3,1415....quote:
Zal wel één of andere stoere artiestennaam hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zie het delano g of zo kan geen enkele plaat vinden dan ben je geen rapper in mijn ogen
Waarom verbaast me dat niet?quote:
Nederlandse rap is echt kut... ze willen allemaal gangster zijnquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:57 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zal wel één of andere stoere artiestennaam hebben.
Boorplatforms doe ik al jaren niet meer. 2015 was de laatste keer. Tokkiegehalte is te hoog geworden. Boorschip laatste keer was 2018. Ik hoef het niet meer.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als boorplatform medewerker ben je denk ik snel onder de indruk
Zou hij onder druk zijn gezet van De Groot Auto's te Soesterberg om deze verklaring af te leggen? Meeleesbraddie, knipper in de volgende video SOS met je ogen als ze je te grazen willen nemen!quote:Vastgezet door BradgeTV
BradgeTV
6 minuten geleden (bewerkt)
Ik wil bij deze even rectificeren dat het bedrijf De Groot echt wel prima auto's heeft staan. Mijn Daihatsu Charade die daar in een ver verleden gekocht is is een solide auto geweest! De prijzen die ze vragen voor de auto's zijn vrij reëel en deze S80 is er een van 1000 euro met 400k op de klok dus dan kan en mag je ook niet veel verwachten. Ik geef alleen MIJN mening over deze auto. Als iemand anders deze ziet en hem wél goed vind rijden en het exemplaar koopt is dat ZIJN/HAAR mening en idee van de auto.
Ik reed proef in deze auto, ik vond de auto niets, ik geef mijn mening. Deze mening doet overigens geen afbreuk aan het vriendelijke personeel van De Groot of aan het feit dat je hier prima een auto kan kopen voor weinig als je daar heen gaat. Ik ben vriendelijk te woord gestaan, kon ook rustig tussen de auto's struinen en overal even in zitten. Kreeg een bak koffie aangeboden terwijl de auto rijklaar gemaakt werd. Bandje opgepompt, nieuwe accu er in, er werd zelfs aangeboden de auto te WASSEN.
Zal ik hier zelf heen gaan om een auto te kopen als de Clio het begeeft of als het tijd is voor een andere auto? Volmondig JA! Alleen zal ik dan niet de eerste de beste goedkoopste auto van die modellenreeks aanschaffen.
ik zou niet fucken met braddie hij heeft niks te verliezen en een hoop domme krachtquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou hij onder druk zijn gezet van De Groot Auto's te Soesterberg om deze verklaring af te leggen? Meeleesbraddie, knipper in de volgende video SOS met je ogen als ze je te grazen willen nemen!
Die auto staat al sinds augustus 2020 te koop, natuurlijk pompen ze even een bandje op als er eindelijk een potentiële koper langskomt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou hij onder druk zijn gezet van De Groot Auto's te Soesterberg om deze verklaring af te leggen? Meeleesbraddie, knipper in de volgende video SOS met je ogen als ze je te grazen willen nemen!
Echt zo'n chav jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat heeft die Harry Maguire toch een rotkop.
Ja swsquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En hij heeft last van het Strootmansyndroom: elke keer als er tegen hem wordt gefloten doen alsof hem het grootste onrecht overkomt.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En hij heeft last van het Strootmansyndroom: elke keer als er tegen hem wordt gefloten doen alsof hem het grootste onrecht overkomt.
Daar kan je wel meer namen voor zetten. Ook wel LuukdeJongaandoening genoemdquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En hij heeft last van het Strootmansyndroom: elke keer als er tegen hem wordt gefloten doen alsof hem het grootste onrecht overkomt.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:18 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik erken maar één prins, habibo:
[ afbeelding ]
Misschien was het Thijs Bosmaquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook echt dat de media het over een Nederlander heeft
Iemand met een nederlands paspoort ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook echt dat de media het over een Nederlander heeft
Hou je bek over Luukinhoquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je wel meer namen voor zetten. Ook wel LuukdeJongaandoening genoemd
quote:
Vind het wel een hard nummerquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
zie het delano g of zo kan geen enkele plaat vinden dan ben je geen rapper in mijn ogen
Denemarken had er bijna penaltyreeks uitgehaald, nog 1 verlenging te gaan. Krijgen ze lucky strafschopquote:
Sterling is echt walgelijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Never een penal
Kon die kneus niet even naar het schermpje lopen
Hele toernooi lijkt te moeten uitdraaien op Engelse winst.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denemarken had er bijna penaltyreeks uitgehaald, nog 1 verlenging te gaan. Krijgen ze lucky strafschop
Weer de hele wedstrijd als een stel laffe hazen gespeeld
Mwah, ze hebben niet veel geluk gehad verder wat betreft scheidsrechters. Ze verdienen het alleen niet. Ze hadden het na de groepsfase al niet verdiendquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hele toernooi lijkt te moeten uitdraaien op Engelse winst.
Ook, maar ik vind Sterling ook walgelijkquote:
Toch beslissend vandaagquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook, maar ik vind Sterling ook walgelijkMeest overgewaardeerde speler daar
Valt bij City ook zo vaak tegen, denk dat geen enkele topclub hem zou willen hebben als ze hem ooit nog eens willen verkopenquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch beslissend vandaag
Leuke speler om erbij te hebben met die jonkies
Ze moeten ook gewoon van die Southgate af. Met een betere trainer is dat een genot om naar te kijken natuurlijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:23 schreef scrupuleus het volgende:
Sancho is hetzelfde type, foden meer centraal
Engeland heeft veel te veel talent
Qua aanvallers wel ja. Met spelers als Rashford en Sancho die niet eens in aanmerking komen voor een invalbeurt. Qua verdedigers en verdedigende middenvelders vind ik het maar houthakkers.quote:
Southje blijft wel een tijdje, doet het ook uitstekend verder.quote:Op woensdag 7 juli 2021 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze moeten ook gewoon van die Southgate af. Met een betere trainer is dat een genot om naar te kijken natuurlijk
Qua resultaat zeker. Maar ja, als je op Reddit leest. Die Engelsen worden er ook niet vrolijk van hoorquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Southje blijft wel een tijdje, doet het ook uitstekend verder.
Die kunnen niet meer zoveel denken zometeenquote:Op woensdag 7 juli 2021 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua resultaat zeker. Maar ja, als je op Reddit leest. Die Engelsen worden er ook niet vrolijk van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |