Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:02 schreef T3hTommay het volgende:
Alles gewonnen! Mooie goal van GGMM aan het eind.
Die krantjes hadden gewoon op de voorpagina ITALIA VS ENGLAND*quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb niets tegen de Engelse selectie, meer tegen het Engelse volk.
Dit valt mij erg van jou tegen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Vrijgezellenfeest in Blackpool is gegarandeerd naaien, Stijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet niet of dat echt is, eigenlijk. Alleen steeds dezelfde foto.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die krantjes hadden gewoon op de voorpagina ITALIA VS ENGLAND*
+ Voor mij ook de Engelse media.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Oh, dan ben ik er in getrapt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt is, eigenlijk. Alleen steeds dezelfde foto.
Zit wel een verschil tussen je negatief uitlaten over bepaalde instanties bij Feyenoord en die ontzettend negatieve insteek van Krabby natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:00 schreef fetX het volgende: [..] Het maakt me niet eens uit als je negatief bent over Feyenoord. Vaak genoeg reden toe, maar het verhaal wat hij vertelt klopt vaak ook gewoon niet.
Engelse voetbal supporters mss wel ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
Oh, maar dat weet ik ook niet. Plaats alleen een kanttekening.quote:
Ik ook maat, echt grappig hoe stoer jij ineens doet in de haxball chatquote:
Waarvan aktequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb niks tegen Engeland maar ik vind het een tyfusland.
Alles voor de maar telt niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Boris lijkt mij wel een maniman.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Mark was een goede slagman.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vond Tobey in Spider-Man 3 sympathieker.
Bedankt hansquote:
Hij hielp tenminste meteen het slachtoffer in plaats van dom te gaan filmen of fotograferen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:06 schreef KennyPowers het volgende:
Wat zit die Snoeks die Kjaer te hypen joh
1-2 Denemarken?quote:
116'quote:
Alsof hij er wat aan kan doen dat iemand godsgruwelijk veel geld voor hem over had.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:07 schreef Coco het volgende:
Ik proef enige aversie jegens het hoofd van speler Maguire in dit topic.
quote:
Er verscheen een glimlach op m'n gezicht.quote:
Is ook een enorm onderschatte verdediger, de helft hier vindt hem slecht omdat Gijp altijd hahaha doet en fragmentjes eruit zoekt waarbij hij zaken doet waarin hij niet zo goed is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Alsof hij er wat aan kan doen dat iemand godsgruwelijk veel geld voor hem over had.
Bedankt!quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Je krijgt een like omdat je geen offside zegt.
Raffie doet dat vooral, toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook een enorm onderschatte verdediger, de helft hier vindt hem slecht omdat Gijp altijd hahaha doet en fragmentjes eruit zoekt waarbij hij zaken doet waarin hij niet zo goed is.
Is dat liedje zelfs in Belgie bekend?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er verscheen een glimlach op m'n gezicht.
Ik zie hem alleen spelen tijdens interlands of als Sevilla/Villarreal United verslaat haha.quote:
Mja voor een club met oneindig veel geld hadden ze wel beter kunnen kopen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is ook een enorm onderschatte verdediger, de helft hier vindt hem slecht omdat Gijp altijd hahaha doet en fragmentjes eruit zoekt waarbij hij zaken doet waarin hij niet zo goed is.
Ik neem alleen Kieft serieus bij VI als het over voetbal gaat.quote:
Je bedoeld toch deze:quote:
1 liter beetje veel of nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef Oriente het volgende:
Ik eet nu milde magere kwark (naturel) (1 Liter)
In een keer 1 liter achterover slaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:10 schreef Oriente het volgende:
Ik eet nu milde magere kwark (naturel) (1 Liter)
quote:
Nee kijk wel hoever ik kom joh, denk de helft of zoquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
In een keer 1 liter achterover slaan?
Bizarquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je bedoeld toch deze:
Natuurlijk is dat bekend in Belgenland
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
[..]
Nee kijk wel hoever ik kom joh, denk de helft of zo
Glas water, denk ik. Moet nog wat fris koud leggen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een zak chips pakken en twijfel tussen een glas fris of een speciaal biertje.
dikkiequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo een zak chips pakken en twijfel tussen een glas fris of een speciaal biertje.
Doe biertje. Net fanta zero op, best te drinken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Madquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
Mensen die milde kwark eten zijn sowieso geen knip voor de neus waard.
Ik heb nog een Westmalle Dubbel klaar staanquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Even kort in de vriezer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Glas water, denk ik. Moet nog wat fris koud leggen.
Ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Dat heb ik vooral met mensen die heel geforceerd willen laten zien dat ze gezond leven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
Water doet me ook deugd.quote:
Eens jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral met mensen die heel geforceerd willen laten zien dat ze gezond leven.
Speciaalbier maat. Wat heb je staan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit aan mijn vijfde glas wodka vandaag.
Stop deze act.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens ja
Tijdje voor een handje amandelen.
Inderdaad, genoeg users die iedere dag posten dat ze een "uurtje gesport" hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral met mensen die heel geforceerd willen laten zien dat ze gezond leven.
Tijdje?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens ja
tijdjequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens ja
La Trappe trappist dubbel ofzo? Had het voor een vriend gehaald die van speciaal bier houdt maar dit vond hij niet echt lekker ofzo.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Speciaalbier maat. Wat heb je staan?
@:gurneyisbestoke
Daarom blijft het ook een eeuwig talentquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er mag wel wat meer venijn in de schoten van Dolberg.
Dolberg blijft voor altijd een laconieke jongen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er mag wel wat meer venijn in de schoten van Dolberg.
Is je vriend gay ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
La Trappe trappist dubbel ofzo? Had het voor een vriend gehaald die van speciaal bier houdt maar dit vond hij niet echt lekker ofzo.
Moreno lacht om Shaw.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:15 schreef KennyPowers het volgende:
Shaw, nog zo'n mislukte United speler
Op z'n tijd best prima. Maar ook niet helemaal mijn stijl.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
La Trappe trappist dubbel ofzo? Had het voor een vriend gehaald die van speciaal bier houdt maar dit vond hij niet echt lekker ofzo.
Sheeran?quote:
Nee maar het was donker bier ofzo? Ik heb er verder geen verstand van maar wilde even attent doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is je vriend gay ofzoGodendrank is dat.
Binnen nu en tien jaar helaas wel minstens 1 keer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik weiger te geloven dat dit Engeland een grote prijs gaat winnen.
Ik ben tegen homofobiequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is je vriend gay ofzoGodendrank is dat.
Jij hebt daar zeker geen milde mening over?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
Croky Cup?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Binnen nu en tien jaar helaas wel minstens 1 keer.
okquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb hier zin in trouwens:
[ [url=https://cdn.zilvercms.nl/x800,q80/http://cookinglife.zilver(...)_glas.jpg]afbeelding[/url] ]
Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die Engelsen zijn levensgevaarlijk in de zestien zeg
Dit is ‘m niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jij hebt daar zeker geen milde mening over?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ [url=https://cdn.zilvercms.nl/x800,q80/http://cookinglife.zilver(...)_glas.jpg]afbeelding[/url] ]
Het ligt niet aan jou, ik zou je als een ware vriend beschouwen als je die rakkers had klaargezet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar het was donker bier ofzo? Ik heb er verder geen verstand van maar wilde even attent doen.
Niks mis mee maatquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar het is 61quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engeland tot de 16 niet beter, maar in de 16 wel.
Ze hebben het 55 jaar zonder gedaan.. waarom nu opeens wel?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Binnen nu en tien jaar helaas wel minstens 1 keer.
De woorden zeggen ook genoegquote:
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan doen we twee goals en dan strafschoppen. Akkoord?
Humor is niet jouw ding hé?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wie is straf en wat heeft 'ie je misdaan
Stop maar gewoon en ga ijs eten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je moeder.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb een concurrent.quote:
Meer opportunisme.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit is wel een erg teleurstellende wissel
In welk doel?quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel. We juichen hier voor Denemarken en je doet maar gewoon mee.
GB vs. EUquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel. We juichen hier voor Denemarken en je doet maar gewoon mee.
Kan maar 60 minuten spelen. Blijkt uit data.quote:
Schreeuw om aandacht?quote:
Bij mij is de pijn wel redelijk gaan liggen. Voel me desalniettemin bepaald niet fit.quote:
Goenavund.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Waarom zegt niemand iets over Peter R?! Stelletje hartelozen
Weet je het zeker, met die caps lock en zo?quote:
Misschien wordt de derde helft leukerquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef Naesala_1981 het volgende:
De tweede helft is niet echt geweldig.
Of daarnaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je kunt heel je leven nog minder fappen
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan maar 60 minuten spelen. Blijkt uit data.
Bij mij na ongeveer 30 uur minder last.quote:
Niet gepast in een wedstrijdtopic.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Jammer voor Peter dat Braithwaite niet de schutter was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:24 schreef leolinedance het volgende:
Was?quote:
Bij Valencia heeft hij een aantal wedstrijden afschuwelijke knotjes in zijn haar gehad.quote:
Was not wasquote:
Oke opta sjon.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben toch al 3 strafschoppenreeksen gehad. Dat is een evenaring van het EK toernooi in 2016.
Op het WK van 2018 hebben we sinds de achtste finale 4 strafschoppenreeksen gehad. op het WK van 2014 waren dat er ook 4.
Voor dit soort feitjes kom ik op FOK!quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
We hebben toch al 3 strafschoppenreeksen gehad. Dat is een evenaring van het EK toernooi in 2016.
Op het WK van 2018 hebben we sinds de achtste finale 4 strafschoppenreeksen gehad. op het WK van 2014 waren dat er ook 4.
Wanne papzak eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet steeds denken aan deze jongen wanneer de commentator het over Rice heeft.
Hey, was dat onze snuivert?quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet steeds denken aan deze jongen wanneer de commentator het over Rice heeft.
Daar malen wij niet om.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan maar 60 minuten spelen. Blijkt uit data.
Toch leuk dat die man rekening houdt met @Scrummiequote:Op woensdag 7 juli 2021 22:28 schreef VelitoX het volgende:
Ahja Frank moet weer eens uit gaan leggen wat dr op het scherm stond, mensen zijn natuurlijk te dom om te kijken.
Bij Stekelenburg ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de keeper van Slowakije was dat een goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |