KM/Hquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk dat dat van die foto's andersom was
en 4.5 kilometer is netjes ik heb laatst 50 kilometer geskateboard
50 km geskateboard wutquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
denk dat dat van die foto's andersom was
en 4.5 kilometer is netjes ik heb laatst 50 kilometer geskateboard
ja is goeie cardio heb blessure aan mijn knie kan nooit meer rennen en ik was op zoek naar iets wat ik kon. skaten doet ook te veel pijn maar bij skateboarden kan ik wisselen van beenquote:
Je gaat 10km per uur met dat ding, dus dat heb je 5 uur lang gedaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:34 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja is goeie cardio heb blessure aan mijn knie kan nooit meer rennen en ik was op zoek naar iets wat ik kon. skaten doet ook te veel pijn maar bij skateboarden kan ik wisselen van been
langer habibo ook nog even pauzes genomen ik zou willen dat ik iets beters had maar skateboarden is enige wat ik nu beetje kan doen. skaten heb ik balans niet voor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat 10km per uur met dat ding, dus dat heb je 5 uur lang gedaan?
had ze de accu leeg habibo? wel behulpzaam van jequote:Op woensdag 7 juli 2021 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Laatst naar Denemarken geskateboard. Page 7 meisje aangeduwd en first class terug gevlogen
Je hebt ook elektrische skateboards tegenwoordig kennelijk, had ik echt nog nooit gezienquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:36 schreef Boze_Eend het volgende:
ik zie wel eens mensen op een e-step een step leek me ook wel baas maar krijg rugpijn van die kleine kut dingen
Hoop wel op wat Engelse tranen met hun antivoetbalquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:38 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Die Denen kunnen best leuk voetballen. Sneu voor ze dat hun vrouwen allemaal getatoeëerde ordinaire snollen zijn.
ik zou graag een e step willen die niet elektrisch wasquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook elektrische skateboards tegenwoordig kennelijk, had ik echt nog nooit gezien
Lijkt me echt schijtirritant
Met VLM ja?quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:36 schreef Mortaxx het volgende:
Laatst naar Denemarken geskateboard. Page 7 meisje aangeduwd en first class terug gevlogen
Dat was niet bepaald budget kan ik melden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee die budget airliners doe ik niet aan
Als boorplatform medewerker ben je denk ik snel onder de indrukquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:48 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat was niet bepaald budget kan ik melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |