Nou daar was wel veel aandacht voor in mijn herinnering! Gaat nu over collega.. Zo werkt de media, eens of niet mee eens..quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Ergens is het toch wel raar. Dat hier zoveel meer aandacht voor is dan bij de moord op Derk Wiersum.
Ah, gelezen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
https://twitter.com/Balaz(...)adorder%3Dsteps%3D20
Zo, zet de exit maar in werking, EU.
Er wordt niets naar buiten gebracht over zijn toestand en we hopen natuurlijk het beste voor hem.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:50 schreef Revanches het volgende:
Ze praten steeds in de verleden tijd bij Boulevard.
Meer een vriendelijke glimlach als een soort teken van medeleven/hoop volgens mij hoor, niet echt een vrolijke lachquote:
En het is nummer drie in de rij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou daar was wel veel aandacht voor in mijn herinnering! Gaat nu over collega.. Zo werkt de media, eens of niet mee eens..
Iedereen kent Peter R. Ook as je niet bekend bent met het Marengo proces. Dat maakt het een niet erger dan het ander maar op zich wel logisch dat het meer aandacht krijgt in de media.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Ergens is het toch wel raar. Dat hier zoveel meer aandacht voor is dan bij de moord op Derk Wiersum.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:54 schreef kurk_droog het volgende:
Humbert had er ook moeite mee, denk niet dat ze het zo kunnen verbergen als die overleden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Immoreel gedrag verheerlijken is het.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Emoties zijn een bitch. Gelukkig is er voldoende wetgeving om dit soort fatsoenswappies aan te pakken. Belediging is nu eenmaal verboden en terecht.
quote:politie heeft de afgelopen jaren meerdere keren een moreel appel gedaan op burgers om niet te filmen bij incidenten. ,,Filmen is toegestaan op de openbare weg. Maar als er slachtoffers bij betrokken zijn, dan spelen er andere aspecten als fatsoen en privacy’’, zei politiewoordvoerder Simen Klok eerder tegen deze krant.
Vind je? Ik vond haar er eigenlijk wel goed uitzienquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:58 schreef cobain1994 het volgende:
Die Halsema takelt ook snel af... Was vroeger nog wel te doen..
Nee. Nooit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:58 schreef cobain1994 het volgende:
Buiten dat heeft het uiterlijk niks te doen met haar handelen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:00 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond haar er eigenlijk wel goed uitzien
Ik zou het niet op Peter R kunnen, of op die politiechef met die wenkbrauwen. Is er nog iemand van wie de neukbaarheid besproken moet worden toevallig?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:58 schreef cobain1994 het volgende:
Alberto Stegeman?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zou het niet op Peter R kunnen, of op die politiechef met die wenkbrauwen. Is er nog iemand van wie de neukbaarheid besproken moet worden toevallig?
Nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
quote:
We hebben de vrijheid om een eigen moraal te hebben, maar niet de vrijheid om te beledigen omdat een ander moraal niet te jouwe is. Je zin moet dus eindigen met 'vind ik het' in plaats van 'is het'. Weet wat je zegt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Immoreel gedrag verheerlijken is het.
[..]
Nee gewoon een vermomming als junkiequote:Op woensdag 7 juli 2021 19:05 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heeft die ook wel beveiliging gehad? Of heeft?
Ah, de makkelijke verwensingen. Van iemand die het normaal vindt om filmende/fotograferende mensen die hij niet kent op hun bek te slaan omdat hij 'fatsoenlijk' is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:53 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja man, als dierbare ga je het slachtoffer filmen op dat moment.
Dan snap je er weinig van als je dit goed probeert te praten.
Dan ben je of aan het trollen, mist het punt finaal of wereldvreemd als je denkt dat iedereen die aan het filmen is met goede intenties bezig is.
Zo kan je elk aso gedrag wel rechtpraten natuurlijk.
Peter vDV ziet eruit als dat GTA V karakterquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:07 schreef jameshond7 het volgende:
Albert Verline en Peter vd Vorst komen nog net niet klaar van deze boulevard aflevering
Ik denk niet dat ze om beelden van het slachtoffer hebben gevraagd. Maar beelden waar verdachten of vluchtauto's op staan zijn wel nuttig voor een onderzoek.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
We hebben de vrijheid om een eigen moraal te hebben, maar niet de vrijheid om te beledigen omdat een ander moraal niet te jouwe is. Je zin moet dus eindigen met 'vind ik het' in plaats van 'is het'. Weet wat je zegt.
De politie is bijzonder hypocriet door aan de andere kant wel om beelden te vragen, want ondertussen schieten ze door hun eigen voet als gevolg van hun zelf opgelegde moraal.
dat er extra bewaking is voor de crew van Boulevard. Staat ook gewoon op AT5 en Paroolquote:
Op het moment dat je filmt weet je nooit wat je vastlegt. Soms zie je veel later pas dat er toch iets verdachts op te zien is. Om die reden is er een verbod op preventief censuur. Zoek de wetten maar eens bij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik denk niet dat ze om beelden van het slachtoffer hebben gevraagd. Maar beelden waar verdachten of vluchtauto's op staan zijn wel nuttig voor een onderzoek.
'Grapperhaus en Halsema brengen bezoek aan redactie RTL Boulevard'quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:10 schreef Ole het volgende:
Van jullie verslaggever ter plaatse..
er is extreem veel politie, bewaking, helicopters hier.. en terecht.
Heftig!
Halsema had gezegd dat ze ervoor ging zorgen dat ze vanavond veilig de uitzending konden maken (iets in de trant). Gaven ze aan het begin aan in de uitzending.quote:
Dat lijkt me rijkelijk overdreven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Halsema had gezegd dat ze ervoor ging zorgen dat ze vanavond veilig de uitzending konden maken (iets in de trant). Gaven ze aan het begin aan in de uitzending.
Lekker ook allemaal retweeten en aandacht geven toch? Dan gaat het vanzelf over. Oh wacht...quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Qarrad het volgende:
Ik vond het al lang duren voordat er een complot bij gehaald werd.![]()
[ twitter ]
Luuk Ikink schijnt alsnog in een luier te presenterenquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Halsema had gezegd dat ze ervoor ging zorgen dat ze vanavond veilig de uitzending konden maken (iets in de trant). Gaven ze aan het begin aan in de uitzending.
Geduwt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:06 schreef Qarrad het volgende:
Ik vond het al lang duren voordat er een complot bij gehaald werd.![]()
[ twitter ]
Ze hebben die Pool toch al of zijn ze bang voor een copycat? En voor wie?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |