ja inderdaad. Ze waren aan het struggelen in alle programma'squote:
Wat is ddg?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op youtube zijn de filmpjes weg, maar bij ddg staan ze nog steeds bovenaan in de zoekresultaten. Ik zal maar geen screenshot plaatsen.
duckduckgo.comquote:
ben hier geen mod maar doe inderdaad maar niet. Voegt verder niets toe.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Op youtube zijn de filmpjes weg, maar bij ddg staan ze nog steeds bovenaan in de zoekresultaten. Ik zal maar geen screenshot plaatsen.
Inderdaad, dat zie je in de zoekresultaten al.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:49 schreef Ole het volgende:
[..]
ben hier geen mod maar doe inderdaad maar niet. Voegt verder niets toe.
het is denk ik duidelijk dat hij heel zwaargewond is
Ach natuurlijk, hoe dom van mij, dank je.quote:
Nou nee, Peter is toch veel bekender ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Ergens is het toch wel raar. Dat hier zoveel meer aandacht voor is dan bij de moord op Derk Wiersum.
Derk was geen mister bigstar op tv.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Ergens is het toch wel raar. Dat hier zoveel meer aandacht voor is dan bij de moord op Derk Wiersum.
De een is een BN-er en de andere niet. Goh.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Media.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Nouquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Vermoedelijk hebben zij (als directe collega's) inside informatie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:50 schreef Revanches het volgende:
Ze praten steeds in de verleden tijd bij Boulevard.
Dat vermoed ik ook ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vermoedelijk hebben zij (als directe collega's) inside informatie.
Ja man, als dierbare ga je het slachtoffer filmen op dat moment.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat je het niet begrijpt is wel duidelijk. Ik heb het niet over delen op social media of whatsapp, maar over filmen/fotograferen. Jij juicht met jouw 'fatsoen' toe dat die mensen daar ter plekke op hun bek worden geslagen. Zonder dat je weet wie het zijn of hun motieven kent. Met jouw instelling is het dus gewoon mogelijk dat je een filmend/fotograferend familielid van een slachtoffer er pal naast op zijn bek staat te slaan omdat je zo fatsoenlijk bent. Hou toch op man.
Daar heb je gelijk in, maar Peter R. De Vries is een BN'er...Derk Wiersum niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:51 schreef Mansjester het volgende:
Emoties zijn een bitch. Gelukkig is er voldoende wetgeving om dit soort fatsoenswappies aan te pakken. Belediging is nu eenmaal verboden en terecht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 18:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat je het niet begrijpt is wel duidelijk. Ik heb het niet over delen op social media of whatsapp, maar over filmen/fotograferen. Jij juicht met jouw 'fatsoen' toe dat die mensen daar ter plekke op hun bek worden geslagen. Zonder dat je weet wie het zijn of hun motieven kent. Met jouw instelling is het dus gewoon mogelijk dat je een filmend/fotograferend familielid van een slachtoffer er pal naast op zijn bek staat te slaan omdat je zo fatsoenlijk bent. Hou toch op man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |