_200264464
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Plus dat het hem bij zijn werk waarschijnlijk ook flink in de weg zou zitten als hij permanent met een stel bewakers zou rondlopen.
Kwestie van aanpassen, vd Heuvel doet het toch ook?
pi_200264472
twitter
pi_200264484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:10 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Alleen is het wel een rapper.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:12:07 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_200264501
quote:
[ twitter ]
een slechte rapper/schutter blijft een rapper
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:12:30 #38
38496 Perrin
pi_200264509
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik heb een tijdje in Rio gewoond, daar heb je dat gevoel van vogelvrijheid zodra je op straat komt en dat is niet prettig, kan je nagaan als je echt een target bent.
Wij zijn dat in ons relatief veilige landje niet gewend idd. Ik heb dat gevoel in delen van Afrika ook gehad, weet niet of dat echt helemaal terecht was, maar voelde soms nogal 'wilde westen'.. had eigenlijk wel wat spannends, maar ook wel weer prettig om daarna weer terug te vliegen naar ons (relatief) veilige landje.
pi_200264510
Was alleen niet rapper dan de politie.
pi_200264512
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:08 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Dat ie vindt dat ie niet meer in de spiegel kon kijken als ie niet op de 'smeekbede' van Nabil B. zou reageren, dat wijst op een kronkel in zijn hersens en hij had tegen zichzelf beschermd moeten worden.
Welnee, het is goed dat er zulke mensen zijn. Iemand moet toch de advocaat van Nabil B. zijn, Ridouan T. bewaken en ga zo maar verder? Ik moet er niet aan denken, maar wat als iedereen zou denken als ik?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:13:46 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200264529
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kwestie van aanpassen, vd Heuvel doet het toch ook?
Ja, die krijgt ook nog vast heel veel inside information met zijn bewaking om zich heen.....

Al even los van het gegeven dat vd Heuvel altijd een ander soort misdaadverslaggever is geweest dan de Vries, vd Heuvel moet het als voormalig CID rechercheur vooral van zijn bronnen bij de politie hebben, waar de Vries meer in het criminele circuit opving.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200264546
quote:
[ twitter ]
Groepen die zich tot dusver van de verdachte hebben gedistantieerd:

- Rotterdammers
- Antillianen
- Delano's
- Rappers
pi_200264547
Media en politiek hebben echt de illusie dat ze ook maar iets kunnen doen tegen deze georganiseerde misdaad :') Lijkt wel cabaret. En nee beveiliging had ook geen zin gehad. Als ze hem willen laten ''slapen'' (wat ze al jaren van plan waren, zie de tapgesprekken) dan gaat hij slapen. Ze deinzen nergens voor terug en schieten vrouw en kinderen ook gewoon af. Tijd geleden schoten ze nog een jonge vrouw voor haar deur dood, omdat haar man niet wilde luisteren (was ook regio Amsterdam geloof ik). Ze gaan hier nooit of te nimmer grip op krijgen.
pi_200264552
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vriend van me is een aantal jaren geleden naar Fortaleza verkast nadat hij daar een vriendin had gekregen, en woont daar in een gated community. Volgens hem loop je daarbuiten gewoon niet veilig over straat, en al helemaal niet als je er uitziet als een buitenlander.
pi_200264579
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:14 schreef Poepz0r het volgende:
Media en politiek hebben echt de illusie dat ze ook maar iets kunnen doen tegen deze georganiseerde misdaad :') Lijkt wel cabaret. En nee beveiliging had ook geen zin gehad. Als ze hem willen laten ''slapen'' (wat ze al jaren van plan waren, zie de tapgesprekken) dan gaat hij slapen. Ze deinzen nergens voor terug en schieten vrouw en kinderen ook gewoon af. Tijd geleden schoten ze nog een jonge vrouw voor haar deur dood, omdat haar man niet wilde luisteren (was ook regio Amsterdam geloof ik). Ze gaan hier nooit of te nimmer grip op krijgen.
Nouja, Grapperhaus is nog wel het meest realistisch hierin. Die zegt dat dit minstens een 10jaren plan gaat worden.
pi_200264585
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ze gaan hier nooit of te nimmer grip op krijgen.
Dus dan maar niet eens proberen?

Ik snap je fatalisme wel, maar we hebben er geen zak aan.
pi_200264600
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nouja, Grapperhaus is nog wel het meest realistisch hierin. Die zegt dat dit minstens een 10jaren plan gaat worden.
Totaal niet realistisch. Zijn zelf onder andere de veroorzaker van dit alles. Vergeet ook niet dat justitie, politie etc zelf ook te maken hebben met onder andere Gwenneth Martha. Die coke die toen zogenaamd gejat was, dat was niet Taghi ;) Dat was justitie. Ze zitten er zelf met een complete arm middenin.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:19:22 #48
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200264604
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

tuurlijk wel proberen, maar dan wel HARD aanpakken en niet een paar taakstrafjes voor jonge overtreders. Dit kwaad moet met wortel en al worden opgeruimd. Maar wat men in NL doet is die jongens die dan gepakt worden met een lichte straf heenzenden. Komen terug in de maatschappij en hebben onder hun rapvrienden een goddelijke status ineens. Dat moet stoppen
pi_200264610
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Lees maar eens de boeken/stukken over Gwenneth Martha, de zwarte cobra, Taghi enzovoorts. Justitie heeft er deels belang bij dit gajes in stand te houden. Kost je wel even een week lezen overigens.
pi_200264612
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:14 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er wel uit als een serieuze hitman, altijd op z'n hoede, zelfs binnen nog een kogelwerend vest aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')