abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:20:14 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_200264615
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:19 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

tuurlijk wel proberen, maar dan wel HARD aanpakken en niet een paar taakstrafjes voor jonge overtreders. Dit kwaad moet met wortel en al worden opgeruimd. Maar wat men in NL doet is die jongens die dan gepakt worden met een lichte straf heenzenden. Komen terug in de maatschappij en hebben onder hun rapvrienden een goddelijke status ineens. Dat moet stoppen
Je krijgt geen taakstrafje als je iemand liquideert hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_200264618
quote:

[..]

tuurlijk wel proberen, maar dan wel HARD aanpakken en niet een paar taakstrafjes voor jonge overtreders. Dit kwaad moet met wortel en al worden opgeruimd. Maar wat men in NL doet is die jongens die dan gepakt worden met een lichte straf heenzenden. Komen terug in de maatschappij en hebben onder hun rapvrienden een goddelijke status ineens. Dat moet stoppen
Je denkt dat je ze iets kunt maken? Dan schieten ze je familie af, probeer maar hoor. Men kijkt wel uit.
pi_200264619
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:14 schreef Poepz0r het volgende:
Media en politiek hebben echt de illusie dat ze ook maar iets kunnen doen tegen deze georganiseerde misdaad :') Lijkt wel cabaret. En nee beveiliging had ook geen zin gehad. Als ze hem willen laten ''slapen'' (wat ze al jaren van plan waren, zie de tapgesprekken) dan gaat hij slapen. Ze deinzen nergens voor terug en schieten vrouw en kinderen ook gewoon af. Tijd geleden schoten ze nog een jonge vrouw voor haar deur dood, omdat haar man niet wilde luisteren (was ook regio Amsterdam geloof ik). Ze gaan hier nooit of te nimmer grip op krijgen.
Het is lastig maar niet onmogelijk.
In grote lijnen moet je toch kijken naar hogere straffen, opvoeding en legaliseren.
Er hoeven niet gelijk doodseskaders te komen.
pi_200264627
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nouja, Grapperhaus is nog wel het meest realistisch hierin. Die zegt dat dit minstens een 10jaren plan gaat worden.
Het is gewoon een kwestie van prioriteit. Onze Staat is vele, vele malen machtiger en rijker dan deze bende criminelen. Het enige wat 'ons' tegenhoudt is de rechtsstaat, maar de overheid mag in het belang van de nationale veiligheid wel eens een keer de grenzen opzoeken van buitengerechtelijke acties.
pi_200264632
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

In grote lijnen moet je toch kijken naar hogere straffen, opvoeding en legaliseren.
Het is niet mogelijk om de dood simpele reden dat er vanuit overheidsorganen gelekt wordt NAAR die georganiseerde misdaad. Hoe denk je anders dat die gasten aan al die informatie komen, terwijl ze vaak opgesloten zitten? Dat komt vanuit politie, justitie etc. Daar werken corrupte mensen (zoals overal in de samenleving). Succes met het vinden van de ''lekkers''.
pi_200264636
quote:

[..]

Legaliseren van coke zou inderdaad al een goeie stap in de juiste richting zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200264644
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lees maar eens de boeken/stukken over Gwenneth Martha, de zwarte cobra, Taghi enzovoorts. Justitie heeft er deels belang bij dit gajes in stand te houden. Kost je wel even een week lezen overigens.
Heb je specifieke leestips?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200264652
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:08 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

ja? hoe heeft dat gewerkt in dit geval dan
Blijkbaar niet. Maar de politie kan ook niet elke liquidatie voorkomen natuurlijk.
pi_200264653
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Legaliseren van coke zou inderdaad al een goeie stap in de juiste richting zijn.
In de juiste richting om cartels nog machtiger te maken, want ze kunnen legaal en ongestraft hun coke importeren?
pi_200264654
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:21 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het is gewoon een kwestie van prioriteit. Onze Staat is vele, vele malen machtiger en rijker dan deze bende criminelen. Het enige wat 'ons' tegenhoudt is de rechtsstaat, maar de overheid mag in het belang van de nationale veiligheid wel eens een keer de grenzen opzoeken van buitengerechtelijke acties.
Natuurlijk niet. Groep Martha had honderden MILJARDEN in drugswaarde. Je hebt geen flauw idee. Je ziet in de media slechts snippets van de werkelijkheid. Taghi is ook niet HET brein achter de Mocro Maffia. Dat moet Eugene D. zijn.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:23:06 #61
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_200264655
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is niet mogelijk om de dood simpele reden dat er vanuit overheidsorganen gelekt wordt NAAR die georganiseerde misdaad. Hoe denk je anders dat die gasten aan al die informatie komen, terwijl ze vaak opgesloten zitten? Dat komt vanuit politie, justitie etc. Daar werken corrupte mensen (zoals overal in de samenleving). Succes met het vinden van de ''lekkers''.
dat is inderdaad wel een serieus probleem :{

Ik moet je zeggen: ik heb ook geen oplossing
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:23:12 #62
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200264660
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:21 schreef Confetti het volgende:

[..]

Nou zodra de overheid dat doet schreeuwt iedereen moord en brand (deels terecht natuurlijk) over hoe onze privacy weer verder wordt aangetast. Er zullen dan ook weer verschillende conspiracy groepen opstaan die zullen beweren dat de overheid weer een mooi excuus heeft gevonden om bepaalde wetten erdoorheen te drukken (of af te schaffen)

Dus zo makkelijk is het nog niet.

Punt is denk ik dat het nog steeds dermate veilig is in Nederland dat de wil om vrijheid op te offeren voor veiligheid er nog niet is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200264669
quote:
5s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heb je specifieke leestips?
Misdaadjournalist.nl

Boevennieuws.pro

Oude site van Martin Kok (rip). Daar stonden heel veel stukken over de groep Martha op waar het allemaal mee begon.
pi_200264676
quote:

[..]

Als we eens beginnen met het stoppen van via de msm promoten van stoere rappers wier vocabulair niet veel verder reikt dan coke pushen, en snel geld maken.

Die krijgen een podium en worden verheerlijkt.
Hell, je kan er zelfs een lintje voor krijgen.

Ik snap echt hoe naïef je kan zijn om te denken dat zoiets goed uit gaat pakken.
Ik moet dan een beetje aan die Sjaakie van Flodder denk pen qua naïviteit. 😂

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2021 11:24:46 ]
pi_200264677
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Groep Martha had honderden MILJARDEN in drugswaarde. Je hebt geen flauw idee. Je ziet in de media slechts snippets van de werkelijkheid. Taghi is ook niet HET brein achter de Mocro Maffia. Dat moet Eugene D. zijn.
Laat me niet lachen. Hebben die bendes een leger van tienduizenden man? Ogen en oren overal op Nederlands grondgebied, van satellieten tot slimme camera's die elke auto in de gaten houden?
pi_200264684
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:24 schreef Confetti het volgende:

[..]

Laat me niet lachen. Hebben die bendes een leger van tienduizenden man? Ogen en oren overal op Nederlands grondgebied, van satellieten tot slimme camera's die elke auto in de gaten houden?
Geld = macht = omkoping = corruptie. Je denkt dat je wapens nodig hebt?
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:25:06 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200264687
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat wel een heel lastig verhaal zou worden als NL dat als enige zou doen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200264688
quote:
9s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je schetst eenzelfde beeld als in de Netflix-serie Narcos, die steengoed is maar me verschrikkelijk moedeloos maakte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:25:31 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_200264698
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:24 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Als we eens beginnen met het stoppen van via de msm promoten van stoere rappers wier vocabulair niet veel verder reikt dan coke pushen, en snel geld maken.

Die krijgen een podium en worden verheerlijkt.
Hell, je kan er zelfs een lintje voor krijgen.

Ik snap echt hoe naïef je kan zijn om te denken dat zoiets goed uit gaat pakken.
Ik moet dan een beetje aan die Sjaakie van Flodder denk pen qua naïviteit. 😂
Denk dat dat rapcultuurtje meer een symptoom dan een oorzaak is. De italiaanse maffia rapt toch ook niet? Of wil je daar series als de Soprano's de schuld van geven :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_200264699
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat wel een heel lastig verhaal zou worden als NL dat als enige zou doen....
Illegaal laten is gouden handel voor de staat. Drugs is ook een verdienmodel voor de overheid dat vergeten mensen vaak.
pi_200264703
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:24 schreef Confetti het volgende:

[..]

Misschien kunnen we die 3 dames van de politie die we eerder in dit topic zagen er op af sturen.
pi_200264718
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je schetst eenzelfde beeld als in de Netflix-serie Narcos, die steengoed is maar me verschrikkelijk moedeloos maakte.
Ook gezien inderdaad, maar het is wel zo. Men denkt dat wij niet op hetzelfde level zitten als bijvoorbeeld Mexico, maar dat zitten wij allang. Alleen hier is nog het fatsoen dat ze er niet 100 per dag afschieten. Wat denk je dat er met al die vermiste boefjes gebeurd? Per jaar verdwijnen er 100-200 mensen spoorloos. In Mexico onthoofden ze je op straat. Hier gooien je ze gewoon in een container met beton (Zie Andre Brilleman).
pi_200264729
quote:
2s.gif Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Denk dat dat rapcultuurtje meer een symptoom dan een oorzaak is. De italiaanse maffia rapt toch ook niet? Of wil je daar series als de Soprano's de schuld van geven :P
Het draagt bij aan een cult waar crimineel gedrag verheerlijkt wordt, en de succesvolle criminelen als voorbeeld gezien worden. Die achterban wordt een kweekvijver voor loopjongens binnen het milieu.
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:27:46 #74
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200264736
quote:
maar dan wel HARD aanpakken en niet een paar taakstrafjes voor jonge overtreders.
Ivo, ben jij het?

*Insert gemaakte zware stem*
quote:
we willen dit euhm tuig, euhm heel hard aanpakken
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 8 juli 2021 @ 11:28:21 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200264746
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:09 schreef Viv het volgende:

[..]

Maar wat is er dan 'niet goed' aan?

We weten de context toch niet, misschien hebben ze daarvoor heel kordaat gehandeld en kwamen de emoties pas toen de situatie onder controle was.

Ik vind het juist wel mooi om die menselijke reactie te zien. Agenten zijn geen robot en dat moeten ze ook nooit worden.
:Y

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:27 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat maakt het stompzinnig? Stel dat er mogelijk iemand aan komt met wapen, dan ga je toch achter degene met het vest staan. Het zou stompzinnig zijn om er onbeschermd op af te gaan.
De middelste agent neemt haar 2 collega's zonder vest in bescherming. Heel mooi O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')